Alan Wake 2
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Alan Wake 2
27.10. tj za 2 tyzdne vychadza AW2.
Uz len pc/Ps5/Series X, tak snad sa posadime na zadok z grafiky.
Asi jedina hra na ktoru sa tuto jesen tesim dufam, ze nesklame, cakam min 90%+ hodnotenia
Len rozmyslam ci si to kupit na PC alebo Xko
Uz len pc/Ps5/Series X, tak snad sa posadime na zadok z grafiky.
Asi jedina hra na ktoru sa tuto jesen tesim dufam, ze nesklame, cakam min 90%+ hodnotenia
Len rozmyslam ci si to kupit na PC alebo Xko
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Alan Wake 2
Keby aj nie a naznacovalo by to, ze aj zle AAA hry dostanu vysoke hodnotenia, tak Remedy ma jednoducho dobry track record a navyse vzdy urobia dobre psycho. Max Payne, Alan Wake, Control... vedia to. To psychologicke temno je tam vzdy skvele, postavy dobre napisane, ziadne mutli-kulti chujiny, graficka stranka a dizajn sveta na vysokej urovni. Tesime sa.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Alan Wake 2
control bola riadna sracka, nepamatam si inu hry ktoru by som hral s takym odporom od prveho momentu. ale suhlasim, ostatne boli fajn
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Alan Wake 2
Tak to si v mensine a je to skor tvoj pohlad na vec. Control je vo vseobecnosti dobre hodnoteny a ta hra celkom urcite dosahuje Remedy kvalit. Jednak originalnym divnym pribehom od prvej minuty, kde vojdes do budovy a uz je tam tazivy pocit a nieco nie je v poriadku, vsake prazdno len pochybny udrzbar, chodby zrazu nejako nesedia, atd. Grafika detto - uplna parada, skvele nasvietenie, paleta farieb, fiktivne 60-te roky, radost pozerat na tie kancliky. Dobre vykresleny pribeh, aj ked si citas rozne papieriky z labakov, experimentov, vtipne cenzurovane. Vsetko ma zmysel, dotvara to pribeh a atmosferu a vidno, ze si dali pracu s takymi malickostami, ktore aj tak vacsina konzolovych deti necita, lebo vsak ma na mape waypoint, tak tam ide. Ak bude AW2 aspon take dobre ako Control, tak to bude fajn.
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Alan Wake 2
Keď som hral prvý krát control nebol som z neho nadšený.
Ale pri druhom som bol asi ináč naladený a stala sa z toho jedna z najobľúbenejších hier vôbec.
Alana mám osobne v rebríčku remedy hier najvyššie ale control je hneď za ním. Na AW2 sa teším, škoda epic exkluzivity, dosť možno počkám na steam release respektíve gamepass.
Ale pri druhom som bol asi ináč naladený a stala sa z toho jedna z najobľúbenejších hier vôbec.
Alana mám osobne v rebríčku remedy hier najvyššie ale control je hneď za ním. Na AW2 sa teším, škoda epic exkluzivity, dosť možno počkám na steam release respektíve gamepass.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Alan Wake 2
Odporucaju, aby si mal pri 1920x1080, medium detailoch a dlss performance, 60fps, potrebujes rtx3070 - Presnejsie, aby si mal v rozliseni 960x540 na medium detailoch 60fps, potrebujes rtx3070. (960x540p preto, lebo pri dlss performance sa renderuje len 50% rozlisenie a dodatocne sa to upscaluje.)
toho coho som sa bal, sa stava realitou, uz sa bude pri hrach dopredu pocitat s upscalingom - resp. s degradaciou kvality obrazu
Re: Alan Wake 2
@Zoltan Balaton - ja si myslim ze pri raster nastaveni ta hra nebude taka narocna. Okrem ineho, upscaling sam o sebe neznamena degradaciu kvality obrazu. Zvlast v dnesnej dobe temporalneho AA, kedy ti DLSS a XeSS vie v Quality presete poskytnut uz pri 1440p obrazovke cistejsi a temporalne stabilnejsi obraz ako TAA pri nativnom rozliseni. V pripade FSR to vsak neplati, ten ich upscaling je rovnaky odpad aj po roku od poslednej aktualizacie FSR na 2.2 - minule som akurat skusal FSR 3 vo Forspoken deme a aj ked som to nastavil na rezim "Native AA", kde sa vlastne FSR alrgoritmus pouziva pri 100% rozliseni len na nahradenie AA, stale sa tam prejavoval typicky FSR shimmering na vegetacii a tenkych objektoch ako su ploty a tenke kable.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Alan Wake 2
Na NVIDIA 10 and AMD 5000 a starsie uz hru nespustite.
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Alan Wake 2
Akože nie? Spustíte len nie sú oficiálne podporované nie?
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: Alan Wake 2
Tak už vyšiel test na TechPowerUp a je to slušne náročné aj bez RT, žere to dosť VRAM a s Path Tracingom koniec
Raster Raster FULL RT Path Tracing . .
Alan Wake 2 Performance Benchmark Review - 18 GB VRAM Used
https://www.techpowerup.com/review/alan ... benchmark/
Raster Raster FULL RT Path Tracing . .
Alan Wake 2 Performance Benchmark Review - 18 GB VRAM Used
https://www.techpowerup.com/review/alan ... benchmark/
Settings Tweaks
Alan Wake 2's config files are located at %LOCALAPPDATA%\Remedy\AlanWake2, the config file is named renderer.ini.
There's several useful settings that are not configurable in the game's settings:
m_bVignette: set this to "false" to disable vignetting
m_bDepthOfField: set this to "false" to disable depth of field
m_bLensDistortion: set this to "false" to disable lens distortion
Once you've disabled those three, and set film grain (m_bFilmGrain) and motion blur (m_eMotionBlur) to disabled in the settings, the game will look MUCH sharper. This will help upscalers do their job and result in a much more stable image, without jitter.
m_eSSAAMethod: This lets you select the upscaler. Officially you can only choose between DLSS and FSR. By modifying the ini you can select other options too: 0=Native, 1=FXAA?, 2=DLSS, 3=FSR
There is no in-game sharpening slider for DLSS and FSR. Here you can set m_fSSAASharpening to enable and control the amount of sharpening applied after upscaling
Last but not least, we have m_fFieldOfViewMultiplier, which defaults to "1.0." Increase it to make the field of view wider. Another setting that's not exposed in the game menu.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
Re: Alan Wake 2
Ide ale meh radsej dratom do oka...
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Alan Wake 2
The way to play AW2 on 4K over +60fps with full settings on + ray tracing max + dlss quality is to put on frame generation.
This gives us the idea of what is going to come the next years
-
- Používateľ
- Príspevky: 1988
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Alan Wake 2
zoltan.asi v buducnosti si kupim novu konzolu jak pc lebo jak vidim ta bude to novy trend vyvojarov ze hry budu dobre bezat uz len s dlss a frame generation verim tomu ze nova rtx 5090 bude stat cez 2litraky
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Alan Wake 2
No co aj to skusal niekto uz ? Mne sa to moc nepozdava z yt walkthrough.. je to podobne controlu aj qb, take kadejake halucinacie.. to uz nebude ako 1ka
A poviem na rovinu qb ani control ma nechytili..
A poviem na rovinu qb ani control ma nechytili..
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...