Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
to kde si bol scream?
ked bude nejaka taka akcia tak vola
ked bude nejaka taka akcia tak vola
Re: Všeobecná diskusia
Obehujem zasadne na pol plynu nech nenicim auto a ked nahodou mi to nevychadza tak zabrzdim.
Dufam ze nikdy nebudete obehovat oproti mne lebo ja zase nerad pribrzdujem ked sa niekto prepocita.
Dufam ze nikdy nebudete obehovat oproti mne lebo ja zase nerad pribrzdujem ked sa niekto prepocita.
Naposledy upravil/-a stiv v St 22. Máj, 2019, 19:58, upravené celkom 1 krát.
.
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8732
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
Motor je mechanika. A u kazdej mechaniky pracujucej na hrane svojich moznosti rastie riziko poskodenia, opotrebovania.shajek napísal: ↑St 22. Máj, 2019, 19:26 ale mne sa hlavne paci ta logika shira a tomasa ze pouzivaju motor do X otacok .. ale X+1 znamena damage, boom, exploziu a kurvenie motora. Vies ako najlepsie usetris motor ? ze ho ani nezapnes a najviac mu pomozes tym, ze ho budes pouzivat na to na co bol urceny.. ak sa bojis ze sa ti to rozsype alebo pokazi, tak daj auto na vrakovisko
Naco mi je motor vytoceny na max, ked nieje z toho ziadny uzitok? Uz davno je za hranicou max. krutaku ci vykonu.
Nie, nebudem si k***vit motor, ked nemusim. A logicky to nedovolim nikomu. Pokial je niekto masochista a vyziva sa v tom na svojom aute, nech sa paci.
To nieje problem, to je nezmysel. Vid odpoved shajekovi vyssie. Mozes chodit po meste napr. 50tkou na jednotke s otackami 6000, pricom 6000 je maximum motora. Ved auto podporuje, tak co...a po dvoch hodinach jazdy usmazis motor. Hadaj preco.Broslowski napísal: ↑St 22. Máj, 2019, 16:17 - Akonahle auto podporuje urcity rozsah otacok je sposobile len ak ho vie obsluzit - to ze pre teba su tie otacky nepouzitelne je tvoj problem - sorry. A jak ze nenastanu? Ved stup na plyn na podlahu a nastanu hned.
Stiv opat necital co som pisal predtym o otackach ktore mam pri predbiehani a ze predbieham s plynom naplno. Nehazardujem.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
zase si mimo ako tradicne, zase som sa pustil s tebou do debaty, chyba ..... prosim ta nastuduj si aspon priebehy motorov , ci tvojej atmosfery (ci pezot alebo daciu alebo co teraz mas), potom si pozri ako funguju "tuningy" ala posun obmedzovaca, nastuduj si co robi a kedy robi obmedzovac, potom si pozri rovnicu P vs M, neuveris, su od seba zavisle ... poviem ti akurat na co mas prist:
1. ze zase trepes blbosti a strapnujes sa zas a zas a zas a niesi schopny si aspon nastudovat problematiku
2. ze tvoja atmosfera ma najvacsi vykon kusok od limitera (a aj za limiterom, len tam je limiter)
3. ze ked si na volnobehu bez zataze sa napr miesto 80mg nafty (co je max) vstrekuje tak 25mg a motoru je to jedno
4. ze ked ten motor vies uchladit na tych 6000 tak sa mu nic nestane, neuveris ...
1. ze zase trepes blbosti a strapnujes sa zas a zas a zas a niesi schopny si aspon nastudovat problematiku
2. ze tvoja atmosfera ma najvacsi vykon kusok od limitera (a aj za limiterom, len tam je limiter)
3. ze ked si na volnobehu bez zataze sa napr miesto 80mg nafty (co je max) vstrekuje tak 25mg a motoru je to jedno
4. ze ked ten motor vies uchladit na tych 6000 tak sa mu nic nestane, neuveris ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
praveze tvoja tociva 1.6 16v je jeden z mala motorov ktore sa oplati tlacit k 6000
pri vysokych otackach sa motor nejak rapidne neopotrebuvava, ba priam by som povedal ze obcasny vylet k obmedzovacu pri zahriatom a zabehnutom motore len pomoze
pri vysokych otackach sa motor nejak rapidne neopotrebuvava, ba priam by som povedal ze obcasny vylet k obmedzovacu pri zahriatom a zabehnutom motore len pomoze
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
a este spomeniem cvt prevodovku, ked s nou pri plnom zrychleni drzi motor max otacky stale
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
preco by vytocenie motora k limiteru by malo byt pren destruktivne? respektive odkial beries shiro, ze limit motora je pri ombedzovaci? Limit motora je daleko za obmedzovacom. Cize to ze tocis motor k obmedzovacum neznamena to, ze ides na jeho limit.
