DOOM Eternal
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3815
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: DOOM Eternal
ale chapes ? hra ma oslovit co najvacsie publikum, aspon tak ma byt robeny obchodny model, a nie si odbyt 70% ludi, tym ze sa to pre nich neda hrat ani na prvej obtiaznosti! ved od toho su obtiaznosti v hrach ale ja som tazsiu hru od tohto nehral asi.
ved nech si machri daju ultra violence, ale rekreacny hraci (a tych je vacsina) sa tu len trapia - a preto su tak rozporuplne reakcie na hru
ved nech si machri daju ultra violence, ale rekreacny hraci (a tych je vacsina) sa tu len trapia - a preto su tak rozporuplne reakcie na hru
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Re: DOOM Eternal
Chlapci jak toto je ťažké tak si zahrajte nového Crash Bandicoot toto je proti tomu ľahký medik kde tu som bol len vytočeny tam som hodil ovládač o telku.
Re: DOOM Eternal
nie, hra nema oslovit co najvacsie publikum
studio si spravi hru tak, aby oslovila koho len oni chcu. Dark Souls alebo Sekiro je narocnejsia hra a nikto ich za to nehejtuje, tak neviem preco ten hejt na Dooma. Na najlahsej obtiaznosti je to naozaj nic, na konci hry som mal 30+ zivotov , pricom sa povazujem za fakt zleho hraca. Kto chce pribehovku, nech si zapne assassina alebo far cry.
machri si daju ultra nightmare a prejdu to tak, rekreacni hraci nech si daju co len chcu, je to ich vec.

machri si daju ultra nightmare a prejdu to tak, rekreacni hraci nech si daju co len chcu, je to ich vec.
ITX >>> ATX
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8984
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: DOOM Eternal
Si uvedom, ze to nehraju len 14r decka s reflexami terminatora. Ale aj 30-40r, odchovani na predoslych Doomoch 1,2 a 3...a ti ta s takymto trapnym skackanim poslu vies kam, stvrtou nadsvetelnou. Doom bol vzdy o prostom behani a rubani, nie skackacia somarina typu Crash ci SuperMario kks...dobabrali tam co mohli, v porovnani s Doom 2016. Aby som musel riesit v spravnu chilu stlacenie tlacitka, to kde sme? V skakacom Tombraiderovi? Municie minimum, enemaci sa triafaju na takmer 100% furt a stale....kde je akoze ta zabava? Tiez som to znechutene vymazal. Keby som za to dal akekolvek $$, citil by som sa maximalne podvedeny. Ak toto Carmack odsuhlasil, tak si zasluzi kopanec a facku do tvare....
A ked iD soft vyda raz za cas takuto hru, tak isto nebudu chciet mat z nej minimalne trzby = oslovit co najvacsie publikum = ma to byt normalne hratelne. Nie blba skakacka. Inac nech nepistia, ze maju male trzby a kopu refundov, lebo srajda hra.
A ked iD soft vyda raz za cas takuto hru, tak isto nebudu chciet mat z nej minimalne trzby = oslovit co najvacsie publikum = ma to byt normalne hratelne. Nie blba skakacka. Inac nech nepistia, ze maju male trzby a kopu refundov, lebo srajda hra.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Xiaomi 14T 256GB
Re: DOOM Eternal
nedobabrali co mohli, ta hra je super
od trapnej skakacky to ma daleko, municie je dost, enemaci sa netriafaju ked ich zastrelis prvy. zabavne to je, kopanec a facku si zasluzia vsetci hejteri a nie vyvojar.
cau

cau
ITX >>> ATX
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3495
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: DOOM Eternal
ako na tej najlahsej urovni som malokde skapal to som sa uz viackrat vracal na chekpoint kvoli tym dlhym skakacim nezmyslom
myslim ze ma to najviac sralo na urdaku bola tam taka na milimetre pasaz a nakoniec som to skocil z toho "boostera" skratkou rovno do tych dveri
presne tato pasaz to bola
pochybujem, ze studio nechcelo oslovit co najviac hracou
no cau
myslim ze ma to najviac sralo na urdaku bola tam taka na milimetre pasaz a nakoniec som to skocil z toho "boostera" skratkou rovno do tych dveri
presne tato pasaz to bola
pochybujem, ze studio nechcelo oslovit co najviac hracou

- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: DOOM Eternal
Ja si myslim ze studio oslovilo hracov az az proste je to mela kde hra ludi nevedie za rucicku kazdych 10 sekund ako v 90% hrach, a ked to niekto nezvlada na najlahsej obtiaznosti tak je problem medzi stolickou a pc, uz to vravim zopar rokov ze dnesni hraci uz niesu to co byvali
jedine s cim mozem suhlasit ze skakania je tam hodne

Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3815
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: DOOM Eternal
Praveze na to frfleme ti co tu mame 30+. quaka 3 som daval na Nightmare a toto za boha nie prejstuz to vravim zopar rokov ze dnesni hraci uz niesu to co byvali

tak z teba by nebol obchodniknie, hra nema oslovit co najvacsie publikumstudio si spravi hru tak, aby oslovila koho len oni chcu

Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6732
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: DOOM Eternal
Maraudera mam nauceneho takmer vyhradne tou dvojhlavnovou brokovnicoufoboss napísal: So 24. Okt, 2020, 19:11 tak sa priznam, ze som tomu dal este sancu, sralo ma to, ze som padavka, nahral som znova, presiel som do 90% kde je ten lietajuci boss s kridlam tam som sa zasekol a uvidim ci to dohram, medzi tym som presiel Mafiu remake
da sa to hrat, ale ta hra je tak sproste spravena, ze aj na strednej obriaznosti je to tak brutalne tazke, a ako citam, tak niektori to nevedia prejst ani na najlahsej, a to ma sere preco to takto spravili ? obtiaznost ma byt v hre na to, aby si kazdy hrac nasiel to co mu vyhovuje, a nie na prvej urovni sa 70% ludi trapi, zbytocne spravili hru frustrujucu
marauderer je brutal, ale da sa na neho zvyknut, tu treba fakt vsetko pouzivat, vsetky zbrane, planemomet, granaty jedny druhe, pilu, proste tempo jak svina, ale preco to nezjednoduchsili na nizsie urovne obtiaznosti mi je zahadou![]()
Hra nemusi nutne oslovit co najvacsie publikum. Mnozstvo hier ma nejaku uzku cielovku. Doom je dost hardcore FPS. Skoro kazdy typ nepriatela ma nejaky hard counter. Toto ked sa naucis a aplikujes, tak to nie je az take tazke. Potom to ale treba skombinovat s pohybom a s tym, ze si doplnas miniciu/zivot/brnenie podla potreby. Na to tam mas mnozstvo tych malych nepriatelov. To sa mi na tom "combat loop" celkom paci, ako si stale mozes doplnat co potrebujes.foboss napísal: So 24. Okt, 2020, 19:18 ale chapes ? hra ma oslovit co najvacsie publikum, aspon tak ma byt robeny obchodny model, a nie si odbyt 70% ludi, tym ze sa to pre nich neda hrat ani na prvej obtiaznosti! ved od toho su obtiaznosti v hrach ale ja som tazsiu hru od tohto nehral asi.
ved nech si machri daju ultra violence, ale rekreacny hraci (a tych je vacsina) sa tu len trapia - a preto su tak rozporuplne reakcie na hru
Ja som teda neskusal tie lahsie obtiaznosti, mozno to naozaj je moc tazke pre casual publikum. Ale co napr. Dark Souls? Tam si obtiaznost ani nemozes znizit. Alebo ako potom ludia co nedavaju Doom na najlahsiu hraju online hry? Ked som zacal hrat COD MW pre par mesiacmi, aku nakladacku som dostaval... obcas stale dostavam.
Marauder je klasicky bossfight, chce to par pokusov. Co mi vadilo ze ku koncu hry bol snad na konci kazdeho boja, to uz nebolo uplne ono. Ale bud ho nejak nerfli alebo som sa vdaka COD MW zlepsil, lebo zatial co som hral ten DLC tak myslim ze kazdeho Maraudera som dal na 1. krat. Iba ked boli ti 2 naraz, tak som asi tak 5 pokusov potreboval.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: DOOM Eternal
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/ ... ource=shar
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/ ... urce=share
Fakt ťažký fight
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/ ... urce=share
Fakt ťažký fight

