Politicka debata
Re: Politicka debata
a to este uvidis kolko debilov bude Danka za toto velebit do nebies. Pretoze predsa on moze cestovat zadarmo na poslednom ošťatom schode pri dverach. Ale ZADARMO! Alebo o par centov lacnejsie ako RegioJetom. A to ze budu zeleznice produkovat stratu neviemkolko milionov ojro ročne to už na jeho dutu kotrbu nejde. Takze vlastne super.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Politicka debata
zas ako RJ nie je ziadny anjel, porusili vela spojov, znizili pocty voznov lebo nemaju vlastne aj teraz sa presuva na BA - PRG.., len sa vedia stale dobre zakryt za nejaku vyhovorku na zly stat.
Ale samozrejme RJ to tu cele ozivil, aj ZSSK sa snazi, kto vie na ako dlho este
Ale samozrejme RJ to tu cele ozivil, aj ZSSK sa snazi, kto vie na ako dlho este
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Politicka debata
panko to je mi jasne. ja sa tym nevozim takze do toho az tak moc nevidim. Ja len viem, ze ked sukromna spolocnost bude produkovat stratu tak mi je to viac menej u prdele. Ale neviem preco by pracujuci lud mal financovat vyvazanie obyvatelstva statnymi vlakmi za nejake super-truper ceny, ked to produkuje stratu ktoru budeme musiet aj tak niekde vykryt. To fakt netusim.
A to ani nespominam to, ako sa leju prachy v statnej spolocnosti. Ved preco by sme nepostavili chatu dom ci nekupili auto nejakemu nasmu cloveku.
Ludia v tomto state su fakt padnuti na hlavu.
A to ani nespominam to, ako sa leju prachy v statnej spolocnosti. Ved preco by sme nepostavili chatu dom ci nekupili auto nejakemu nasmu cloveku.
Ludia v tomto state su fakt padnuti na hlavu.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Politicka debata
to je tak ked nejaky sranda general dostane ministersku stolickuGajdoš vyzval aj manželky dôstojníkov, aby prestali písať listy, v ktorých kritizovali jeho rozhodnutia o povýšení Danka na kapitána. Vyzýva ich, aby prestali viesť svoju štvavú kampaň, lebo on svoje rozhodnutie nezmení. Gajdoš reagoval na list manželky dôstojníka Evy Ohraďanovej.
Armáda nie je o pocitoch, armáda je o rozkazoch. O rozkazoch sa nediskutuje. Sila rozkazu je viac ako zákon," hovorí minister obrany Gajdoš o povyšovaniach politikov, ktoré kritizovali nielen politici, množstvo civilistov, ale tieto slová smeroval zrejme aj príslušníkom armády, ktorí by situáciu chceli kritizovať tiež.
"Svoje rozhodnutie nezmením," povedal dnes minister obrany Peter Gajdoš o povýšení predsedu parlamentu a desiatnika v zálohe Andreja Danka na kapitána. Veľmi rázne dodal: "O rozkazoch sa nediskutuje, rozkazy sa plnia. ... Predseda parlamentu si odo mňa žiadne povýšenie nepýtal."
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrej_Danko
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Politicka debata
čistý prúser, bananová republika, doteraz toto robili potajomky ale teraz bez hanby pred kameru kkt. Toto si dovolí snad len Kim-čong
Re: Politicka debata
Ja sa ani nečudujem že sa toto deje, však čím ďalej tým viac si dovoľujú a vymentenci ich aj tak budú naďalej voliť, tak prečo by sa mali krotiť, všakže.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Politicka debata
uz nam len chybaju busty v skolach a pametne sochy. mame to co sme si zvolili.
Problem vidim, ze Danko je horsi ako Fico. Ratam ze s Dankom rataju ako s nahradou uja Fica, ale ked sa na neho divam, tak jeho ego prevysuje daleko ege Ficmajstra
Problem vidim, ze Danko je horsi ako Fico. Ratam ze s Dankom rataju ako s nahradou uja Fica, ale ked sa na neho divam, tak jeho ego prevysuje daleko ege Ficmajstra
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Politicka debata
o par centov lacnejsie s RJ ziadny platiaci cestujuci cestovat nebude... s RJ clovek usetri viac ako par centov... na jednej spiatocnej ceste!!
rychle porovnanie...
