Star Citizen
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Star Citizen
proste BattleCrusier a nie že nie, akurát ide o daleko viac E
a práve preto sa všetci furt tvária že je to OK
ved kto sa prizná že sa nehal ošklabať o 300m
a práve preto sa všetci furt tvária že je to OK
ved kto sa prizná že sa nehal ošklabať o 300m
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
Vyvoj v skutocnosti napreduje poriadnym tempom asi tretim rokom od CitizenConu 2016 - ukazali planet tech V2, teraz uz maju V4 - neskutocne to posuva kvalitu planet, dokonca su aj menej narocne na pamat ako stary system, ktory este vidiet v 3.7.
Mame konecne efekty pocasia, vplyv teplot, vlhkost atd. Konecne zijuce NPC, novu prieskumnu lod Carrack, novy system (Pyro) na dalsi rok, prve jumppointy... pozrel si si vobec Citizencon 2019 ? Alebo aspon jeho zhrnutie ?
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Star Citizen
koho trápia zhrnutia, videá a kecy?
minimálne SCS42 už mala byť takmer hotová
za tie prachy už vyšli hry na ktoré SC prevdepodobne aj tak nebude mať
hlavne oni tie E už vlastne majú...
minimálne SCS42 už mala byť takmer hotová
za tie prachy už vyšli hry na ktoré SC prevdepodobne aj tak nebude mať
hlavne oni tie E už vlastne majú...
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
cize komentujes ale nemas ani paru o tom.. SQ42 beta 2020 a odporucam roadmap ceknut, mozno ti to da pocit, ze hra ide dopredu https://robertsspaceindustries.com/road ... ar-Citizen
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Re: Star Citizen
SQ42 mal byť vydaný do roka posledných 5 rokov.
Ono vylepšovanie tech je super ale raz to musíš konečne stopnúť a vydať na tom techu hru, lebo tech môžeš vylepšovať donekonečna a ťažko sa prerába tech na skoro hotovej hre keď je na to naviazaných x ďalších vecí. Však to aj vidno, strašne veľa vecí spravili a potom zahodili lebo implementovali nový tech, zbytočná robota to čo spravili predtým, a takto sa to môže točiť dookola kým sa to nestopne alebo nedojdú peniaze. Toto bol aj osud Duke Nukem Forever, furt to prerábali do nového tech lebo chceli aby bol perfektný keď vyjde, takže nikdy nič nedokončili až im nakoniec došli prachy.
Len tak pre perspektívu - keď Star Citizen ohlásili, mal som čerstvo narodenú dcéru. Mám Golden ticket. Momentálne chodí do školy a Star Citizen aj Squadron 42 stále v nedohľadne
Ono vylepšovanie tech je super ale raz to musíš konečne stopnúť a vydať na tom techu hru, lebo tech môžeš vylepšovať donekonečna a ťažko sa prerába tech na skoro hotovej hre keď je na to naviazaných x ďalších vecí. Však to aj vidno, strašne veľa vecí spravili a potom zahodili lebo implementovali nový tech, zbytočná robota to čo spravili predtým, a takto sa to môže točiť dookola kým sa to nestopne alebo nedojdú peniaze. Toto bol aj osud Duke Nukem Forever, furt to prerábali do nového tech lebo chceli aby bol perfektný keď vyjde, takže nikdy nič nedokončili až im nakoniec došli prachy.
Len tak pre perspektívu - keď Star Citizen ohlásili, mal som čerstvo narodenú dcéru. Mám Golden ticket. Momentálne chodí do školy a Star Citizen aj Squadron 42 stále v nedohľadne
Spoiler: ukázať
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8730
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Star Citizen
Ked zmaturuje, mozno si to uz zahra vo final verzii
Typicky priklad procesu, kde sa vkuse vymysla a ladi "backend" az je stale kvoli tomu hlavny produkt v nedohladne. Bojim sa,aby to nebolo kvoli implementacii tolkych blbin viac frustrujuce, ako hratelne. Aby pri nutnosti sledovat 50 malych blbosti, ostal vobec cas na hru samotnu. Ma to byt predovsetkym hra = zabava. Nie hardcore simulacia sveta od mikrobov po cierne diery.
