Na snieziku ti aj tak v priebehu 100m zahadze senzor a len preblikne hlaska ze tempomat je nedostupny
A tiez ti ho vypne pri prvom prebliknuti ESP, cize napr. pri kasovitom snehu na dialnici takmer hned.
mne sa zdalo ze sa zabudol v tom lavom , ale neako extra bezpecne to esicko mi tiez neprislo. pred tou dodavkou si nemal sancu vidiet co je. vidiet ze aj ta dodavka zacala stresovat a stiahla sa kvalitne. nebolo to rozumne takto to volvo predbiehat. ze tam zavadzal je jasne ale to predbehnutie mi prislo dost riskantne. a to dalsie jeho saskova ie volva je tiez smutne ale zjavne bol v soku sam co sa stalo. obiehat z prava clovek necaka no
1. Jednak to je len video z internetov
2. Ked citas "neverbalne" signaly od volva, tak uz v 22. sekunde je jasne ze o obehovani z prava vie, vidis ako sa podvedome pritiahne na lavu ciaru. A spravil to pekne plynule, ziadne zlaknutie, ziadny sok.
3. Ziadne Esicko tam nevidim. Clovek pekne plynule pokracuje vo svojom pruhu a potom plynule so smerovkou prejde do laveho pruhu.
4. Dodavka nevedela o svete, uz predtym vidis ze sla po stredovej ciare. Zrejme sa hral na mobile, alebo pozeral film alebo co vsetko tie biele dodavky zvyknu robit na dialnici.
ja som sa najviac v tej situacii bal dodavky.nenavidim ist za dodavkami/kamionom. podobnych manevrov vidim casto a zas sa opakujem ako ludia seru na okoloiducich. tam treba zacat.
Na tourane je adaptivny tempomat, nepouzivam ho. Skoda ze sa neda ten radar vypnut a spravit z toho obycajny tempomat.
Vadi mi ze:
1. Ak ides v pravom pruhu trebars 140, pred tebou kamion 90 a ty sa planujes zaradit do laveho, tak to brzdi strasne skoro. Musis pritlacit plyn na to aby neflekoval na 90...
2. Ak ides v lavom a z praveho sa pred teba ide hodit auto, reaguje neskoro. Strasne neskoro, az ked je vpodstate v tvojom pruhu.
3. Na udalosti typu nehybna prekazka, clovek prebehujuci cez dialnicu(stava sa mi par krat do tyzdna) nereaguje vobec.
A celkovo je proste vycerpavajuce byt v strehu a davat pozor na to ci nahodou nezacne brzdit kvoli autu odbocujucemu z dialnice, mysliac si ze je este v tvojom pruhu. Alebo nezačne akcelerovat do auta ktore sa ti preradzuje do pruhu atd...
Ako tak ho dokazem pouzivat na uplne prazdnej dialnici, inak som z neho proste nervozny. Je to ako ist so spolujazdcom ktory ti hockedy, bez varovania drgne do volantu.
isto sa neda? mozno je to niekde v nastaveniach schovane. u mna sa da. ale zase funguje hodne dobre, rad ho pustam spolu s dialnicnym asistentom nech to rovno aj kruti volantom za mna
Ja som v Touaregu 2022 isiel trasu az do Neapolu prakticky celu na adaptivnom tempomate a fungovalo to na jednotku. Oproti predoslej generacii je tam obrovsky skok v plynulosti a celkovo sa da na ten tempomat spolahnut v kombinacii s udrziavanim v pruhoch. Prakticky celu cestu odsoferovalo auto za mna, iba ked sme stali dlhsie v kolone, tak som musel tuknut do plynoveho pedalu. Samozrejme ruky na volante, ale inak som prisiel do ciela ovela menej unaveny ako ked musim davat celu cestu pozor.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
borci pptrebujem z trnavy cosi stiahnut do Ba. oplati sa mi tam pozicat vozik privesny v trnave ci radsej brat svoj z trebisova od brata. sa neviem rozhodnut