KE - BA so ZSSK: 19€ jeden smer - v cene nic, zrusenie: komplikovane zdlhave vypisovanie blbosti v pokladni ZSSK, so storno poplatkom par %, ale min. 2€ atd. atd..., 2.trieda chces kavu - plat (+-2€), chces keks - plat (+-1€)
KE - BA s RJ : 12€ jeden smer, zrusenie 15 min pred odchodom jeden klik v appke, spat 100% ceny okamzite (takto si clovek moze menit sedacky pred odchodom vlaku, ked si vie realne pozriet obsadenost celeho vlaku...), kava - zadarmo, aj 5x pocas cesty, keks - 0,40€ (zlomok ceny v kazdom stanicnom obchode), platene veci detto - predavane asi za nakup, 0,33l mineralna free....
Ja sa pytam, ako moze ZSSK konkurovat niecomu, comu sa konkurovat neda?
A o tom, ze RJ jazdi podnakladovo, s tym ani nezacinajte.. Je to sukromnik, a ked to financuje zo svojich ziskov inde, je to JEHO PROBLEM... Vy snad tiez nevyuzijete rovnaku sluzbu za viac penazi ak ju mozte vyuzit za pomaly 30% lacnejsie a moze Vam to byt sumafuk, z coho sa zaplati "strata".
Praveze, ked idete statnym vlakom, a ten je v strate, to by malo vadit, ze na pocet vypravenych vlakov ma ZSSK+ZSR dokopy najviac sediacich riti v kancloch, a preto je vlak v strate, a financuje to kazdy jeden OBCAN SR!! Ano, toto mi vadi, lebo to ide z penazi nas vsetkych! Ale ked to ide z penazi sukromnika, kludne.. Ukazte mi dalsieho sukromnika, ktory nieco robi s tym, ze je v strate.
Ano, jasne, RJ nemal v plane tu byt cely zivot v strate, AVSAK, tie roky dozadu, ktore tu jazdil v strate ALE ludia boli spokojni mu nikto nevrati.. Zaplati to len a len zo svojho /NIE ZO STATNEHO!!/ a mne ako klientovi RJ to moze byt sumafuk, ze to on plati zo ziskov na studentagency linkach v zahranici..
Ludom by malo vadit, ako je mozne, ze statne ZSSK vypravuje vlaky IC, ktore su na "komercne" riziko. Vysvetli mi niekto, co je toto za blbost? Tieto vlaky niesu DOTOVANE, avsak v momente, ked budu v strate, dotovane BUDU ! Lebo tu stratu zaplatia z penazi nas vsetkych! Tak ja sa pytam, ako je vobec nieco take mozne..
TO mi pride, ze si ako minister za statne kupim flotilu limuzin (v ramci rozpoctu akejkolvek statnej spolocnosti), budem ich vyuzivat ako taxi, a ked budu v strate, tak jednoducho som si s nimi urobil "image", ale strata sa zaplati so spolocnych penazi?? To co je WTF?
Odchod RJ z KE do BA pociti ovela viac ludi.. a presne tych, co platia dane, a co sa prakticky skladaju na vlaky "zadarmo"... Zaplatia ESTE VIAC...
PS: Dufam, ze kazdy z Vas chape, ze vlaky zadarmo nie su ziadne vlaky zadarmo. Kazdy musi mat listok /sice s cenou 0,00€/ a preco? Lebo kazdy tyzden ZSSK posiela hromadnu fakturu za kazdeho cestujuceho, a pekne to stat CELE uhradi.. Cize, student neplati nic, ale stat zanho ZSSK zaplati "jazdu"do posledneho centu...
RJ ponukal, ze 50% tejto zlavy zaplati z VLASTNEHO!!! jedine co chcel bolo, aby aj na ich IC vlaky daval stat dotacie.. ale nie 100%, len 50%!! realne este menej.. preco? Lebo kym so ZSSK stoji cesta KE-BA 19eur, a teda, tolko stat zaplati ZSSK za jedneho studenta ktora sa na tej trase prepravi, RJ chcelo len 50%, avsak ich cena je 12€, to znamena, ze od statu chceli len 6€ !!!!
