Skusenosti s PC predajnami v KE
datacom: napisal si to pekne, ale funguje to aj v reale tak?
Nechcem nikoho ociernovat, ale preco potom vas veduci (tusim ze je, ale niesom si isty) mi zamlcal moznost vratenia penazi, keD ste prekrocili 30dnovu lehotu na vybavenie reklamacie, preco mi vas spolupracovnik tvrdil, ze volal, ale v skutocnosti mi nik nevolal? To zial nerobi dobre svetlo na Vas...
Nechcem nikoho ociernovat, ale preco potom vas veduci (tusim ze je, ale niesom si isty) mi zamlcal moznost vratenia penazi, keD ste prekrocili 30dnovu lehotu na vybavenie reklamacie, preco mi vas spolupracovnik tvrdil, ze volal, ale v skutocnosti mi nik nevolal? To zial nerobi dobre svetlo na Vas...
cauko, citam uz dlhsiu dobu tento prispevok a neda mi nezareagovat.
1. Jedna sa vecsinou o subiektivny nazor jednotlivcov. Vcom je problem ? Kazdy skor napise negativnu skusenost ako pozitivnu. Takze hladat v tomto prispevku pomoc pri najdeni "dobrej predajne" je dost problematicke. Z vlastnej skusenosti viem ze pokial vec funguje ako ma tak sme vseci spokojny. Az keD pride na reklamaciu a problemy ukaze sa charakter.
2. datacom: to co si napisal je scasti pravda .... , ALE preco predajna ako Vasa, ktora je skoro permanentne plna a nehovorim len o nej ale aj o spuste inych predajni nevie pouzit troska logistiky? Vsetko je skladom ale nic nieje na predajni.... A toto sa mi stava stale. O odbornosti a prehlade ani nepisem.
Koho by som odporucil ja ? Naradsej chodim do datacomu a hneD aj napisem preco. Da sa zaparkovat zo zadu vo dvore a to pre mna ako cloveka pracujuceho ktory je po robote unaveny a navise nema cas je dost velka vyhoda. Za Dalsie si dany tovar viem objednat a rezervovat cez fon teda sa nemusim kvoli zlave zdrziavat z objednanim cez net ako v x-computers. A posledna vyhoda je ze vecsinou si v predajni viem dohodnut aj aku taku zlavu takzz nakoniec ma to aj tak vyjde celkom dobre.
1. Jedna sa vecsinou o subiektivny nazor jednotlivcov. Vcom je problem ? Kazdy skor napise negativnu skusenost ako pozitivnu. Takze hladat v tomto prispevku pomoc pri najdeni "dobrej predajne" je dost problematicke. Z vlastnej skusenosti viem ze pokial vec funguje ako ma tak sme vseci spokojny. Az keD pride na reklamaciu a problemy ukaze sa charakter.
2. datacom: to co si napisal je scasti pravda .... , ALE preco predajna ako Vasa, ktora je skoro permanentne plna a nehovorim len o nej ale aj o spuste inych predajni nevie pouzit troska logistiky? Vsetko je skladom ale nic nieje na predajni.... A toto sa mi stava stale. O odbornosti a prehlade ani nepisem.
Koho by som odporucil ja ? Naradsej chodim do datacomu a hneD aj napisem preco. Da sa zaparkovat zo zadu vo dvore a to pre mna ako cloveka pracujuceho ktory je po robote unaveny a navise nema cas je dost velka vyhoda. Za Dalsie si dany tovar viem objednat a rezervovat cez fon teda sa nemusim kvoli zlave zdrziavat z objednanim cez net ako v x-computers. A posledna vyhoda je ze vecsinou si v predajni viem dohodnut aj aku taku zlavu takzz nakoniec ma to aj tak vyjde celkom dobre.
(CPU: INTEL i5 3570@4GHz| Chladič CPU: NOCTUA NH-U12P| Doska: ASROCK Extreme 4 Z77| VGA: AMD Gigabyte 7870 OC| RAM: Kingstone 1600MHz, 8GB| SSD: Kingtone V200 128GB| Zdroj: SuperFlower Gold King Platinum 550W| Microsoft 7000, Laser |LCD: DELL 22", 2212| Zvukovka: M-AUDIO Revolution 5.1| Repro: GENIUS HT | Skrinka: Fractal Design Define R4| Klavesnica: RAZER LYCOSA. +IPhone 13PRO. www.cistenie-klimatizacii.sk)
Tak zlava ani neviem aka. horko-tazko mi dali asi 300sk dole z 7000, ak by som nebol debil, a bral to naprikad od kika, tak by ma to asi aj vyslo lacnejsie.(len ako bonus uvediem zlavu 20sk zo steelpadu za 500sk ked som ho mal brat spolu s G15tkou za 3000sk) Co sa tyka cien, pccko.sk nema asi konkurenciu...