Vytacanie motora k ombedzovacu robievam pravidelne. Nevidim v tom nic zle. Ak je motor v poriadku, pravidelne menis olej, tak nie je dovod na strach. Ak nieco v nom prde pri vytoceni, tak radsej nech mi to spravi pri STK ako pri obiehani kamionu.
Vytacanie motora k ombedzovacu robievam pravidelne. Nevidim v tom nic zle. Ak je motor v poriadku, pravidelne menis olej, tak nie je dovod na strach. Ak nieco v nom prde pri vytoceni, tak radsej nech mi to spravi pri STK ako pri obiehani kamionu.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2284
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Chlapy co ma vytacanie na vonobehu spolocne s realnou prevadzkou ?
Mi chces povedat, ze tvoje auto je za 2s na max otackach ked predbehas cokolvek? Moje auto ma trapnych 51 Kw naviac je to 3 hrniec. Som si uplne vedomi tohoto faktu, takze pokial predomnou nejde kamion 60 km/h tak ho nepredbieham, lebo viem, ze ani ked mi motor bude tocit 5000 tak ho rychlo a bezpecne nepredbehnem, mal som aj 4,0 V8, kamarati maju sportove auta, takze citim ten rozdiel. Je to priblyzovadlo, ale potrebujem ho. Nechavam pred sebou miesto, aby ste mohli vy, ktory mate poriadne auta, predbehnut a ak to nevida, tak skoncite za kamionom a pri najblyzsej medzere ho predbehnete. Je to vasa vec. Narazam na to, ze STK je nerealna, ako tu bolo napisane. Robia pravidelne kalibraciu a kontrolu strojov, tak ako maju, ked som sa naposledy ozval, ze chcem vidiet tak papier s dokladom od odbornej spolocnosti tak ma pomaly zozral, ale neukazal mi ho, nemal ho a pristroj bol z 2010. Lebo musia odstavit prevadzku na 1 den. Nerieste opotrebenie, ak mas vela nabehane a nemas prachy nanove auto, chces aby ti co najdlhsie sluzilo. Vzdy je 50 % sanca, ze sa poserie v nevhodnu dobu. Videl som take vraky na zahori jazdit, ze som nechapal ako mohli prejst. Cela STK bola doteraz fraska, ak mas prachy auto tam ani neslo (osobna skusenost). Zacali preto nieco robit, aby sa toto nedialo. Jedine co sa dosiahlo, ze vraky kyble a vydojene plecky su tu stale. Ja, ktory nemam kamosov na spravnych miestach, som perzekuovany, za to, ze mi nefunguje zadnyc stierac? Ma ho snad kamion, ma ho oktavia, pasat? Ludia bezne vybrakuju filter tuhych castic a prejdu cez emisku ako je toto mozne? Tak nech to spravia poriadne. Ak budem vidiet prinos v tom, ze na STK mi spravia serioznu kontorlu, byt ma bude stat 100 (nieje od toho daleko), ale budem vediet, ze mi ten technik povie, fesi toto si oprav a budes v pohode preco nie? Ale dojde tam chujko na vydojenej seplete, vidno, ze to auto nema co na ceste hladat a aj tak dostane STK, tak naco to je? Srat na taku kontrolu. Pokial mam info (mozno sa to znemilo) nemame na SVK pristoj, ktory vie realne zmerat, ze mas vykuchany filter tuchych castic. Pozeral som v telke (PRO7), ze je v nemecku len 20 % stanic, co take veci maju. To ze sa ti pichne na palubak, to je hovno, zmenit to vies, ved sa to bezne robi.
