nVidia:7 Dalsich D3D10 kariet zalozenych na G80 architekture
mno vidis - pouzil si nizsie rozlisenieMichiGen napísal:Ja som ho hral na Ultra details pri 1280x1024 a 2xAA.
Prepad vykonu dojde akurat tak k lagom na kazdych par metroch ked silne nestaci pamatovy priestor a swapu tomu ja prepad nevravim este prejst na 2GB RAM a je po probleme. Myslim ze 320MB je rozumna hodnota pre kartu vyssieho mainstreemu(nizkeho high-endu) doteraz mali vacsinou tak 256MB.
mozno u tebe nedoslo k prepadu vykonu nakolko nebolo potrebnych viac Vram ako poskytuje tvoja graficka karta. Tak ci tak sa mi nechce verit, ze si hral Q4/D3 plynule s Ultra high detailami na karte s len 128 MB Vram ...
nebolo by, ak to sposobuje nedostatok VramMichiGen napísal:este prejst na 2GB RAM a je po probleme.
mno sam vidis, ze Vram, ktoru ma GPU (Xenos) k dispozicii je ovela vacsia ako 10 MB. 10MB by stacilo maximalne na rozlisenie 640x480 s 4xMSAAMichiGen napísal:Xenos ma 10MB memory pre VGA ak nepocitam zdielanu RAMku a idu na nom moderne hry plynule na 1080p aj s AA
Okrem toho porovnavas PC <-> hernu konzolu. cize je tu vela rozdielov. Len tak bodovo nacrtnem rozdiely:
- Textury su nizsieho rozlisenia
- presne na HW napasovana kompresia
- hry su presne zoptimalizovane pre dany HW nakolko je tam dany HW standard.
Okrem toho je umenie vytvorit kvalitny content bez potreby efektov, aby hra bez tak vyzerala dobre. To predlzuje dobu vyvoja ale tak sa da ovela viac dosiahnut z ponukaneho HW.
A co myslis, preco huci mechanika pocas hrania ako diva ?
A samozrejme last but not least - daju sa robit vselijake "spinave triky" co je mozne vDaka rovnakemu HW na danej serii konzol ...
btw: vacsinou ani nie je ani MSAA aktivne ingame ... len v napr. nejakom foto moduse
s pozdravom, crux.
Quake 4 som na Ultra detaily nehral to nebolo hratelne brutalne swapovanie hned na zaciatku hry. Quake 4 som hral na High detaily 1024x768 a 2xFSAA. Doom 3 som hral na 1280x1024 s Ultra detailami a pripadnym 2xFSAA ale mam pocit ze som ho potom vypol.crux2005 napísal:mno vidis - pouzil si nizsie rozlisenie
mozno u tebe nedoslo k prepadu vykonu nakolko nebolo potrebnych viac Vram ako poskytuje tvoja graficka karta. Tak ci tak sa mi nechce verit, ze si hral Q4/D3 plynule s Ultra high detailami na karte s len 128 MB Vram
Tak si zober tento priklad mam 256MB graficku kartu a Quake 4 na Ultra detaily + 4xFSAA a 1GB RAM hra sa dost trha ale pri zmenseni textur na High details sa hra prestane trhat.crux2005 napísal:nebolo by, ak to sposobuje nedostatok Vram
Potom ta ista situacia len s 2GB RAM na Ultra detaily sa hra ale netrha a na High detaily sa tiez samozrejme netrha.Co sposobovalo prepad vykonu?Textury sa musia nacitat aj cez systemovu RAM pamat takze by sa malo dat nedostatok VRAM vyvazit pouzitim viac RAM v urcitych pripadoch, Xenos ma ram pamat zdielanu.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Do vzduchu nikdy nestrielam potvrdi to HEAD ktory ma s tym skusenost s jeho 7800GTX a tiez dalsi uzivatelia z pctuning fora.crux2005 napísal:OMG
samozrejme, ze keD je nedostatok Vram tak sa musi pouzit ovela pomalsi HDD a RAM ...
testoval si ? alebo strielas do vzduchu ?MichiGen napísal:Potom ta ista situacia len s 2GB RAM na Ultra detaily sa hra ale netrha a na High detaily sa tiez samozrejme netrha.
