Tu je podla mna celkom pozitivne review. Asi pojdem do toho. Hra vyzera zabavne a typek tiez hovori, ze je to zabava. Ako vyplnenie cakania na DOOM: Eternal by to mohlo byt super
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
tiez pozeram tie recky a je to take pol na pol ze redakciu docela kriticke akoze teraz uz hra co dostane 7/10 je odpad a neviem co este... ale odozva od ludi je docela pozitivna a aj na steame je to zatial mostly positive. skoda ze hra sa na steame odomyka az o druhej v noci, to uz asi nedam tak zajtra poobede sa do toho pustim
Mne vadí práve, že to vyzerá "zábavne". Prvý Rage ma bavil aj keď mal technické problémy, toto sa vizuálom aj atmnosférou posunulo inde, vyfarbičkovaná grafika aj dizajn postáv, prvých 30 minút to vyzerá cool, kým človek príde na to, že pod obalom je prázdno. Príde mi, že väčšina štúdií rezignovalo na snahu robiť hry do hĺbky a pustili sa cestou jednoduchej hrateľnosti. Hlavne nech to vybuchuje, je tam kopec farebných particle efektov a nasvietenia a cool hlášky do toho. Možno som už starý chren, ale tento trend ide nejak mimo mňa. Ja radšej niečo serióznejšie.
Škoda, lebo prvý Rage aj keď mal svoje muchy naznačil potenciál na zaujímavý herný svet, z tohto mám pocit, že to je len generická strieľačka zasadená do akože post-apo univerza bez akejkoľvek hĺbky a histórie.
Uasa at tak blbo to teda nevyzerá ako som sa bál ale aj tak, počkám na sale, aspoň päť je vyjdú.
U hrách má začína čoraz viac vytáčať pop-in a nedostatočný LOD. Kurna keď hrám na ultra nechcem mať takéto problémy. A pokiaľ Warhorse s KCD dokázali dať posuvniky s LOD tak miliardové korporácia s niekoľko násobne väčším počtom ľudí to nevie ? Už len za toto u mňa akákoľvek hra padá o pár priečok nižšie.
mino_85 napísal: Po 13. Máj, 2019, 19:51
Mne vadí práve, že to vyzerá "zábavne". Prvý Rage ma bavil aj keď mal technické problémy, toto sa vizuálom aj atmnosférou posunulo inde, vyfarbičkovaná grafika aj dizajn postáv, prvých 30 minút to vyzerá cool, kým človek príde na to, že pod obalom je prázdno. Príde mi, že väčšina štúdií rezignovalo na snahu robiť hry do hĺbky a pustili sa cestou jednoduchej hrateľnosti. Hlavne nech to vybuchuje, je tam kopec farebných particle efektov a nasvietenia a cool hlášky do toho. Možno som už starý chren, ale tento trend ide nejak mimo mňa. Ja radšej niečo serióznejšie.
Škoda, lebo prvý Rage aj keď mal svoje muchy naznačil potenciál na zaujímavý herný svet, z tohto mám pocit, že to je len generická strieľačka zasadená do akože post-apo univerza bez akejkoľvek hĺbky a histórie.
Zabavnym som nemyslel farbicky, ale gameplay a combat.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
mam za sebou 5 hodin a dlho ma nezabavila takto nova hra. otvorene lokacie sa striedaju s vnutornymi chodami kde je strasne citit doom aj pocit zo strielania a zabijania. za mna zatial super, uvidime ci po case nezacne nudit.