ITX >>> ATX
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3471
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: DOOM Eternal
foboss true story... Ak si nahodou hral aj csko, tak je velka sanca, ze sme hrali spolu
Co sa toho quake tyka, tak to bol iny level skakania a doteraz, ked si to zapnem, tak ma to bavi, no tento doom je total chaos.
Zeby som po kazdom monstre menil zbran, resp nebodaj na jedneho pouzit 3 tipy zbrani, zeby mi vyslo ammo... sorry ale to je moc

Co sa toho quake tyka, tak to bol iny level skakania a doteraz, ked si to zapnem, tak ma to bavi, no tento doom je total chaos.
Zeby som po kazdom monstre menil zbran, resp nebodaj na jedneho pouzit 3 tipy zbrani, zeby mi vyslo ammo... sorry ale to je moc
ROG CROSSHAIR X870E HERO, 9800X3D, KRAKEN 360, AORUS RTX 5080 MASTER+Noctua A12x15, G.SKILL 32GB 6000 CL30 Expo, 980PRO 2TB(system), 990PRO 4TB(Data), ROG Strix Platinum 1200W, NZXT H6i + 7x Noctua A12x25 Chromax + 2x NF-A14 Chromax, LG OLED42C44, Roccat Kone Air + HyperX FURY Ultra, Logitech G915 TKL, Marantz NR1710 + Mission M32 + B&W PX. /// Samsung S24 Ultra + Galaxy Watch6 47mm LTE
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4952
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: DOOM Eternal
No ked vam uz doom na najlahsej obtiaznosti pride tazky, tak neviem, co by ste robili v akejkolvek online FPS 
Obcas treba aj porozmyslat, pochopit system utoku voci bossom a je to tak akurat. Aj ten final boss sa dal zvladnut len nie na prvy krat. Jedine, co je nove v doomovi, ze sa neda davat zakazdym full auto, lebo dojdu naboje...ale aj k tym sa da prist, ked clovek trosku rozmysla

Obcas treba aj porozmyslat, pochopit system utoku voci bossom a je to tak akurat. Aj ten final boss sa dal zvladnut len nie na prvy krat. Jedine, co je nove v doomovi, ze sa neda davat zakazdym full auto, lebo dojdu naboje...ale aj k tym sa da prist, ked clovek trosku rozmysla

Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, Sapphire pulse 9070 15g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3495
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: DOOM Eternal
a preco by som hral online fps?
final bossa som dal na prvy krat na najlahsej urovni
toho curaka na urdaku na 2hy krat...
s municiou som problem nemal zacelu hru ani raz
tak sa mi to az tak nepacilo no dpc, cakal som od toho mozno viac... co je natom, to kazdy musi stale presviedcat vsetkych o svojej pravde tuna?
final bossa som dal na prvy krat na najlahsej urovni
toho curaka na urdaku na 2hy krat...
s municiou som problem nemal zacelu hru ani raz
tak sa mi to az tak nepacilo no dpc, cakal som od toho mozno viac... co je natom, to kazdy musi stale presviedcat vsetkych o svojej pravde tuna?
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4952
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: DOOM Eternal
No ocividne asi nenarazam na teba, ked s obtiaznostou nemas problem, ze? Samozrejme ak clovek ignoruje system, tak ma malo ammo bosovia su tazki. To je jedine, co som chcel tymto povedat. Oproti online FPS je toto sparanie v nose, co sa tyka obtiaznosti. Konkurencia ziadna.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, Sapphire pulse 9070 15g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X