Neviete ako postupuje mall.sk pri zarukach na ICO? V obch. podmienkach maju, ze je zaruka 12 mesiacov, na fakture nic. Pri B2B programe je vraj zaruka 2 roky, ale toto bolo kupovane pred 1,5 rokom, ked ten program neexistoval.. Na linke mi nic neprezradili, ze vraj to posudia az im to poslem.
Inak pre zaujimavost kupil som tam 75" Samsung TV, ta zacala mat flaky po obrazovke. TV je sedy dovoz a samsung to servisovat nepride . Mam tu 75" opachu vraj zbaliť do krabičky a poslat im to poštou . Chcem sa vyhnut tomu, ze to nejakym zazrakom zbalim, pride im to tam nerozbite a aby mi to neotocili naspat, ze je to vlastne kupene na ICO a poslu mi to naspat..
Nepoteším ťa, ale s mall.sk mám veľmi negatívnu skúsenosť s reklamáciou drahého produktu a to bolo kúpené na súkromnú osobu.
Odvtedy som tam nenakúpil nič a ani už neplánujem, je to poľská banda amatérov (allegro).
Aby som bol k veci, čo som si čítal skúsenosti na ICO, tak nečakaj ani to, že ti to do 30 dní vybavia.. jeden chlapík tam mal na firmu otvorenú reklamáciu viac ako 60 dní a opakovane mu odpisovali, že na ICO nemajú stanovené žiadne lehoty vybavenia reklamácie a nech čaká..