sempron2800(2500MHz)+ati1900xt???
- Strelooriginal
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: Št 13. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Zilina
- magoo
- Používateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Poprad, Zilina (26)
Co su to "CPU limitovane sceny"crux2005 napísal:najviac pocitis ten rozdiel v CPU limitovanych scenach ...
>>Strelooriginal: Na zaklade coho tvrdis a odhadujes, ze to bude 30%? Mas nejake prakticke skusenosti?
To sa tu nikto nenajde, kto by dokazal strcit x1900 alebo 7900 do dosky s pretocenym sempronom a zahrat si daku hru???? Kua! Na to som zvedavy!!!!
Mne sa to teraz zial neda, lebo nemam a najblizsi mesiac ani svoj komp mat nebudem a navyse ani nepoznam nikoho, kto by mi taku grafiku pozical
- magoo
- Používateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Poprad, Zilina (26)
Neuraz sa, ale v tom tvojom "FAKu" je o tom napisane velke (......) NIC... :roll:Ide o sceny,ktore su zriedkavejsie v hrach.
V tej danej scene je limitom CPU = procesor.Rychlejsia graficka karta (GPU) by nepriniesla zvysenie FPS=pocet obrazkov za sekundu nakolko ho brzdi/limituje CPU (z toho pomenovanie).
Zrychlenie by vsak prinieslo rychlejsie/vykonnejsie CPU.
Priklady: najznamejsie - Gothic2, Oblivion
- Mtex
- VIP
- Príspevky: 1027
- Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
- Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK
Ved tam mas jasne napisane co su to ccpu limitovane sceny ...magoo napísal:Neuraz sa, ale v tom tvojom "FAKu" je o tom napisane velke (......) NIC... :roll:Ide o sceny,ktore su zriedkavejsie v hrach.
V tej danej scene je limitom CPU = procesor.Rychlejsia graficka karta (GPU) by nepriniesla zvysenie FPS=pocet obrazkov za sekundu nakolko ho brzdi/limituje CPU (z toho pomenovanie).
Zrychlenie by vsak prinieslo rychlejsie/vykonnejsie CPU.
Priklady: najznamejsie - Gothic2, Oblivion
Spoiler: ukázať
asi mam nejaky podobny problem. mam athlon xp 1700+@1780Mhz, ddr333Mhz, msi-kt3v(kt333)agp4x a teraz som do toho vopchal novu x1600pro 256MB(AGP) a musim povedat ze hra ide horsie ako s mojou starou gf4200Ti 64MB agp8x. hrozne ma to stve neviem ci je to koli cpu, ramkam alebo koli agp4x na zakladnej doske.
ked mam v obraze len jeden mali objekt(stromcek) tak je obraz aj pri rychlom pohybe mysou uplne dokonali-taky vyhladeny-bez rozdvojovania obrazu, (lepsi ako so starou grafikou) aj som pozrel ako mi maka cpu a zistil som ze este ma aj malu rezervu, ale ked dam pohlad na viac objektov(les-viac stromov), tak ten obraz pri rychlom pohybe mysou uz nechutne seka-rozdvojujesa (cpu bezi na plno), ale co (asi)nechapem je to, ze to je podstatne horsie ako na mojej starej grafike. este musim povedat ze FPS mi nikdy neklesne pod 60obrazkov. pri stromceku to robi 85fps a pri viacerich objektoch(les) 60fps. takze nie je 60fps ako 60fps, ono to asi ten cpu musi mat vzdy malu rezervu aby obraz nemal vady-nobol brzdeny, ale preco kua potom to robi tolko fps?! heh vacsina si mysli ze vela fps uz je aj automaticky dokonali obraz.
takze vie mi to niekto vysvetlit, alebo aspon potvrdit co si myslim? -> brzdi mi to cpu a ze ci cpu musi mat vzdy malu rezervu aby nedochadzalo k rozdvojovaniu obrazu.
sakra, chcelo by to ako tu uz niekto spominal, videt co to robi pri slabom cpu a zase pri slabej grafike. heh ked si tak spominam tak dost davno som mal taky rybyckovy setric obrazovaky a tam zo dna vychadzali bublinky - fps bolo stale rovnake(asi 30fps) ale ked som taktol ramky na starej rage 128 tak ten obraz hned ostal dokonalejsi-taky vyhladeny-netrhal sa, opakujem ze fps ostalo stale rovnake
ked mam v obraze len jeden mali objekt(stromcek) tak je obraz aj pri rychlom pohybe mysou uplne dokonali-taky vyhladeny-bez rozdvojovania obrazu, (lepsi ako so starou grafikou) aj som pozrel ako mi maka cpu a zistil som ze este ma aj malu rezervu, ale ked dam pohlad na viac objektov(les-viac stromov), tak ten obraz pri rychlom pohybe mysou uz nechutne seka-rozdvojujesa (cpu bezi na plno), ale co (asi)nechapem je to, ze to je podstatne horsie ako na mojej starej grafike. este musim povedat ze FPS mi nikdy neklesne pod 60obrazkov. pri stromceku to robi 85fps a pri viacerich objektoch(les) 60fps. takze nie je 60fps ako 60fps, ono to asi ten cpu musi mat vzdy malu rezervu aby obraz nemal vady-nobol brzdeny, ale preco kua potom to robi tolko fps?! heh vacsina si mysli ze vela fps uz je aj automaticky dokonali obraz.
takze vie mi to niekto vysvetlit, alebo aspon potvrdit co si myslim? -> brzdi mi to cpu a ze ci cpu musi mat vzdy malu rezervu aby nedochadzalo k rozdvojovaniu obrazu.
sakra, chcelo by to ako tu uz niekto spominal, videt co to robi pri slabom cpu a zase pri slabej grafike. heh ked si tak spominam tak dost davno som mal taky rybyckovy setric obrazovaky a tam zo dna vychadzali bublinky - fps bolo stale rovnake(asi 30fps) ale ked som taktol ramky na starej rage 128 tak ten obraz hned ostal dokonalejsi-taky vyhladeny-netrhal sa, opakujem ze fps ostalo stale rovnake
Naposledy upravil/-a pepee v Po 02. Okt, 2006, 20:21, upravené celkom 1 krát.