Star Citizen
Re: Star Citizen
Minimálne už mal byť hotový Squadron 42, však mechaniky na to už majú nie?
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
Dakujem za obsiahlu odpoved to s tym financovanim som nevedel ale stavim sa ze fanboyovia by to aj tak vedeli vysvetlit inak ...osobne si myslim ze keby SQ42 neriesili vobec tak by ta hra uz mozno bola ako tak hratelna , smiesne su aj tie ciele ze ak date 20 mega tak bude mat SQ42 30 misii ale ak date 50 mega tak to bude 100 misii s toho my vypliva ze ani nemali vymysleny nejaky originalny pribeh ale vsetko skor fusuju za behu , predstava hry sa mi paci ale tiez som za to keby radsej vypustili menej s dobrou ekonomikou v hre ked uz to ma byt MMO nez maju rozpracovanych milion veci ktore ani nevedia poriadne prepojit , som zvedavy co sa s toho vykluje mozno este krekvapia ale je to teda dost prehipovane a take projekti koncia vecsinou zle ...
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
No práveže Squadron 42 je to najľahšie (a aj má vyjsť skôr ako Star Citizen, a bol to aj dôvod prečo som do toho vrazil prachy, MMO ma moc nezaujíma), letový model majú, vesmírne súboje fungujú, hangár funguje, prestrihové scény si vyskúšali na tých reklamách, už len na tom čo majú dokopať singláč a ukázať že niečo vedia aj dokončiť. Ale tak pokiaľ nedokážu urobiť "feature-lock" tak to nedokončia nikdy a skončia ako Duke Nukem Forever predtým než to odkúpil Gearbox... ktorý to dorazil tým že ďalšie 2 roky to prerábal na konzoly.
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
Žiaden pevný release date na Star Citizen nebol stanovený ever... Len na Squadron 42 (Singleplayer) a ten bol ohlásený tento rok - ak nebude do 4 mesiacov už je tu priestor na legit flame.mino_85 napísal:Nehovoriac o tom, že už sme cca rok a pol po poslednom sľubovanom termíne vydania /ktorý sa už predtým posúval.
NMS tiež asi nechceli vydať to čo vydali ale zaúradovalo SONY a bam...fiasko. Tu by sa to stať nemalo lebo Roberts to proste nevypustí kým to nebude súce na release lebo mu to nemôže žiaden distribútor prikázať nakoľko žiadneho nemá a rieši si to sám (Jediné čo proti nemu hrá ako som už kedysi písal je čas - tu s tebou súhlasim lebo inak to ani nemôže byť)
Toto keby spravil nastane presne taký istý shitstorm aký nastal pri NMS a oni to vedia...treba len dúfať že sa z tejto situácie okolo NMS čo najviac poučia.mino_85 napísal:Podľa mňa tam proste chýba človek s nohami na zemi čo by povedal, že treba dokončiť základnú kostru hry do hrateľnej podoby a posunúť to hráčom.
Nie motion capture je kritickým prvkom cutscenes v singleplayeri ktorý sa vyvýja spolu s MMO časťou.mino_85 napísal:Hlavne, že sa naliali obrovské peniaze do motion-capturingu, čo je v tejto fáze vývoja úplne zbytočné
mino_85 napísal:Cryengine asi nie je najvhodnejšia platforma na takýto masívny otvorený svet
Nie nieje ale keď začínali s projektom nič lepšie na trhu nebolo a preto museli kompletne modifikovať celý Cryengine nakoľko nepodporoval zero gravity, tak obrovské priestory (vesmír) atd atd atd... (a ten vysúvací rebrík bola radosť typu no konečne to funguje a nie orgazmy - viem lebo freelancera vlastním)
To vážne ?shiro napísal: Co robili 4 roky
No pokiaľ viem tak na SQ42 bude treba minimum mechaník resp. to čo je hotové by ho z väčšej časti malo pokryť ale ešte stále tu pokrivkáva FPS - k tomu sa imo dozvieme viac pred koncom roka na Citizencone.wingo napísal:Minimálne už mal byť hotový Squadron 42, však mechaniky na to už majú nie?
