Anthem
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Re: Anthem
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
Re: Anthem
Myslel som že to bude jeba, keďže som niekde čítal že to dostalo vo vývoji prednosť pred Mass effectom. Ale vidím, že tak ako nastavili latku s mass-effectom aj týmto, iba dokázali, že je to maximum čo dokážu vyprodukovať. Bodaj by sa Mass effectu chytil niekto so štipkou kreativity a spravil poriadny come back.
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Anthem
Dobre... Ono keď bol ten hype par mesiacov dozadu všade, na reddite a pod tak som vravel že to nebude zas tak ružové... Avšak toto je čistý fail.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: Anthem
Ja neviem chlopi mna to bavi... to som tak divny? Má to skôr zážitkový charakter ako reálnu hodnotu. Implementácia skvelého ovládania ktorá hlavne na kontroleri dovoluje nevídané veci, skvelé kombá a takmer úplnú vertikálnu slobotu. Má to hrozne vela chyb, pribeh je nic moc a je pomerne predvídatelný celkovo sa to však dobre hrá a vizuál na one X je masaker...
Samozrejme z pohladu QA je to cisty fail. Asi presli na Ubisoft model - priklad division, kedy az po rokoch patchovania hra zacala byt úplne ze na vrchole. Uvidíme. Celkovo ma zacina kapicku hnevat extremne negativny postoj hracov k moderným titulom, netvrdim ze neopravnený no hrozne veľa z moderných hejtovanych hier sa fakt dobre hrajú a v konecnom dôsledku je toto nieco co hlada hrozne vela hracov.
K cenam AAA sa uz vobec nechcem rozpisovat, ak sa pozrieme na technicku komplexitu a narocnost na konektivitu/online, graficky technologicky pokrok a obrovske svety, v ktorych hry hráme, udivuje ma že za AAA neplatíme pri release dvojnásobnú cenu.... bohuzial nikto na trhu nemá zatiaľ gule skusit model kedy za hru vypýta 120e pri release s tym, ze hra bude vydaná kompletne, a nebude dávkovaná formou DLC. ALe toto je na inu a velmi dlhu debatu.
Samozrejme z pohladu QA je to cisty fail. Asi presli na Ubisoft model - priklad division, kedy az po rokoch patchovania hra zacala byt úplne ze na vrchole. Uvidíme. Celkovo ma zacina kapicku hnevat extremne negativny postoj hracov k moderným titulom, netvrdim ze neopravnený no hrozne veľa z moderných hejtovanych hier sa fakt dobre hrajú a v konecnom dôsledku je toto nieco co hlada hrozne vela hracov.
K cenam AAA sa uz vobec nechcem rozpisovat, ak sa pozrieme na technicku komplexitu a narocnost na konektivitu/online, graficky technologicky pokrok a obrovske svety, v ktorych hry hráme, udivuje ma že za AAA neplatíme pri release dvojnásobnú cenu.... bohuzial nikto na trhu nemá zatiaľ gule skusit model kedy za hru vypýta 120e pri release s tym, ze hra bude vydaná kompletne, a nebude dávkovaná formou DLC. ALe toto je na inu a velmi dlhu debatu.
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Anthem
No vidis mna zasa zacina hnevat tento naivny benevolentny styl niektorých hracov ktory kupia za 60€ a utesuju sa ze o rok tam snad vyvojar prida nejaky obsah...
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Anthem
@ Broslowski
Môže za to marketing, a to hovorím vo všeobecnosti, nie len vzhľadom na Anthem. Vydavatelia hypujú hru od prvej minúty, sľubujú revolučné herné zážitky a bla, bla... K tomu prihodia predrenderovaný "gameplay" trailer kde všetko vyzerá o generáciu lepšie než potom retail, ktorý príde downgradnutý a s kopou zabugovaných alebo zle navrhnutých herných mechaník, tak sa potom nedá čudovať. Nevravím, že nemáš pravdu v niečom, schválne si treba zahrať nejakú 10-12 ročnú hru čo si človek zafixoval jak absolútnu pecku a často až potom udrie do očí kam sa to za ten čas posunulo. Aspoň v 9 z 10 prípadov to tak je.
Ale aj tak vydavatelia to proste s PR preháňajú a sami vytvoria davovú psychózu. čo im nakoniec uškodí. Radšej menej kecať a poctivo makať. Ono sa to potom predá aj bez kecov a ešte sa ušetrí kvantum prachov na reklame. Ale vieme jak to je. Na AAA tituly je veľký tlak a všetci chcú vidieť návratnosť najlepšie už po predobjednávkach. Takže sú to preteky v masírovaní davu.
