http://xbox360.qj.net/uploads/articles_ ... jgenth.jpg
To ti tak strasne vadi ?
Pre 3D strielacky je potrebne, aby ti neklesali sniky priliz nizko a nie pod tu hranicu Vsync.
25 FPS je na takyto typ hry malo.
Priemer je dobry aspon 80FPS
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
... vybojky blikaju dvojnasobnou rychlostou frekvencie striedaveho pruduDominik napísal:Pokial ja viem, u LCD sa udava frekvencia blikana CCFL trubic. Ci 48, 50 alebo 60 je celkom jedno, pretoze oko to aj tak nema sancu zachytit.
Vykreslovanie obrazu (pohyb krystalov) to nijak neovplyvnuje. Ziarovky blikaju na 50Hz, nikto ich blikat nevidi (myslim ze len pes a niektore zvierata).
kedze presiel uz nejaky cas od tejto debaty, spytam sa ta... este stale veris tomu ze TV norma pre PAL a teda aj vysledne snimkovanie na klasickych CRT TV 50Hz primacoch je p25fps? (kedze si neuviedol "i" ani "p" chape sa to vacsinou ako obycajny progresiv)crux2005 napísal:telku pozeras pri konstantnych 25 fps a nie 50/60 fps :roll:
Wikipedia.org ...Das PAL-Farbsystem benutzt üblicherweise ein Videoformat mit 625 Zeilen pro Bild und hat eine Bildübertragungsrate von 25 Bildern pro Sekunde. Diese werden allerdings nur halbbildweise übertragen, d. h. es wird erst ein Bild mit allen ungeraden und dann ein Bild mit allen geraden Zeilen übertragen, was eine Halbbildfrequenz von 50 Hz ergibt, das sogenannte Zeilensprungverfahren.
Wikipedia.org ...Bei der in Deutschland verwendeten Fernsehnorm (PAL) besteht ein Vollbild aus 576 sichtbaren Zeilen, die Halbbilder aus 288 Zeilen. Es werden dabei 25 Voll- bzw. 50 Halbbilder pro Sekunde übertragen.