6€ vs 19€ !!!! RJ by ostal, ak by bol stat ochotny zaplatit len 50% dotacii!!
Tak mi povedzte, ci je toto normalne, aby vyhnali sukromnika, ktory by nas stal 3x menej, ako statne vlaky.. Je logicke, ze kazdy (este aj studenti) by radsej sli platenym RJ, kde maju iste miesto v cene, a sluzby, na ake sa ZSSK nechyta!
rychle porovnanie...
KE - BA so ZSSK: 19€ jeden smer - v cene nic, zrusenie: komplikovane zdlhave vypisovanie blbosti v pokladni ZSSK, so storno poplatkom par %, ale min. 2€ atd. atd..., 2.trieda chces kavu - plat (+-2€), chces keks - plat (+-1€)
KE - BA s RJ : 12€ jeden smer, zrusenie 15 min pred odchodom jeden klik v appke, spat 100% ceny okamzite (takto si clovek moze menit sedacky pred odchodom vlaku, ked si vie realne pozriet obsadenost celeho vlaku...), kava - zadarmo, aj 5x pocas cesty, keks - 0,40€ (zlomok ceny v kazdom stanicnom obchode), platene veci detto - predavane asi za nakup, 0,33l mineralna free....
Ja sa pytam, ako moze ZSSK konkurovat niecomu, comu sa konkurovat neda?
A o tom, ze RJ jazdi podnakladovo, s tym ani nezacinajte.. Je to sukromnik, a ked to financuje zo svojich ziskov inde, je to JEHO PROBLEM... Vy snad tiez nevyuzijete rovnaku sluzbu za viac penazi ak ju mozte vyuzit za pomaly 30% lacnejsie a moze Vam to byt sumafuk, z coho sa zaplati "strata".
Praveze, ked idete statnym vlakom, a ten je v strate, to by malo vadit, ze na pocet vypravenych vlakov ma ZSSK+ZSR dokopy najviac sediacich riti v kancloch, a preto je vlak v strate, a financuje to kazdy jeden OBCAN SR!! Ano, toto mi vadi, lebo to ide z penazi nas vsetkych! Ale ked to ide z penazi sukromnika, kludne.. Ukazte mi dalsieho sukromnika, ktory nieco robi s tym, ze je v strate.
Ano, jasne, RJ nemal v plane tu byt cely zivot v strate, AVSAK, tie roky dozadu, ktore tu jazdil v strate ALE ludia boli spokojni mu nikto nevrati.. Zaplati to len a len zo svojho /NIE ZO STATNEHO!!/ a mne ako klientovi RJ to moze byt sumafuk, ze to on plati zo ziskov na studentagency linkach v zahranici..
Ludom by malo vadit, ako je mozne, ze statne ZSSK vypravuje vlaky IC, ktore su na "komercne" riziko. Vysvetli mi niekto, co je toto za blbost? Tieto vlaky niesu DOTOVANE, avsak v momente, ked budu v strate, dotovane BUDU ! Lebo tu stratu zaplatia z penazi nas vsetkych! Tak ja sa pytam, ako je vobec nieco take mozne..
TO mi pride, ze si ako minister za statne kupim flotilu limuzin (v ramci rozpoctu akejkolvek statnej spolocnosti), budem ich vyuzivat ako taxi, a ked budu v strate, tak jednoducho som si s nimi urobil "image", ale strata sa zaplati so spolocnych penazi?? To co je WTF?
Odchod RJ z KE do BA pociti ovela viac ludi.. a presne tych, co platia dane, a co sa prakticky skladaju na vlaky "zadarmo"... Zaplatia ESTE VIAC...
PS: Dufam, ze kazdy z Vas chape, ze vlaky zadarmo nie su ziadne vlaky zadarmo. Kazdy musi mat listok /sice s cenou 0,00€/ a preco? Lebo kazdy tyzden ZSSK posiela hromadnu fakturu za kazdeho cestujuceho, a pekne to stat CELE uhradi.. Cize, student neplati nic, ale stat zanho ZSSK zaplati "jazdu"do posledneho centu...