Mi chces povedat, ze tvoje auto je za 2s na max otackach ked predbehas cokolvek? Moje auto ma trapnych 51 Kw naviac je to 3 hrniec. Som si uplne vedomi tohoto faktu, takze pokial predomnou nejde kamion 60 km/h tak ho nepredbieham, lebo viem, ze ani ked mi motor bude tocit 5000 tak ho rychlo a bezpecne nepredbehnem, mal som aj 4,0 V8, kamarati maju sportove auta, takze citim ten rozdiel. Je to priblyzovadlo, ale potrebujem ho. Nechavam pred sebou miesto, aby ste mohli vy, ktory mate poriadne auta, predbehnut a ak to nevida, tak skoncite za kamionom a pri najblyzsej medzere ho predbehnete. Je to vasa vec. Narazam na to, ze STK je nerealna, ako tu bolo napisane. Robia pravidelne kalibraciu a kontrolu strojov, tak ako maju, ked som sa naposledy ozval, ze chcem vidiet tak papier s dokladom od odbornej spolocnosti tak ma pomaly zozral, ale neukazal mi ho, nemal ho a pristroj bol z 2010. Lebo musia odstavit prevadzku na 1 den. Nerieste opotrebenie, ak mas vela nabehane a nemas prachy nanove auto, chces aby ti co najdlhsie sluzilo. Vzdy je 50 % sanca, ze sa poserie v nevhodnu dobu. Videl som take vraky na zahori jazdit, ze som nechapal ako mohli prejst. Cela STK bola doteraz fraska, ak mas prachy auto tam ani neslo (osobna skusenost). Zacali preto nieco robit, aby sa toto nedialo. Jedine co sa dosiahlo, ze vraky kyble a vydojene plecky su tu stale. Ja, ktory nemam kamosov na spravnych miestach, som perzekuovany, za to, ze mi nefunguje zadnyc stierac? Ma ho snad kamion, ma ho oktavia, pasat? Ludia bezne vybrakuju filter tuhych castic a prejdu cez emisku ako je toto mozne? Tak nech to spravia poriadne. Ak budem vidiet prinos v tom, ze na STK mi spravia serioznu kontorlu, byt ma bude stat 100 (nieje od toho daleko), ale budem vediet, ze mi ten technik povie, fesi toto si oprav a budes v pohode preco nie? Ale dojde tam chujko na vydojenej seplete, vidno, ze to auto nema co na ceste hladat a aj tak dostane STK, tak naco to je? Srat na taku kontrolu. Pokial mam info (mozno sa to znemilo) nemame na SVK pristoj, ktory vie realne zmerat, ze mas vykuchany filter tuchych castic. Pozeral som v telke (PRO7), ze je v nemecku len 20 % stanic, co take veci maju. To ze sa ti pichne na palubak, to je hovno, zmenit to vies, ved sa to bezne robi.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8732
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
Mas niekde info ohladom tohoto? Zaujima ma to.
Sem-tam ho vytacam, aby sa "vyfukli pavuciny". Nerobim to az po obmedzovac ale na nejakych 4500rpm max.
1. Napisal som co si myslim a preco si to myslim. Ak je to blud, tak normalne povedz co si myslim zle a preco je to inak.shajek napísal: ↑St 22. Máj, 2019, 21:13 1. ze zase trepes blbosti a strapnujes sa zas a zas a zas a niesi schopny si aspon nastudovat problematiku
2. ze tvoja atmosfera ma najvacsi vykon kusok od limitera (a aj za limiterom, len tam je limiter)
3. ze ked si na volnobehu bez zataze sa napr miesto 80mg nafty (co je max) vstrekuje tak 25mg a motoru je to jedno
4. ze ked ten motor vies uchladit na tych 6000 tak sa mu nic nestane, neuveris ...
2. Graf: https://i.imgur.com/yiKxezO.jpg Od 5500rpm to ide dole. Predpokladam ze limiter je na 6000, vyssie som to nikde nevidel merane Otackomer je do 7000. Ako zistia v tovarni, kde ma motor svoje maximum? Tocia ho, kym ho neroztrhne a na zaklade toho nastavuju limiter?