Tak tu ťa dosť sklamem pokial sa tešíš na MMO časť pretože Singleplayer má už dnes ohlásené 3 epizódy z ktorých každá má byť rozsiahla ako samostatná SP hra...minulý rok nejak o takejto dobe, alebo to bol Citizencon už si presne nepamätám ohlásili že do konca tohto roka (2016) dokončia PRVÚ epizódu SQ42 (singleplayer čast). A release MMO sa sa plánuje niekde na konci tretej epizódy SP časti... (čo by aj dejovo sedelo nakoľko MMO časť sa odohráva po konflikte z SQ 42)waldo213 napísal:...osobne si myslim ze keby SQ42 neriesili vobec tak by ta hra uz mozno bola ako tak hratelna
Toto dobre vedia už od Milestonu 65.000.000$ a preto feature creep uťali.wingo napísal: Ale tak pokiaľ nedokážu urobiť "feature-lock" tak to nedokončia nikdy
Ale pozri si dnes Kampaňové video ktorým to celé začalo. Už to dnes nevypadá až tak cool a aj preto sa 105x prerobili už hotové lode a podobné veci. Zober si kam sa dostal model Hornetu od toho videa po dnešný.
Áno možno som fanboy ale môj hype už dávno opadol. Možno tu raz budem za somára keď sa to nepodarí, nuž a čo shit happens...kto sa bojí nech nechodí do lesa...ja to nikomu nenútim. Ale dnes viem aj keď sme v pre-pre alfe, že nič na trhu nemá taký letový model (space, nie atmosférický) a asi ešte chvíľu mať nebude.Jedným okom to sledujem a nijak to nesilím,ked výde vačší update stiahnem,poskúšam,postrielame a polietame v rámci komunity,poreportujeme, čítam novinky a sledujem prezentácie a ticho čakám až (a či vôbec) z toho niečo bude... Relax and wait for it
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Star Citizen
Ofiko pevný dátum nie, ale oni sami si dali do podmienok, že refund je možný ak nedodajú hru do 12 mesiacov od odhadovaného termínu /následne sa to zmenilo na 18 mesiacov a potom to vypadlo úplne/. Plus stanovisko, že ak nedodajú hru do tohto termínu, tak zverejnia komplet financovanie štúdia, aby bolo transparentné na čo sa peniaze použili /aj toto už odtiaľ vypadlo/. Stále pripomínam, že to nie sú vyfabulované veci od hráčov, ktorí stratili trpezlivosť, ale konkrétne oficiálne texty od RSI, sami ich tam pridali v čase keď mali vyzbieraných možno 10-15 melo a na základe toho pokračovala crowdfunding kampaň a nabrala rozmery aké nabrala.Erazer napísal:Žiaden pevný release date na Star Citizen nebol stanovený ever... Len na Squadron 42 (Singleplayer) a ten bol ohlásený tento rok - ak nebude do 4 mesiacov už je tu priestor na legit flame.
Takže v tomto momente a na základe nie len nových ToS z ktorých to vypadlo, ale aj tých posledných s 18-mesačným delay deadline je flame o tomto čase už absolútne legitímny.
MoCap je absolútne nepodstatný pre gameplay ako taký a pre herné mechanizmy, všetky sa dokážu bez toho zaobísť. Čím nechcem povedať, že kvalitný MoCap nedodá hre na realite a uveriteľnosti, ale toto riešiš ak máš poriešené základné veci v hre a máš rozpočet navyše, od čoho sme ďaleko. Viď čo som linkoval vyššie z poslednej animačky, vieš si s panákom zakývať na diaľku, chytať sa za brucho od smiechu, ale nevieš nastúpiť do lode keď je rampa vo výške pásu. To veľa vypovedá o tom, že ich zoznam priorít pri vývoji je divný a že veľa peňazí šlo do oblastí ktoré nie sú pre hratenosť a dokončenie hry kľúčové.Erazer napísal:Nie motion capture je kritickým prvkom cutscenes v singleplayeri ktorý sa vyvýja spolu s MMO časťou.
