No Total War mám posledný Empire takže save nedodám (takisto Civ mám iba 5, po DLC-feste s Civ5 a prvých predbežných info o 6 pred vydaním sa do nej nehrniem)...CageJ napísal:tak takeSsay napísal:To NDA sa myslí ako, že nemôžeš prezradiť o nich vôbec nič ?? Ani farbu dosky ?
Nie je to zla myslienka, ak by si mal taku rozohratu mapu na TW Warhammer, tak to by slo... mam este Rome ale tak no ...wingo napísal:Viem že off-topic, ale keď sa už rozpráva o prichádzajúcej platforme/platformách (AMD je už na dohľad alebo stále v nedohľadne?)...
Možno by stálo za zváženie pri testovaní CPU zahrnúť aj nové metriky. Furt sa v hrách testuje fps ale to je už stará obohraná pesnička, ale čo tak otestovať dĺžku turnov (late game save) v populárnych turn based stratégiách (Civ6, strategický mód v Total War), prípadne ako dlho potrvá určité obdobie (napr. rok) v Paradox grand stratégii (CK2, EU4, Stellaris, HOI4...) v late game save. Výsledky by mohli byť ozaj zaujímavé, najmä čo sa týka multicore CPU, a pre hranie týchto hier dôležitejšie ako fps.
frametimes atd. som povodne uvazoval, ale ako vravis, je to casovo narocne... ani nie tak na meranie ako na vytvaranie grafov, screenov atd... FLA calc pouzivam pravidelne.
Ale Paradox Grand strategy mám všetky nové, vedel by som dať z nich. Ale tam sa to dá aj inak - ja som napríklad testoval EU4 tak, že som pustil posledný start date, presunul obrazovku nad Aljašku aby som minimalizoval vplyv GPU, zapol observer mode a stopoval ako dlho potrvá kým prejde jeden rok pri plnej rýchlosti. Toto som zopakoval 5x a spriemeroval, keďže AI sa vždy správalo inak takže aj dĺžka trvania bola rôzna, ale tieto rozdiely sa držali v určitom rozpätí. Celkovo hra dobre škálovala medzi 2 a 4 aktívnymi jadrami i rôznymi frekvenciami (3,3 vs 4,3GHz).