Čaute,
Tak ako napovedá názov, otec má problém, že mu nechcú opraviť zariadenie napriek tomu, že má na to nárok.
Mobil bol kupovaný cez Orange, ten sa ale vyhovoril, že a opravami nič nemá. Servis robí spoločnosť ARVATO v Prahe. Prvý problém nastal, keď odišiel mikrofón = reklamácia neuznaná pre údajne mechanické poškodenie , ktoré samozrejme nie je. Telefón má bežne škrabance. Ok telefón išiel používať na odposluch. Prešli ale necelé 3 mesiace a odišla už aj anténa a vraj pribudlo vraj poškodenie kamery, telefón ale ani raz nespadol, tak niekomu v servise už musí vážne *****. Telefón ešte v ruke nemám tak tú kameru overiť neviem. Ak došlo k poškodeniu v servise alebo pri preprave, nič jej totiž predtým nebolo.
Čo teraz robiť, ak by to bol lacný telefón, tak na to človek kašle. Skúsiť SOI? Čo sa týka znalca, vôbec netuším u koho to dať preveriť a koľko by to stálo ( zn. posudok), ak má posudok stáť 100€ a ktovie či máme šancu na úspech. Vôbec netuším či mám telefón z Orange prebrať alebo ako...
2X neuznaná oprávnená reklamácia
2X neuznaná oprávnená reklamácia
Spoiler: ukázať
- Fanthomass
- Používateľ
- Príspevky: 1342
- Dátum registrácie: Po 18. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
priamo na reklamačných papieroch (potvrdenie o prevzatí zariadenia, či prvý odovzdávajúci protokol o oprave z orangeu) by mal mať pri odmietnutí záruky info v niektorom bode, na ktorého znalca vedeného v zozname znalcov (či tak nejak) sa môžeš obrátiť. Aspoň Telekom to uvádza, aj orange by Ti mal túto info na požiadanie poskytnúť, to sú tuším povinní.
Otázne je, či znalec má možnosti a teda či vie určiť, kto mechanické poškodenie spôsobil, skôr si myslím, teda som presvedčený, že on vie iba zhodnotiť, či sa servis vyjadril správne o mechanickom poškodení. Teda, on môže servisné vyjadrenie potvrdiť, alebo vyvrátiť. Ale či určí, kto je za mechanické poškodenie zodpovedný, to skôr pochybujem.
Malo by to fungovať tak, pokiaľ dá znalec protichodné stanovisko ako servis, potom platí náklady znalca servis a orange musí postupovať podľa vyjadrenia znalca a telefón ti opraviť.
Ak znalec potvrdí stanovisko servisu, všetky náklady na znalca znášaš ty.
Bolo by teda dobré vyžiadať si kontakt v orangeii na znalca a konzultovať s ním prípadnú cenu (bude to asi od 50 € do 100 €), a čo všetko dokáže ku reklamácii zhodnotiť, v akom rozsahu bude správa.
Osobne si myslím, že s týmto veľmi nepochodíš, aj keď ťa nechcem demotivovať, ťaháš žiaľ za kratší koniec. Najväčší problém vidím asi v tom, že nikto nikomu nedokáže, kto dané mechanické poškodenie zapríčinil. Iné by bolo, ak by tie poškodenia neboli, ale to si skôr myslím, že budú.
Otázne je, či znalec má možnosti a teda či vie určiť, kto mechanické poškodenie spôsobil, skôr si myslím, teda som presvedčený, že on vie iba zhodnotiť, či sa servis vyjadril správne o mechanickom poškodení. Teda, on môže servisné vyjadrenie potvrdiť, alebo vyvrátiť. Ale či určí, kto je za mechanické poškodenie zodpovedný, to skôr pochybujem.
Malo by to fungovať tak, pokiaľ dá znalec protichodné stanovisko ako servis, potom platí náklady znalca servis a orange musí postupovať podľa vyjadrenia znalca a telefón ti opraviť.
Ak znalec potvrdí stanovisko servisu, všetky náklady na znalca znášaš ty.
Bolo by teda dobré vyžiadať si kontakt v orangeii na znalca a konzultovať s ním prípadnú cenu (bude to asi od 50 € do 100 €), a čo všetko dokáže ku reklamácii zhodnotiť, v akom rozsahu bude správa.
Osobne si myslím, že s týmto veľmi nepochodíš, aj keď ťa nechcem demotivovať, ťaháš žiaľ za kratší koniec. Najväčší problém vidím asi v tom, že nikto nikomu nedokáže, kto dané mechanické poškodenie zapríčinil. Iné by bolo, ak by tie poškodenia neboli, ale to si skôr myslím, že budú.