Uvediem ako príklad Euro Truck Simulator 2... mal si na začiatok základnú mapu, pár truckov, ale mal si plne funkčné herné mechaniky, takže si to mohol plnohodnotne hrať, síce na obmedzemnom priestore, s obmedzeným množstvom truckov a na začiatku bez licencie značiek, ale v hrateľnosti ťa to neobmedzovalo. To bolo 4 roky dozadu a dodnes vychádzajú updaty - rozšírenia mapy, nové trucky, nové detailnejšie herné funkcie, zmenil sa aj základný rendering, upravil fyzikálny model... hra teda dostáva pravidelné updaty jak po hrateľnej, tak po technickej stránke. Toto presne sa dalo spraviť s SC, keby mali kompetentné vedenie a boli schopní niečo dokončiť do hrateľnej podoby. A to nejdem ani len porovnávať rozpočty a možnosti tých dvoch štúdií. Čím nechcem povedať, že sú to čo do rozsahu podobné tituly, ale ten rozdiel vo filozofii vývoja je evidentný.
Ja viem, že to bolo preto, skôr mi šlo o to, že ľudia po 4 rokoch majú radosť z toho, že už funguje takáto banálna záležitosť. To tiež vypovedá o tom v akom stave "dokončenosti" je to po toľkom čase.Erazer napísal:(a ten vysúvací rebrík bola radosť typu no konečne to funguje a nie orgazmy - viem lebo freelancera vlastním)
O tom veľmi silno pochybujem, že je to v nejakom pokročilejšom stave. Na základe absencie poriadneho gameplay videa by som povedal, že tá hra je v menej dokončená než MMO. Teda na základe toho čo píšeš....Erazer napísal:No pokiaľ viem tak na SQ42 bude treba minimum mechaník resp. to čo je hotové by ho z väčšej časti malo pokryť ale ešte stále tu pokrivkáva FPS - k tomu sa imo dozvieme viac pred koncom roka na Citizencone.
...by človek čakal, že pri tak obsiahnej kampani nemajú problém prezentovať aspoň hodinu gameplay náplne /nemyslím prechádzku po stanici a pár cutscén-dialógov/. Ak to teda má byť hotové v nejakom rozumnom čase /rozumej aj keby to bol rok/. Taky Witcher 3 rok pred vydaním vypustil asi 45 min gemaplay, kde bolo jasné, že všetky herné mechaniky už fungujú. Na základe toho čo (ne)vidíme zo SQ42 mám skôr dojem, že to je tiež v nejakej pre-alpha fáze. Nepochybujem o tom, že keby mali čo ukázať, tak nám to hodia pred oči. Hlavne teraz, keď pochybnosti už nejaký čas narastajú, Nie, oni sa budú hrať na tajnostkárov, dáva to logiku, že?Erazer napísal:Tak tu ťa dosť sklamem pokial sa tešíš na MMO časť pretože Singleplayer má už dnes ohlásené 3 epizódy z ktorých každá má byť rozsiahla ako samostatná SP hra...
A toto je ten problém, ide im to tak pomaly, že vizuál hry zostarol a namiesto toho aby makali na čom treba, tak vylepšujú pozlátko, aby to bolo naoko cool, celé zle.Erazer napísal:Ale pozri si dnes Kampaňové video ktorým to celé začalo. Už to dnes nevypadá až tak cool a aj preto sa 105x prerobili už hotové lode a podobné veci. Zober si kam sa dostal model Hornetu od toho videa po dnešný.
To je v pohode, každého osobná vec. Mne tiež nejde len o to sa navážať za každú cenu do hry a keby sme dostali stovku solárnych systémov v takej podobe jak bola posledná prezentačka 3,0, tak prvý stojím v rade uslintaný, ale príde mi to absolútne nereálne. Minimálne s touto formou vedenia.Erazer napísal:Áno možno som fanboy ale môj hype už dávno opadol. Možno tu raz budem za somára keď sa to nepodarí, nuž a čo shit happens...kto sa bojí nech nechodí do lesa...ja to nikomu nenútim.
