podľa mňa to máš zle nastavené, joystick je niečo ako veľká analogová páčka na gamepade
a ide to perfektne
C.A.R.S
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: C.A.R.S
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Aký je to presne gamepad? Než som kúpil volant, tak som hrával s Logitech F710 a v pohode, len už si nevybavím nastavenia, ale určite som tam dolaďoval citlivosť, bolo tam myslím viac posuvníkov čo sa toho týka. Musí to ísť nejak nastaviť. Toto napr. som šiel s gamepadom svojho času https://www.youtube.com/watch?v=qCuQ2EyBkBwFullesh napísal:Tak som to zase skusil a potreboval by som dako poradit ako nastavit gamepad, resp. si chcem utvrdit ze ta hra je posahana pre gamepad. Vec sa ma tak, to dead zone/sensitivite nerobi nic.
Problem c.2 je, ze po pusteni packy (vlavo/vpravo), kolesa idu do default polohy okamzite, co mi sposobuje nekontrolovatelne odbocenie auta do uplne opacnej strany. Vsimol som si, ze animacia tocenia volantu vodica ide plynulo, ale kolesa idu skokovo do default polohy, akoze wtf ? To sa mi Forza 6 Apex hrala ovela lepsie.
S nastavením volantu je tam toho dosť, najhlavnejšie je asi potlačiť mŕtvu zónu forcfeedbacku, tú majú hlavne G25/G27 veľkú, Momo neviem koľko, ale tiež tam nejaká bude /v praxi to znamená, že pri priamej jazde alebo veľmi miernom zatočení necítiš žiadnu odozvu. Toto potlačíš nastavením Deadzone Removal Range v sekcii Calibrate Forcefeedback.paranoid.asian napísal:ti co hrate s momo, mate nejak special nastaveny?
Prejdi si toto http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ETUP-GUIDE , je to síce na G25/G27, ale v princípe to platí pre každý volant, akurát sa bude meniť nastavenie rozsahu otočenia /MOMO nemá 900°/ a práve FFB deadzone. Všetko ostatné ohľadom kalibrácie, Tire Force atď. v princípe platí pre každý volant.
Ak máš nejaký špecifický problém, daj vedieť, skúsim poradiť. Hlavné je zmerať FFB deadzone, Touto utilitkou si to checkneš https://mega.nz/#!wt4UzboQ!r70tMEAqOxY1 ... YULPWWyNCg a podľa toho čo to vypľuje nastavíš Deadzone Removal Range. Príklad nižšie na obrázku, plus obkec k tomu... Na tom screenshote vidno, že to posledné číslo začína konštantne stúpať od riadku označeného Céčkom, to je v podstate moment kedy končí mŕtva zóna odozvy. Je to teda riadok s hodnotou 1400, pre CARS to znamená Nastaviť Deadzone Removal Range na 0,14. Prepočet na nastavenie v hre je 1400=0,14, 1800=0,18 a pod..
Ešte jedna bežná vec čo sa s volantmi deje v deafulte... ak ti pri priamej jazde vibruje volant, niečo také... https://www.youtube.com/watch?v=7j_KCHM4aO8 , tak tak treba vliezť do menu... Controls a vpravo dole Calibrate Force Feedback. Hneď prvá kolónka tam je názov profilu. Základný je Deafult /ak si už niečo v rámci FFB upravoval, tak tam bude Custom/, treba to každopádne prepnúť na Classic a až následne nastavovať všetko ostatné. V Classic profile to vibrovanie zmizne.You will need to adjust the Deadzone Removal Range to compensate for washed out effects in FFB. To get your very own FFBbaseOffset-value download "wheel checker 1.72."
https://mega.co.nz/#!wt4UzboQ!r70tME...IBBJYULPWWyNCg
Just open it, no need to install. Click on "Spring Force" (at the top) and go to Step Log 2. Make sure you dont touch your wheel for the next few seconds. It will get inputs every 300ms and move more everytime it gets an input until it is finished and the program puts out an .csv log file. you can find it here: C:\Users\you\Documents\log2 2015 file
Simply open your .csv log files, would look like this. A/B/C just show the first inputs reckognized by the wheel checker. A (600) and B(1000) are very small inputs and can be ignored and as you can see it starts going up starting with C, so that is basically where your deadzone ends.
Spoiler: ukázať
- lietadlo69
- Používateľ
- Príspevky: 635
- Dátum registrácie: St 05. Okt, 2011, 18:28
- Bydlisko: Stará Turá
Re: C.A.R.S
kolko ma prebiehat ten test. na momo mi ide neustale a nevypne sa. mam tam nieco prestavit alebo ho treba ukoncit rucne ?
cpu:Intel i5 6600K@4,5Ghz/1,30V+noctua NH-U14S mb: asus Z170 pro gaming ram:kingston 2x8GB ddr4 3000 MHz psu: Fortron Aurum 500W gpu:Gainward Gtx 1070 Phoenix@1720(boost 2013)/9200Mhz case: corsair graphite 600T+ silverstone penetrator 12cm, 2 x noctua nf-p12 U.L.N.A ssd: Intel 600P M2 256GB/crucial m4 128gb keyboard: Func KB460(red switch) mouse: Razer Death Adder Left hand edition monitor: Dell s2716dg sound:grado SR60
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Malo by to samo skončiť a vypľuť log file po pár sekundách. Každopádne môžeš skúsiť aj naslepo nastaviť, pre MOMO čo som vygooglil by mal byť Deadzone Removal Range 0,03, pri vyjazdenejších možno 0,04-0,05, treba sa s tým pohrať a otestovať na dráhe. Aby to nemalo hluché miesta v odozve v strede, ale zas neprehnať to, aby to zas "nekopalo naspäť" pri prechode cez nulovú os zatočenia. Deadzone Removal Falloff nastaviť 0,00-0,01, tiež otestovať čo z toho ti viac sedí.
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: C.A.R.S
FIA GT1 Mod v.1.01 6in1 for pCARS
https://depositfiles.com/files/ix3jznhbh
https://depositfiles.com/files/ix3jznhbh
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Zároveň to bol posledný mod od Machine Dojo http://machinedojomt.weebly.com/news/team-update , zvyšné rozrobené zakonzervujú a počkajú na CARS 2 /ak bude modding friendly/. Mňa mrzí hlavne nedokončená M6 GT3, ale čo už.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: C.A.R.S
Spoiler: ukázať