Typicky priklad procesu, kde sa vkuse vymysla a ladi "backend" az je stale kvoli tomu hlavny produkt v nedohladne. Bojim sa,aby to nebolo kvoli implementacii tolkych blbin viac frustrujuce, ako hratelne. Aby pri nutnosti sledovat 50 malych blbosti, ostal vobec cas na hru samotnu. Ma to byt predovsetkym hra = zabava. Nie hardcore simulacia sveta od mikrobov po cierne diery.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Star Citizen
takých báchoriek vypustili už dosť
jep lebo nakreslená roadmap je super a už len to je dôkaz že to niekedy bude dokončené
aj ja som tam dal e, na začiatku to bolo fajn, teraz už to neni ani smiešne
tak teoreticky nemusia mať ani E už teraz to ťahajú roky a postup ani náhodou nezodpovedá "vynaloženým" e, alebo možno zodpovedá
a to im ešte ludia robia beta/alfa testing za vlastné prachy vlastne, tomu sa povie super nápad
nerobím sponzora/kickstartera/patreon doplnte si čo chcete pri prvej hre a toto nejde ale vôbec dobrým smerom
jep lebo nakreslená roadmap je super a už len to je dôkaz že to niekedy bude dokončené
aj ja som tam dal e, na začiatku to bolo fajn, teraz už to neni ani smiešne
tak teoreticky nemusia mať ani E už teraz to ťahajú roky a postup ani náhodou nezodpovedá "vynaloženým" e, alebo možno zodpovedá
a to im ešte ludia robia beta/alfa testing za vlastné prachy vlastne, tomu sa povie super nápad
nerobím sponzora/kickstartera/patreon doplnte si čo chcete pri prvej hre a toto nejde ale vôbec dobrým smerom
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
Dnesna ukazka hrania.. resp. mensieho vyletu... este dokupit Ryzen a paradicka
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Re: Star Citizen
S kamosom sme to chceli kupit, ze zalietame. Otazka je ci sa to oplati v coope hrat, su tam dake misie pre dvoch ? A vobec, oplati sa to kupit ? Ako pozorujem tento thread tak vacsina ludi asi nieje spokojna s vyvojom...
Re: Star Citizen
Oplati - prid na nas discord a vysvetlime.. je tam kopec aktivnych hracov co spolu hraju CZ/SK https://discord.gg/NwKghd
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Re: Star Citizen
Dobre, dakujem, pridal som sa.
Re: Star Citizen
Novy patch 3.9
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Star Citizen
Nemal si pridávať nič, zas ma to nakoplo...
V marci som prizabudol, tak teda aktuálny screen...
No comment.Hi everyone,
When we first embarked on this Roadmap journey two years ago, our goal was to make communication more transparent, specific, and insightful for all of you who help make Star Citizen and Squadron 42 possible. While this goal remains unchanged, we’ve found that the format in which we’ve attempted to visualize our progress linearly does not match the approach we’re taking in the development of Squadron 42.
We want to be clear: progress on Squadron 42 is happening and we’re broadly happy with that progress. But we know that our roadmap is not reflecting that progress. Over time, we’ve found that the roadmap as presented does not and cannot accurately represent development on a AAA chapter-based, story-driven game like SQ42. So, we’re going back to the proverbial drawing board to explore different approaches for Squadron 42.
We’re currently considering an option where we would utilize our internal sprint-tracking process to visualize our progress. This would be a departure from the current Roadmap, but would be more in line with our internal scheduling. This new representation for progress in SQ42 would also benefit how we show progress on the PU as well. Alongside, we’ll continue to share development progress through a variety of avenues, outlined in the Calling All Devs episode below. With immediate effect, we will incorporate more Squadron 42 content into our regular Sprint Reports on ISC, Calling All Devs, AMAs (Ask Me Anything Q&As), and more. In addition to our scheduled content such as the SQ42 Monthly Report, we’re also looking forward to providing regular video check-ins with Brian Chambers and a variety of members of the Squadron 42 team.
As always, we also want to hear your suggestions and feedback. Join in on the discussion on Spectrum here.
-CIG Community Team
Spoiler: ukázať
Re: Star Citizen
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435