K tomu porovnaniu s NMS, oni to zas chytili za opačný zlý koniec, ale poviem to tak... nezávislosť pri vývoji je super ak si kompetentný, vieš si určiť priority a rozoznáš realitu od sna. Ak ti ale toto chýba, tak ti je nezávislosť na dve veci. Lebo napriek tomu jak to my vidíme, nakoniec je to vždy o finančnej zodpovednosti a každý projekt má nejaký čas na to aby mohol byť reálne úspešný. IMO keby SC sa vyvíjal pod nejakým vydavateľstvom a po toľkom čase a investovaných peniazoch by to bolo v takom stave ako to je, tak je to dávno škrtnuté. Toto je celkovo problém crowdfundingu, hlavne ak dávaš peniaze ľuďom, ktorí už dekádu-dve nemali v rukách vývoj AAA titulu a nemáš absolútne žiadne záruky, že dokážu ten projekt zhmotniť. Nie je to u crowdfundingu ojedinelá vec, ale u SC je to najviditeľnejšie, lebo jak šľuby, tak financie nabrali megalomanské rozmery, ktoré sa s ostatnými CF projektmi nedajú ani porovnať.
IMO to ale nie je len o neschopnosti vedenia, to by sa dalo odpustiť, proste si naložili priveľa, môže sa stať každému. Čo mňa štve je jak blafujú telom a v pozadí sa dejú podozrivé veci, pričom naoko sa všetko prezentuje OK. Predpredaj lodiek z ktorých človek videl len concept-art a podobné zvrhlosti. Naoko zabalíme všetko do pozlátka aby sa to stále predávalo a potiahneme karavánu kým sa bude dať.... tak mi to teraz pripadá.
Spoiler: ukázať
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Star Citizen
Ano, vazne. Vyvoj E:D trval dva roky. Uz par rokov tam ludia veselo lietaju, bojuju, obchoduju, pristavaju a vozia sa po planetach.Erazer napísal:To vážne ?shiro napísal: Co robili 4 roky
Navyse vyvoj bezal akoby v pozadi, prioritu mali ine projekty.
Vid info:
....zatial co v SC sa ondime okolo jednej zakladne, hra neoptimalizovana (lebo aplha), nic sa tam neda normalne robit (lebo alpha).Development
Starting in 2012, Elite: Dangerous was developed using Frontier Development's own in-house COBRA game development engine. Frontier had been working on the game as a "skunk-works" background activity for some time prior to its Kickstarter launch, with other projects being prioritised. The Windows version of the game was released on 16 December 2014.
Porovnavat to s NMS je myslim scestne, pretoze SC neslubuje XY planet s XY roznym generovanym neviem cim. Nespolieha sa na proc. generovanie v takom mnozstve ako NMS.
Cryengine bol nepripraveny? Heh, nad tymto zacnem vzdy rozmyslat ked niekto hovori ze nejaky engine neni vhodny na volajaky typ hry.
Ano, cryengine bol engine na fps strielacky. A teraz mi povedzte, aky problem je tam poupravovat v zdrojaku ci v jeho nastaveniach nejake premenne ohl. gravitacie a podobnych veci aby sa tam dalo lietat. Co je tam treba prepisovat? Sak toto ma kazdy engine ako zaklad, aby sa objekty (vrtulnik, auto, postava hraca) vo svete vobec mohli pohybovat, existovat podla zakonov fyziky. V Crysise sa bezne lietalo vrtulnikmi, s tymto to nema mat co za problem. Proste sa zodpovedajuco nastavia premenne akceleracie, deceleracie, zanasania do smeru a podobne u zodpovedajucich objektov v hernej scene. Ake prepisovanie XY riadkov zdrojaku, na co? Nikto mi to nikdy nebol schopny vysvetlit, tak si to mozno predstavujem jak hurvinek valku.
