To je bohužiaľ ten RPG prvok. To nie je poškodenie na štýl FPS hier, bohužiaľ.KatjushaMan napísal: ↑Ne 24. Dec, 2017, 23:54 PvP
tak hej ale ked strielame oproti sebe 2 ja a ja mu ani neuberiem a on ma da dole tak uz ma to serie
Duplom ked donho sipeme 3 ja a on nas da dole vsetkych do <>
Tom Clancy's The Division
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Tom Clancy's The Division
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Nemrzne Vám hra? Dnes je to u mňa čistá katastrofa, do minúty-dvoch odkedy vleziem na mapu total freeze, zostane zamrznutý obraz, zvuk beží ďalej a pomôže len tvrdý reset, neviem ani spustiť Task manager. Skúšal som OC aj bez OC, bez rozdielu. Ovládače 388.71 Ostatné hry bežia OK.
Mám dojem, že od vypustenia 1.8 je tá hra rozbitá na ...
Mám dojem, že od vypustenia 1.8 je tá hra rozbitá na ...
Spoiler: ukázať
- KatjushaMan
- Používateľ
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Dnes ráno som skúsil chvíľu a bežalo to OK, asi to blbne pri nápore na servery alebo čo...
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Tom Clancy's The Division
Inak, Miňo, síce som sa to už asi pýtal ale za posledné dva roky pribudol aj nejaké SP obsah mimo DZ, či všetko sa sústreďuje na DZ?
Práve som si to nahodil späť a pozerám, že mám progress ešte len 56% (naposledy som to hral cca o takomto čase pred dvoma rokmi).
A na 1050Ti a 4k...well, neviem prečo som čakal niečo lepšie...ale zhodil som render res na 75% a som veľmi spokojný (minimum defektov z downscalingu) - fps 35-40, min. detaily (budem ešte navyšovať niečo) a sakra, ono to tak či tak vyzerá parádne!
Práve som si to nahodil späť a pozerám, že mám progress ešte len 56% (naposledy som to hral cca o takomto čase pred dvoma rokmi).
A na 1050Ti a 4k...well, neviem prečo som čakal niečo lepšie...ale zhodil som render res na 75% a som veľmi spokojný (minimum defektov z downscalingu) - fps 35-40, min. detaily (budem ešte navyšovať niečo) a sakra, ono to tak či tak vyzerá parádne!
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Tom Clancy's The Division
ta hra sa da velmi pekne rozbehat aj na slabsom hw a vyzera skvelo mne sa tam grafika veelmi pacila!
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Division vyzerá fakt parádne, tam neni o čom. Detaily prostredia a efekty počasia, plus nasvietenie v noci... akurát ja mám od 1.8 fakt veľký problém so stabilitou. Málokedy sa podarí bezproblémový gameplay.
Posledný týždeň prakticky vôbec. Komplet mi mrzne systém z toho. Od pár sekúnd od spustenia do pár minút. Keď sa to stane, tak obraz zamrzne a zvuk beží ďalej, nejde Alt/Tab na plochu ani Ctrl/Alt/Del na Task managera, musím tvrdý reset systému. Skúšal som preinštalovať hru, zrušiť OC na grafe aj CPU, prestriedal som posledné 4 ovládače, nič nepomáha. Nechápem, všetko ostatné mi beží bez problémov. Keď to ide zamrznúť, tak sprievodné javy pár sekúnd pred tým sú, že sa "rozpadáva" herný svet, buď napr. zmizne zbraň z ruky, alebo ak pauznem inventár, tak je prázdny, alebo v rohu vybehne ikona načítavania bez príčiny a celá hra sa "spomalí" a reaguje oneskorene, prípadne rôzne iné veľké grafické glitche a bugy, chýbajú prvky prostredia a pod. alebo sa to sekne pri rýchlom presune po mape. Vždy pár sekúnd po tom to komplet zamrzne. Čo je divné, tak pri načítaní hry mi to ide rýchlo, prakticky nikdy nečakám vo fronte na serveri, instantné načítanie hry a som na mape... len potom to začne blbnúť. Začínam rozmýšľať či RAMky neblbnú, alebo zdroj /ale to by bol asi shutdown, nie freeze/, ale zas... deje sa to len v Division. Každopádne ma to už fest frustruje. Skúšané pod DX11 aj DX12.
