Release Notes
Gaming Technology
Includes support for DirectX Raytracing (DXR) on GeForce GTX 1060 6GB (and higher) and GeForce GTX 1660 (and higher) GPUs
Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku
Fixed Issues in this Release
[SLI][Adobe]: With SLI enabled, artifacts may appear in Adobe applications. [2533911]
[ARK Survival Evolved]: Fixed random crashes on GeForce RTX 20 series GPUs. [2453173]
[Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands]: The game crashes when accessing the inventory menu. [2404783]
[The Witcher 3]: Blue-screen crash occurs randomly with Bad Pool error during gameplay. [2449346]
[The Evil Within 2]: Artifacts appear when Texture Filtering is set to High Quality in the NVIDIA Control Panel. [2526817]
[Fabfilter plugins]: Applications crash when using the Fabfilter plugin. [2532725]
[ASUS ROG Strix GL702VS notebooks]: Fixed corrupted graphics in games on ASUS ROG Strix GL702VS notebooks. [2535373]
[Titan X][GTA V][Stereo]: With Stereo enabled, OUT of Memory message appears when launching the application. [200317778]
WIN10 64bit
nVidia GeForce 425.31 WHQL
nVidia GeForce 425.31 WHQL
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
Skúsil som narýchlo včera s GTX1080Ti v Metre a nejako to nejde... rozumej v menu hry stále nemám možnosť zapnúť RT, vo vstavanom benchmarku si to viem zapnúť v presete, ale benchmark aj tak beží bez toho /identický framerate ako predtým a aj výsledok to vypľuje bez RT/. Neviem či to ešte čaká na update hry alebo sa to len u mňa buglo, nemal som čas sa v tom dlhšie vŕtať.
Beztak to na non-RTX kartách bude akurát tak na screenshoty.
Beztak to na non-RTX kartách bude akurát tak na screenshoty.
Spoiler: ukázať
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
tak vonku su uz aj benchmarky NVIDIA Also Releases Tech Demos for RTX: Star Wars, Atomic Heart, Justice Available for Download
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
Jo zistil som, že okrem 425.31 treba aj 1809 aktualizáciu winu, inak RT nevynútiš.
Spoiler: ukázať
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
Na QHD je to aj na vybúchanej 1080Ti doslova nehrateľné - rozdiel je badateľný voda, odrazy atď atď.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
V Metre mas RT pouzite len na Global illumination a Ambient OCclusion. Odrazy su cez rasterizaciu.
Inak to v exterieri ide celkom ok ..Horsie to je v interieroch, kde to vo 1080p a RT High pada k 20fps.
Inak to v exterieri ide celkom ok ..Horsie to je v interieroch, kde to vo 1080p a RT High pada k 20fps.
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
Otázka je kto sa chce hrať na 1080Ti v 1080p a 20-40 fps. Je to celé len reklama na RTX karty.
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
ale teraz môžeš RT aspoň skúšať bez toho aby si mal RTX , to je tiež plus pre neikoho kto robí hry
kedže unity a unreal enginy už RT podporujú a hry na tých enginoch robia aj malé deti dneska už
a paskalov je hodne medzi ľudmi
inak možno by to bežalo napr dobre, vrámci moťností,na Fermi kartách kedže ich výpočetný výkon ako taký je aj dnes zaujímavý kedže od keplera to NV ale poriadne zarezala , okrem 1. Titana
tiež to ukazuje že ani AMD to nebude mať ľahké aj ked ich výpočtové možnosti sú lepšie ako pri adekvátnych NV
RT má vonku lepší výkon lebo sa spústa lúčov stratí v nedohladne, v interieroch sa má kde odrážať skoro donekonečna
kedže unity a unreal enginy už RT podporujú a hry na tých enginoch robia aj malé deti dneska už
a paskalov je hodne medzi ľudmi
inak možno by to bežalo napr dobre, vrámci moťností,na Fermi kartách kedže ich výpočetný výkon ako taký je aj dnes zaujímavý kedže od keplera to NV ale poriadne zarezala , okrem 1. Titana
tiež to ukazuje že ani AMD to nebude mať ľahké aj ked ich výpočtové možnosti sú lepšie ako pri adekvátnych NV
RT má vonku lepší výkon lebo sa spústa lúčov stratí v nedohladne, v interieroch sa má kde odrážať skoro donekonečna
Spoiler: ukázať
Re: nVidia GeForce 425.31 WHQL
NVIDIA chce zveřejnit Quake II RTX jako open source
uplne si viem predstavit taky prepracovany HL2 a aj jeho epizody.
uplne si viem predstavit taky prepracovany HL2 a aj jeho epizody.
Spoiler: ukázať