A pozitivnu skusenost(s datacomom) nemam zatial ziadnu. Ani raz tam tovar nebol tak ako mal, a reklamacie... no.... to radsej pomlcim. Svoj PC som tam nosil asi 3x, nevedel som instalnut HDD od nich kupeny na SATA radic tiez kupeny tam. Za opravy som platil asi 500-600 sk a chodil tam aspon 3-4x.
Dobru skusenost mam v KE zatial jedine s Gabom, mozno marsoft/imperio(tam mi dokonca teta sama ponukla zlavu na kabel, lebo videla ze viacej kes nemam ).
Ale vo vsetkych PC chopoch kde som zatil bol su uplny vymletaci co do IT vobec nevidia(cest vynimkam).
A pozitivnu skusenost(s datacomom) nemam zatial ziadnu. Ani raz tam tovar nebol tak ako mal, a reklamacie... no.... to radsej pomlcim. Svoj PC som tam nosil asi 3x, nevedel som instalnut HDD od nich kupeny na SATA radic tiez kupeny tam. Za opravy som platil asi 500-600 sk a chodil tam aspon 3-4x.
Dobru skusenost mam v KE zatial jedine s Gabom, mozno marsoft/imperio(tam mi dokonca teta sama ponukla zlavu na kabel, lebo videla ze viacej kes nemam ).
Ale vo vsetkych PC chopoch kde som zatil bol su uplny vymletaci co do IT vobec nevidia(cest vynimkam).
reakcia...
Kazdy z Vas co tu napisal ma z casti pravdu... co sa tyka reklamaciek k tomu sa vyjadrovat nebudem, je to problem kazdej predajne a stale najvacsim problemom obchodu ostane...co sa tyka skladovych zasob je to jednoduche...tak ako rychlo sa menia ceny vo vypoctovej technike sa nemenie snad nikde, skuste si naskladnit na sklad 100 cpu a predat to ked za tyzden ta cena zide pomaly o 200,- na nakupe a nikto podotykam nikto Vam neda ochranu skladu...je to za ucelom toho aby zakaznik dostal stale tu aktualnu cenu aj za ucelom cakania toho jedneho po pripade viacerych dni pokial to nieje skladom ani u dodavatelov...je mi tu tazko popisovat cely ten kolobeh, myslim si, ze to treba zazit, neda sa to tu opisovat...
...pozrite ja tu nechcem nikoho hajit, ze sme naj a co ja viem aky, priznavam mame chyby, mame mozno menej skusenych ludi niektorych, ale su tam aj taki ktori si myslim, ze maju velmi dobry prehlad a dokazu pomoct kazdemu, aj ked urcite sa dokazem aj ja dostat do problemu s urcitou novinkou, nie na vsetko dokazeme ihned reagovat a prestudovat si to...
...pozrite ja tu nechcem nikoho hajit, ze sme naj a co ja viem aky, priznavam mame chyby, mame mozno menej skusenych ludi niektorych, ale su tam aj taki ktori si myslim, ze maju velmi dobry prehlad a dokazu pomoct kazdemu, aj ked urcite sa dokazem aj ja dostat do problemu s urcitou novinkou, nie na vsetko dokazeme ihned reagovat a prestudovat si to...
datacom: neda mi to znova nereagovat, pretoze si sa vlastne nevyjadril k mojmu prispevku. Viem tolerovat to, ze musim cakat, viem tolerovat, ze ste ludia a mate svoje problemy (kto nema), viem tolerovat, ze nie stale viete odborne poradit/vysvetlit (nikto napojedol vsetku mudrost sveta), ale neviem tolerovat to ak mi niekto do oci klame. Je to akoby mi povedal, ze som idiot. ViD moj prispevok na prvej strane a odkaz na dokument.
