Kód: Vybrať všetko
http://www.dsl.sk/article.php?article=5674&title=
Kód: Vybrať všetko
http://www.dsl.sk/article.php?article=5674&title=
To je uplne jedno odkial tam zavola... ci z pevnej ci z mobilu ... Staci ak mas ID zmluvy a to povies a podla toho sa to potom preveri... No ja ked som mal problem mi povedali, ze to nastavia a ide to... Natrafil si asi na nejakeho dementa co sa mu s tym nechcelo zaoberat sa a odfajcil ta hovadinou... Treba zavolat na 0800 123 777 a tam im povedat aky mas problem a ak nebudu chciet tak chod nanich tvrdo a vyhrazaj sa reklamaciou a odstupenim od zmluvy... ja som to na nich raz takto tvrdo dal a odvtedy mi to ide celkom pekne... (klop-klop) musim odklepat...skill3r napísal:Pls poradte, chcem volat do t-comu lebo chlapik co nam zdiela net sice plati za dvojity upload ale na moje naliehanie neviem vybavit aby nam zmenili profil linky a upload mame stale okolo 380kbps , raz tam volal ale nechal sa odbyt ze "problem je skutocnost, ze oni nam negarantuju ziadnu rychlost" mno a chcem tam volat od neho z domu kedze linka je na neho.Ako sa mam ohradit na tento argument? Dik
Tak to vazne neviem... Viem len, ze raz mi napisale, ze porucha odstranena vecer okolo 23:00 :o No ale to bolo zasa v piatok vecer... Vikend vazne neviem...skill3r napísal:ok necham si poslat ID od neho a budem volat.Vraj tam ale niesu cez vikend tak budem musiet teraz cakat do pondelka.