RJ ponukal, ze 50% tejto zlavy zaplati z VLASTNEHO!!! jedine co chcel bolo, aby aj na ich IC vlaky daval stat dotacie.. ale nie 100%, len 50%!! realne este menej.. preco? Lebo kym so ZSSK stoji cesta KE-BA 19eur, a teda, tolko stat zaplati ZSSK za jedneho studenta ktora sa na tej trase prepravi, RJ chcelo len 50%, avsak ich cena je 12€, to znamena, ze od statu chceli len 6€ !!!!
6€ vs 19€ !!!! RJ by ostal, ak by bol stat ochotny zaplatit len 50% dotacii!!
Tak mi povedzte, ci je toto normalne, aby vyhnali sukromnika, ktory by nas stal 3x menej, ako statne vlaky.. Je logicke, ze kazdy (este aj studenti) by radsej sli platenym RJ, kde maju iste miesto v cene, a sluzby, na ake sa ZSSK nechyta!
Spoiler: ukázať
Re: Politicka debata
Rozmýšľaš z pohľadu občana, z pohľadu politika pri moci to nanešťastie dáva úplne logický zmysel a preto sa to aj deje
Železnice sú politickým nástrojom, sú prezamestnané ale to je cieľ - sú to ľudia, voliči, ktorí sú závislí na svojvôli politikov. Podobne všetky ostatné štátom vlastnené alebo na štáte závislé organizácie (mám taký pocit že napr. aj bane si štát takto vydržiava dotáciami atď.), nie je absolútne žiadny tlak na efektivitu lebo to nemá politický zmysel. Čím viac ľudí závislých na vláde tým väčšiu moc majú politici pri moci. Žiadna štandardná politická strana nebude tlačiť na prepúšťanie v týchto organizáciách lebo by to znamenalo pokles preferencií a dôvery ľudí ("nevedia sa o nás postarať", "zobrali nám prácu" atď.), ale kým je to verejné tajomstvo a držia ich zamestnaných tak sú im či už priamo alebo nepriamo vďační ("mali by nás prepustiť ale nespravia to lebo sa starajú o bežných ľudí, nejde im iba o peniaze"). A keď príde niekto ako RegioJet spôsobuje vláde iba problémy, lebo tieto neefektívne organizácie musí dotovať ešte viac (lebo časť tržieb "ukradne" súkromník). Bohužiaľ, politická realita nepustí.
Železnice sú politickým nástrojom, sú prezamestnané ale to je cieľ - sú to ľudia, voliči, ktorí sú závislí na svojvôli politikov. Podobne všetky ostatné štátom vlastnené alebo na štáte závislé organizácie (mám taký pocit že napr. aj bane si štát takto vydržiava dotáciami atď.), nie je absolútne žiadny tlak na efektivitu lebo to nemá politický zmysel. Čím viac ľudí závislých na vláde tým väčšiu moc majú politici pri moci. Žiadna štandardná politická strana nebude tlačiť na prepúšťanie v týchto organizáciách lebo by to znamenalo pokles preferencií a dôvery ľudí ("nevedia sa o nás postarať", "zobrali nám prácu" atď.), ale kým je to verejné tajomstvo a držia ich zamestnaných tak sú im či už priamo alebo nepriamo vďační ("mali by nás prepustiť ale nespravia to lebo sa starajú o bežných ľudí, nejde im iba o peniaze"). A keď príde niekto ako RegioJet spôsobuje vláde iba problémy, lebo tieto neefektívne organizácie musí dotovať ešte viac (lebo časť tržieb "ukradne" súkromník). Bohužiaľ, politická realita nepustí.
Spoiler: ukázať
Re: Politicka debata
wingo - múdry a triezvy pohľad na vec. Súhlasím.
Teraz už sme prosím európsky unikát v rámci udelovania vojenských hodností? Či aj v zahraničí sa fackajú hodnosťami len tak, aby bolo?
Teraz už sme prosím európsky unikát v rámci udelovania vojenských hodností? Či aj v zahraničí sa fackajú hodnosťami len tak, aby bolo?
- MacTukahan
- Používateľ
- Príspevky: 818
- Dátum registrácie: Št 28. Aug, 2008, 15:36
- Bydlisko: Trnava
Re: Politicka debata
Hodnosti vo vysluzbe sa davaju a davali vzdy len tak...poznam osobne par ludi co boli povyseni a ani to neziadali.