Vysuvacia rampa z lode a podobne veci - dalsia banalita, s ktorou nema byt absolutne ziaden problem. Aj ked dojde ku kiksu aky bol v prezentacke, hra to ma mat automaticky poriesene aby fyzika panaka vytlacila vyssie, aby tam vyskocil. Pripadne pri zisteni ze sa tam vyskocit neda, ako v hentom pripade mat na to nejake tlacitko ktore panaka "vylozi" na rampu. A aby hrac nebol takymito banalitami frustrovany. Pretoze takychto veci sa bude diat miliarda denne ked hra vyjde, nakolko kazda planeta bude generovana proceduralne. Cize nieje mozne toto osetrit nejak genericky vzdy a vsade.
A ked SQ42 potrebuje minimum mechanik a teda je dovod sa domnievat ze to maju takmer hotove, preco to nevypustia? Aby bolo aspon daco a aby utisili hejterske spekulacie podobne mojim? Uvidime za nejaky cas
Moja aurora mi uz zacina v hangari hrdzaviet, lebo nema kde lietat
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Star Citizen
http://www.zive.sk/clanok/118325/briti- ... gn=HP-new2#
už sa teším ako sa niekto kto vyvalil xxx e do tejto hry spamätá ked furt nikde ništ nebude len fúra sľubov
už sa teším ako sa niekto kto vyvalil xxx e do tejto hry spamätá ked furt nikde ništ nebude len fúra sľubov
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Star Citizen
CITIZENCON 2016
Celá prezentácia
-CIG momentálne zamestnáva 363 zamestnancov v štyroch štúdiách: Austin, Los Angeles, Manchester, Frankfurt (10.10.2013 mal CIG 2 štúdiá a 48 zamestnancov)
-Štúdio Turbulent (web design, systém organizácií, star map atd Prezentuje svoj nový počin Star Citizen Spectrum - čo predstavuje multi purpose komunikačnú aplikáciu fórum,chat,voice,notifikácie pre SC ktorá bude fungovať in game, web, desktop, mobile... prvá verzia by mala byť ešte do konca tohto roka. (pozn. pripomína mi dosť discord ktorý mám tak rád )
-ďalej k SQ 42 (singleplayer) ktorého sa bohužiaľ už tento rok nedočkáme zato nejaké nové info:
28 kapitol (60+ misií)
340 postáv
viac ako 20 hodín mocap capture
40 lodí od bojových stíhačiek až po bojové krížniky
boje vo vesmírnom alebo atmosférickom prostredí
boje v lodiach alebo FPS (od stealth akcie až po hrubú silu)
24 hodinové rozvrhy AI s viac ako +1000 subrutinami
- Väčšia časť mechaník pre singleplayer je hotová, rozpracované je nasledovné:
AI - systém stopovania, integrácia animácie, zvýšená bojová logika, zvýšený letový model AI, integrácia misií
CPU a GPU optimalizácia - konečne ?!