Ak si pozorne prestudujes moj prispevok zistis, ze som to radsej riesil zlatou strednou cestou. Nie preto, ze by som bol blby, vedel som o svojich pravach. No nestalo mi za tych par supiek sa natahovat. co je vsak smutne, ze vam to ako obchodu stalo za tych par supiek klamat...
Ak si pozorne prestudujes moj prispevok zistis, ze som to radsej riesil zlatou strednou cestou. Nie preto, ze by som bol blby, vedel som o svojich pravach. No nestalo mi za tych par supiek sa natahovat. co je vsak smutne, ze vam to ako obchodu stalo za tych par supiek klamat...
- bady555
- Nový používateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: Pi 14. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: košice okolie-èaòa
ja som si MB+Ram objednal cez net v x-computers lebo dosku nemali na sklade....na druhy den som tu uz mal na predajni akurat mi nezavolali, teda ja som bol rychlejsie ale to je v poho...Akurat cely vyteseny som si tam zabudol doklad o kupe a to som ani netusil....az ked mi dosiel mail aby som si prisiel pre doklad, to ma potesilo a hlavne ma tesi ta rychlost nakolko som sa vypytal z prace
- KikoKK
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: St 18. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Rosenheim (DE) / Nitra (SK)
... musim povedat tiez nieco
... kazdy cakate zlavu ... zo 7000Sk dat zlavu 300Sk ja hovorim klobuk dole ... v dnesnej dobe sa totizto na HW uz davno nezaraba ... musia byt naozaj vysoke obraty pre zabezpecenie ziskovosti ... vsetci maju velke oci z cien velkoskladov alebo zahranicnych trhov, len si treba uvedomit, ze je rozdiel zobrat dosku z palety a ostat bez ochrany spotrebitela, alebo od predajcu a uzivat si pohodlie pravnej ochrany
... chcete ist brigadovat ??? ... si to velmi jednoducho predstavujete ... to uz nie je doma sa hrajkat a piplat s pocitacom ... ano ... castokrat ym ludom v predajniach chyba odborny prehlad do hlbky detailu, zial najst schopnych ludi je tazko ... kto nieco vie, nebude predsa za par drobnych stat 10 hodin v predajni ... chcete mat odbornu radu, musite akceptovat vyssie ceny produktov ... z 5-7% marze zaplatit kvalifikovaneho cloveka nie je ziadna sranda ... teraz to nechcem zvalovat na stat, myslim ze ekonomika bola nasmerovana spravne az po nestastne udalosti s volbami ...
... to ze ponukame HW je len doplnkova sluzba, nasim primarnym klientom su firmy, ktore komplexne spravujeme a cez eshop im len umoznujeme mat rychly prehlad o dostupnosti veci a trochu samostatnosti nam ulahcuje nasledne zivot ... sluzby su tou vecou, ktora je relativne dobre platena ... presne ako mame nase moto, viac nez len dobre ceny, pretoze sa snazime poskytnut viac nez len dodavku tovaru, nie len pre dobry pocit, ale aj pretoze ludia nerobia zadarmo a plienky mi v hypernove za usmev tiez nedaju
... s reklamaciami je to vzdy osemetne ... problem je v tom totizto, ze mat vlastny certifikovany servis si vyzaduje velke naklady a vacsina vyrobcov si dava pozor, komu zveri servisovanie svojich vyrobkov ... zial v niektorych pripadoch to nie uspesne funguje ... asi najjasnejsim prikladom je samsung a jeho autorizovany servis Columbex ... pokial zakaznik donesie nam LCD, aby sme mu ho vyreklamovali, tak nic ineho nemoze sa urobit, len poslat do Columbexu ... kedze 30 dnovou reklamacnou lehotou su chraneni len koncovi zakaznici, im je to srdecne jedno, kedy reklamacku vybavia ... zakaznik pride na 31. den a od nas dostane bud peniaze spat alebo iny monitor, cim nam zvnikne neprijemna strata ... na 32. den Columbex vrati monitor opraveny a uz sa samozrejme nemoze vratit do obehu ako novy kus ... preto radime ludom, aby oni sami im poslali LCD, je vacsia sanca, ze ho dostanu skor, kedze Columbex v inom pripade je povinny im dat novy monitor na vlastne naklady
... budem postupne editovat
... kazdy cakate zlavu ... zo 7000Sk dat zlavu 300Sk ja hovorim klobuk dole ... v dnesnej dobe sa totizto na HW uz davno nezaraba ... musia byt naozaj vysoke obraty pre zabezpecenie ziskovosti ... vsetci maju velke oci z cien velkoskladov alebo zahranicnych trhov, len si treba uvedomit, ze je rozdiel zobrat dosku z palety a ostat bez ochrany spotrebitela, alebo od predajcu a uzivat si pohodlie pravnej ochrany
... chcete ist brigadovat ??? ... si to velmi jednoducho predstavujete ... to uz nie je doma sa hrajkat a piplat s pocitacom ... ano ... castokrat ym ludom v predajniach chyba odborny prehlad do hlbky detailu, zial najst schopnych ludi je tazko ... kto nieco vie, nebude predsa za par drobnych stat 10 hodin v predajni ... chcete mat odbornu radu, musite akceptovat vyssie ceny produktov ... z 5-7% marze zaplatit kvalifikovaneho cloveka nie je ziadna sranda ... teraz to nechcem zvalovat na stat, myslim ze ekonomika bola nasmerovana spravne az po nestastne udalosti s volbami ...