Môže za to marketing, a to hovorím vo všeobecnosti, nie len vzhľadom na Anthem. Vydavatelia hypujú hru od prvej minúty, sľubujú revolučné herné zážitky a bla, bla... K tomu prihodia predrenderovaný "gameplay" trailer kde všetko vyzerá o generáciu lepšie než potom retail, ktorý príde downgradnutý a s kopou zabugovaných alebo zle navrhnutých herných mechaník, tak sa potom nedá čudovať. Nevravím, že nemáš pravdu v niečom, schválne si treba zahrať nejakú 10-12 ročnú hru čo si človek zafixoval jak absolútnu pecku a často až potom udrie do očí kam sa to za ten čas posunulo. Aspoň v 9 z 10 prípadov to tak je.
Ale aj tak vydavatelia to proste s PR preháňajú a sami vytvoria davovú psychózu. čo im nakoniec uškodí. Radšej menej kecať a poctivo makať. Ono sa to potom predá aj bez kecov a ešte sa ušetrí kvantum prachov na reklame. Ale vieme jak to je. Na AAA tituly je veľký tlak a všetci chcú vidieť návratnosť najlepšie už po predobjednávkach. Takže sú to preteky v masírovaní davu.
Spoiler: ukázať
Re: Anthem
kllr007 viem ze mame uplne iny postoj a fakt nechcem ist do konfliktu. Ja sa neutesujem a ani nic neocakavam, mozem si to dovolit tak to jednoducho tak nevnimam (nie nevytahujem sa tu s tym ze si mozem dovolit 10x za rok kupit hru za 60e, jednoducho to tak je a to je mozno dovod preco to tak nevnimam ). Nie som moc benevolentny a v recke dostala hra co si zasluzila. To stale vsak neznamena ze hra je shit, neda sa hrat a nie je to zabava, to ani nahodou.
mino_85 suhlasim ale vravim na dlhu debatu a mozno samostatne vlakno. Samozrejme ze za to moze marketing Hry sa robia pre peniaze, a aj preto hry potrebuju tak agresivny marketing az na hrane "false advertising" pretoze vstupna investicia je masivna , financny plan na dojenie je vypisany na roky dopredu pritom kopec obsahu ktory uz davno pri release existuje sa vystrihne z hry aby ho opat, cez marketing, mohli pushovat a ryzovat dalsie prachy.
Ako som vsak napisal, cisto moj nazor, vzhladom na objektivne priciny nema podla mna AAA titul stat 60e, ako si dal skvely priklad, takto hry stoja desiatky rokov, porovnajme si technologiu a narocnost pri poskytovani akehokolvek online riesenia a ono to skutocne nevychadza - musi sa spekulovat, trpia hraci, trpi trh, vznikaju deformacie... chora ekonomika
Radsej si kupim 2 hry rocne za 120e kus ktore mi budu dodane kompletne = viem v kazdej z nich nechat 200 hodin = nepotrebujem 12 hier na rok = este som aj usetril. Jednoducho nemam dovod Takto to vidim ja. Ja som si teraz kupil PS4 na exluzivity a za 140e som kupil asi 10 TOP exluzivit za PS 4 ktore su (keby kupujem po release priemer je hra = 600e.) 14e kus, nech mi nikto nehovori ze je toto vela.
Da sa nakupit VZDY aj neskor a za smiesne prachy, ved nechajte early adopterov nech si vyzeru plnu cenu a je to v pohode. Kupite o rok aj s datacom za 20cku, early ludia vyzeru bugy poreportuju, mega vela sa pofixuje a mozete nasadnut. Moznosti je vela nie je to ciernobiele
AK sa podari niekedy dokopat k podcastu ktory planujeme na webe rad by som to tam rozobral
Este jedna dolezita vec, preco hry pri early alpha vyzeraju omnoho lepsie ako pri release - vlastne je to uplne jednoduche a kazdy kto kedy pracoval v devops tomu rozumie. Moze za to do velkej (nie absolutne) miery optimalizacny proces na finalnom produkte. Samozrejme SW sa optimalizuje uz pocas developmentu ale pred releasom si sakra rozmyslis, ci pouzijes variant A v ktorom mas cukrikovu hru dostupnu v HRATELNOM stave pre 20% hracov, alebo variant B kedy mas dost dobre vyzerajucu hru v Hratelnom stave dostupnu pre 80% hráčov..
mino_85 suhlasim ale vravim na dlhu debatu a mozno samostatne vlakno. Samozrejme ze za to moze marketing Hry sa robia pre peniaze, a aj preto hry potrebuju tak agresivny marketing az na hrane "false advertising" pretoze vstupna investicia je masivna , financny plan na dojenie je vypisany na roky dopredu pritom kopec obsahu ktory uz davno pri release existuje sa vystrihne z hry aby ho opat, cez marketing, mohli pushovat a ryzovat dalsie prachy.