Čo mňa najviac oslovilo sú tie Global Events /ale to je tiež až po lvl30/, vždy trvajú týždeň cca raz do mesiaca. Toto oživuje hrateľnosť, lebo počas nich sú vždy aktívne nejaké špeci bonusy, napr. počas prvého GE sa brutálne násobil účinok headshotu na NPC, čiže ak si sundal jeden NPC headshotom, tak do krátkeho času potom bol ďalší headshot omnoho účinnejší a ďalší po ňom tiež, atď... čiže ak si narazil na tlupu NPC a vedel si rozdať súvislú sériu headshotov rýchlo po sebe, tak mohli aj Named enemies padať na jednu ranu snajperkou, čo bežne trvá omnoho dlhšie. Druhý GE zas navyšoval účinnosť na krátku vzdialenosť s každým presným zásahom /ale aj poškodenie od NPC/, čiže tam sa oplatilo hrať zblízka z krytu s niečím s vysokou kadenciou. V poslednom GE zas po zabití NPC vybuchlo a poškodilo ďalších enemákov na dosť veľkú vzdialenosť. Každý GE iným spôsobom ovplyvňuje hrateľnosť a proste to oživuje ten stereotyp. Plus každý GE prináša nový Classified gear, ktorý je silnejší než bežný špeciálny zelený, jednak má vyššie atribúty /napr. kým špeciálny má max. vylepšenie +1272, tak classified má až do +1401/, plus Classified gear má bonusy aj za 5. a 6. položku výbavy, čiže ten gear je šitý na to, aby si behal s komplet 6-dielnou sadou od vesty až po púzdro /bežný špeci gear má bonusy len za max. 4 položky, takže tam dáva zmysel kombinovať max. 4 položky s nejakými inými/. Problém s Classified gear je, že má nízku pravdepodobnosť, že padne, takže zozbierať komplet Classified sadu Nomada napr. je pre niekoho jak ja až utópia, nehovoriac o tom aby to ešte malo atribúty a talenty čo sa mi hodia. Každopádne je to práve motivácia hrať počas GE, lebo vtedy padá špeciálna GE mena, za ktorú sa kupujú GE bedne, v ktorých je pravdepodobnosť Classified gearu vyššia, rovnako jak pravdepodobnosť, že padne niečo exotické.
Posledný týždeň prakticky vôbec. Komplet mi mrzne systém z toho. Od pár sekúnd od spustenia do pár minút. Keď sa to stane, tak obraz zamrzne a zvuk beží ďalej, nejde Alt/Tab na plochu ani Ctrl/Alt/Del na Task managera, musím tvrdý reset systému. Skúšal som preinštalovať hru, zrušiť OC na grafe aj CPU, prestriedal som posledné 4 ovládače, nič nepomáha. Nechápem, všetko ostatné mi beží bez problémov. Keď to ide zamrznúť, tak sprievodné javy pár sekúnd pred tým sú, že sa "rozpadáva" herný svet, buď napr. zmizne zbraň z ruky, alebo ak pauznem inventár, tak je prázdny, alebo v rohu vybehne ikona načítavania bez príčiny a celá hra sa "spomalí" a reaguje oneskorene, prípadne rôzne iné veľké grafické glitche a bugy, chýbajú prvky prostredia a pod. alebo sa to sekne pri rýchlom presune po mape. Vždy pár sekúnd po tom to komplet zamrzne. Čo je divné, tak pri načítaní hry mi to ide rýchlo, prakticky nikdy nečakám vo fronte na serveri, instantné načítanie hry a som na mape... len potom to začne blbnúť. Začínam rozmýšľať či RAMky neblbnú, alebo zdroj /ale to by bol asi shutdown, nie freeze/, ale zas... deje sa to len v Division. Každopádne ma to už fest frustruje. Skúšané pod DX11 aj DX12.
