Skusenosti s PC predajnami v KE
z x-computers mam vselijake skusenosti ked som od nich kupoval vsetko bolo v pohode ale ked prislo na reklamaciu robili zo mna nevzdelaneho blbca ktory nevie nainstalovat ovladace od grafickej karty co ma riadne nastvalo a vzdy mali nejake ine vyhovorky ze chyba je vo mne v pocitaci len nie v monitore ktory som od nich kupil nakoniec som zistil ze vyrobca uviedol chybne informacie do popisu a ten monitor fungoval na 60Hz miesto 75 ktore uvadzal vyrobca ale zase mam dobre skusenosti s focusom a imperiom
ja mam znameho v datacompe, takze s tym problem nemam, stale dostanem co mam
len, s monitorom som zacal mat problemy (samsung bw940), odislo DVI, poslali ma do columbexu, ze to bude rychlejsie, cakal som predsa o par dni menej ako tych 30, zapol som ho, siel, ale vsimol som si, ze ma 10+ dead pixlov, tak som ho zaniesol uz priamo do datacomu, chceli ma poslat zas do columbexu, ale som povedal ze mne to je jedno, nebudem to nosit, u vas som to kupil, tak vy si to rieste uz.
potom som mu spomenul ze je to neodstranitelna zavada, budem chciet peniaze, a ze vraj mi vymenia cely panel, tak som teda zvedavy.
inac podla zakona musia pisomne do 30 dni informovat o stave reklamacie, a to ze volaju alebo nevolaju, je uplne nepodstatne.
maju este tyzden, ale nejak z nich tie peniazky uz vymackam.
len, s monitorom som zacal mat problemy (samsung bw940), odislo DVI, poslali ma do columbexu, ze to bude rychlejsie, cakal som predsa o par dni menej ako tych 30, zapol som ho, siel, ale vsimol som si, ze ma 10+ dead pixlov, tak som ho zaniesol uz priamo do datacomu, chceli ma poslat zas do columbexu, ale som povedal ze mne to je jedno, nebudem to nosit, u vas som to kupil, tak vy si to rieste uz.
potom som mu spomenul ze je to neodstranitelna zavada, budem chciet peniaze, a ze vraj mi vymenia cely panel, tak som teda zvedavy.
inac podla zakona musia pisomne do 30 dni informovat o stave reklamacie, a to ze volaju alebo nevolaju, je uplne nepodstatne.
maju este tyzden, ale nejak z nich tie peniazky uz vymackam.
moje kladne postrehy: GABO-neni sa o com bavit byvam hned vedla jeho shopu, takze to mam blizko, napisem na icq co xem, a o cca 5 minut to mam
FOCUS- i ked maju malo veci tak klobuk dole pri pristupe k zakaznikom. Kupil som od nich maticnu pre holku, a nejak zacal cely komp haprovat. Zvysok kompu bol zo zera, co som im aj povedal, ale ze vpohode, zadarmiko sa na to pozreli a spravili to. Ked mi blbli repro, dali druhe. Ked aj tie blbli, dali ine....nieco ich rusilo, doteraz som nezistil co- chytal som na vypnuty komp radio samo od seba
BARNET- co som objednal prislo, ked mi to trebalo surne tak mi to posuril u dodacej sluzby
MIVA- chodim tam uz cca 8rokov, fajn pristup, i ked zatvaraju o 5tej, bezne si kludne o 6tej chodim po tovar co dostavaju po zaverecnej
ZAPORNE:
DATACOM-na stranke maju vsetko, na predajni nic a vkuse odkladaju objednavky o den(minule mi 4xvolali ze pride zajtra). Tohto roku ma nastvali s tym, ze som objednal notebook. Po cakani 3tyzne dosiel. hned co som prisiel domov, zistil som ze na hornej strane maju diody svietit do mliecneho skla a to ma svietit napis MSI. lenze to sklo tam chybalo, takze priamo vidno tie diody na krajoch napisu Este v ten den som odniesol book back, ale mi povedali ze raklamacia cca 30 dni a ze vymena za iny kus nieje mozna. Tak som sa na to vykaslal, segre som kupil book na vianoce a mala by ho az na valentina