Ako som vsak napisal, cisto moj nazor, vzhladom na objektivne priciny nema podla mna AAA titul stat 60e, ako si dal skvely priklad, takto hry stoja desiatky rokov, porovnajme si technologiu a narocnost pri poskytovani akehokolvek online riesenia a ono to skutocne nevychadza - musi sa spekulovat, trpia hraci, trpi trh, vznikaju deformacie... chora ekonomika
Radsej si kupim 2 hry rocne za 120e kus ktore mi budu dodane kompletne = viem v kazdej z nich nechat 200 hodin = nepotrebujem 12 hier na rok = este som aj usetril. Jednoducho nemam dovod Takto to vidim ja. Ja som si teraz kupil PS4 na exluzivity a za 140e som kupil asi 10 TOP exluzivit za PS 4 ktore su (keby kupujem po release priemer je hra = 600e.) 14e kus, nech mi nikto nehovori ze je toto vela.
Da sa nakupit VZDY aj neskor a za smiesne prachy, ved nechajte early adopterov nech si vyzeru plnu cenu a je to v pohode. Kupite o rok aj s datacom za 20cku, early ludia vyzeru bugy poreportuju, mega vela sa pofixuje a mozete nasadnut. Moznosti je vela nie je to ciernobiele
AK sa podari niekedy dokopat k podcastu ktory planujeme na webe rad by som to tam rozobral
Este jedna dolezita vec, preco hry pri early alpha vyzeraju omnoho lepsie ako pri release - vlastne je to uplne jednoduche a kazdy kto kedy pracoval v devops tomu rozumie. Moze za to do velkej (nie absolutne) miery optimalizacny proces na finalnom produkte. Samozrejme SW sa optimalizuje uz pocas developmentu ale pred releasom si sakra rozmyslis, ci pouzijes variant A v ktorom mas cukrikovu hru dostupnu v HRATELNOM stave pre 20% hracov, alebo variant B kedy mas dost dobre vyzerajucu hru v Hratelnom stave dostupnu pre 80% hráčov..
Re: Anthem
Ja asi chvilu pockam, graficky to neni zle, len to chce dorobit veci, napr. ako v division metro - podzemie a pod., proste dnes je vsetko alfa beta release ako stable.
OT: Bola doba ked meno studia bola absolutna garancia a marketing sa urobil sam (tvorili ho zakaznici) ... toto mi bude chybat najviac. Kto necital recenziu na prvy unreal v score / level, tak nema tusenie co to bol za posun a odstrelovalo nam dekel z tej pokrocilej grafiky ... a kde je prvy quake (ouch)
OT: Bola doba ked meno studia bola absolutna garancia a marketing sa urobil sam (tvorili ho zakaznici) ... toto mi bude chybat najviac. Kto necital recenziu na prvy unreal v score / level, tak nema tusenie co to bol za posun a odstrelovalo nam dekel z tej pokrocilej grafiky ... a kde je prvy quake (ouch)
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Anthem
Áno rozpočet hier stále väčší ale aj vzhľadom na dlhodobú 60€ cenovku hry na seba zarobia. Prečo ? No lebo vďaka marketingu sa ti trh rozšíril a máš podstatne viac kupcov ako v minulosti.
A nie, anthem hlje úplne mimo, tá hra nieje hodná ani F2P modelu. Nejedná sa o nejaké vugy, poviem príklad KCD - aké vugy a problémy mal ale v jadre to bola kvalitná hra a s pár bugfixami je to mňamka. Anthenm je mizerný od základov.
Tu nejde o to či si to môžeš ty ja hoc kto dovoliť. To že si môžeš kúpiť hromadu hnoja neznamená že teraz to musíš spraviť . Vôbec nejde o cenovku ako takú.
A po tomto je fakt hra prakticky zabitá.
A nie, anthem hlje úplne mimo, tá hra nieje hodná ani F2P modelu. Nejedná sa o nejaké vugy, poviem príklad KCD - aké vugy a problémy mal ale v jadre to bola kvalitná hra a s pár bugfixami je to mňamka. Anthenm je mizerný od základov.
