Zdravim, včera nam odišla TV, bola to 32" Philips, 90% času beží na mágiu , zvyšok filmy z usb. Takže zhabané náhradu, požiadavky extra nemame, ideálne aby vedela prehrať YouTube, browsovat Chrome a prehrať veci z usb, ale aj tak väčšinu času bude Magio. Vďaka. Čokoľvek čo sa oplatí pomer cena/výkon.
To že je to model 2019 absolutne ničomu nevadi. Naopak je to lepšie, aby si dostal porovnateľny model 2020, priprav si tak 400€+. Nastupca B7500 tiež začina na takej sume a nie je lepši v ničom. Nema žiaden zmysel zaň priplacať 100€. V "99,99%" pripadov je lepšie siahnuť po staršom modely. Hlavne keď hovoriš o pomere cena/vykon.
Hej len treba mat na pamati, extremedigital je madarsky shop (je to spolahlivy shop). A ten TV teda nie je oficialna slovenska distribucia. Takze ak sa to nahodou pokazi, nepridu to opravit domov, ale je to treba poslat do Madarska. Alebo ist na vylet. Plus ked nahodou z nejakeho dovodu reklamaciu neuznaju, je treba ratat s cenou za dopravu tam a spat, co nebude 10€.
Dunar napísal: St 09. Sep, 2020, 05:23
...ale je to treba poslat do Madarska. Alebo ist na vylet.
prestuduj si obchodne podmienky - konkretne bod
Vieme pre Vás objednať kuriéra, aby tovar, ktorý si želáte reklamovať, vyzdvihol. Vyzdvihnutie týmto spôsobom je pre Vás bezplatné.
Doručenie tovaru si však môžete zabezpečiť aj sami na vlastné náklady. Upozorňujeme Vás, že v tomto prípade nie je možné preplatiť náhlady spojené s doručením tovaru ku nám!
Ešte raz. Ak ti nahodou neuznaju reklamaciu, obchod ti prepravu nepreplati.
A stale neodpada absolvovať otravne zabalenie a odovzdanie kurierovi. Plus, ešte treba dodať že môžeš byť bez TV kľudne mesiac či viac, kym to vybavia. Pri oprave doma 2-3 dni kym ti pride opravar. Ak to je niekto ochotny potencialne absolvovať, tak samozrejme smelo do toho.
nie, napisal si ze aj na klasicku rma treba zaplatit kuriera a v poslednej vete si spomenul ze v pripade neuznanej rma si treba zaplatit kuriera tiez tak nerob zo seba somara.
Somar si samozrejme sam, kedže buď zamerne klameš, alebo nerozumieš pisanemu textu. Kde explicitne pišem, že "pri klasickej RMA" treba niečo platiť? Odcituj a netaraj.