Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa quicky »

mne sa prave na amd pacilo ze casom "silnela" cim lepsie ovladace,pokrokovejsie tym tym to islo hadam lepsie, v podstate opak nvidie...

velmi som chcel teraz R9 nano na vodu hodit ,ale ked kazdy kus cvaka/piska a dost nepriiiijemne ,tak to proste tolerovat nebudem a pockam na nove kusy :)
Používateľov profilový obrázok
roman2
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Ut 09. Okt, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa roman2 »

https://nrd.sk/post/1511954036/prve-vra ... a-gtx-1080

konecne vysli lepsie testy na dx12 async. zda sa ze amd moze mat vacsie sance. konkurencia sa vzdy hodi ne?
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Lol
Then there is DirectX 12. Nvidia PR reps were apparently releasing benchmarks into the Ashes of the Singularity database. People quickly picked up on this and started to post the GTX 1080 DX12 results across the web. The GTX 1080 results were actually beating the Fury Series [Fury\Fury Nano\Fury X] by 5%-10%. The issue for me was that the lower clocked AMD Fury [1.15Ghz] held its own against Nvidia highly stock clocked GTX 1080 [1.73Ghz]. In a specific DX12 benchmark the GTX 1080 was running on a 6 core CPU, a newer version of the game and using the “High” graphical settings and was only 2.18% faster than an AMD Fury [not Fury X] running on a 4 core CPU, an older version of the game and using “Ultra” settings. So the Fury was at a disadvantage in every category and the GTX 1080 can only manage to beat it by 2.18% once you take the CPU difference into account. This is where the architecture kicks in. This proves that you don’t need major overclocks or major core clocks to compete.
http://www.overclock-and-game.com/news/ ... -discussed
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

:hysterical:
Používateľov profilový obrázok
Monster1
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4484
Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Monster1 »

Asnod napísal:Lol
Then there is DirectX 12. Nvidia PR reps were apparently releasing benchmarks into the Ashes of the Singularity database. People quickly picked up on this and started to post the GTX 1080 DX12 results across the web. The GTX 1080 results were actually beating the Fury Series [Fury\Fury Nano\Fury X] by 5%-10%. The issue for me was that the lower clocked AMD Fury [1.15Ghz] held its own against Nvidia highly stock clocked GTX 1080 [1.73Ghz]. In a specific DX12 benchmark the GTX 1080 was running on a 6 core CPU, a newer version of the game and using the “High” graphical settings and was only 2.18% faster than an AMD Fury [not Fury X] running on a 4 core CPU, an older version of the game and using “Ultra” settings. So the Fury was at a disadvantage in every category and the GTX 1080 can only manage to beat it by 2.18% once you take the CPU difference into account. This is where the architecture kicks in. This proves that you don’t need major overclocks or major core clocks to compete.
http://www.overclock-and-game.com/news/ ... -discussed
Čiže v podstate čo sa týka DX12 a nejakých inovácií je to len Pascal=Maxwell s vyššími taktami? toho som sa bál
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

jop, uz aj OBR to priznal
My už ale víme, že Pascal v této podobě je jen mírně vylepšený Maxwell, tedy se žádný zázrak nekoná. Díky vysokým frekvencím se už výkon nepropadá, ale také nestoupá. Zde je AMD stále o několik délek vpředu.
http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafi ... ta?start=3
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Obrázok
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Plus jeden ďalší DX12 proof deň....jediné plus ďalšieho linku bol celkom zaujímavý príspevok napravo v miniatúrach
http://imgur.com/gallery/sKabZ
:D
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

vulkan vychadza z dx12 ? lebo tam nvidia dostava riadny ster http://diit.cz/clanek/vulkan-v-doomu-otestovan
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

nie, vychadza z mantle, resp nastupca OpenGL.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

no tak potom dx12 vychadza z mantle
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Obrázok
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

It is meant to be played in 2016!

Asi to bude ten isty driver bug ako v Ashes co? :D :hysterical:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.

Návrat na "Grafické karty"