Tej vete ze ked je nedostatok Vram sa musi pouzit pomalsi HDD a RAM som nejako nepochopil naco by mi to bolo dobre mat nedostatok Vram a k tomu pomalu RAMku aj pomaly HDD toby swapovanie len radovo zhorsilo
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22038
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Q4 na ultra potrebujes skorej 2gb ram ako 512ram na karte to je fakt...
inak si ultra detaily nastavil v menu alebo natrvalo cez cfg...
pretoze iba cez menu si ultra nenastavis tie hry kontroluju ramku na karte a ked sa im zda malo zapnu kompresiu...
inak som hral D3 na 6800GT 128MB ako nahle som vypol tie kompresie islo FPS asi o 40% dole ale stale to bolo dobre hratelne...
tych 10MB sluzi iba ako cache, je to vlastne princip hypermemory/turbocache...
inak si ultra detaily nastavil v menu alebo natrvalo cez cfg...
pretoze iba cez menu si ultra nenastavis tie hry kontroluju ramku na karte a ked sa im zda malo zapnu kompresiu...
inak som hral D3 na 6800GT 128MB ako nahle som vypol tie kompresie islo FPS asi o 40% dole ale stale to bolo dobre hratelne...
tych 10MB sluzi iba ako cache, je to vlastne princip hypermemory/turbocache...
Spoiler: ukázať
Tie ultra detaily som nastavil iba v hre , hra na 512MB upozornila a vyhodila hlasku ci naozaj chcem pouzit toto nastavenie a ja som dal ano a bolo to bez problemov a vyzeralo to vyborne.dexter napísal:Q4 na ultra potrebujes skorej 2gb ram ako 512ram na karte to je fakt...
inak si ultra detaily nastavil v menu alebo natrvalo cez cfg...
pretoze iba cez menu si ultra nenastavis tie hry kontroluju ramku na karte a ked sa im zda malo zapnu kompresiu...
inak som hral D3 na 6800GT 128MB ako nahle som vypol tie kompresie islo FPS asi o 40% dole ale stale to bolo dobre hratelne...
tych 10MB sluzi iba ako cache, je to vlastne princip hypermemory/turbocache...
Tych 10MB eDRAM alebo ako sa vola maju brutalne vysoky bandwith mas pravdu ze je to asi taka cache. Skoda ze nepreslo to aby sa tato pamat pouzivala v grafickych kartach na PC mozno by stupla ich cena ale nemuseli by robit tak dlhe a tolko vrstvove PCB ked by bohato stacila 128-256bit zbernica takze by aj usetrili.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
mne si nieco ine tvrdil :roll:MichiGen napísal:Quake 4 som na Ultra detaily nehral to nebolo hratelne brutalne swapovanie hned na zaciatku hry. Quake 4 som hral na High detaily 1024x768 a 2xFSAA. Doom 3 som hral na 1280x1024 s Ultra detailami a pripadnym 2xFSAA ale mam pocit ze som ho potom vypol.
ano, eDRAM. Priepustnost ma 256GB/s k ROPs. Je to framebuffer.MichiGen napísal:Tych 10MB eDRAM alebo ako sa vola maju brutalne vysoky bandwith mas pravdu ze je to asi taka cache. Skoda ze nepreslo to aby sa tato pamat pouzivala v grafickych kartach na PC mozno by stupla ich cena ale nemuseli by robit tak dlhe a tolko vrstvove PCB ked by bohato stacila 128-256bit zbernica takze by aj usetrili.
V consumer grafickych kartach by vsak 10 MB nestacilo - bez tak je draha. V konecnom dosledku by neusetrili.
smutne je keD nevies citatMichiGen napísal:Tej vete ze ked je nedostatok Vram sa musi pouzit pomalsi HDD a RAM som nejako nepochopil naco by mi to bolo dobre mat nedostatok Vram a k tomu pomalu RAMku aj pomaly HDD toby swapovanie len radovo zhorsilo
s pozdravom, crux.