CPU: Intel i7-13900K, CPU cooler: Corsair iCUE H150i Elite Capellix White, MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4, RAM: G.SKILL 64 GB KIT DDR4 4000 CL18 RipjawsV, GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB, SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Corsair MP510 960GB + Samsung EVO 960 250 GB + Apacer AS340 SSD 960 GB + HDD 2TB Seagate BarraCuda 256MB SATAIII 7200rpm, PSU: Corsair HX1200 Platinum, CASE: SilentiumPC Signum SG7V EVO TG ARGB, Klávesnica + Myš: YENKEE YKB 3400 PANZER + HyperX Pulsefire Surge RGB//// Monitor: 32" Odyssey OLED G8 (G80SD) //// NOTEBOOK: Lenovo Legion 7 (5800H + 32 GB RAM + 1TB + 2TB SSD + RTX 3070 8GB)
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
osobne si myslim, ze nebudu, ide len o odreniny na plaste... skratka poskodeny polykarbonat...
Spoiler: ukázať
- Fanthomass
- Používateľ
- Príspevky: 1342
- Dátum registrácie: Po 18. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
Ja ti ako prajem len pozitívny výsledok, ale v praxi mám skúsenosti iné.. (pracoval som práve s reklamáciami fónov)
CPU: Intel i7-13900K, CPU cooler: Corsair iCUE H150i Elite Capellix White, MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4, RAM: G.SKILL 64 GB KIT DDR4 4000 CL18 RipjawsV, GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB, SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Corsair MP510 960GB + Samsung EVO 960 250 GB + Apacer AS340 SSD 960 GB + HDD 2TB Seagate BarraCuda 256MB SATAIII 7200rpm, PSU: Corsair HX1200 Platinum, CASE: SilentiumPC Signum SG7V EVO TG ARGB, Klávesnica + Myš: YENKEE YKB 3400 PANZER + HyperX Pulsefire Surge RGB//// Monitor: 32" Odyssey OLED G8 (G80SD) //// NOTEBOOK: Lenovo Legion 7 (5800H + 32 GB RAM + 1TB + 2TB SSD + RTX 3070 8GB)
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
rozumiem, no nepotešil si ma...
Problém je, že na problém mikrofónov sa sťažuje množstvo používateľov (u celého radu), ide teda o výrobnú vadu, žiaľ ale až v 2. roku záruky.. Tu je ten problém...
http://forums.windowscentral.com/nokia- ... rking.html
Problém je, že na problém mikrofónov sa sťažuje množstvo používateľov (u celého radu), ide teda o výrobnú vadu, žiaľ ale až v 2. roku záruky.. Tu je ten problém...
http://forums.windowscentral.com/nokia- ... rking.html
Spoiler: ukázať
- Fanthomass
- Používateľ
- Príspevky: 1342
- Dátum registrácie: Po 18. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
treba skúsiť napísať do servisu a vyžiadaj si konkrétnu fotodokumentáciu mechanického poškodenia (fotia to) a potom sa obráť na znalca, aj keď, bude to beh na veľmi dlhé trate, ak vôbec..
CPU: Intel i7-13900K, CPU cooler: Corsair iCUE H150i Elite Capellix White, MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4, RAM: G.SKILL 64 GB KIT DDR4 4000 CL18 RipjawsV, GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB, SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Corsair MP510 960GB + Samsung EVO 960 250 GB + Apacer AS340 SSD 960 GB + HDD 2TB Seagate BarraCuda 256MB SATAIII 7200rpm, PSU: Corsair HX1200 Platinum, CASE: SilentiumPC Signum SG7V EVO TG ARGB, Klávesnica + Myš: YENKEE YKB 3400 PANZER + HyperX Pulsefire Surge RGB//// Monitor: 32" Odyssey OLED G8 (G80SD) //// NOTEBOOK: Lenovo Legion 7 (5800H + 32 GB RAM + 1TB + 2TB SSD + RTX 3070 8GB)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5235
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
Ak to neni daky drahy telefon, tak sa na to vyprdni, pripadne oprav z cinskych dielov ak su.
Lebo das za znalca 50-100€ s neistym vysledkom, skus sa informovat na obchodnej inspekcii.
Nabuduce si kup separe fone a separe pausal
Lebo das za znalca 50-100€ s neistym vysledkom, skus sa informovat na obchodnej inspekcii.
Nabuduce si kup separe fone a separe pausal
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: 2X neuznaná oprávnená reklamácia
Telefón sme odmietli prebrať. Uvidíme čo ďalej.
V preberacom protokole poskodenie kamery nie je a v servisnom je. Je mi jedno co s tym budu robit, ale telefon nepreberieme.
Co sa tyka znalca, mal by to byt zamestnanec spominaneho servisu .. Samozrejme som povedal, ze to v ziadnom pripade neprichadza do uvahy.
V preberacom protokole poskodenie kamery nie je a v servisnom je. Je mi jedno co s tym budu robit, ale telefon nepreberieme.
Co sa tyka znalca, mal by to byt zamestnanec spominaneho servisu .. Samozrejme som povedal, ze to v ziadnom pripade neprichadza do uvahy.
Uz som kupil cinanaChris napísal:Nabuduce si kup separe fone a separe pausal
Spoiler: ukázať