Cyberpunk 2077
Re: Cyberpunk 2077
Ak dosahujes tebe dostacujuce FPS aj s Quality presetom, hraj tak, v tom pripade nema zmysel to davat dole na performance.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1987
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Cyberpunk 2077
ok. a este nastavenie HDR.bolo opravene s poslednym patchom 1.6? ci ako najlepsie ho nastavit?
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
Re: Cyberpunk 2077
Odporucam ti pockat do zajtra. Zajtra ma vyjst velky 2.0 update aj s podporou noveho DLSS 3.5.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1987
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Cyberpunk 2077
momentalne riesim toto https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/284 lebo citam ze HDR neni stale opravene.vypatra to fajne celkom
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
Re: Cyberpunk 2077
jop pockal by som... aj ja to dlss 3.5 chcem vyskusat na mojej srot gpu
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Re: Cyberpunk 2077
Extrem. Ten DLSS Ray Reconstruction je extrem. Zapol som to s RTX 4070 na sekundarnom 1080p high refresh monitore. High preset, 1080p, zapnuty path-tracing, Frame Generation aj Ray Reconstruction. Stiahol som si mod DLSS Tweaks a upravil som si upscale ratio, aby DLSS Quality preset pri FHD neuspcaloval z interneho 720p, ale 900p. Obraz na nerozoznanie od nativu FHD co sa tyka ostrosti, ale stabilnejsi ako s nativnym TAA. FPS pri behani po Night City s autom a nejakom combate na zemi stale nad 100 FPS.
Vizualne je ten rozdiel NESKUTOCNY. Pred tym na margo tych denoiserov bolo vsetko so zapnutym path-tracingom take rozmazane, cely obraz prakticky. Teraz je to uplne cistucke, svetlo lepsie reaguje, odlesky su nadherne ostre.
A este aby som nezabudol - v mojom pripade na 4070tke mi len samotny Ray Reconstruction boostol fps cca. o 10 - neveril som tomu. Skusal som to vypnut a zapnut v 3 roznych sceneriach, stale sa performance benefit tocil v rozmedzi 7-10 FPS.
Win win...hra je neporovnatelne krajsia a bezi lepsie.
Jedna nevyhoda pre userov starsich RTX kariet je, ze sa to da zapnut len ked ma clovek zapnuty path-tracing. Teda ak hrate so zapnutymi jednotlivymi efektami, Ray Reconstruction nezapnete. To sa ale ma zmenit, videl som niekoho z NV na Twitteri pisat ze planuju dodat moznost zapnut to aj ked clovek ma zapnute napr. len klasicke RT odlesky.
Vizualne je ten rozdiel NESKUTOCNY. Pred tym na margo tych denoiserov bolo vsetko so zapnutym path-tracingom take rozmazane, cely obraz prakticky. Teraz je to uplne cistucke, svetlo lepsie reaguje, odlesky su nadherne ostre.
A este aby som nezabudol - v mojom pripade na 4070tke mi len samotny Ray Reconstruction boostol fps cca. o 10 - neveril som tomu. Skusal som to vypnut a zapnut v 3 roznych sceneriach, stale sa performance benefit tocil v rozmedzi 7-10 FPS.
Win win...hra je neporovnatelne krajsia a bezi lepsie.
Jedna nevyhoda pre userov starsich RTX kariet je, ze sa to da zapnut len ked ma clovek zapnuty path-tracing. Teda ak hrate so zapnutymi jednotlivymi efektami, Ray Reconstruction nezapnete. To sa ale ma zmenit, videl som niekoho z NV na Twitteri pisat ze planuju dodat moznost zapnut to aj ked clovek ma zapnute napr. len klasicke RT odlesky.
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Cyberpunk 2077
No teda najskor som sa celkom tesil, ze Ray Reconstruction panboh Huang vo svojej nekonecnej dobrote ponukne aj nam, plebsu s RTX 3080. Aktualizoval som Cyberpunk a je to v podstate dost nehratelne. Normalne hram na 2560x1440, RayTracing Ultra, DLSS Quality, herne nastavenia High az Ultra a hra sa tak nejako hybe (70-80 fps). Kedze Path Tracing je potrebny pre RR, tak po jeho zapnuti mam tak 40 fps uz s DLSS. RR samotne nerobi nejaky rozdiel vo fps. Takze napriek uvodnemu teseniu sa pokracujem v hre bez RR a PT.