Ja sa len Dankovi cudujem, ze to hra takto amatersky. Ved nema 20 IQ, aby nevedel ze lib+matovicovci si na tom budu robit dobre na PR akciach, grafoch a fotkach.
K zelezniciam...vcera som si pozrel dokument na STV2 o 20tej...bolo to celkom zaujimave. Hovorilo sa tam o VB od velkej krizy v 30 rokoch az po 90te roky. Ja som bol v tom, ze tam vzdy zuril kapitalizmus, ale nebolo to vzdy tak. Predtym jak sa znarodnili britske zeleznice ich mali sukromnici. Komplet, cize mozme to parafrazovat na ZSR + ZSSK + Cargo. Ale kedze chceli zisk, tak sa na infrastrukturu vysrali a prichadzalo k nehodam. Preto sa pytam, preco vec, ktora ma byt vo verejnom zaujme (odvetvia, ktore si prirodzene robia vlastny monopol), by mali byt sukromne a nie statne? Preco sa sprivatizuje a nasledne skanibalizuje statny podnik. ZSR statne, ZSSK musi robit vykony aj tam, kde to nie je z pohladu sukromnika relevatne? Nie je to z pohladu podnikatela o dost jednoduchsie zostavit biznis plan s tym, ze ked poznas dlhodobu vytazenost primarneho koridoru BA-KE, tak si vies cca odhadnut, ze ked das taketo ceny (trepnem pre pripad o 10perc.), kolko ludi ti to prinesie / ake mas kapacity? Ze je lacnejsie mat par suprav a tie nonstop tocit ako mat vykony pospajane do zlozitejsieho grafikonu? Ze ked sa nieco stane, vypovie ti lokomotiva, tak ti ZSSK/Cargo musi poskytnut zalohu?
Ja sa len Dankovi cudujem, ze to hra takto amatersky. Ved nema 20 IQ, aby nevedel ze lib+matovicovci si na tom budu robit dobre na PR akciach, grafoch a fotkach.
K zelezniciam...vcera som si pozrel dokument na STV2 o 20tej...bolo to celkom zaujimave. Hovorilo sa tam o VB od velkej krizy v 30 rokoch az po 90te roky. Ja som bol v tom, ze tam vzdy zuril kapitalizmus, ale nebolo to vzdy tak. Predtym jak sa znarodnili britske zeleznice ich mali sukromnici. Komplet, cize mozme to parafrazovat na ZSR + ZSSK + Cargo. Ale kedze chceli zisk, tak sa na infrastrukturu vysrali a prichadzalo k nehodam. Preto sa pytam, preco vec, ktora ma byt vo verejnom zaujme (odvetvia, ktore si prirodzene robia vlastny monopol), by mali byt sukromne a nie statne? Preco sa sprivatizuje a nasledne skanibalizuje statny podnik. ZSR statne, ZSSK musi robit vykony aj tam, kde to nie je z pohladu sukromnika relevatne? Nie je to z pohladu podnikatela o dost jednoduchsie zostavit biznis plan s tym, ze ked poznas dlhodobu vytazenost primarneho koridoru BA-KE, tak si vies cca odhadnut, ze ked das taketo ceny (trepnem pre pripad o 10perc.), kolko ludi ti to prinesie / ake mas kapacity? Ze je lacnejsie mat par suprav a tie nonstop tocit ako mat vykony pospajane do zlozitejsieho grafikonu? Ze ked sa nieco stane, vypovie ti lokomotiva, tak ti ZSSK/Cargo musi poskytnut zalohu?
Re: Politicka debata
Mac - chyba, on to takto hrá lebo má skutočne 20 IQ... ten clovek, in general, nevie adekvátne reagovať na NIČ. pán budúci predseda vlády.. zvyšok predpokladám básnicke otázky ...
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Politicka debata
regiojet furt failoval, casto im nefungovala klima, pokazil sa rusen nemali ziadnu nahradu a podobne srandy
ale tak ano boli lacnejsi a mali servis, to im nikto neberie, ale zas z nich nerobte spasitela slovenskych zeleznic
ale tak ano boli lacnejsi a mali servis, to im nikto neberie, ale zas z nich nerobte spasitela slovenskych zeleznic
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Politicka debata
Ako casto cestujes slovenskými železnicami? Lebo ja min 3x do týždňa, okolo 100 km (hore dole.. ) ... a keby si mohol vybrať, hádaj čo by som si vybral? No skús hádať... netvrdim ze je to spasitel, ale je to úplne inde, pasažier má pocit, že za svoje peniaze dostal, čo si zaplatil. A o tom je podnikanie..