Tých 56% myslíš ako progres základného príbehu alebo čo to vlastne je... Už si lvl30? Ja to hrávam od 5/2017 a odvtedy čo sa týka hlavnej príbehovej linky určite nie, myslím, že to zostalo rovnaké ako pri vydaní, teda do lvl 30 sa nič nemení. Po level 30 odvtedy čo ja hrávam tiež prakticky nič, v nejakých skorších patchoch pribudli Incursions/Vpády, to sú superťažké misie, ktoré sa dajú dohrať len v tíme /lebo tam je potrebná interakcia hráčov na dvoch rôznych miestach naraz/ a mimo toho ozaj len teraz to rozšírenie mapy v 1.8 a nové herné módy, ktoré ma zrovna vôbec nelákajú. Inak ak boli zmeny, tak skôr čo sa týka funkčnosti, nové exotické zbrane /alebo zo starých gold sa stali exotické, viď Famas gold je teraz Bullfrog exotic/, a inak skôr len balansovanie gearov.loleqboleq napísal: ↑Ne 31. Dec, 2017, 17:26 Inak, Miňo, síce som sa to už asi pýtal ale za posledné dva roky pribudol aj nejaké SP obsah mimo DZ, či všetko sa sústreďuje na DZ?
Práve som si to nahodil späť a pozerám, že mám progress ešte len 56% (naposledy som to hral cca o takomto čase pred dvoma rokmi).
Čo mňa najviac oslovilo sú tie Global Events /ale to je tiež až po lvl30/, vždy trvajú týždeň cca raz do mesiaca. Toto oživuje hrateľnosť, lebo počas nich sú vždy aktívne nejaké špeci bonusy, napr. počas prvého GE sa brutálne násobil účinok headshotu na NPC, čiže ak si sundal jeden NPC headshotom, tak do krátkeho času potom bol ďalší headshot omnoho účinnejší a ďalší po ňom tiež, atď... čiže ak si narazil na tlupu NPC a vedel si rozdať súvislú sériu headshotov rýchlo po sebe, tak mohli aj Named enemies padať na jednu ranu snajperkou, čo bežne trvá omnoho dlhšie. Druhý GE zas navyšoval účinnosť na krátku vzdialenosť s každým presným zásahom /ale aj poškodenie od NPC/, čiže tam sa oplatilo hrať zblízka z krytu s niečím s vysokou kadenciou. V poslednom GE zas po zabití NPC vybuchlo a poškodilo ďalších enemákov na dosť veľkú vzdialenosť. Každý GE iným spôsobom ovplyvňuje hrateľnosť a proste to oživuje ten stereotyp. Plus každý GE prináša nový Classified gear, ktorý je silnejší než bežný špeciálny zelený, jednak má vyššie atribúty /napr. kým špeciálny má max. vylepšenie +1272, tak classified má až do +1401/, plus Classified gear má bonusy aj za 5. a 6. položku výbavy, čiže ten gear je šitý na to, aby si behal s komplet 6-dielnou sadou od vesty až po púzdro /bežný špeci gear má bonusy len za max. 4 položky, takže tam dáva zmysel kombinovať max. 4 položky s nejakými inými/. Problém s Classified gear je, že má nízku pravdepodobnosť, že padne, takže zozbierať komplet Classified sadu Nomada napr. je pre niekoho jak ja až utópia, nehovoriac o tom aby to ešte malo atribúty a talenty čo sa mi hodia. Každopádne je to práve motivácia hrať počas GE, lebo vtedy padá špeciálna GE mena, za ktorú sa kupujú GE bedne, v ktorých je pravdepodobnosť Classified gearu vyššia, rovnako jak pravdepodobnosť, že padne niečo exotické.
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Tom Clancy's The Division
overit subory cez klienta, vypnut afterburner a RTSS a ine overlaye (klienta a pod).
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Tom Clancy's The Division
Inak tie veci ako miznutie časti inventára potvrdzujem, práve včera som sa nad tým rozčuľoval.mino_85 napísal: ↑Po 01. Jan, 2018, 12:17 Division vyzerá fakt parádne, tam neni o čom. Detaily prostredia a efekty počasia, plus nasvietenie v noci... akurát ja mám od 1.8 fakt veľký problém so stabilitou. Málokedy sa podarí bezproblémový gameplay.