3. Neriesim, kolko sa vstrekuje paliva. Ale ze ci nevadi, ze pri plnych otackach sa to tam vsetko toci o dost viac ako pri normalnej jazde? napr. loziska, odstredive sily (napr. piestov ci klukoveho hriadela), rastuce teploty?
4. Moze byt pravda, pokial mu nevadi take vytacanie, vid bod c.3
Moze byt, snazim sa to zistit, vid odpoved shajekovi vyssie.
Zavyjajuci motor na obmedzovaci vnimam skorej ako "pomoc, rutim sa z kopca na biku 140tkou a coskoro sa rozmlatim na kasu lebo som na hrane moznosti vsetkeho". Tak hladam presvedcivy dokaz, ze to tak nieje a chcem vediet preco.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Limit otacok motora je vyzsi ako tam kde konci obmedzovac. Obmedozvac otacok nastavuje vyrobca, ratam ze to robi na zaklade toho, kde je vykon motora najvyzsi a nehrozilo jeho poskodenie. Takze to ze na STK vytocia motor po obmedzovac nevadi, stale pracuju v znesitelnych otackach pre motor.
Myslim, ze ked budes naozaj hladat, tak mozno najdes maximalny limit otacok konkretneho motora.
A ano, ked tento limit prekrocis, proste motor buchne.
Myslim, ze ked budes naozaj hladat, tak mozno najdes maximalny limit otacok konkretneho motora.
A ano, ked tento limit prekrocis, proste motor buchne.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
Shiro, ale prevodove stupne funguju ako nasobic, krutak za prevodovkou nemas na kazdom stupni rovnaky a ide o ten a nie o krutak na motore pred prevodovkou.
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Nestacim sa cudovat, co tu citam ohladom otacok motora, cakal som, ze je tu vzorka ludi, co to trosku chape ako veci funguju a maju zmysel pre soferovanie.
Pozdravujem ludi, co vytacaju do 4500rpm na 2x. Prvy krat pri predbiehani, ked sa kral kolony snazi pohodovo obehnut aby uz nikto iny nestihol. Druhy raz, ked sa vtrepe niekto z vedlajsej cesty, pred auto, co ide 100km/h a pohodovo sa zacne rozbiehat.
Samozrejme opotrebenie motora pri 6000rpm je urcite vyssie ako pri 2500rpm, avsak z dlhodobeho hladiska... to ze mu prikuris obmedzovac hoc aj 3x denne je nic, lebo pre motor to je minuta z x motohodin, ktorou mu akurat pomozes zbavit sa karbonovych usadenin. Ale ano pri vymene oleja po 20 000km podla intervalu vyrobcu, by som bol opatrnejsi ( menim max po 8K). https://www.youtube.com/watch?v=2RUPPkDWE5E 309 000 km a nebal som sa to vytacat, kolko trebalo, na 350K sla z domu motoricky v top stave.
GT86: za mna jedno nestastne auto, lebo ma pri nom svrbi penazenka... ale je neprakticke, a za tu cenu ( bazarovu) si kupis lepsie rakety ale... ale proste nikdy to nebude GT86, preto sa k nej stale vratim
Golf R: raketa, idealka na SK ring, po skusenosti s S3 ( 2. gen 300PS) by som ale radsej ochutnal tu sice pomalsiu ale zabavnejsiu GT86.
Slalom: bolo to v presove, treba sledovat napr. http://pdautosport.com/index.html alebo http://www.sams-asn.sk/ ... najblizsie je v haniske na letisku nejaky sprint/slalom potom nieco serioznejsie v druzstevnej.
Pozdravujem ludi, co vytacaju do 4500rpm na 2x. Prvy krat pri predbiehani, ked sa kral kolony snazi pohodovo obehnut aby uz nikto iny nestihol. Druhy raz, ked sa vtrepe niekto z vedlajsej cesty, pred auto, co ide 100km/h a pohodovo sa zacne rozbiehat.