Tu nejde o to či si to môžeš ty ja hoc kto dovoliť. To že si môžeš kúpiť hromadu hnoja neznamená že teraz to musíš spraviť . Vôbec nejde o cenovku ako takú.
A po tomto je fakt hra prakticky zabitá.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Anthem
Kedysi by hru, kde mozes prepadnut cez texturu pod mapu, nikto do predaja ani nepustil. Dnes bezna vec. A to je len lahky priklad moznych hernych nedorobkov.Broslowski napísal: ↑Po 04. Mar, 2019, 23:12Samozrejme z pohladu QA je to cisty fail. Asi presli na Ubisoft model - priklad division, kedy az po rokoch patchovania hra zacala byt úplne ze na vrchole. Uvidíme. Celkovo ma zacina kapicku hnevat extremne negativny postoj hracov k moderným titulom, netvrdim ze neopravnený no hrozne veľa z moderných hejtovanych hier sa fakt dobre hrajú a v konecnom dôsledku je toto nieco co hlada hrozne vela hracov.
Tolko nik nevyplazi, naraz je to proste moc. To uz aby predavali hry na splatky potomBroslowski napísal: ↑Po 04. Mar, 2019, 23:12K cenam AAA sa uz vobec nechcem rozpisovat, ak sa pozrieme na technicku komplexitu a narocnost na konektivitu/online, graficky technologicky pokrok a obrovske svety, v ktorych hry hráme, udivuje ma že za AAA neplatíme pri release dvojnásobnú cenu.... bohuzial nikto na trhu nemá zatiaľ gule skusit model kedy za hru vypýta 120e pri release s tym, ze hra bude vydaná kompletne, a nebude dávkovaná formou DLC. ALe toto je na inu a velmi dlhu debatu.
Ludia su dnes zmagoreni, rozmaznani, nechce sa im pomaly ist ani na zachod. Inac by ich rozniesli po sudoch uz v dobe uvedenia prveho Division. Spomente si ako vyzerala prezentacka....sak to je jasna, do oci bijuca klamliva reklama. Obzvlast v USA, by vysudili stovky milionov.mino_85 napísal: ↑Po 04. Mar, 2019, 23:31 Môže za to marketing, a to hovorím vo všeobecnosti, nie len vzhľadom na Anthem. Vydavatelia hypujú hru od prvej minúty, sľubujú revolučné herné zážitky a bla, bla... K tomu prihodia predrenderovaný "gameplay" trailer kde všetko vyzerá o generáciu lepšie než potom retail, ktorý príde downgradnutý a s kopou zabugovaných alebo zle navrhnutých herných mechaník, tak sa potom nedá čudovať.
Kedysi hry robili ludia, ktori sami radi hrali a vedeli co je dobre a co zle. Dokazali sa vcitit do koze hraca, co si ich vytvor kupi. Robili svoju pracu radi.mino_85 napísal: ↑Po 04. Mar, 2019, 23:31 Ale aj tak vydavatelia to proste s PR preháňajú a sami vytvoria davovú psychózu. čo im nakoniec uškodí. Radšej menej kecať a poctivo makať. Ono sa to potom predá aj bez kecov a ešte sa ušetrí kvantum prachov na reklame. Ale vieme jak to je. Na AAA tituly je veľký tlak a všetci chcú vidieť návratnosť najlepšie už po predobjednávkach. Takže sú to preteky v masírovaní davu.
Potom ich nahradili blbi menezerkovia, ktori vidia len percenta, peniaze, zisky/straty a kolacove grafy. K hracom - svojim zakaznikom a k hram, co produkuju, necitia nic a potom to aj tak vyzera. Vydavaju nedorobene srajdy. Ved sak co, vyhypujeme ludi a prvotne nakupne sialenstvo nam zaplati aspon 70% nakladov....zvysok uz pred investormi nejak obhajime....proste typicka dementna nenazranost a honba za debilnymi peniazmi. Aby sa nimi nezadhrli, kravatacki curaci.
Vsade, kde podobny pristup vidim (ci uz ohladom hier, svojej vlastnej prace ci u zakaznikov) to nikdy neprinieslo nic dobre. A dana spolocnost + jej system prace ide do sracek.
Jedna vec je, ze ludia sami sa nechaju vyhypovat a kupia aj odpad. Ale na druhej strane, su vinni aj vydavatelia hier, ze tuto curakovinu takto bezne robia.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB