Nebol by to nik iny ako ja, kto ma neustale problemy so znackovymi zdrojmi najvyssej kvality, ale cuduj sa svete, zasa som tu...
Takze moj zdroj ma v podstate od novoty malicky problem: po starte velmi hlasite praskanie elektroniky, ktore ho po case nastestie preslo. Bohuzial nastal horsi problem a to ten, ze pokial je zdroj niekolko hodin odpojeny od dosky (myslim konkretne 24-pin main konektor), nedokaze nastartovat dosku, trva to priblizne hodinu-dve a asi 100 restartov vratane reset CMOS, odpojenie grafiky, disku a DVD...
Chystal som sa v zdroji vymenit ventilator za Nexus a stratit tak zaruku, ale to veru neurobim, vo volnom case ho pojdem asi reklamovat. Robil mi to aj na doske socket 939. Mate nejake rozumne vysvetlenie, co sa to s nim deje?
Corsair HX520W a problem so startovanim.
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Corsair HX520W a problem so startovanim.
Naposledy upravil/-a ujo Andydúla v Št 20. Sep, 2007, 21:59, upravené celkom 2 krát.
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Sranda, ze ja kazdy vecer vypinam spinacom zasuvky pocitac z elektriny a na druhy den zdroj nema najmensi problem nastartovat. Zdroj inak bezi absolutne stabilne, ziadne restarty alebo nestabilita systemu. Ak ho ale odpojim fyzicky od dosky, tak nastartovat nedokaze ani dosku bez komponentov... :8O: Preto tak nerad rozoberam a skladam PC, lebo viem, ze budu nasledovat ozivovacie pokusy a nemam vhodny defibrilator
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Hm... robila to aj ina doska, takze je jasne, ze to bude zdrojom...
Este ako a co vypisem do reklamacneho protokolu...
Ako presne specifikovat "zavadu"?
Je inak z Agemu a tam som problem nemal nikdy, co sa reklamacii tykalo...
Este ako a co vypisem do reklamacneho protokolu...
Ako presne specifikovat "zavadu"?
Je inak z Agemu a tam som problem nemal nikdy, co sa reklamacii tykalo...
Spoiler: ukázať