Posledný týždeň prakticky vôbec. Komplet mi mrzne systém z toho. Od pár sekúnd od spustenia do pár minút. Keď sa to stane, tak obraz zamrzne a zvuk beží ďalej, nejde Alt/Tab na plochu ani Ctrl/Alt/Del na Task managera, musím tvrdý reset systému. Skúšal som preinštalovať hru, zrušiť OC na grafe aj CPU, prestriedal som posledné 4 ovládače, nič nepomáha. Nechápem, všetko ostatné mi beží bez problémov. Keď to ide zamrznúť, tak sprievodné javy pár sekúnd pred tým sú, že sa "rozpadáva" herný svet, buď napr. zmizne zbraň z ruky, alebo ak pauznem inventár, tak je prázdny, alebo v rohu vybehne ikona načítavania bez príčiny a celá hra sa "spomalí" a reaguje oneskorene, prípadne rôzne iné veľké grafické glitche a bugy, chýbajú prvky prostredia a pod. alebo sa to sekne pri rýchlom presune po mape. Vždy pár sekúnd po tom to komplet zamrzne. Čo je divné, tak pri načítaní hry mi to ide rýchlo, prakticky nikdy nečakám vo fronte na serveri, instantné načítanie hry a som na mape... len potom to začne blbnúť. Začínam rozmýšľať či RAMky neblbnú, alebo zdroj /ale to by bol asi shutdown, nie freeze/, ale zas... deje sa to len v Division. Každopádne ma to už fest frustruje. Skúšané pod DX11 aj DX12.loleqboleq napísal: ↑Ne 31. Dec, 2017, 17:26 Inak, Miňo, síce som sa to už asi pýtal ale za posledné dva roky pribudol aj nejaké SP obsah mimo DZ, či všetko sa sústreďuje na DZ?
Práve som si to nahodil späť a pozerám, že mám progress ešte len 56% (naposledy som to hral cca o takomto čase pred dvoma rokmi).
Tých 56% myslíš ako progres základného príbehu alebo čo to vlastne je... Už si lvl30? Ja to hrávam od 5/2017 a odvtedy čo sa týka hlavnej príbehovej linky určite nie, myslím, že to zostalo rovnaké ako pri vydaní, teda do lvl 30 sa nič nemení. Po level 30 odvtedy čo ja hrávam tiež prakticky nič, v nejakých skorších patchoch pribudli Incursions/Vpády, to sú superťažké misie, ktoré sa dajú dohrať len v tíme /lebo tam je potrebná interakcia hráčov na dvoch rôznych miestach naraz/ a mimo toho ozaj len teraz to rozšírenie mapy v 1.8 a nové herné módy, ktoré ma zrovna vôbec nelákajú. Inak ak boli zmeny, tak skôr čo sa týka funkčnosti, nové exotické zbrane /alebo zo starých gold sa stali exotické, viď Famas gold je teraz Bullfrog exotic/, a inak skôr len balansovanie gearov.
Čo mňa najviac oslovilo sú tie Global Events /ale to je tiež až po lvl30/, vždy trvajú týždeň cca raz do mesiaca. Toto oživuje hrateľnosť, lebo počas nich sú vždy aktívne nejaké špeci bonusy, napr. počas prvého GE sa brutálne násobil účinok headshotu na NPC, čiže ak si sundal jeden NPC headshotom, tak do krátkeho času potom bol ďalší headshot omnoho účinnejší a ďalší po ňom tiež, atď... čiže ak si narazil na tlupu NPC a vedel si rozdať súvislú sériu headshotov rýchlo po sebe, tak mohli aj Named enemies padať na jednu ranu snajperkou, čo bežne trvá omnoho dlhšie. Druhý GE zas navyšoval účinnosť na krátku vzdialenosť s každým presným zásahom /ale aj poškodenie od NPC/, čiže tam sa oplatilo hrať zblízka z krytu s niečím s vysokou kadenciou. V poslednom GE zas po zabití NPC vybuchlo a poškodilo ďalších enemákov na dosť veľkú vzdialenosť. Každý GE iným spôsobom ovplyvňuje hrateľnosť a proste to oživuje ten stereotyp. Plus každý GE prináša nový Classified gear, ktorý je silnejší než bežný špeciálny zelený, jednak má vyššie atribúty /napr. kým špeciálny má max. vylepšenie +1272, tak classified má až do +1401/, plus Classified gear má bonusy aj za 5. a 6. položku výbavy, čiže ten gear je šitý na to, aby si behal s komplet 6-dielnou sadou od vesty až po púzdro /bežný špeci gear má bonusy len za max. 4 položky, takže tam dáva zmysel kombinovať max. 4 položky s nejakými inými/. Problém s Classified gear je, že má nízku pravdepodobnosť, že padne, takže zozbierať komplet Classified sadu Nomada napr. je pre niekoho jak ja až utópia, nehovoriac o tom aby to ešte malo atribúty a talenty čo sa mi hodia. Každopádne je to práve motivácia hrať počas GE, lebo vtedy padá špeciálna GE mena, za ktorú sa kupujú GE bedne, v ktorých je pravdepodobnosť Classified gearu vyššia, rovnako jak pravdepodobnosť, že padne niečo exotické.
