Unreal Tournament 3
Unreal Tournament 3
Som naozaj prekvapeny, ze sme tu este nemali zalozenu temu ohlade tejto hry.
Oficialna stranka
Oficialne fórum
Minimalne poziadavky:
• Windows XP SP2 alebo Windows Vista
• CPU: 2,0+ GHz Single-Core CPU
• 512 MB RAM
• VGA: Geforce 6200+ alebo Radeon 9600+
• 8 GB volneho miesta na HDD
Odporucane poziadavky:
• 2,4+ GHz Dual-Core-CPU
• 1 GB RAM
• VGA: Geforce 7800GTX+ alebo Radeon X1300+
• 8 GB volneho miesta na HDD
Videa:
• UT 3 prezentacia GIC (~ 90MB)
• Dalsie (9)
Obrazky:
Dalsie obrazky (52)
Oficialna stranka
Oficialne fórum
Minimalne poziadavky:
• Windows XP SP2 alebo Windows Vista
• CPU: 2,0+ GHz Single-Core CPU
• 512 MB RAM
• VGA: Geforce 6200+ alebo Radeon 9600+
• 8 GB volneho miesta na HDD
Odporucane poziadavky:
• 2,4+ GHz Dual-Core-CPU
• 1 GB RAM
• VGA: Geforce 7800GTX+ alebo Radeon X1300+
• 8 GB volneho miesta na HDD
Videa:
• UT 3 prezentacia GIC (~ 90MB)
• Dalsie (9)
Obrazky:
Dalsie obrazky (52)
s pozdravom, crux.
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Na hru sa samozrejme velmi tesim a ako pozeram tak naroky su celkom v pohode. Len neviem ci je tam ta X1300vka preklep alebo dnes uz dosahuje vykon 7800GTX . X1650XT urcite ano, ale X1300 ? ...
Ak sa potvrdia tieto poziadavky pri vydani hry tak treba autorom za vyladenie zatlieskat, taky R6 Vegas s tym istym enginom by bol na tu uvedenych zostavach prakticky nehratelny
Ak sa potvrdia tieto poziadavky pri vydani hry tak treba autorom za vyladenie zatlieskat, taky R6 Vegas s tym istym enginom by bol na tu uvedenych zostavach prakticky nehratelny
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- One-Half
- Nový používateľ
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: Ut 17. Aug, 2004, 14:00
- Bydlisko: Michalovce
Pozeral som to video na offi stranke vyzera fakt super hra ak bude mat take poziadavky ako pisete tak to bude super aj pre uzivatelov s vga 7600xx x16xx
CPU: E8500 @ 4000MHz 1,28 Vcore COOLER: Noctua NH-U12P 900ot.MOBO:Gigabyte EP45-UD3R RAM:Corsair Twin2X XMS2 DHX 2x2GB 4-4-4-12 800Mhz@5-5-5-15 1000Mhz HDD:WD 640GB AAKS 16MB SATA 2 DVD-RW:LG GSA 4167B VGA: Gigabyte ATI HD 4850 512MB AC S1+CoolerMaster 800ot. SOUND: Creative SB Live 5.1 MONITOR:LCD Samsusng 2043NW PSU:Corsair HX520 MOUSE & PAD: Razer Copperhead Blue & Steelpad S&S KEYBOARD: Microsoft Reclusa REPRO: Genius SW 5.1 HT Case: CoolerMaster Sileo 500 +2x Noctua NF-S12-800
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22038
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
ale 9600 nema sm3...crux2005 napísal:ano, tej X1300+ som sa cudoval aj ja, ale keD sa na to pozries z ineho uhla, tak to dava zmysel - ide im o podporu SM 3.0 a nie o vykon.
btw: su to oficialne poziadavky, ktore mozes najst aj na UT3 stranke.
Spoiler: ukázať
- barco
- Používateľ
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: Pi 19. Máj, 2006, 02:00
- Bydlisko: Brezová pod Bradlom
Tahajte deti, tahajte
http://www.games.tiscali.cz/news/news.a ... 4418&r=top
Mam pozitivnu informaciu, vsetky mirrory aj torrenty su pretazene, dostal som sa najviac na 13kb/s
http://www.games.tiscali.cz/news/news.a ... 4418&r=top
Mam pozitivnu informaciu, vsetky mirrory aj torrenty su pretazene, dostal som sa najviac na 13kb/s
- Rincewind
- Nový používateľ
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: Po 06. Sep, 2004, 14:00
- Bydlisko: Humenne (26)
Optimalizovane je to fakt slusne.
