Project CARS 2
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Skúšal som aj na gamepade, čisto aby som mal predstavu jak sa to chová, ale to je utrpenie nech už to ladíš ako chceš. Toto a podobné hry dnes už fakt nemajú zmysel bez volantu. A šak G27 sa vždy nájdu v bazároch 1-2 kúsky a nestojí to milión, určite sa do toho oplatí ísť, ak nehrávaš racingy vyslovene sporadicky.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Project CARS 2
u mna to neni o financiach skorej o mieste co to zabera+ nedostatok casu = ostava mi len slintat.
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
No hej, je to otrava to nahadzovať, ideálne mať na to vyhradené vlastné miesto. Tiež sem-tam by som si dal hodinku jazdy, ale kašlem na to, lebo sa mi nechce to rozkladať.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Project CARS 2
ja som na bazosi takmer kazdy den a pozeram nejaku sikovnu g27 ale musi to byt v mojom okoli, potrebujem to najskor vidiet na vlastne oci a nedam za to viac ako 130e
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
To ťažko za toľko zoženieš, jedine keď fungľovky G29 zlacnejú na 210-220 €. Jeden čas toľko stáli fungľovky G27 a bazárovky sa v tom čase dali zohnať za tých 130, teraz to pod 160 € pustí len veľký nedočkavec.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Project CARS 2
uz som videl za ten cas co to pozeram, aj za tu cenu. ci sa nakoniec aj za nu predali to neviem.
videl som aj za 100 a potom chlapik sa zacal vykrucat ze ci zoberem za 120 lebo ze za 115 uz ma zaujemcu (asi zistil ze siel pod cenu)
ale viac ako 130 nie som ochotny za to davat. pockam si. aj tak na to nemam moc miesta, takze np.
videl som aj za 100 a potom chlapik sa zacal vykrucat ze ci zoberem za 120 lebo ze za 115 uz ma zaujemcu (asi zistil ze siel pod cenu)
ale viac ako 130 nie som ochotny za to davat. pockam si. aj tak na to nemam moc miesta, takze np.
Spoiler: ukázať
Re: Project CARS 2
Super ja som kúpil za cca 120 Euro z bazaru a volant vyzeral ako nový ani lepky neboli strhnuté obratom za mesiac som ho strelil za 160 bez mihnutia oka, skôr sa o to bili to bolo denne aj dvadsať emailov nemal som to kde skladovať škoda ho bola.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Project CARS 2
Dal som demicku este sancu. Bohuzial znova slaby force feedback na gamepade. Rovnako to bude najskor aj na volante. Graficky je to asi na pc ok... bohuzial to nie je one x enhanced, takze to vyzera jak grc.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Tiež sa čudujem.
FFB na volante je véééľmi blízko špičky a v niektorých oblastiach možno aj úplne top, hlavne tým, že sú tam 3 prednastavenia a každý si nájde to svoje, čo mu sedí a čo chce hlavne na volante cítiť /či odozvu s dôrazom na chovanie auta, alebo efekty prostredia, alebo úplne nefiltrovaný FFB/. Funguje to celé veľmi dobre a detailnosť odozvy je top. Fyzika IMHO dtto, aj v porovnaní s AC alebo iR je úplne rovnocenná.
Je mi jasné, že na konzolách je logické si zahrať racing s gamepadom, ale toto naozaj nie je hra pre gamepad. Skúsil som jedno aj druhé a bez volantu sú to proste vyhodené peniaze. A netreba to vnímať jak nedostatok hry, proste je nejaká hrana, za ktorou sa komplexnosť fyziky a odozvy nedá na nič iné ako volant aplikovať. CARS2 sa v tomto oproti jednotke posunula o míle bližšie k hardcore simulácii. CARS bola taká schizofrenická hra, CARS2 je čistý simracing. Na gamepad si vezmite Forzu a užívajte, CARS2 je už fakt inde.
Jasné, hardcore fans AC alebo iR sa kľudne budú hádať a vždy sa dajú nájsť muchy ak človek chce, ale tu už fakt len minimálne. Ja len môžem dať klobúk dole pred tým jak sa SMS podarilo aplikovať fyzikálny model pneumatík na všetky možné autá od civilných, cez rallycross až po racing prototypy a na všetky podmienky od sucha, cez vodu až po sneh. Ak toto vezmeme do úvahy, tak to bola x-násobne väčšia robota než čo napr. stačí u AC, kde stačilo ušiť model na suchý asfalt.
FFB na volante je véééľmi blízko špičky a v niektorých oblastiach možno aj úplne top, hlavne tým, že sú tam 3 prednastavenia a každý si nájde to svoje, čo mu sedí a čo chce hlavne na volante cítiť /či odozvu s dôrazom na chovanie auta, alebo efekty prostredia, alebo úplne nefiltrovaný FFB/. Funguje to celé veľmi dobre a detailnosť odozvy je top. Fyzika IMHO dtto, aj v porovnaní s AC alebo iR je úplne rovnocenná.
Je mi jasné, že na konzolách je logické si zahrať racing s gamepadom, ale toto naozaj nie je hra pre gamepad. Skúsil som jedno aj druhé a bez volantu sú to proste vyhodené peniaze. A netreba to vnímať jak nedostatok hry, proste je nejaká hrana, za ktorou sa komplexnosť fyziky a odozvy nedá na nič iné ako volant aplikovať. CARS2 sa v tomto oproti jednotke posunula o míle bližšie k hardcore simulácii. CARS bola taká schizofrenická hra, CARS2 je čistý simracing. Na gamepad si vezmite Forzu a užívajte, CARS2 je už fakt inde.
Jasné, hardcore fans AC alebo iR sa kľudne budú hádať a vždy sa dajú nájsť muchy ak človek chce, ale tu už fakt len minimálne. Ja len môžem dať klobúk dole pred tým jak sa SMS podarilo aplikovať fyzikálny model pneumatík na všetky možné autá od civilných, cez rallycross až po racing prototypy a na všetky podmienky od sucha, cez vodu až po sneh. Ak toto vezmeme do úvahy, tak to bola x-násobne väčšia robota než čo napr. stačí u AC, kde stačilo ušiť model na suchý asfalt.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Project CARS 2
Mne nemusis vysvetlovat, mam na PC cars1 aj asseto aj s volantom. Dopadlo to tak, ze AC som hral s volantom a cars1 na gamepade, multak. Gamepady maju FF snad od cias playstation. Pri cars2 je to proste tupe a polomrtve. Necitim kedy pretacaju kolesa, kedy mi lockuje kolesa pri brzdeni. Citim akurat obrubniky preradenia a ine impacty, to ano a vyrazne. Tuhnutie volantu neviem samozrejme na gamepade porovnat. Jazdny model je v dvojke este viac na volant, tie auta zatacaju v defaulte dost prudko.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Project CARS 2
Narazali sme na to, ze volant moze mat Force feedback, teda vie vytvarat elektromotorom silu, vie sa sam krutit a simuluje odpor skutocneho volantu.
Gamepad ma len vibration feedback, teda len sa trepe. Silu packa vyvinut nevie ziadnu, teda nema FFB.
Lacnejsie volanty maju tiez len vibration feedback a pruzinku na vracanie volantu do stredovej polohy. To je uplne o nicom, oproti tomu je gamepad lepsi.
Gamepad ma len vibration feedback, teda len sa trepe. Silu packa vyvinut nevie ziadnu, teda nema FFB.
Lacnejsie volanty maju tiez len vibration feedback a pruzinku na vracanie volantu do stredovej polohy. To je uplne o nicom, oproti tomu je gamepad lepsi.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Project CARS 2
Aha takto, to ano. Volant je starsi od logitechu ma urcite FFB ... Ono ten vibration feedback staci na to aby si hral bez asistov. Volant s FFB je uz o pozitku a dokonalosti. Ja potrebujem vediet, kedy sa mi auto odliepa, kedy som dal vela plynu, kedy prebrzdujem gumy a tuto informaciu som cez gamepad vedel dostat napr. vo forze. U PC2 dostavam podstatne menej informacii a teda na gamepade mi to soferovanie pride viac tupe. Takze ako bolo x-krat napisane, bez volantu to asi prestava mat zmysel.
Este ma zaujima ako to bezi na PC? Nejake slusne rozlisenie (idealne 4K), vyhladzovanie, proste nech to nevyzera ako grc.
Este ma zaujima ako to bezi na PC? Nejake slusne rozlisenie (idealne 4K), vyhladzovanie, proste nech to nevyzera ako grc.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
IMO to beží lepšie než jednotka, hlavne sa mi zdá, že to lepšie škáluje s CPU. Zdá sa mi stabilnejší framerate naprieč okruhmi, resp. rôznym počasím. Samozrejme dážď stále uberie hodnú porciu z famerate, ale celkovo je to asi lepšie, hlavne lepšie optimalizované. Ja downscalujem zo 4K na 1440p (1080Ti), všetko max + medium MSAA a pod 60 fps prakticky nejdem, ani v daždi. Bavíme sa o pohľade z auta, pri replayoch to padá aj niekde k 40 fps, ale to ma netankuje. Zostava z podpisu. Je ale kopec benchmarkov na youtube aj na mainstreamových/starších kartách a pri rozumnom nastavení to beží slušne aj tam. Samozrejme už nie 4K a vysoké detaily.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Práve som trochu pošoféroval, a len sa mi to zdá, alebo nejaký patch ošetril svetlá v noci? Lebo konečne som v noci videl na dráhu. Jednotka mala dosť slabé svetlá a dvojka po vydaní tiež, teraz zrazu konečne reflektory jak sa patrí. Fakt potešilo.
Spoiler: ukázať