Ja som si napríklad všimol, že sa veľmi pomaly načítavajú textúry (pokiaľ sa nemýlim, tak je to texture streaming) a dokonca keď som bežal rýchlo medzi poschodiami v budove, tak jedna stena bola komplet nenačítaná. Ale to neviem, či nebude aj tým, že Divižna mám na HDD (a mám 4GB 1050Ti, kde tá priepustnosť nie je práve špičková).
Skúsil som aj DX12 a to bola naozaj tragédia, dúfam, že aspoň AMDčkári majú nejaký benefit a stabilné fps (u mňa nižšie a oveľa menej stabilné).
A ten progress - v Uplay, napríklad mám
Playtime - 38h; Max level (mám len jednu postavu) - 22; Main story - 56%...
a na čo som najviac pyšný Rogue agents killed: 1
no to je v pohode, ja som v DZ bol poriadne len raz (a v oblasti, kde boli podobné levely, aby ma tam niekto neIKčkoval).
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Tom Clancy's The Division
Kde farmite class set ? Zatial je ideal lod, sa tesim na taktika az bude vonku. Hrame to traja, tak je to celkom zabava, aj na TS
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
@ kllr007...
jo ešte skúsim vypnúť AB, to mi nenapadlo, overlay Steam aj Uplay vypnuté, mieste súbory v Steame overené, vraj OK.
@ loleq
tie textúry neviem ako dlho ti trvajú, ale deje sa to mi to aj z 960PRO, ale tiež len krátko predtým než to rupne, alebo krátko po spustení hry, rozumej prvých pár sekúnd na mape /textúra snehu, billboardov úplné machule, za 5-6 sekúnd, ale nabehnú a potom pokiaľ je to stabilné s tým problém nemám/. Takže vyslovene HDD to nebude, ale je možné, že pri HDD sa to objavuje konštantne pri pohybe cez mapu.
Teraz mi to zrovna freezlo nasledovne... behal som asi 10 minút po DZ, najprv všetko v pohode, potom mi zmizla zbraň z ruky, o sekundu ma preplo so šprintu do chôdze a nešlo to prepnúť naspäť, pravý dolný roh ikona načítavania, zašiel som za roh a okolo extract pointu chýbala polka plotu, čím ďalej som šiel, tým častejšie len základné polygóny objektov /rozumej koleso na bagri asi z 10 trojuholníkov a textúra sivá machuľa/, ako keby som zašiel za zónu kde sa mali donačítať polygóny a textúry vzhľadom na loading distance okolo postavy, ale proste nenabehli, zostali ako keby som bol 200 m od nich. Pauzol som hru, dal ukončiť, odpočítalo to 30 sekúnd keďže som bol v DZ a v momente keď sa mala hra zavrieť, tak total freeze.
Práveže ja som to doteraz hrával prakticky od kúpy v DX12 a veľmi fajn, čo som porovnával na mojich nastaveniach, tak pod 12 to bežalo o dosť lepšie, fakt až od 1.8 sa mi to totálne rozbilo.
No tak dohraj tú main story, lebo hra sa fakticky poriadne začína až potom, v zmysle pravej RPG a grindenia. Do ukončenia hlavnej story je to fakticky len odomykanie schopností postavy, až potom máš k dispozícii všetko čo potrebuješ na ladenie buildu.