NAY- tak tu co dokazali: objednal som book, mal prist do 5dni, prisiel po 12tich. Hned co som ho zapol zacal nenormalny hluk z chladica a mal 2vadne pixely. Odniesol som ho back do predajne ze ho vratim (odstupenie do 7 dni bez udania dovodu). vsetko bolo ok, pracovnik to skontroloval a povedal nech sa vratim domov a napisem mail do centra, ze on na to nema kompetenciu. Mail som napisal, volal tam asi 3x a az potom to vybavili. Uz som mal nervy v tahu, trepem sa cez cele KE do NAY, odovzdam 2hodiny pouzivany book po 4dnoch a cakam prachy back. Este ten tipek mi oznami ze mam napisat do nayka moje cislo uctu kde mi maju byt love vratene. cakam na nich uz 4dni....a vetu: Prosim Vas, skuste mi povedat kedy priblizne bude zakazka (reklamacia) vybavena? Za odpoved vopred dakujem. , ani radsej nepiste, ani raz z 3x na nu nereagovali
sorry, za dlhsi prispevok, musel som napisat co si myslim
FOCUS- i ked maju malo veci tak klobuk dole pri pristupe k zakaznikom. Kupil som od nich maticnu pre holku, a nejak zacal cely komp haprovat. Zvysok kompu bol zo zera, co som im aj povedal, ale ze vpohode, zadarmiko sa na to pozreli a spravili to. Ked mi blbli repro, dali druhe. Ked aj tie blbli, dali ine....nieco ich rusilo, doteraz som nezistil co- chytal som na vypnuty komp radio samo od seba
BARNET- co som objednal prislo, ked mi to trebalo surne tak mi to posuril u dodacej sluzby
MIVA- chodim tam uz cca 8rokov, fajn pristup, i ked zatvaraju o 5tej, bezne si kludne o 6tej chodim po tovar co dostavaju po zaverecnej
ZAPORNE:
DATACOM-na stranke maju vsetko, na predajni nic a vkuse odkladaju objednavky o den(minule mi 4xvolali ze pride zajtra). Tohto roku ma nastvali s tym, ze som objednal notebook. Po cakani 3tyzne dosiel. hned co som prisiel domov, zistil som ze na hornej strane maju diody svietit do mliecneho skla a to ma svietit napis MSI. lenze to sklo tam chybalo, takze priamo vidno tie diody na krajoch napisu Este v ten den som odniesol book back, ale mi povedali ze raklamacia cca 30 dni a ze vymena za iny kus nieje mozna. Tak som sa na to vykaslal, segre som kupil book na vianoce a mala by ho az na valentina
NAY- tak tu co dokazali: objednal som book, mal prist do 5dni, prisiel po 12tich. Hned co som ho zapol zacal nenormalny hluk z chladica a mal 2vadne pixely. Odniesol som ho back do predajne ze ho vratim (odstupenie do 7 dni bez udania dovodu). vsetko bolo ok, pracovnik to skontroloval a povedal nech sa vratim domov a napisem mail do centra, ze on na to nema kompetenciu. Mail som napisal, volal tam asi 3x a az potom to vybavili. Uz som mal nervy v tahu, trepem sa cez cele KE do NAY, odovzdam 2hodiny pouzivany book po 4dnoch a cakam prachy back. Este ten tipek mi oznami ze mam napisat do nayka moje cislo uctu kde mi maju byt love vratene. cakam na nich uz 4dni....a vetu: Prosim Vas, skuste mi povedat kedy priblizne bude zakazka (reklamacia) vybavena? Za odpoved vopred dakujem. , ani radsej nepiste, ani raz z 3x na nu nereagovali
sorry, za dlhsi prispevok, musel som napisat co si myslim
- jcdenton12
- Používateľ
- Príspevky: 2221
- Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
- Bydlisko: Košice
je v starej sprtovej hale vchod zozadu ako je vstup do kancelarii. www.mivapc.sk
- jcdenton12
- Používateľ
- Príspevky: 2221
- Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
- Bydlisko: Košice
http://mivapc.ekatalog.biz/
hned na ich uvodnej stranke kliknes na prvu polozku- taky velky kosik
hned na ich uvodnej stranke kliknes na prvu polozku- taky velky kosik
reakcia...
