Dve veci sa dejú:
- fps ide rapídne dole, GPU utilizácia ostáva na 100% = lighting quality v exteriéroch na čokoľvek okrem Low (teda bez SSR)
- "bottleneck" resp. 60-70% utilizácia GPU a fps okolo 43-46, tu mi stačí zvoliť:
- shadow quality: high/ultra
- post-process quality: ultra
- effects quality: ultra
- mesh quality ultra
Ak nastavím zle nastavenia oboch vyššie, tak je to ragnarok a mám 17fps a 100% utilizáciu ako som pôvodne popisoval.
Zvyšok mám ultra alebo vypnuté. Dáva to zmysel, že som mal stále problém, stačilo mať jedno z vyššie uvedeného na danej kvalite a šlo by to do péčka, one way or another.
Každopádne predpokladám, že toto je čisto problém u mňa...prečo? Netuším, dokonca som aj rollbackol akékoľvek OC, keďže moja top hra pre hľadanie nestability OC CPU bol vždy Dragon Age: Inquisition - jediná hra, ktorá bola pre mňa ako small data set stress test v OCCT, ktorý som si mohol aj užiť.