Neviem ci potreba Path Tracing na starsich RTX kartach je len v tejto hre alebo to je vlastnost architektury, ale pride mi to ako taky half-marketingovy tah, comu by som sa pri greedVidii vobec nedivil. Aha, DLSS 3.5 aj pre starsie karty, RR aka skvela novinka, nemusite upgradovat GPU. Coze? -50% vykonu je zle? No asi to bude chciet novu grafiku...
Co som behal po krajine a skusal vypinat a zapinat Path Tracing, tak niekedy mi to prislo horsie. Napriklad pohlad na vysoku budovu v noci (a aj okolitu zastavbu). Bez PT su tie budovy tmave, asi ako by som ich ocakaval v noci a s PT svietia ako za bieleho dna. Nevyzera to vierohodne Screenshoty.
Neviem ci potreba Path Tracing na starsich RTX kartach je len v tejto hre alebo to je vlastnost architektury, ale pride mi to ako taky half-marketingovy tah, comu by som sa pri greedVidii vobec nedivil. Aha, DLSS 3.5 aj pre starsie karty, RR aka skvela novinka, nemusite upgradovat GPU. Coze? -50% vykonu je zle? No asi to bude chciet novu grafiku...
Co som behal po krajine a skusal vypinat a zapinat Path Tracing, tak niekedy mi to prislo horsie. Napriklad pohlad na vysoku budovu v noci (a aj okolitu zastavbu). Bez PT su tie budovy tmave, asi ako by som ich ocakaval v noci a s PT svietia ako za bieleho dna. Nevyzera to vierohodne Screenshoty.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Cyberpunk 2077
JJ,path tracing co som pozeral videa vypada obcas mimo, napr. slnecny den, most ponad cestu a pod mostom tma
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Cyberpunk 2077
všetko by sa malo pomeniť k lepšiemu z dalším updatom DLSS
šak je to len 1. verzia
šak je to len 1. verzia
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Cyberpunk 2077
Mám pocit že si tu viacerí myslia Path Tracing a Ray Reconstruction
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: Cyberpunk 2077
Kde a co konkretne? Ved tu akurat piseme, ze na to aby si mohol zapnut RR, potrebujes mat zapnuty path-tracing. Pre zapnut jednotlive RT efekty sa to zatial neda, co ale maju coskoro vraj pridat.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Cyberpunk 2077
Ja som zas pisal len o PT
ze to stoji za hovno, kedze to ma malo bounces, je to tmave ako prve metro
v realite ti pod ,mostom ako vo videu za jasneho dna nebude nikdy tma (kedze odrazy a rozptyl)
https://youtu.be/pJs5OGH3jsU?t=106
kopa dalsich podobnych tmavych casti obrazu najdes vsade
ze to stoji za hovno, kedze to ma malo bounces, je to tmave ako prve metro
v realite ti pod ,mostom ako vo videu za jasneho dna nebude nikdy tma (kedze odrazy a rozptyl)
https://youtu.be/pJs5OGH3jsU?t=106
kopa dalsich podobnych tmavych casti obrazu najdes vsade
Re: Cyberpunk 2077
@Zoltan Balaton - "ze to stoji za hovno", to fakt nemozes mysliet vazne toto Ze to ma problemy, hej, ale za hovno to teda fakt nestoji a ta hra vyzera vyrazne krajsie aj ako s Psycho RT s presetom. Raster verzia oproti tomu vyzera ako uplny kentus.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1987
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Cyberpunk 2077
No a ešte. Hráte s HDR?? Bo ja skúšam ten mód z nexusu na HDR. Ale keď je zapnuté frame generation tak môžem v HDR setting v hre prepnúť len na pqhdr a to neni take dobre pre ten mód ako scrgbhdr. Tá že abo lepšie HDR abo lepšie fps. Musím si vybrat dpc!!! Viete daco iné poradiť? Bo to ich origo HDR vyzera odporne vybluto bledo
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z