Mars A Fyzikalno-IT hranice

Všetko o nekonečnom vesmíre...
Používateľov profilový obrázok
JurajSlovakID
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 838
Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa JurajSlovakID »

Caute.
PIng teda odozva pri skype alebo pri hre alebo hocicom co interaktivne spaja uzivatela zo zeme a ineho z marsu bude Od 3-4 min do cca 22 minut. Takze buduci narodeni martankovia si s kamaratmi zo zeme hry nezahraju (To by chcelo warp nosnu vlnu signalu vsak).
Gravitacia je tam nejakych 38% zemskej takze pri pristati na zem sa zrejme ludia nebudu vediet odlepit od povrchu. (Predstavte si to takto ak mate 80 kil tak by to bolo pre vas ako keby ste vazili 200 kil.)
Dalej atmosfera na marse je, ale straca ju koli slnecnym vetrom.
Tolko zatial majte sa.
PC: CPU: RYZEN 5950X VMR-B2@ 4725MHz 1.35V , Chladic Arctic Liquid Freezer II RAM: GSKILL NEO 2x16KIT(32GB) 14-15-15-12-26-38 CR2 - upravene tercialne casovania, GFX: AMD Vega64, MB: Asus Dark Hero VIII X570, M.2 SSD Samsung 990 PRO 2TB, 2xRAID1 WDGOLD 8TB
Používateľov profilový obrázok
LeaR
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 844
Dátum registrácie: Pi 09. Sep, 2011, 19:31
Bydlisko: BA

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa LeaR »

Dobre, maj sa.
Používateľov profilový obrázok
Leon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7115
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa Leon »

Ja mám takéto simple facts rád :D
.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5827
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa SKiLEX »

najvacsi problem zivota na marse je presne ten ze v csku by si mal velky ping na pozemsky server

preto tam zatial nikto nebyva
Používateľov profilový obrázok
JurajSlovakID
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 838
Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa JurajSlovakID »

LeaR ty niekam ides? Inak maj sa fajn. CS 1.6 bola dobra, mala nerealne vlastnosti (jumping, pozri xtreme-jumps.eu) a neopakovatelny recoil zbrane pri fulloute. Tuto hru uz nic nenahradi jedine ze by spravili CS2.0 kde by bola dobra grafika ale fyzika a engine by ostali pekne postarom.
PC: CPU: RYZEN 5950X VMR-B2@ 4725MHz 1.35V , Chladic Arctic Liquid Freezer II RAM: GSKILL NEO 2x16KIT(32GB) 14-15-15-12-26-38 CR2 - upravene tercialne casovania, GFX: AMD Vega64, MB: Asus Dark Hero VIII X570, M.2 SSD Samsung 990 PRO 2TB, 2xRAID1 WDGOLD 8TB
Používateľov profilový obrázok
JurajSlovakID
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 838
Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa JurajSlovakID »

Ale dal by sa hrat sach :) co vy na to ? Ja sa to musim este naucit :D.
PC: CPU: RYZEN 5950X VMR-B2@ 4725MHz 1.35V , Chladic Arctic Liquid Freezer II RAM: GSKILL NEO 2x16KIT(32GB) 14-15-15-12-26-38 CR2 - upravene tercialne casovania, GFX: AMD Vega64, MB: Asus Dark Hero VIII X570, M.2 SSD Samsung 990 PRO 2TB, 2xRAID1 WDGOLD 8TB
Používateľov profilový obrázok
dendroid
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3684
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Príspevok od používateľa dendroid »

No ocividne to nie je jedine, co sa musis este naucit :D

Návrat na "Vesmír"