Nedalo mi ako zamestnancovi firmy Datacom nezareagovat na tuto diskusiu. Dost pozorne som si precital kazde negativum aj klad na nasu firmu. Mrzi ma, ze mate take skusenosti ake opisujete s nami, avsak nemyslim si, ze v kazdom tom negative je celkom pravda. Ja som bol tiez niekedy zakaznikom a dostal sa do firmy neskor a velmi mi to zmenilo nazor s pohladu zakaznika a predajcu pri takom mnozstve zakaznikov a objednavok na tuto pracu. V prvom rade ako tu uz bolo spomenute su problemom kvalifikovani ludia, ktorych bavi tento smer techniky a zaroven maju celkom slusne znalosti a chut ich podavat dalej a zaroven k spokojnosti zakaznika vyriesit kazdu jednu objednavku, problem, reklamaciu a ine. Tak ako kazda firma ma svoje pravidla a postupi, ktorymi sa riadi, tak isto to plati aj u nas, bez toho by asi nikto neprezil dlho na trhu. Zaroven chcem podotknut, ze nemozme porovnavat malu firmu s firmou s velkym poctom zakaznikov. Najvacsim problemom ako som si vsimol su reklamacie avsak ten problem nevznika len z nasej strany, my sa taktiez musime chranit voci dodavatelom a zakaznikovi a ja viem, ze ta reklamcia nieje prijemna pre nikoho, ale jednoducho ma svoj postup a ten sa snazime dodrziavat. Nechcem rozpravat o tom ci stihame reagovat, alebo nie do 30 dni podla zakona, ale myslim, ze kazdy zakaznik je oboznameni o stave a vyrieseni reklamacie vcas a v zakonnej lehote, aj ked priznavam, ze obcas sa stane vynimka, ale urcite nie chcena, su tam aj ine aspekty, ktore mozu ovplyvnit tuto dobu... po stranke obsluhy a objednavok priznavam , ze to nieje uplne najidealnejsie, ale viem, ze kazdi z nas sa snazi kazdemu zakaznikovi vyhoviet a podat mu co najpresnejsie informacie a nie tahat ho za nos a cim skor sa ho zbavit. Je si treba mozno uvedomit, ze aj predavac je clovek, aj on ma svoje problemy a taktiez su veci ktore mozno nema celkom detailne prejdene a ma mensiu medzeru vo vedomostiach v tom ci onom produkte a obcas ich nechcene prenesie na svoje okolie a posobi to dost neprijemne na jeho pracu a hlavne zakaznikovi sa zda, ze ho jednoducho ignoruje alebo "odflakuje", sme len ludia tak si myslim, ze tolerantnost by bola obcas na mieste aj zo strany zakaznika, nikto nikoho nechce okradat, na to tu niesme a to, ze posleme obcas zakaznika za inym kolegom nerobime naschval, ale jednoducho uvedomujeme si, ze kolega v tom ma vacsie skusenosti tak vas posleme k nemu a obcas je nutne dlhsie cakat, lebo aj on ma svojich zakaznikov, ktori tam uz zial boli pred vami...ojednavky su zasa dost neprijemna vec, riadime sa informaciami zo skladov a dodavatelov a obcas sa naozaj stane, ze v case objednavky je dana vec skladom a v case poslania objednavky je medzi tym predana a velmi tazko sa vysvetluje zakaznikovi preco sme mu to slubili a razom to nieje a ze sme sa mali ozvat obratom, ale dost casto to zistime az po dodani tovaru na druhy den. Dost velku ulohu v tom hra