Skúsim ešte bez AB zreportujem, tiež začínam rozmýšľať či nie je problém osadenie SSD v PCIe karte, či náhodou nemá systém problém z toho ťahať dáta, možno skúsim prehodiť naspäť do m.2 a uvidím čo to spraví. Ale zas v ničom inom problém nemám.
@
IMO na to nie je vyslovene špecifické miesto, padá to na náhodu všade po mape, jedine asi čím vyššie obtiažnosti, tým väčšia šanca. V grupe sa asi oplatí skúšať Resistance do vyšších levelov, ale sólo to zrejme nedám do vyšších vĺn kde začnú padať zaujímavé veci, tak ani neskúšam.
edit: test bez AB nepomohol
edit2: Hodil som hru na HDD a bez problémov som dal hodinu a pol. OC profil na CPU aj VGA, úplne stabilné. Zrejme fakt má hra problém komunikovať s diskom cez PCIe. Ale prečo len Division? Možno kvôli masívnemu ingame loadingu /keďže je to sandbox/. Každopádne ešte nerobím závery, otestujem to poriadne z HDD a ak to bude šľapať, asi budem musieť prehodiť SSD na m.2 slot. Ale je pravda, že na PCIe kartu som to nahadzoval približne keď vychádzal patch 1.8, tak som si tie problémy spojil s updatom hry. Ešte dám vedieť až to poriadne otestujem.
edit 3: Fakt to bolo tým diskom v PCIe, prehodil som to do M.2 a beží to v pohode. A ja sa tu mesiac škrabem za uchom prečo je hra rozbitá.
jo ešte skúsim vypnúť AB, to mi nenapadlo, overlay Steam aj Uplay vypnuté, mieste súbory v Steame overené, vraj OK.
@ loleq
tie textúry neviem ako dlho ti trvajú, ale deje sa to mi to aj z 960PRO, ale tiež len krátko predtým než to rupne, alebo krátko po spustení hry, rozumej prvých pár sekúnd na mape /textúra snehu, billboardov úplné machule, za 5-6 sekúnd, ale nabehnú a potom pokiaľ je to stabilné s tým problém nemám/. Takže vyslovene HDD to nebude, ale je možné, že pri HDD sa to objavuje konštantne pri pohybe cez mapu.
Teraz mi to zrovna freezlo nasledovne... behal som asi 10 minút po DZ, najprv všetko v pohode, potom mi zmizla zbraň z ruky, o sekundu ma preplo so šprintu do chôdze a nešlo to prepnúť naspäť, pravý dolný roh ikona načítavania, zašiel som za roh a okolo extract pointu chýbala polka plotu, čím ďalej som šiel, tým častejšie len základné polygóny objektov /rozumej koleso na bagri asi z 10 trojuholníkov a textúra sivá machuľa/, ako keby som zašiel za zónu kde sa mali donačítať polygóny a textúry vzhľadom na loading distance okolo postavy, ale proste nenabehli, zostali ako keby som bol 200 m od nich. Pauzol som hru, dal ukončiť, odpočítalo to 30 sekúnd keďže som bol v DZ a v momente keď sa mala hra zavrieť, tak total freeze.
Práveže ja som to doteraz hrával prakticky od kúpy v DX12 a veľmi fajn, čo som porovnával na mojich nastaveniach, tak pod 12 to bežalo o dosť lepšie, fakt až od 1.8 sa mi to totálne rozbilo.
No tak dohraj tú main story, lebo hra sa fakticky poriadne začína až potom, v zmysle pravej RPG a grindenia. Do ukončenia hlavnej story je to fakticky len odomykanie schopností postavy, až potom máš k dispozícii všetko čo potrebuješ na ladenie buildu.
Skúsim ešte bez AB zreportujem, tiež začínam rozmýšľať či nie je problém osadenie SSD v PCIe karte, či náhodou nemá systém problém z toho ťahať dáta, možno skúsim prehodiť naspäť do m.2 a uvidím čo to spraví. Ale zas v ničom inom problém nemám.
