nVidia GeForce 8800GTX/GTS
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
no ci je lepsia volba 2900XT ale 8800GTS640 je podla mna tazko povedat...niekde je GTS lepsia niekde nie...Hatamrc napísal:super ,lebo na drahsiu 8800gtx nemam peniaze a 8800gts 640mb vyzera byt lepsia volba ako ATI X2900XT ,a na vacsi monitor peniaze tiez nie su ,cize bude musiet stacit 19" LG ....aspon chvilu si zahram na plnych detailoch..aj ked na to nemam velmi cas,ale za ten pocit to stoji!!
a je ties mensi zrut ako HD...
ale na 19 staci v pohode ...
ja moju GTS640 menit teraz urcite nebudem
Spoiler: ukázať
- Mtex
- VIP
- Príspevky: 1027
- Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
- Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK
2Barco: Niekde sa cosi pisalo, ze by ovladace v 2D rezime vypli niektore casti cipu a tym znizili spotrebu...
Inak nvidia by mala uz konecne vyriesit problem zo spravou pamate...
Ak dojde k preplneniu pamate nastav pokles fps na 1/2 ... a je jedno ci to je 8800gts 320MB alebo 640MB...samo u 640 to trva dlhsie...ale napr. v takom Coh 1600x1200 Max 4×AA+16×AF sa to prejavi hned...
Inak nvidia by mala uz konecne vyriesit problem zo spravou pamate...
Ak dojde k preplneniu pamate nastav pokles fps na 1/2 ... a je jedno ci to je 8800gts 320MB alebo 640MB...samo u 640 to trva dlhsie...ale napr. v takom Coh 1600x1200 Max 4×AA+16×AF sa to prejavi hned...
Mtex napísal:samo u 640 to trva dlhsie...ale napr. v takom Coh 1600x1200 Max 4×AA+16×AF sa to prejavi hned...
Preco to u 640 trva dlhsie, kym sa to prejavi? Ma rychlejsie pamate alebo co?
Spoiler: ukázať
Precitaj si to este raz - sprava pamete...640MB je viac ako 320MB a preto 320MB sa zaplni skor ako 640MB ....Xenon napísal:Mtex napísal:samo u 640 to trva dlhsie...ale napr. v takom Coh 1600x1200 Max 4×AA+16×AF sa to prejavi hned...
Preco to u 640 trva dlhsie, kym sa to prejavi? Ma rychlejsie pamate alebo co?
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Tomu chapem, ale to akoze z tej pamate sa stare informacie nevymazavaju? V tom je chyba tych ovladacov? Alebo je ten prival dat taky velky, ze karta to nestiha spracovat a postupne sa zahlti?
Spoiler: ukázať
Geforce ako obycajne. ATI trochu straca. Len vo vyjadreni AMD vyzyvaju, aby si ludia stiahli 7.5 CCC. Inac ten rozdiel medzi DX10 a DX9 nie je nejako oslnivy. Mozno trosku ostrejsi obraz. Ale vraj hlavna DX10 vyhoda je to, ze je plynulejsi ako DX9 ( vyuziva menej CPU atd. ) Skusil uz niekto kto ma DX10 kartu, tuto hru na DX10 ( Drect 3D 10 ) detailoch?
Spoiler: ukázať