Jasné, každý máme svoje.
Hej, to mám pozreté. Ja fičím hlavne na vizuálnej stránke jeho filmov - jak pracuje s farbami v scéne, kompozícia/symetria záberov, pohyb kamery... a je vidieť jak to film od filmu posúva ďalej. Aj po stránke "príbehu" a humoru. V tých starších filmoch to až tak nebilo do očí ale Moonrise Kingdom a Budapešť boli zatiaľ vizuálne vrchol. Budapešť ak si pustíš a sleduješ pohyb kamery, tak to je brutal. Fakcicky žiadna scéna s voľným pohybom kamery, buď je statická, alebo fixne viazaná na pohyb objektu alebo charakteru na scéne, alebo sa otáča striktne v 90°uhle. Nehovoriac o kompozícii záberov, ak to pritiahnem za vlasy, tak z hocakého framu vo filme keby si spravil screenshot, môže z toho byť kľudne wallpaper. A s každým novším hraným filmom aj to podanie je trochu uletenejšie. Budapešť mi prišla z toho pohľadu už skoro jak cartoon movie, aj keď je to hraný film.Leon napísal: ↑Pi 27. Júl, 2018, 23:59 Presne ako vravíš mino. To jeho podávanie humoru je jedinečné Pred mesiacom som pozrel ešte The Life Aquatic with Steve Zissou. Tiež je to trocha slabšie ako Budapešt a troška sa to ťahá, ale tiež je tam ten jeho svojský humor
Aby sme z toho nespravili debatný krúžok... naposledy pozreté https://www.csfd.cz/film/502297-tiche-misto/prehled/
Čakal som väčšiu ľakačku, inak celkom fajn, celá tá premisa sa mi páčila, klasický zápor... moderné CGI chce ukázať zbytočne veľa a kazí atmosféru.