nVidia G-SYNC
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Re: nVidia G-SYNC
jj, presnejšie ja mám 140 lock, lebo keď sa dá 144, tak tie fps niekedy prehopsnú cez tú hranicu a "vidieť" tearing.
Hej?? Hmm.... musím vyskúšať zahrať s vypnutým, či uvidím rozdiel.
Hej?? Hmm.... musím vyskúšať zahrať s vypnutým, či uvidím rozdiel.
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
S trhaním obrazu práveže problém nemám. Len preskakuje snímky keď sa nachádzam v nejakom stiesnenom priestore, kde GPU asi nemá veľmi čo vykresľovať a tlačí šialené množstvo snímkov aj napriek zapnutej v-sync. Limitujem ich teda s riva tunes, čo tento problém eliminovalo.
V niektorých hrách ako Tomb Raider sekanie myšky vyriešilo "mouse smoothing" v nastavení. Hra sa ale i tak občas akoby spomalí, najma v cutscénach.
V AC syndicate zase myška stutteruje len keď sa veziem v kočiari, pešky ide plynulo. Tam som mouse smoothing nenašiel, ale ide pravdepodobne o rovnaký problém.
Hellblade-Senua sacrifice zase ide plynulo, no stutteruje na určitých bodoch, kde sa asi nahrávajú textúry. Toto bude asi hrou, lebo problém som videl u viacerých.
V niektorých hrách ako Tomb Raider sekanie myšky vyriešilo "mouse smoothing" v nastavení. Hra sa ale i tak občas akoby spomalí, najma v cutscénach.
V AC syndicate zase myška stutteruje len keď sa veziem v kočiari, pešky ide plynulo. Tam som mouse smoothing nenašiel, ale ide pravdepodobne o rovnaký problém.
Hellblade-Senua sacrifice zase ide plynulo, no stutteruje na určitých bodoch, kde sa asi nahrávajú textúry. Toto bude asi hrou, lebo problém som videl u viacerých.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Problém s G-sync? - microstuttering/lag
S gsyncom by si pri spravnom nastaveni nemal mat stuttering, teda aspon vo vacsine hier nie. Je mozne, ze hra ma blby engine a ani gsync ti nepomoze. Mas tieto problemy vo vsetkych hrach, alebo len niektorych? Mne napriklad blblo hlavne CS:GO a Quantum Brake, tam som nedosiahol uplnu plynulost nikdy. Ale vacsina hier, a ze som ich hral vela, bezali plynule.rulerkelso napísal: ↑St 12. Sep, 2018, 22:23 Ahoj,
existuje nejaká metóda ako si overiť, či g-sync funguje tak, ako má? Monitor (s2417dg) ukazuje, že je G-sync aktívny, v hrách sa však aj napriek vysokým FPS vyskytujú neduhy v podobe jemného stutteru a lagu a to aj napriek tomu, že sa FPS pohybujú v blízkosti refresh rate.
Skúšal som 120 aj 144Hz.
Nedochádza síce k trhaniu obrazu, ale keď FPS dosiahne max. refresh rate, príde mi to, ako by vtedy v hre preskakovalo snímky.
Pri zníženi je to už spomínaný stutterin/či juddering? už som z toho jeleň
Keď ku G-sync aktivujem ešte aj V-sync cez Nvidia control panel, stuttery sa ešte viac zvýraznia.
Ďalšia čudná vec je, že aj keď sa snímky nemenia, výkon je nekonzistentný.
Napríklad snímky v hre pri pozeraní jedným smerom dosahujú maximum 120fps, obraz ide čisto. Otočím sa druhým smerom, kde je zrejme náročnejší terén na vykresľovanie, prípadne zapnem v hre Antialiasing, naďalej ukazuje 120 snímkov, no obraz ide nečisto-zase stutter.
Ďalšia vec je, že ovládanie klávesnicou (šipkami ) je plynulejšie ako ovládanie myšou.
TLDR: čakal som od G-sync, že hry pôjdu plynule, vzlášť keď som dal dosť veľa € na nový hardvér. Myslím si, že chyba je v monitore a niesom si teda isty či spomínaný g-sync funguje správne.