... to ze ponukame HW je len doplnkova sluzba, nasim primarnym klientom su firmy, ktore komplexne spravujeme a cez eshop im len umoznujeme mat rychly prehlad o dostupnosti veci a trochu samostatnosti nam ulahcuje nasledne zivot ... sluzby su tou vecou, ktora je relativne dobre platena ... presne ako mame nase moto, viac nez len dobre ceny, pretoze sa snazime poskytnut viac nez len dodavku tovaru, nie len pre dobry pocit, ale aj pretoze ludia nerobia zadarmo a plienky mi v hypernove za usmev tiez nedaju
... s reklamaciami je to vzdy osemetne ... problem je v tom totizto, ze mat vlastny certifikovany servis si vyzaduje velke naklady a vacsina vyrobcov si dava pozor, komu zveri servisovanie svojich vyrobkov ... zial v niektorych pripadoch to nie uspesne funguje ... asi najjasnejsim prikladom je samsung a jeho autorizovany servis Columbex ... pokial zakaznik donesie nam LCD, aby sme mu ho vyreklamovali, tak nic ineho nemoze sa urobit, len poslat do Columbexu ... kedze 30 dnovou reklamacnou lehotou su chraneni len koncovi zakaznici, im je to srdecne jedno, kedy reklamacku vybavia ... zakaznik pride na 31. den a od nas dostane bud peniaze spat alebo iny monitor, cim nam zvnikne neprijemna strata ... na 32. den Columbex vrati monitor opraveny a uz sa samozrejme nemoze vratit do obehu ako novy kus ... preto radime ludom, aby oni sami im poslali LCD, je vacsia sanca, ze ho dostanu skor, kedze Columbex v inom pripade je povinny im dat novy monitor na vlastne naklady
... budem postupne editovat
NOVY KOMP DOMA BEZI AKO HODINKY - thx lok2 || CPU: C2Q Q8600 @ 3.2GHz|| ZALMAN VODNE CHLADENIE || MB: Gigabyte X38-DS4 || CASE: Chieftec CA-01B-B-SL-OP Mesh Big Black/Silver || PSU: Chill Inovation 510A || RAM: 4 x 2GB Kingston DDR2 1066MHz HyperX || GPU: Sapphire HD6850 1GB || zatial integrovany zvuk || Harman/Kardon CineQ || HDD: 320GB Hitachi @ SilentMax || DVD+/-RW Samsung SH-S203P || LCD: Samsung SyncMaster 225BW || KEY + MOUSE Logitech MX5000 BlueTooth Desktop || Joystick: Logitech Extreme 3d PRO || vrrm-vrrrm-volantos Logitech RacingWheel G25 || Spytaj sa ma kde kupujem moj HW ||
Ja som svoj monitor prvy krat reklamoval v Columbexe, lebo ma tam poslali, a len tak tak to bolo spravene v tej lehote, ale na druhy krat som ho uz odniesol priamo do predajne, kde som ho kupil, lebo zakon hovori, ze partnerom pre vybavovanie reklamacie je vzdy predajca, a to je premna jasny dovod odniest ho priamo tam kde som ho kupil, aby som potom nemal kvoli tomu nejake komplikacie.