aj omeskanie tovaru, nakolko sa dost velka cast sortimentu dovaza zo zahranicia a nie vzdy sa da odhadnut presny datum a den, nikto z nas predsa nieje jasnovidec, ale dovolim si tvrdit, ze kazdy zakaznik je vzdy o kazdej zmene informovany aj ked obcas sa stane, ze uz je na predajni a my to zistime az v tej chvily co by sa vsak stavat nemalo...snazime sa kazdu jednu chybu eliminovat a pracovat na sebe, aby sa to viac krat nestavalo aj ked obcas sa stane, ze si to odnesie jeden zakaznik ako napriklad autor tejto diskusie rovno dvakrat za sebou co mi je naozaj luto a viem preco reaguje tak ako reaguje...nebojime sa kritiky na nasu adresu, sme radi, ze ju prejavujete a budeme sa maximalne snazit , aby sme sa z tychto chyb poucili a aby kazdy zakaznik od nas odchadzal spokojny a s tovarom ktory si objednal...na zaver snad dodam este tolko, pokial je tu niekto kto si mysli, ze by sa dokazal postavit za pult ako predavac a ma skusenosti s hardwarom a informacie ktore dokaze podt dalej radi ho privitame v nasom kolektive...
je to pekne z Tvojho pohladu, ale skoda ze to tak nefunguje. Zakon je zakon, treba sa drzat v hraniciach, a ked sa to nahodou prekroci, tak potom podla toho konat.
Malo ludi sa orientuje v zakone, a prave preto sa ani podla neho nepostupuje v niektorych pripadoch, povedal by som ze vo vacsine pripadov. Takze to je o tolerantnosti z pohladu firmy.
Precital som si zakon co sa tyka takychto veci, a velmi dobre viem, ze aj ked mi firma bude volat, ze reklamacia je hotova, nedvihnem, a pridem tam po lehote, mam pravo na vratenie celej sumy, a nenajde sa ziadny argument ktory bude platny proti mne!
Malo ludi sa orientuje v zakone, a prave preto sa ani podla neho nepostupuje v niektorych pripadoch, povedal by som ze vo vacsine pripadov. Takze to je o tolerantnosti z pohladu firmy.
Precital som si zakon co sa tyka takychto veci, a velmi dobre viem, ze aj ked mi firma bude volat, ze reklamacia je hotova, nedvihnem, a pridem tam po lehote, mam pravo na vratenie celej sumy, a nenajde sa ziadny argument ktory bude platny proti mne!
dobre vyjadrenie....kazda minca ma dve strany. viem ze to pre take retazce nieje lahke, skacete tak jak v blave alebo kde je centrum piskaju- ale chyby sa stavaju....este ze nieste ako v NAYke, kde vas posielaju z predajne na infolinku a back
....skoda ze neprimate brigadnikov, aspon niekto by tam urobil poriadok . Lebo na niektorych zamestnancoch az vidno, ako odpocitavaju minuty do zaverecneja podla toho su aj ochotny :surrender:
....skoda ze neprimate brigadnikov, aspon niekto by tam urobil poriadok . Lebo na niektorych zamestnancoch az vidno, ako odpocitavaju minuty do zaverecneja podla toho su aj ochotny :surrender:
nuz ja mam skusenosti len so Shark-om
najprv ma zarazilo ze som musel aspon polhodku nato, aby som potvrdil tu moju objednavku (kedze notebook nemali na sklade) - notebook prisiel asi do 5-6tich dni..