FiringSquad: Last year you stated that you planned to add additional overclocking functionality in nTune for GeForce 8800 cards, including the ability to independently overclock the stream processors. How is work progressing on this version of nTune, and when can we expect it to be released?
http://www.firingsquad.com/hardware/win ... /page3.aspDwight Diercks: This is already supported in nTune, but it requires some special code in our GPU drivers to support it. We are working on this now and we expect to support it in the March timeframe
aka nahoda ...
este vacsia nahoda je ovladac pre G80, ktory pride spolu s R600 launch ovladacom
mam to potvrdene - MUL prichadza
s pozdravom, crux.
Mna D3D10 vobec nejak extra netankuje akoze podla toho co sa pise to moze byt vyrazny krok dopredu ale je tu jedno zavazne ale "Windows (Jeho)vista" :roll: Marketing robi svoje, kamos co nema PC ani nic o nom nevie mi hovori nech si kupim Vistu ze co tam mam stare XPcko , Microsoft je momentalne jedna z najvacsich potvor ktora nas obmedzuje a vsetci programuju pre nich lebo su najrozsirenejsi. Omluvam sa za OTComby napísal:BTW: pokial aj po uvedeni tychto dalsich D3D10 kariet bude podpora Visty ako pri 8800GTX, tak sa ako D3D10 karty neoplatia. Ako DX9 mozu byt.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- barco
- Používateľ
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: Pi 19. Máj, 2006, 02:00
- Bydlisko: Brezová pod Bradlom
No Comby, teraz je podpora ovladacov pre Vistu od nVidie mizerna, ale postupne sa to zlepsuje, takze nakoniec (dufam) nebude ziadny prepad vykonu vo Vistach... Len treba cas.
A Vista je dobry system, momentalne nanho vsak nema moc zmysel prechadzat, treba pockat na doladenie vsetkych ovladacov, aby vsetky hry a programy slapali ako maju...
/premazane OT posty by crux
A Vista je dobry system, momentalne nanho vsak nema moc zmysel prechadzat, treba pockat na doladenie vsetkych ovladacov, aby vsetky hry a programy slapali ako maju...
/premazane OT posty by crux
Nvidia 8800GTS 320MB, GDDR3 je uz skaldom na slovensku ,cena je okolo tych 11000Sk s Dph a kdo hlada ten najde!
tu je mensi testik :
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37553
tu je mensi testik :
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37553
- KikoKK
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: St 18. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Rosenheim (DE) / Nitra (SK)
... sklaodm bola uz davnejsie, lenze sa nesmelo o nej rozpravat
... tu mas ten tvoj ocakavany zazrak
... GIGABYTE VGA nVidia 8800GTS 320MB DDR3, DVI,TVout, PCIex
... grafika vyzera presne tak isto ako standardna GTS
... tu mas ten tvoj ocakavany zazrak
... GIGABYTE VGA nVidia 8800GTS 320MB DDR3, DVI,TVout, PCIex
... grafika vyzera presne tak isto ako standardna GTS
NOVY KOMP DOMA BEZI AKO HODINKY - thx lok2 || CPU: C2Q Q8600 @ 3.2GHz|| ZALMAN VODNE CHLADENIE || MB: Gigabyte X38-DS4 || CASE: Chieftec CA-01B-B-SL-OP Mesh Big Black/Silver || PSU: Chill Inovation 510A || RAM: 4 x 2GB Kingston DDR2 1066MHz HyperX || GPU: Sapphire HD6850 1GB || zatial integrovany zvuk || Harman/Kardon CineQ || HDD: 320GB Hitachi @ SilentMax || DVD+/-RW Samsung SH-S203P || LCD: Samsung SyncMaster 225BW || KEY + MOUSE Logitech MX5000 BlueTooth Desktop || Joystick: Logitech Extreme 3d PRO || vrrm-vrrrm-volantos Logitech RacingWheel G25 || Spytaj sa ma kde kupujem moj HW ||