Aktivoval som ho v spravovaní 3d nastavení, aj v nastavení G-sync (režim okna + celá obrazovka)
Spravne nastavenie pre GSync by malo vyzerat takto:
Driver 3D settings:
Typ monitora: GSYNC
Refresh rate: highest available
VSYNC: Force ON (toto funguje ako extra frame limiter)
A samozrejme zapnut Gsync pre fullscreen aj windowed.
Game settings:
Refresh rate: monitor max
Vsync, tripple buffering: OFF (lepsie funguje VSYNC v driveroch, teda vacsinou)
FPS limit: monitor refresh - 3 frames
Toto neplati pre kazdu hru, niekedy moze pomoct zapnut VSYNC v hre a vypnut v driveroch a pojde to tak lepsie, zalezi od hry, ale vacsinou plati, ze vsync v hre je menej spolahlivy. GSYNC sa v podstate musi pouzivat spolu s VSYNC, bol tak dizajnovany, ak VSYNC nezapnes, tak sa sem tam stutter objavi, ak tvoje fps prekroci max refresh rate. Tomuto brani FPS limiter, ale ten nie je 100%, cize VSYNC sa z casu na cas aktivuje a "zachranuje" plynulost. Neboj sa, VSYNC sa aktivuje az ked fps prekroci rozsah GSYNC monitora, a input lag nie je taky velky, ako na monitore bez gsync.
https://www.blurbusters.com/gsync/gsync ... ttings/14/
Dalsia vec, co sposobuje stuttering, je myska, najma bezdrotova. Uisti sa, ze mas 1000hz polling rate, a ak pouzivas bezdrotovu, natiahni prijimac blizko k mysi, tak do pol metra idealne, viem o com hovorim, mal som s tym problem.
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
Jop tak to mám nastavené. Vsync som skúsil s, bez aj rýchle, takisto vsync implementovaný v hre.
Problémy sú viac-menej so všetkými hrami, čo som zatiaľ skúšal na novom PC.
AC Unity - hitching (krátke záseky) v portálových misiách keď nastane nejaká nová udalosť alebo pri prvom kille. Behanie po svete je kupodivu plynule, takže nieje problém so streamingom textúr.
AC Syndicate - hra ide plynulo, pokiaľ nesadnem na kočiar. Vtedy mám mikroštuter keď otáčam myš.
ROTR - prepady snímkov pri určitých prechodoch medzi oblasťami (asi načítavanie textúr? ) čo spôsobuje opať vyššie spomenutý hitching.
Týchto miest je v celej hre len zopár najma ku koncu hry, takže táto hra ide inak pekne plynulo. Dokonca ani v kontroverznom Geothermal valley sa to ani raz nekouslo. Snímky ironicky padali v lineárnych koridoroch, ktoré spájajú jednotlivé oblasti, no iba v niektorých.
Middle Earth SoM a SoW V obidvoch hrách preskakuje snímky keď behám po svete. Zas niečo so streamovaním textúr?
Hellblade: Senua Sacrifice - táto hra u mňa ide ako pes s 3 nohami. A to vačšina hráčov tvrdí, ako je tá hra dobre optimalizovaná. Snímky vysoké, prepady FPS malé, no na obrazovke je to hotový stutterfest. Hra sa kouše zakaždým, keď prejdem určitými miestami. Opať niečo s nahrávaním textúr. Je jedno či low či ultra nastavenie.
FPS je pri všetkých hrách vysoké, ale každý prepad aj pár snímkov je hneď cítiť. Podla mňa problém so synchronizáciou alebo frame timing.
Windows aj GPU drivery aktuálne, pre istotu som preinštaloval aj ostatné drivery.
Problémy sú viac-menej so všetkými hrami, čo som zatiaľ skúšal na novom PC.
AC Unity - hitching (krátke záseky) v portálových misiách keď nastane nejaká nová udalosť alebo pri prvom kille. Behanie po svete je kupodivu plynule, takže nieje problém so streamingom textúr.