presne o mesiac mi ale zacal na notebooku "hucat" ventilator..cize - reklamacia (vcera som bol) .. tak som zvedavy ako to dopadne, ale ak mi to do mesiaca nestihnut tak pekne krasne budem ihned ziadat moje peniazky naspat .. vdaka za ten link .. netusil som ze maju 30 dnovu povinnost tu reklamaciu vybavit ..[/b]
najprv ma zarazilo ze som musel aspon polhodku nato, aby som potvrdil tu moju objednavku (kedze notebook nemali na sklade) - notebook prisiel asi do 5-6tich dni..
presne o mesiac mi ale zacal na notebooku "hucat" ventilator..cize - reklamacia (vcera som bol) .. tak som zvedavy ako to dopadne, ale ak mi to do mesiaca nestihnut tak pekne krasne budem ihned ziadat moje peniazky naspat .. vdaka za ten link .. netusil som ze maju 30 dnovu povinnost tu reklamaciu vybavit ..[/b]
Naposledy upravil/-a NuSuey v St 16. Jan, 2008, 13:43, upravené celkom 1 krát.
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB
- jcdenton12
- Používateľ
- Príspevky: 2221
- Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
- Bydlisko: Košice
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
nikto nevravi ze sa nesnazite...
ale vid moj prispevok...nestastny chlapec mozno caka za tym sortimentom i teraz
chlapec u vas mi povie ze su zapchy ze material meska.....tak nech sa nikto nehneva.... to nieje bohuzial moj problem...
ja si za nieco zaplatim a ta vec tam bude...
a rucim vam ze sa to da....
riadil som isteho casu jeden ako to nazvat...projekt kde taketo veci ako dodavka a spokojnost zakaznika jednoducho byt musela a tovar sa dovazal z holandska...bola zima... a setko sa stihalo a to bola k dispozicii jedna velka dodavka...
co sa tyka tych tolko kritizovanych reklamaciek
co sa stane ak ja nezaplatim splatku???zajima niekoho ze snezilo ze som nemohol ist zo sekom na postu???
30dnova lehota jednoducho dodrzana musi byt..tak ako vy sa vy****te na hlavu mne ak chcem naspet vratit material dajmetomu bez udania dovodu lebo je nekompatibilny tak isto sa ja vy*****em na hlavu vam ked ta reklamacka naspet nebude
a pozenam vas aj na sud ak bude treba----uz len kvoli pristupu
chapem a verim ze sa snazite robit vsetko naj ako sa da.....
ale niekedy to len napisat nestaci....
ako nic proti vam....
a drzim palce abyvam to v tejto bananovke vyslo a slo
ale vid moj prispevok...nestastny chlapec mozno caka za tym sortimentom i teraz
chlapec u vas mi povie ze su zapchy ze material meska.....tak nech sa nikto nehneva.... to nieje bohuzial moj problem...
ja si za nieco zaplatim a ta vec tam bude...
a rucim vam ze sa to da....
riadil som isteho casu jeden ako to nazvat...projekt kde taketo veci ako dodavka a spokojnost zakaznika jednoducho byt musela a tovar sa dovazal z holandska...bola zima... a setko sa stihalo a to bola k dispozicii jedna velka dodavka...
co sa tyka tych tolko kritizovanych reklamaciek
co sa stane ak ja nezaplatim splatku???zajima niekoho ze snezilo ze som nemohol ist zo sekom na postu???
30dnova lehota jednoducho dodrzana musi byt..tak ako vy sa vy****te na hlavu mne ak chcem naspet vratit material dajmetomu bez udania dovodu lebo je nekompatibilny tak isto sa ja vy*****em na hlavu vam ked ta reklamacka naspet nebude
a pozenam vas aj na sud ak bude treba----uz len kvoli pristupu
chapem a verim ze sa snazite robit vsetko naj ako sa da.....
ale niekedy to len napisat nestaci....
ako nic proti vam....
a drzim palce abyvam to v tejto bananovke vyslo a slo
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s