Inac ziadne prekvapenie sa nekona, mam pocit ze hrajem stary UT2004. V menu je aj volba kampane (nepristupna), tak som zvedavy ci za nieco bude stat. Nechapen ale jednu vec, ako je mozne ze tak vyhypovany engine nema podporu AA? Je to predsa standardna funkcia... asponze slubili patch ktory AA prida.
Inac ziadne prekvapenie sa nekona, mam pocit ze hrajem stary UT2004. V menu je aj volba kampane (nepristupna), tak som zvedavy ci za nieco bude stat. Nechapen ale jednu vec, ako je mozne ze tak vyhypovany engine nema podporu AA? Je to predsa standardna funkcia... asponze slubili patch ktory AA prida.
- doCHtor
- Nový používateľ
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/Sered
Fix na 64b XPcka (a asi aj win 2003) od Epicu:
http://utforums.epicgames.com/showpost. ... stcount=14
priamy link na exac:
http://www.epicgames.com/download/UT3Demo-XP64-2K3.zip
A tunak je navod ako to vobec nainstalovat
http://utforums.epicgames.com/showpost. ... stcount=14
priamy link na exac:
http://www.epicgames.com/download/UT3Demo-XP64-2K3.zip
A tunak je navod ako to vobec nainstalovat
Kód: Vybrať všetko
1) Click on Start > Control Panel > Administrative Tools -> Local Security Policy
2) Right click on Software Restriction Policies and select New Software Restriction Policies from the popup menu.
3) Left click on Software Restriction Policies, right click on Enforcement, and select Properties from the popup menu.
4) Under Apply software restriction policies to the following users: click All users except local administrators. Click the Apply and OK buttons - you should now be able to install the UT3 Demo
Rincewind napísal:Nechapen ale jednu vec, ako je mozne ze tak vyhypovany engine nema podporu AA?
pripomen si RB6 Vegas ...
mne funguje AA uplne bez problemov a takmer bez straty vykonu. To je vyhoda mat G8x.
standardna funkcia od kedy ? DX9 ani D3D 10 nehovoria nic o tom, ze by graficke karty mali podporovat aspon 2xMSAA, toboz 4xMSAA ...Rincewind napísal:Je to predsa standardna funkcia... asponze slubili patch ktory AA prida.
s pozdravom, crux.
- Rincewind
- Nový používateľ
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: Po 06. Sep, 2004, 14:00
- Bydlisko: Humenne (26)
ano ja viem, ze Vegas bezi na Unreal engine 3 a uz vtedy som sa cudoval, jak je mozne, ze sa neda zapnut AA. Tento engine bol uz od zaciatku vyvijany ako middleware, takze sa pocitalo s tym, ze ho budu pouzivat aj ine hry a implementacia AA musi byt v tomto pripade samozrejmostou.
Mne ako zakaznikovi je sumafuk co definuje DX9 A DX10. Samotny AA sa zacal v hrach vyuzivat uz s nastupom DDR pamati na grafikach a to je riadne davno, takze to nie je nejaka nova "ficurka" (nepocitam nove AA módy). Pouziva ho drviva vacsina hier, takze to je standardna funkcia a HLAVNE dokaze podstatne zlepsit kvalitu obrazu. Este aj taky XBOX360 ma kvoli tomu dedikovanu embeed pamat.
P.S. : Super AA v UT3 naozaj funguje cez ovladace (mam 8800GTX), takze som happy
Mne ako zakaznikovi je sumafuk co definuje DX9 A DX10. Samotny AA sa zacal v hrach vyuzivat uz s nastupom DDR pamati na grafikach a to je riadne davno, takze to nie je nejaka nova "ficurka" (nepocitam nove AA módy). Pouziva ho drviva vacsina hier, takze to je standardna funkcia a HLAVNE dokaze podstatne zlepsit kvalitu obrazu. Este aj taky XBOX360 ma kvoli tomu dedikovanu embeed pamat.
P.S. : Super AA v UT3 naozaj funguje cez ovladace (mam 8800GTX), takze som happy
pekne to vyzera klasika UT dufam ze to bude aj take vychytane newiete ci bude treba ako pri UT2004 aj tu originalku koli netplay?
a hlavne tie HW naroky su skvele, som si myslel ze na AMD 3000+ 2gb ram(ddr400mhz) a X1950pro(agp) to nepojde moc dobre hlavne koli CPU a ide mi to 1280*1024 full vsetko bez problemov.
a hlavne tie HW naroky su skvele, som si myslel ze na AMD 3000+ 2gb ram(ddr400mhz) a X1950pro(agp) to nepojde moc dobre hlavne koli CPU a ide mi to 1280*1024 full vsetko bez problemov.