AC Syndicate - hra ide plynulo, pokiaľ nesadnem na kočiar. Vtedy mám mikroštuter keď otáčam myš.
ROTR - prepady snímkov pri určitých prechodoch medzi oblasťami (asi načítavanie textúr? ) čo spôsobuje opať vyššie spomenutý hitching.
Týchto miest je v celej hre len zopár najma ku koncu hry, takže táto hra ide inak pekne plynulo. Dokonca ani v kontroverznom Geothermal valley sa to ani raz nekouslo. Snímky ironicky padali v lineárnych koridoroch, ktoré spájajú jednotlivé oblasti, no iba v niektorých.
Middle Earth SoM a SoW V obidvoch hrách preskakuje snímky keď behám po svete. Zas niečo so streamovaním textúr?
Hellblade: Senua Sacrifice - táto hra u mňa ide ako pes s 3 nohami. A to vačšina hráčov tvrdí, ako je tá hra dobre optimalizovaná. Snímky vysoké, prepady FPS malé, no na obrazovke je to hotový stutterfest. Hra sa kouše zakaždým, keď prejdem určitými miestami. Opať niečo s nahrávaním textúr. Je jedno či low či ultra nastavenie.
FPS je pri všetkých hrách vysoké, ale každý prepad aj pár snímkov je hneď cítiť. Podla mňa problém so synchronizáciou alebo frame timing.
Windows aj GPU drivery aktuálne, pre istotu som preinštaloval aj ostatné drivery.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
Takže, dnes test Witcher 3: opať hra "seká" - stuttering keď hýbem myšou.
Vlastne výkon je veľmi nekonzistentný. FPS je stále 60+ (lieta miedzi 60-100), no hra sa seká aj keď limitujem 60fps cez RTSS. Stuttering sa najviac prejavuje keď zapálim faklu/pochodeň, netuším prečo keďže to nemá veľký vplyv na výkon.
Stuttering mizne len keď dosiahnem veľmi vysoké FPS 100+.
Hra ide plynule pokiaľ nesiahnem na myš. Len sem tam skočí snímka, veľmi zriedkavo (ironicky to býva v stiesnených jaskyniach alebo chalupách).
Nebude to myšou? Hlodavca som si priniesol z Kauflandu za pár eur, už má nejaký ten rôčik a polling rate biednych 125Hz
125Hz myš a 144Hz monitor asi nejde dohromady, či? Som z toho jeleň.
Viete odporučiť nejakú hernu myš pre plynulé hranie? Alebo myslíte, že problém bude inde a kúpa predraženej myši s vysokou odozvou bude zbytočná?
Vlastne výkon je veľmi nekonzistentný. FPS je stále 60+ (lieta miedzi 60-100), no hra sa seká aj keď limitujem 60fps cez RTSS. Stuttering sa najviac prejavuje keď zapálim faklu/pochodeň, netuším prečo keďže to nemá veľký vplyv na výkon.
Stuttering mizne len keď dosiahnem veľmi vysoké FPS 100+.
Hra ide plynule pokiaľ nesiahnem na myš. Len sem tam skočí snímka, veľmi zriedkavo (ironicky to býva v stiesnených jaskyniach alebo chalupách).
Nebude to myšou? Hlodavca som si priniesol z Kauflandu za pár eur, už má nejaký ten rôčik a polling rate biednych 125Hz
125Hz myš a 144Hz monitor asi nejde dohromady, či? Som z toho jeleň.
Viete odporučiť nejakú hernu myš pre plynulé hranie? Alebo myslíte, že problém bude inde a kúpa predraženej myši s vysokou odozvou bude zbytočná?
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: nVidia G-SYNC
K tej myši si aj inštaloval nejaký soft? Pri myši z Kauflandu pochybujem, ale ak hej, tak prvé čo by som vypol je to. Niekedy tieto veci vedia robiť šarapatu. Prípadne skús povypínať aj iné monitorovacie softy, MSI Afterburner, prípadne Riva Tuner ak používaš. Aida, HM Monitor a podobné záležitosti čo sledujú HW za behu.