@
IMO na to nie je vyslovene špecifické miesto, padá to na náhodu všade po mape, jedine asi čím vyššie obtiažnosti, tým väčšia šanca. V grupe sa asi oplatí skúšať Resistance do vyšších levelov, ale sólo to zrejme nedám do vyšších vĺn kde začnú padať zaujímavé veci, tak ani neskúšam.
edit: test bez AB nepomohol
edit2: Hodil som hru na HDD a bez problémov som dal hodinu a pol. OC profil na CPU aj VGA, úplne stabilné. Zrejme fakt má hra problém komunikovať s diskom cez PCIe. Ale prečo len Division? Možno kvôli masívnemu ingame loadingu /keďže je to sandbox/. Každopádne ešte nerobím závery, otestujem to poriadne z HDD a ak to bude šľapať, asi budem musieť prehodiť SSD na m.2 slot. Ale je pravda, že na PCIe kartu som to nahadzoval približne keď vychádzal patch 1.8, tak som si tie problémy spojil s updatom hry. Ešte dám vedieť až to poriadne otestujem.
edit 3: Fakt to bolo tým diskom v PCIe, prehodil som to do M.2 a beží to v pohode. A ja sa tu mesiac škrabem za uchom prečo je hra rozbitá.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Tom Clancy's The Division
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Ako ste na tom s Classified gear? U mňa na porazenie, mám 5 kusov Nomad, Striker aj Deffence a ani za pána nepadnú tie šieste. Farmím v DZ a hlavne Pier 93 resistance po 8. vlnu (dá sa bez problémov za ten čas otvoriť 2x reward chace), ale zatiaľ som nemal šťastie. Hlavne Nomada a Strikera by som veľmi chcel dať dokopy.
Btw. dátum ešte nie je, ale dá sa najbližší týždeň očakávať ďalší Global Event, pribudne aj Tactician Classified, takže ďalšia vec čo budem chcieť.
Btw. dátum ešte nie je, ale dá sa najbližší týždeň očakávať ďalší Global Event, pribudne aj Tactician Classified, takže ďalšia vec čo budem chcieť.
Naposledy upravil/-a mino_85 v Ne 21. Jan, 2018, 14:56, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Tom Clancy's The Division
To si na tom este dobre , ja uz nemam co skrtat do tabulky
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Jak sa to vezme, aspoň máš Nomada kompletného. Bez komplet sady je to všetko o dosť slabšie, ten 6-piece bonus je najsilnejší a blbé je, že na to ani NinjaBike nefunguje, to by som bol za vodou.
Druhá vec, že čím viac Classified gear setov pribúda, tým ťažšie padne ten konkrétny ktorý chýba do zbierky, keďže sa o drop rate "delia". A najbližšie s GE pribudnú ďalšie 4 sety. Neviem či sa nejak s pribúdaním classified setov zvyšuje drop rate, ale myslím, že nie, čo by sa IMO mal. Lebo ak ti chýba jedna konkrétna vec, tak to máš pri 8 gear setoch šancu... drop rate delené 48 (keďže každý set má 6 kusov), pri 12 setoch to bude na konkrétnu položku už drop rate delené 72. A drop rate je koľko... tuším 3% pri Named enemies v DZ a bežne z krabíc asi 1%? Tak nejak sa niekde spomínalo. Teraz asi fakt najlepšie je farmiť tie krabice v resistance, tam je oveľa väčšia šanca, ale to človeka omrzí.
Druhá vec, že čím viac Classified gear setov pribúda, tým ťažšie padne ten konkrétny ktorý chýba do zbierky, keďže sa o drop rate "delia". A najbližšie s GE pribudnú ďalšie 4 sety. Neviem či sa nejak s pribúdaním classified setov zvyšuje drop rate, ale myslím, že nie, čo by sa IMO mal. Lebo ak ti chýba jedna konkrétna vec, tak to máš pri 8 gear setoch šancu... drop rate delené 48 (keďže každý set má 6 kusov), pri 12 setoch to bude na konkrétnu položku už drop rate delené 72. A drop rate je koľko... tuším 3% pri Named enemies v DZ a bežne z krabíc asi 1%? Tak nejak sa niekde spomínalo. Teraz asi fakt najlepšie je farmiť tie krabice v resistance, tam je oveľa väčšia šanca, ale to človeka omrzí.
Spoiler: ukázať