Vo vlaku ZSSR sa cítim skôr ako hovno, nie ako platiaci cestujúci.. a to že platím určitým skupinám ich vlaky zadarmo už anilen nemienim komentovať lebo to je absurdné že až ..
Vo vlaku ZSSR sa cítim skôr ako hovno, nie ako platiaci cestujúci.. a to že platím určitým skupinám ich vlaky zadarmo už anilen nemienim komentovať lebo to je absurdné že až ..
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Politicka debata
LordKJ napísal:regiojet furt failoval, casto im nefungovala klima, pokazil sa rusen nemali ziadnu nahradu a podobne srandy
ale tak ano boli lacnejsi a mali servis, to im nikto neberie, ale zas z nich nerobte spasitela slovenskych zeleznic
prosiiiiiiiim Ta roky som cestoval vlakmi ZSSK, a rokmi som videl, ako moj ICvlak po poruche HDVcka ostal visiet, a nebodaj, ak to bolo v nejakej hornej dolnej, cakalo sa 60minut na nahradne HDV.... nahradne - rozumej take, ktore nejde 100% speed. cize, ked tam pomohlo cargo, do BA dotiahla cargacka lokomotiva IC vlak rychlostou 80km/h. to iste sa deje aj dnes... vidim, ze asi medzi rusnovodicmi sa nepohybujes.. skus sa tych, pre ZSSK spytat, co ako prve zacali riesit, ked ZSSK povedala ze sa vracaju IC vlaky - a CO ICH BUDE TAHAT???????
gorily su tak poruchove, ze pomaly kazdy den mas nejaky vlak tahany ako nefunkcny v suprave ako druhy v poradi /nie, to nieje presun, to je "tahanie nepojazdneho HDV, ak vidis rusen na konci vlaku, alebo ako druhy v poradi. Je to rychlejsie dat dalsi pred neho, ako ho odpojit atd..
srandicky rusnovodicov po forach, ze toto nepotiahne ICcko ako po zilinu som sa nacital dost.
uz BEZ vratenia IC vlakov ma ZSSK vazny problem s HDVckami a ich poctom... navratenim IC vlakov opat znizili pocet dostupnych ZALOH HDV..
Inac perlicka: koncom minuleho roka som siel KE-Trnava... skoro rano, premyslal som, ci nepojdem rannym R od ZSSK, ale cena ma odradila... Ono, 17e vs 12€ v prospech RJ hovori jasne. Potreboval som tam byt skor . 9:30, a RJ prichadza az 10:05. Realita: odchod R od ZSSK z KE o 04:08, odchod RJ z KE o 05:28... V Trencine RegioJet predbehol R od ZSSK, ktory mal vpredu uz dva nefunkcne HDV!! Ano, prvy odisiel este na vychode, dosla zaloha z PP, a druhe, zalohove HDV zo Ziliny vypovedalo sluzbu tesne za Puchovom.. Meskanie R 90 minut!! Cize asi taka, je ta Tvoja realita so statnym ZSSK, ze nemaju schopne masiny tahat vlak... A to je ZAKLAD, nemyslis? S RJ sami nestalo, aby ich Vectron ostal nepojazdny...
Cize, nepis, ze RJ ma problemy s neviem cim, lebo Regio ma aspon Vectrony ktore su kvalitou uplne INDE!! ako tie HDVcka /hnacie drahove vozidla/, ktore ZSSK zdedilo este v sociku.
Ze vo vlaku ZSSK nejde klima nieje tiez nic extra, ze nepriradia vozen, alebo do IC vlaku pichnu vozen s kozenkovymi sedackami - tiez to nieje nic "nevydane".. Takze, RJ nesud.. Ano, tam su ludia tak zvyknuty na kvalitu, ze nejde klima uz pruser. v ZSSK vlaku to ani neriesis, lebo si si zvykol
Spoiler: ukázať