Este tolko, nie je mi celkom jasna jedna vec, zakon v presnom zneni hovori : " Predavajuci je povinny o vybaveni reklamacie dat pisomny doklad najneskor do 30dni od datumu uplatnenia reklamacie. "
Cize to znamena ze je povinny mna do 30dni od datumu pisomne informovat o stave reklamacie, alebo ze ked odnesiem nieco reklamovat tak do 30 dni mi musia dat papier ze reklamaciu prijimaju, cize vybavuju.
hm ?
Este tolko, nie je mi celkom jasna jedna vec, zakon v presnom zneni hovori : " Predavajuci je povinny o vybaveni reklamacie dat pisomny doklad najneskor do 30dni od datumu uplatnenia reklamacie. "
Cize to znamena ze je povinny mna do 30dni od datumu pisomne informovat o stave reklamacie, alebo ze ked odnesiem nieco reklamovat tak do 30 dni mi musia dat papier ze reklamaciu prijimaju, cize vybavuju.
hm ?
reakcia...
Nevyjadril som sa k reklamacke, lebo tazko sa mi vyjadrovat pokial neviem ako to cele prebiehalo...myslim si , ze velmi zretelne a cisto to tu opisal predchvilou kolega...tento biznis je uz dnes daleko o niecom inok ako kedysi...vela ludi ma tazku hlavu z toho, ze ich predajca posiela do vyhrandeho servisu, ano mate pravo reklamovat to na predajni, ale naozaj ovela inak sa riesi reklamacia, ktoru poda zakaznik a ktoru poda predajca...len tak na margo tejto diskusie ja mam svoj osobny PDA reklamovany u nemenovaneho dodavatela a je mu uplne jedno, ze uz cakam na vybavenie jednej zlomenej klavesnice druhy mesiac a k tomu s nimi denno denne telefonujem a objedvam od nich tovar...verte keby sa dali reklamacie riesit k spokojnosti zakaznika boli by sme aj my radi, ale realita je zial ina...
- KikoKK
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: St 18. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Rosenheim (DE) / Nitra (SK)
... zakon je platny zo smernice EU
... ten zakon je v poriadku, chrani spotrebitela, ale znevyhodnuje predajcu
... je to proste socialne orientovana politika, ktoru urcite nejeden z nas oceni
... trosku to ale brzdi a znevyhodnuje EU voci ostatnym krajinam
... ten zakon je v poriadku, chrani spotrebitela, ale znevyhodnuje predajcu
... je to proste socialne orientovana politika, ktoru urcite nejeden z nas oceni
... trosku to ale brzdi a znevyhodnuje EU voci ostatnym krajinam
NOVY KOMP DOMA BEZI AKO HODINKY - thx lok2 || CPU: C2Q Q8600 @ 3.2GHz|| ZALMAN VODNE CHLADENIE || MB: Gigabyte X38-DS4 || CASE: Chieftec CA-01B-B-SL-OP Mesh Big Black/Silver || PSU: Chill Inovation 510A || RAM: 4 x 2GB Kingston DDR2 1066MHz HyperX || GPU: Sapphire HD6850 1GB || zatial integrovany zvuk || Harman/Kardon CineQ || HDD: 320GB Hitachi @ SilentMax || DVD+/-RW Samsung SH-S203P || LCD: Samsung SyncMaster 225BW || KEY + MOUSE Logitech MX5000 BlueTooth Desktop || Joystick: Logitech Extreme 3d PRO || vrrm-vrrrm-volantos Logitech RacingWheel G25 || Spytaj sa ma kde kupujem moj HW ||
zmenili zakon? hlupost.. mesiac je podla mna dost dlha doba - pricom ak to je napr u mna - kde potrebujem notebook aj v praci aj doma, a dam ho reklamovat --> tak musim cely mesiac byt bez notebooku co je dost nanic..
hlavne teraz ked sa mi v robote nakopilo roboty - a potreboval by som na tom pracovat aj na byte, nemozem.. myslim si ze mesiac - pre kupcu urciteho produktu je dostatocna doba na opravu, servis ..
snad som bol pochopeny
hlavne teraz ked sa mi v robote nakopilo roboty - a potreboval by som na tom pracovat aj na byte, nemozem.. myslim si ze mesiac - pre kupcu urciteho produktu je dostatocna doba na opravu, servis ..
snad som bol pochopeny
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB