16cmfan napísal: ↑St 27. Dec, 2017, 11:37
Ludia... ja som bol asi najvacsi hater tej hry ale ked som sa poriadne zamyslel tak sa nemam dovod preco nejak hnevat na vyvojarov...
1) kupa lode, resp. balicka je predsa forma akou sa da podporit financne vyvoj hry
2) v tomto roku sa chystaju velke zmeny v engine hry, netcode, object container... si to nastudujte...
3) sami vyvojari nemaju problem ukazat hru "v zlom svetle"... nepustia vyladeny nejaky gameplay ale pekne nazivo, aj s bugmi, aj s nizkymi fps... to sa mi paci - v buducnu ale ako som pisal vyssie, vyladia to - nie su magori a chcu aby tu hru mohlo hrat co najviac ludi s dobrymi fps...
4) nikto nikoho nenutil do hry vrazat love, sami od zaciatku tvrdili, ze nebude nikdy nejaky konecny GOLD datum na release hry (sa tyka aj SQ42)
5) ad SQ42 - podla mna ukazali viac ako som ja dufal, jasne vzdy to moze byt este lepsie a viac a viac... ale mne to stacilo
1) Každého osobná vec samozrejme, nič proti. Ale čím viac času prešlo, tým viac sa utvrdzujem v tom, že ten vývoj nezvládajú, čiže ak som aj na začiatku uvažoval do toho projektu niečo dať, tak teraz ma ani nenapadne, už si len počkám na to jak to dopadne.
2) Uverím až keď uvidím reálny stav, k tomu sa fakt nič viac nedá napísať.
3) Alebo to prezentujú také, lebo inak to nejde.
Never tomu, že hocikto v tomto biznise takéto veci vypúšťa kvôli transparentnosti, neexistuje. Promo je preto promo, aby presvedčilo, nie aby spúšťalo ďalšie pochybnosti. Promo je vždy najlepší možný stav hry aký sa aktuálne dá dosiahnuť.
4) Samozrejme nenúti, ale vieme jak to funguje... špeciálne v hernej komunite ktorá uctieva kultové značky nie je problém vytvoriť hype a profitovať z toho dlhý čas.
5) SQ42 mal byť hotový a na pultoch najneskôr pred rokom.
Mne nevadí, že sa na to ľudia tešia, mne vadí, že do toho natieklo peňazí jak za hocaký ultra AAA titul a doteraz sme nevideli žiadny adekvátkny výsledok, len zmes nehrateľných techdemo sekvencií. Toto ma na tom straší najviac, nemám dojem, že sa to akokoľvek posunulo k funkčnému celku, skôr tam len chaoticky pribúdajú nové veci. K bete to nemá bližšie než tomu bolo 2-3 roky dozadu. Beta sa spúšťa, keď je hra kompletná a nepridáva sa žiadny nový obsah /ani len lepšie textúry/, len sa odlaďujú bugy. To je princíp beta testovania, lebo všetko nové vložené do hry môže spustiť nové problémy. Z toho pohľadu mi to pripomína stále pre-alhpa verziu, chýba tam stále toľko obsahu, že sa nedá baviť ani o základnej kostre hry. A ak to má prejsť všetkými týmito fázami, cez beta testovanie, optimalizáciu až po release verziu, tak ja to pri tomto tempe vidím na ďalších 4-5 rokov roboty. Bavím sa o MP, SP sa dá zlepiť do akejkoľvek naskriptovanej podoby než to utnú, na MP je ale potreba odladené hladko fungujúce herné mechaniky a to je trochu iný oriešok.