- Ešte tento rok by chceli ukázať plne sfinalizovanú misiu SQ 42
- Vylepšenie Arena Commander: perzsistentné rakety, doplnenie munície v "dropoch" zo zničených nepriateľoch, väčšina dnes dostupných lodí lietateľných v AC , pirate swarm mód súbojov
- Star Marine (FPS): 4 vs 4, 12 vs 12, deathmatch, control
-Teraz niečo k plánovanej roadmape CIG k nasledujúcim patchom v PU
3.0 - obchodovanie, prevoz carga, pirátstvo a pašeráctvo, žoldnierstvo, a lovci odmien
3.1 - ťažba, rafinovanie a spracovanie rudy, prerušenie quantum travel a následný boj, dopĺňanie paliva, eskorty
3.2 - Salvage (to čo robia naši trvale opálení občania so všetkým kovovým), opravy, žoldnierstvo - tajné operácie
3.3 - farming...........nie nemyslí sa end game farming ale poľnohospodárstvo (v biodómoch) a následný predaj, rescue (záchranné operácie / odťahovky)
4.0 - zavedenie jump pointov (skoky do iných systémov cez červie diery), prieskum a objavovanie, veda a výskum
-Nasleduje video ktoré prezentuje procedurálne generovanie planét V2 a je ho asi škoda komentovať to treba radšej vidieť
Prílet z otvoreného vesmíru na planétu na lodi Constellation Andromeda, pristátie na ploche, výjazd s URSA roverom z lode, presun asi 3km po planéte vozidlom po prvý checkpoint, presun k druhému checkpointu počas ktorého dochádza k prepadnutiu roveru nomádmi (fps súboj) presun hover-bikom Dragonfly k stroskotanej kaipitálnej lodi Javelin, FPS s nomádmi, silent kill, príchod piesočnej (pre mňa vizuálne orgazmickej ) búrky, príchod ďalších nomádov na Dragonflyoch a ham Sandwormom z Duny 2
- Sean Tracy (bývalý CryEngine expert) prezentuje nástroj ktorý vytvorili na procedurálne generovanie planét. Prerába piesočnú planétu na ktorej sa odohrávalo predchádzajúce video v reálnom čase, pridáva vodné plochy, stromy, pristávacie plochy, skaly, aj faunu Hovorí že takto budú v budúcnosti generovať celé mestá.
Ďalej hovorí o tom že planéty ktoré vidno na oblohe niesú textúry ale skutočné planéty, sadá do stíhačky, quantum drive a je na onej planéte s úplne odlišným biómom pravdepodobne planéta s toxickou zelenkavou atmosférou plná sírových jazier a krásnym západom slnka.
Prelet okolo ťažobnej plošiny následné stretnutie pilota (Mark Hamil) ktorý ho osloví a poskytne koordináty pre randevous point, ďalší QD a sme opäť v otvorenom vesmíre pri fregate Idris.
Ďalší CitizenCon sa bude konať vo Frankfurte.
Od piatku do pondelka sa počas predpredaja korvety Polaris (819€ haters gonna hate...) vybralo viac ako 2 000 000 USD
Je tu štvrté výročie Star Citizen takže všetko najlepšie a krája sa torta
Vítek na svethardware.cz to popísal celkom dobre ako teraz pozerám no čo už
Bonus: http://imgur.com/Bl4Qp5u
Celá prezentácia
-CIG momentálne zamestnáva 363 zamestnancov v štyroch štúdiách: Austin, Los Angeles, Manchester, Frankfurt (10.10.2013 mal CIG 2 štúdiá a 48 zamestnancov)
-Štúdio Turbulent (web design, systém organizácií, star map atd Prezentuje svoj nový počin Star Citizen Spectrum - čo predstavuje multi purpose komunikačnú aplikáciu fórum,chat,voice,notifikácie pre SC ktorá bude fungovať in game, web, desktop, mobile... prvá verzia by mala byť ešte do konca tohto roka. (pozn. pripomína mi dosť discord ktorý mám tak rád )
-ďalej k SQ 42 (singleplayer) ktorého sa bohužiaľ už tento rok nedočkáme zato nejaké nové info:
28 kapitol (60+ misií)
340 postáv
viac ako 20 hodín mocap capture
40 lodí od bojových stíhačiek až po bojové krížniky
boje vo vesmírnom alebo atmosférickom prostredí
boje v lodiach alebo FPS (od stealth akcie až po hrubú silu)
24 hodinové rozvrhy AI s viac ako +1000 subrutinami
- Väčšia časť mechaník pre singleplayer je hotová, rozpracované je nasledovné:
AI - systém stopovania, integrácia animácie, zvýšená bojová logika, zvýšený letový model AI, integrácia misií
CPU a GPU optimalizácia - konečne ?!