Spoiler: ukázať
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
Práveže nepoužívam nič z toho. Jedine MSI afterburner a RTSS mám nainštalovaný, no je jedno či sú spustené alebo nie. Na pozadí nejdú žiadne programy. Vyťaženie disku žiadne, procesor 0% v idle, počas hrania neprekročí ani 30%, GPU ide správne na 100% pri high performance nastavení.
Bude to niečo s G-sync/Vsync alebo myšou. Prípadne vadný monitor? Stále sa pokúšam zistiť, v čom je háčik. Keďźe doteraz v každej hre ktorú som skúšal boli nejaké problémy v podobe stutteru alebo krátkych mrznutí.
Aj napriek tomu, že hardvér zakaždým dosahuje celkom vysoké snímky pri 2k.
Kludne môžem "capnúť" FPS na 60, toto číslo sa ani nepohne, ale výkon je nekonzistentný. Odozvu ukazuje pekne 16.6ms keď capnem cez rtss.
60 snímkov vôbec nevyzerá plynulo aj napriek tomu, že nijako nefluktuujú
Pri znížení grafického nastavenia ide kamera plynulejšie (stále to nieje "buttersmooth") pri tých istých snímkoch - ďalšia záhada
Bez gsync a s pevnou frekvenciou monitora je hra prakticky nehrateľná.
Vyskúšal som zapojiť joystick, ktorý mám požičaný od kolegu a s ním je otáčanie kamery plynulé
Asi mám proste smolu na tieto problémy.
Bude to niečo s G-sync/Vsync alebo myšou. Prípadne vadný monitor? Stále sa pokúšam zistiť, v čom je háčik. Keďźe doteraz v každej hre ktorú som skúšal boli nejaké problémy v podobe stutteru alebo krátkych mrznutí.
Aj napriek tomu, že hardvér zakaždým dosahuje celkom vysoké snímky pri 2k.
Kludne môžem "capnúť" FPS na 60, toto číslo sa ani nepohne, ale výkon je nekonzistentný. Odozvu ukazuje pekne 16.6ms keď capnem cez rtss.
60 snímkov vôbec nevyzerá plynulo aj napriek tomu, že nijako nefluktuujú
Pri znížení grafického nastavenia ide kamera plynulejšie (stále to nieje "buttersmooth") pri tých istých snímkoch - ďalšia záhada
Bez gsync a s pevnou frekvenciou monitora je hra prakticky nehrateľná.
Vyskúšal som zapojiť joystick, ktorý mám požičaný od kolegu a s ním je otáčanie kamery plynulé
Asi mám proste smolu na tieto problémy.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22038
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: nVidia G-SYNC
inak to čo popisuješ som mal na w3 dávno pradávno, fps v norme ale stuter jak sviňa, poprípade pohyb myšou najprv nič a zrazu sa rotočil ako vlčik
mno logicky je to myšou kedže z joy to nerobí
mno logicky je to myšou kedže z joy to nerobí
Spoiler: ukázať
Re: nVidia G-SYNC
@rulerkelso: ak máš G-sync monitor, tak:
v hre vypni Vsync, zapni podľa možností FPS limit na hodnotu = obnovovacia frekvencia monitora -4 (v tvojom prípade teda 140). Externý FPS limiter (keď je to možné) radšej nepoužívať. Ak ho musíš použiť tak na hodnoty 1-4, 1/2, 1/4. z tvojich 144 Hz, teda 140, 72 alebo 36.
v NVCP zapni Vsync, všetko ostatné môžeš nechat na pôvodných hodnotách "default".
Príklad zlého nastavenia. "Vsync zapnutý v hre a 60 FPS limit so 144 Hz monitorom" bude spôsobovať na 100% problémy lebo hra bude chcieť 72 FPS alebo limiter ho pustí iba na 60.
Čo sa týka Witcher 3, vypni GOG overlay. Ten spôsobuje stuttering.
Ešte by to mohlo byť spôsobené Windows 10 a Standby Memory "bugom".
