Netus napísal:Prosim pomozte mi s mojim problemom. Mam MSI 8800 GTS 320 Vram OC edicia (575/1800), Msi dodava ku karte aj vlastny OC software, no ja som pouzil RivuTuner 2.03. Uz pri takte 620/1900 sa po case v hrach objavia farebne pruhy cez obraz a potom hned zamrzne, pripadne v horsich pripadoch sa vypne monitor!!!! Prosim Vas o radu please. Tento takt i vyssi (660/2012) presiel cez 3DMark 06 na 1024x768 bez problemov a padania. Test GPU cez Ntune, ktory trval 10 min sa tiez nic nestalo, no VSETKY hry takto padaju. Co to je kurnik, je dovod na reklamciu (viem, ze som ju taktoval, ale uz pri 620/1900 padanie, ked vsade na nete najdete, ze ju dali na viac ako tych 620/1900 vzdy !!!!!!) OS je Vista-32 bit a ovladace 163.69 a aj vsetky starsie boli....
Akoze ma to default takty 8800GTX, a tebe sa este mali...klasicky behaju na 500/1600. V takomto pripade je to uz beztak dost nasponovane taktovanim od vyrobcu, a ty tomu este pridavas po kotol...sa potom neni comu cudovat.
Pokial ti to nerobi na default taktoch, ale iba po pretaktovani, tak to na reklamacku neni.
Zdroj urcite nie, mam Seasonic S12II 500W. A tebe kolko dala ta tvoja od Leadtek-u??? Hovorim to preto, ze bezne na nete ju dali nad 650 jadro a nad 1900 pamate. Tento pripad hovori dokonca o 662/2020 ---- http://www.pcstats.com/articleview.cfm? ... 03&page=11 ---- Je to asi kus co, nie ze by som nariekal, ale je mi to cudne???
CPU: Intel i7 9700K@5 GHz, chladné vodou, EK supremacy blok... MB: ASUS Maximus XI Formula... RAM: G.Skill 2x8GB DDR4 TridentZ RGB 3600/C16... VGA: ASUS RTX 3090 Strix O24G... SSD: Samsung 970 PRO NWMe M.2 x4...SOUND: Creative ZxR...ZDROJ: Seasonic Prime Ultra 1000W (SSR-1000TR) Titanium... CASE: Komplet vlastnej výroby, AlMg3 hliník + 3d tlac, čierna piesková farba pálená... LCD: ASUS 27" PG279Q 165Hz G-Sync... Ostatné: Sennheiser Game Zero, Asus ROG Flare, Razer Basilisk Ultimate + Razer Destructor 2
Este to aj v tom clanku f**k . Jadro islo pri MSI na 648 a pamate na 999 (1998 Mhz). Mam ine pamate aj ine prislusenstvo ako mali v tom teste. Pamate mam Hynix a bola k tomu aj hra Company of Heroes (to pochopim je to "optional")
CPU: Intel i7 9700K@5 GHz, chladné vodou, EK supremacy blok... MB: ASUS Maximus XI Formula... RAM: G.Skill 2x8GB DDR4 TridentZ RGB 3600/C16... VGA: ASUS RTX 3090 Strix O24G... SSD: Samsung 970 PRO NWMe M.2 x4...SOUND: Creative ZxR...ZDROJ: Seasonic Prime Ultra 1000W (SSR-1000TR) Titanium... CASE: Komplet vlastnej výroby, AlMg3 hliník + 3d tlac, čierna piesková farba pálená... LCD: ASUS 27" PG279Q 165Hz G-Sync... Ostatné: Sennheiser Game Zero, Asus ROG Flare, Razer Basilisk Ultimate + Razer Destructor 2
vcera som skusal fw 163.69 a zda sa, ze problem s memory managemant bugom je uz odstraneny .... ten sa prejavoval dost rychlo na 320MB 8800GTS ale aj u 640MB verzii v COH tesne po nacitani a tiez v oblibone s textur packmi
-tak napr COH tesne po nacitani s FW 162.18 = 69fps ... po ALT-TAB = 120fps
teraz s 163.69 po nacitani 116fps a po alt-tab 122fps (neboli to presne tie iste sceny, ale aj tak tie rozdieli su uz male...
ja viem ze sa nescitava, ale renderovanie obrazu je rozdelene na 2 karty, tym padom je toho na jednu kartu o polovicu menej, tak preto sa pytam ci to bude dostacujuce na vyzsie rozlisenie a detaily?