- Ešte tento rok by chceli ukázať plne sfinalizovanú misiu SQ 42
- Vylepšenie Arena Commander: perzsistentné rakety, doplnenie munície v "dropoch" zo zničených nepriateľoch, väčšina dnes dostupných lodí lietateľných v AC , pirate swarm mód súbojov
- Star Marine (FPS): 4 vs 4, 12 vs 12, deathmatch, control
-Teraz niečo k plánovanej roadmape CIG k nasledujúcim patchom v PU
3.0 - obchodovanie, prevoz carga, pirátstvo a pašeráctvo, žoldnierstvo, a lovci odmien
3.1 - ťažba, rafinovanie a spracovanie rudy, prerušenie quantum travel a následný boj, dopĺňanie paliva, eskorty
3.2 - Salvage (to čo robia naši trvale opálení občania so všetkým kovovým), opravy, žoldnierstvo - tajné operácie
3.3 - farming...........nie nemyslí sa end game farming ale poľnohospodárstvo (v biodómoch) a následný predaj, rescue (záchranné operácie / odťahovky)
4.0 - zavedenie jump pointov (skoky do iných systémov cez červie diery), prieskum a objavovanie, veda a výskum
-Nasleduje video ktoré prezentuje procedurálne generovanie planét V2 a je ho asi škoda komentovať to treba radšej vidieť
Prílet z otvoreného vesmíru na planétu na lodi Constellation Andromeda, pristátie na ploche, výjazd s URSA roverom z lode, presun asi 3km po planéte vozidlom po prvý checkpoint, presun k druhému checkpointu počas ktorého dochádza k prepadnutiu roveru nomádmi (fps súboj) presun hover-bikom Dragonfly k stroskotanej kaipitálnej lodi Javelin, FPS s nomádmi, silent kill, príchod piesočnej (pre mňa vizuálne orgazmickej ) búrky, príchod ďalších nomádov na Dragonflyoch a ham Sandwormom z Duny 2
- Sean Tracy (bývalý CryEngine expert) prezentuje nástroj ktorý vytvorili na procedurálne generovanie planét. Prerába piesočnú planétu na ktorej sa odohrávalo predchádzajúce video v reálnom čase, pridáva vodné plochy, stromy, pristávacie plochy, skaly, aj faunu Hovorí že takto budú v budúcnosti generovať celé mestá.
Ďalej hovorí o tom že planéty ktoré vidno na oblohe niesú textúry ale skutočné planéty, sadá do stíhačky, quantum drive a je na onej planéte s úplne odlišným biómom pravdepodobne planéta s toxickou zelenkavou atmosférou plná sírových jazier a krásnym západom slnka.
Prelet okolo ťažobnej plošiny následné stretnutie pilota (Mark Hamil) ktorý ho osloví a poskytne koordináty pre randevous point, ďalší QD a sme opäť v otvorenom vesmíre pri fregate Idris.
Ďalší CitizenCon sa bude konať vo Frankfurte.
Od piatku do pondelka sa počas predpredaja korvety Polaris (819€ haters gonna hate...) vybralo viac ako 2 000 000 USD
Je tu štvrté výročie Star Citizen takže všetko najlepšie a krája sa torta
Vítek na svethardware.cz to popísal celkom dobre ako teraz pozerám no čo už
Bonus: http://imgur.com/Bl4Qp5u
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Star Citizen
Pripájam sa, všetko najlepšie celému SC tímu - 4 roky a dokopy nič (pre koncových zákazníkov) nespravili - som velice zvedavý, čo bude nakoniec skôr vo final stejdži - SC alebo DayZ.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Star Citizen
Dovolím si tvrdiť že DayZ ten roadmap od 3.0 do 4.0 sa nedá stihnúť ani za celý budúci rok...takže PU je stále v nedohladne.
Ak vylezie v budúcom roku ten SQ42 budeme radi...ale tak mne to nejak nevadí už som si zvykol
Ak vylezie v budúcom roku ten SQ42 budeme radi...ale tak mne to nejak nevadí už som si zvykol
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Re: Star Citizen
pekné tričká majú na konci v tom videu od Erazera, kde prezentujú tie planéty, môžete si na nich všimnúť odhadovaný rok dokončenia
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Star Citizen
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<