Stiahni ISLC a nechaj ho bežať ped tým ako pôjdeš niečo hrať:
https://www.wagnardsoft.com/content/int ... 0-released
Keď ani to nepomôže by som skúsil ešte vymazať všetky ovládače pomocou DDU a nainštalovať ich "nanovo".
v hre vypni Vsync, zapni podľa možností FPS limit na hodnotu = obnovovacia frekvencia monitora -4 (v tvojom prípade teda 140). Externý FPS limiter (keď je to možné) radšej nepoužívať. Ak ho musíš použiť tak na hodnoty 1-4, 1/2, 1/4. z tvojich 144 Hz, teda 140, 72 alebo 36.
v NVCP zapni Vsync, všetko ostatné môžeš nechat na pôvodných hodnotách "default".
Príklad zlého nastavenia. "Vsync zapnutý v hre a 60 FPS limit so 144 Hz monitorom" bude spôsobovať na 100% problémy lebo hra bude chcieť 72 FPS alebo limiter ho pustí iba na 60.
Čo sa týka Witcher 3, vypni GOG overlay. Ten spôsobuje stuttering.
Ešte by to mohlo byť spôsobené Windows 10 a Standby Memory "bugom".
Stiahni ISLC a nechaj ho bežať ped tým ako pôjdeš niečo hrať:
https://www.wagnardsoft.com/content/int ... 0-released
Keď ani to nepomôže by som skúsil ešte vymazať všetky ovládače pomocou DDU a nainštalovať ich "nanovo".
s pozdravom, crux.
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
To všetko som už skúšal, rôzne druhy V-sync, niektorí tvrdia, že v prípade Witchera lepšie funguje ingame vsync ako ten z NVCP.
Hra má možnosť limitovať len na 60 a 30 fps- pri 60 kamera priam skáče a je cítiť aj dosť veľký lag
Skúsil som aj rôzne nastavenia a citlivosti myši, zapnúť ingame kurzor, atď.
Dokonca som skúšal aj spomínaný standby memory fix, avšak cez Task Scheduler. Tiež mám nainštalovanú "timer resolution" apku, ktorá nič nezlepšila.
Škoda, že nemám druhý monitor. Aspoň by som overil či nieje nejaká závada v ňom. Ani na ploche sa kurzor myši nepohybuje veľmi plynulo.
O tom overlay viem, no mám steam verziu (steam overlay off)
Gsync mám inak nastavený správne podľa návodu, aj v menu monitora píše po zapnutí hry, že g-sync funguje, aj správne frekvencia je navolená.
Už som prešiel všetky možné fóra a poradne ohladne g-sync za tie 3 mesiače čo mám tento PC + monitor takže začínam pochybovať či ide o softvérovú chybu.
Ovládače mám aktuálne, ten grafický som aktualizoval včera večer. DDU použivam zakaždým.
V utorok kúpim novú myš, tak aspoň vylúčim jednu z možností.
Hra má možnosť limitovať len na 60 a 30 fps- pri 60 kamera priam skáče a je cítiť aj dosť veľký lag
Skúsil som aj rôzne nastavenia a citlivosti myši, zapnúť ingame kurzor, atď.
Dokonca som skúšal aj spomínaný standby memory fix, avšak cez Task Scheduler. Tiež mám nainštalovanú "timer resolution" apku, ktorá nič nezlepšila.
Škoda, že nemám druhý monitor. Aspoň by som overil či nieje nejaká závada v ňom. Ani na ploche sa kurzor myši nepohybuje veľmi plynulo.
O tom overlay viem, no mám steam verziu (steam overlay off)
Gsync mám inak nastavený správne podľa návodu, aj v menu monitora píše po zapnutí hry, že g-sync funguje, aj správne frekvencia je navolená.
Už som prešiel všetky možné fóra a poradne ohladne g-sync za tie 3 mesiače čo mám tento PC + monitor takže začínam pochybovať či ide o softvérovú chybu.