Samozrejme opotrebenie motora pri 6000rpm je urcite vyssie ako pri 2500rpm, avsak z dlhodobeho hladiska... to ze mu prikuris obmedzovac hoc aj 3x denne je nic, lebo pre motor to je minuta z x motohodin, ktorou mu akurat pomozes zbavit sa karbonovych usadenin. Ale ano pri vymene oleja po 20 000km podla intervalu vyrobcu, by som bol opatrnejsi ( menim max po 8K). https://www.youtube.com/watch?v=2RUPPkDWE5E 309 000 km a nebal som sa to vytacat, kolko trebalo, na 350K sla z domu motoricky v top stave.
GT86: za mna jedno nestastne auto, lebo ma pri nom svrbi penazenka... ale je neprakticke, a za tu cenu ( bazarovu) si kupis lepsie rakety ale... ale proste nikdy to nebude GT86, preto sa k nej stale vratim
Golf R: raketa, idealka na SK ring, po skusenosti s S3 ( 2. gen 300PS) by som ale radsej ochutnal tu sice pomalsiu ale zabavnejsiu GT86.
Slalom: bolo to v presove, treba sledovat napr. http://pdautosport.com/index.html alebo http://www.sams-asn.sk/ ... najblizsie je v haniske na letisku nejaky sprint/slalom potom nieco serioznejsie v druzstevnej.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2284
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
No vidis, ale na nasom sluzobaku RAPID 1,6 TDi je interval dokonca 30 0000. Ked ho pravidelne vytocim na max tak mi ver, ze zachvilku bude motor v riti nakolko sa sprismahne ten olej. To auto ma 98 000 a je hnucnejsie nez moja 1,4 TDI iba nestrase tak strasne. Kazdy tom u naklada, nastastie az ked zohreju motor. Prve auto, co sme mali tak praskla hlava pri 108 000 km. Takze to tvoje tvrdenie, ze sa nic nestane neberem.scream napísal: ↑Št 23. Máj, 2019, 10:40 Samozrejme opotrebenie motora pri 6000rpm je urcite vyssie ako pri 2500rpm, avsak z dlhodobeho hladiska... to ze mu prikuris obmedzovac hoc aj 3x denne je nic, lebo pre motor to je minuta z x motohodin, ktorou mu akurat pomozes zbavit sa karbonovych usadenin. Ale ano pri vymene oleja po 20 000km podla intervalu vyrobcu, by som bol opatrnejsi ( menim max po 8K). https://www.youtube.com/watch?v=2RUPPkDWE5E 309 000 km a nebal som sa to vytacat, kolko trebalo, na 350K sla z domu motoricky v top stave.
PS.: Spotreba oleja ja 0.5 L na 5000 km.
Spotreba oleja mojej 1,4 TDi je 0 L na 5000 km . Menim kazdych 10000 km. Vzdy vylejem rovnake mnozstvo kolko nalejem.
Naposledy upravil/-a Tomasjerry v Št 23. Máj, 2019, 10:54, upravené celkom 2 krát.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Re: Všeobecná diskusia
Inak ako si spoko s tym 1,4 TDI trojhrncom - bratovi sa to dost pozdavalo bolo to v jednej ibize co bol pozerat. Teda ako to ze to pohana auto trasenim je mi jasne ale mimo to? V com presne to mas Tomas?
scream - no napr dnes som sa potreboval trocha rychlejsie dostat do prace tak boli nakladacky aj v meste + pravidelne chodim vytacat na babu. Ved je to zdrave predsa uvidime ako dopadnem s ibizkou ja ak kupime second car do rodinky tak pojde na prerabku a budem to mat na vozenicko- Ale to je este daleko, je tam predsa TSicko mozno sa to dovtedy aj rozpadne
scream - no napr dnes som sa potreboval trocha rychlejsie dostat do prace tak boli nakladacky aj v meste + pravidelne chodim vytacat na babu. Ved je to zdrave predsa uvidime ako dopadnem s ibizkou ja ak kupime second car do rodinky tak pojde na prerabku a budem to mat na vozenicko- Ale to je este daleko, je tam predsa TSicko mozno sa to dovtedy aj rozpadne