Amazon - Omylom som objednal zly produkt, da sa zrusit objednavka v statuse "has shipped"?

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Googler1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 429
Dátum registrácie: So 22. Jan, 2011, 23:19

Amazon - Omylom som objednal zly produkt, da sa zrusit objednavka v statuse "has shipped"?

Príspevok od používateľa Googler1 »

Cakam na dorucenie objednavky z amazonu, ktoru som spravil 1. decembra, vcera mi prisiel email so statusom "has shipped" (predpokladam, ze objednavka odisla z amazonu). Da sa objednavka zrusit este predtym ako mi bude dirucena, aby som pri vracani neprisiel o cast kupnej ceny?
Dovod zrusenia: V popise som prehliadol, ze produkt nie je kompatibilny s mojim zariadenim.
Googler1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 429
Dátum registrácie: So 22. Jan, 2011, 23:19

Re: Amazon - Omylom som objednal zly produkt, da sa zrusit objednavka v statuse "has shipped"?

Príspevok od používateľa Googler1 »

uz som si pisal s operatorom, vraj staci ak odmietnem prevziat balik, potom zrusia objednavku a do 5 dni mi vratia celu platbu.
BTW: to je hotovy labyrint kym clovek obide "neschopneho" chatbota a spoji sa s live operatorom.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"