Ovládače mám aktuálne, ten grafický som aktualizoval včera večer. DDU použivam zakaždým.
V utorok kúpim novú myš, tak aspoň vylúčim jednu z možností.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: nVidia G-SYNC
Neviem či to už bolo spomínané, ale určite vypni game DVR ak si tak ešte nespravil - ak máš win 10
Open Registry Editor (Run > regedit)
Go to HKEY_CURRENT_USER\System\GameConfigStore
Set the value of DWORD “GameDVR_Enabled” to 0
Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\
Create key “GameDVR”
Create DWORD 32bit called “AllowgameDVR” and set to 0
Vypni v biose a aj vo Windowse HPET - spusti CMD ako admin s príkazom: bcdedit /deletevalue useplatformclock
Nastav si vyprázdňovanie standby memory - stiahni si napr. https://wj32.org/wp/software/empty-standby-list/ a môžeš si k tomu vytvoriť cez task scheduler tasku, ktora ti bude každých 10 min vyprázdňovať standby memory.
Ak používaš nejaký soft k myške tak ho skús odinštalovať a vyskúšať to s microsoft drivermi.
V priečinku kde máš nainštalovanú hru - pravý klik na ikonu hry - vlastnosti - karta kompatibilita a tam zaškrtni - zakázať optimalizácie zobrazenia na celú obrazovku.
Pred spustením hry vypni antivírusový systém.
Daj vedieť či pomohlo.
Open Registry Editor (Run > regedit)
Go to HKEY_CURRENT_USER\System\GameConfigStore
Set the value of DWORD “GameDVR_Enabled” to 0
Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\
Create key “GameDVR”
Create DWORD 32bit called “AllowgameDVR” and set to 0
Vypni v biose a aj vo Windowse HPET - spusti CMD ako admin s príkazom: bcdedit /deletevalue useplatformclock
Nastav si vyprázdňovanie standby memory - stiahni si napr. https://wj32.org/wp/software/empty-standby-list/ a môžeš si k tomu vytvoriť cez task scheduler tasku, ktora ti bude každých 10 min vyprázdňovať standby memory.
Ak používaš nejaký soft k myške tak ho skús odinštalovať a vyskúšať to s microsoft drivermi.
V priečinku kde máš nainštalovanú hru - pravý klik na ikonu hry - vlastnosti - karta kompatibilita a tam zaškrtni - zakázať optimalizácie zobrazenia na celú obrazovku.
Pred spustením hry vypni antivírusový systém.
Daj vedieť či pomohlo.
Spoiler: ukázať
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
Vďaka za ďalšie návrhy riešenia. Bohužiaľ všetko z toho som už spravil (game DVR je prvé, čo vždy vypínam ), okrem HPET. O tom čítam prvý raz.
"bcdedit /deletevalue useplatformclock" mi vyhadzovalo chybu, uznalo mi však tento príkaz:
"bcdedit /set useplatformclock false"
žiadna zmena tym nenastala. Ani k lepšiemu ani k horšiemu.
V biose som nič také nenašiel.
"bcdedit /deletevalue useplatformclock" mi vyhadzovalo chybu, uznalo mi však tento príkaz:
"bcdedit /set useplatformclock false"
žiadna zmena tym nenastala. Ani k lepšiemu ani k horšiemu.
V biose som nič také nenašiel.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: nVidia G-SYNC
Niektoré dosky majú takú možnosť v biose, napr. MSI a ASROCK co mám skúsenosť. Ak ti ten príkaz vyhadzoval chybu tak si to už mal vypnuté.
Spoiler: ukázať
- rulerkelso
- Nový používateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: St 20. Jún, 2018, 15:22
Re: nVidia G-SYNC
Jop, bude to tým . Bolo tam čosi také, že element chýba. Tak som to vygooglil a takisto som dospel k záveru, že funkcia bola vypnutá.
Intel Core i7-8700K 4.7GHz, Intel Z370, RAM 32GB DDR4 3200MHz, NVIDIA GeForce GTX1080Ti 11GB, SSD Samsung 960 EVO 500GB + HDD 3TB
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------