DX9 vs. DX10
tie odkazy sa mi teraz citat nechcelo, ale na pctuningu citam priebezne takmer vsetko, takze som to uz urcite cital. to co si sem hodil ako "celkovy zaver" je len obsirnejsie povedane to, co som sem napisal jaH4wk napísal:Celkovy zaver bolKód: Vybrať všetko
V zasadì lze øici, ze DirectX 9 hardware vam dokaze na obrazovku vykreslit pøesnì to co zbrusu novy DirectX 10 hardware ale mnohem pomaleji. DirectX 10 i pøes marketingovy hukot, kterym nas zasobuji spolecnosti pøinasi spise vyrazne urychleni nez zbrusu nove efekty. Tak jako tak se upgradu asi nevyhneme
i5-3570
16GB RAM
SSD + veľa veľa HDD
zobrazovadlo nVidia
pozeradlo Asus PA246
16GB RAM
SSD + veľa veľa HDD
zobrazovadlo nVidia
pozeradlo Asus PA246
LOCK
- 1. zla sekcia
- 2. uz tu je thread ohlade D3D 10 - http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 13&start=0
pokracovat v nom
3. - http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 682323&p=3
- 1. zla sekcia
- 2. uz tu je thread ohlade D3D 10 - http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 13&start=0
pokracovat v nom
3. - http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 682323&p=3
V com nam pomoze Direct3D10 ?
"Nemali by sme najprv uplne vyuzit Direct3D9 predtym nez zacneme vyuzivat Direct3D10 ... ?" "Ma G80 vobec dostatocny vykon pre Direct3D10 efekty ... ?"
V DirectD10 stoji vyvojarovi k dispozicii ovela viac zdrojov (registre, konstanty, textury atD...), co zjednodusi programovanie rapidne. Preto by sme nemali najprv vyuzit Direct3D9, nakolko sa komplexnejsie efekty daju pod Direct3D10 rychlejsie vypocitat. Uz Shader Model 3 ponuka vela viac moznosti, ako voci Shader Modelu 2 znizit zatazenie procesora. Shader Model 4 pokracuje v tomto trende Dalej, aby bol procesor pri renderovani este menej zatazeny ...
s pozdravom, crux.