Whee,tak sa mo žme tešiť na Hell March 3 a hádam aj v menu bude skvelá hudba,ako v 2kenManJofo napísal:Frank Klepacki nakoniec BUDE robit soundtrack do RA3!!!!!!!!!! Nie vsak cely....
Je to na titulke cncgames.com
Command & Conquer: Red Alert 3 (Uprising)
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
°C2Q Q9400,4x2GB 667 DDR2,Radeon 6850 1GB DDR5,300+150GB HDD+40GB SSD,Enermax PRO82+ 625W
- eFatal2ty
- Používateľ
- Príspevky: 1426
- Dátum registrácie: So 03. Máj, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Akoze ta grafika nic moc. Sa mi zda horsia nez CaC3. Ale inak som rad ze dalsie RA
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Mne ta grafika vyhovuje ovela viac ako u C&C3, ta hra ma zaujala iba na chvilu, snazil som sa presviedcat sam seba ze je to dobre a hrat to ale neobstalo to. Tento cartoon styl je prehladnejsi a lepsie sa nan pozera, i soundtrack bude urcite daleko lepsi a bojovat pri takej hudbe bude radost. Universe at War ma od Franka genialny soundtrack, tam ma ale zasa na tej hre odradila slaba moznost odzoomovania a prestal som to hrat tiez... dufam ze Red Alert 3 nesklame.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- bucala
- Nový používateľ
- Príspevky: 151
- Dátum registrácie: Ne 08. Júl, 2007, 08:00
- Bydlisko: Brestovec 449, Myjava 90701
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
mnoooooo ja by som skor na grafiku tvrdil ze doje z grafiky je skor na urovni C&C: Generals..... ale urcite to bude vyssej ved ked vypeckujete C&C3 tak to vyzera krasne takze by to aj stacilo.... skor sa bojim toho aby bola zachovana ta klasika RedAlert hrania.... lebo ked to strati na hratelnosti tak je to podla mna v koncoch..... .... tak treba dufat a cakat... aspon na to demo...
CPU: DualCore AMD Athlon 64 X2 4600+ EE, Arctic Cooling Freezer 64 Pro, MB: ASUS M2N-SLI Deluxe,
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Posledna, ale ozaj posledna vec, co ma na serii CaC zaujima, je grafika.... gameplay first
Ako som tak cital na EA forach, dost velka vlna ohlasov bola proti navrhu Apocalypse tanku, a tak EA zmenila povodny navrh a "apokalypsa" uz po novom budi vacsi respekt:
Po novom sa fandom nepaci ani navrch IFV-cka, ale pravdepodobne sa jeho vzhlad nezmeni. Vyzera TAKTO (vpravo hore). Celkom sa pripajam k nazoru, ze treba prerobit...
Davam este do pozornosti TUTO stranku, postupne sa na nej objavuju profily jednotlivych jednotiek, aj s kratkou ukazkou z boja. Novinkou je King Oni z EOTRS, ale v multiplayeri sa nebude dat stavat.
Dalsie veci:
- rusky harvester nebude ozbrojeny
- Rusi budu mat tzv. Combat Engineer-a, ktory bude moct napr. stavat pechotne bunkre a bude vyzbrojeny pistolou.
- Tesla tank bude podobne ako King Oni len v kampanich
- Apocalypse tank nebude vyzbrojeny raketami
- Oil Derrick-y v hre budu, ma sa objavit viacero podobnych budov, napr. Observation Tower
- rakety z V4 a Dreadnought-a sa NEBUDU dat zostrelit, ale budu menej presne a ucinne
- Prism technologia v RA3 nebude, ale namiesto nej sa objavi tzv Spectrum technologia
- Spiona budu mat opat len spojenci, a jeho sekundarna funkcia bude podplatenie troch nepriatelskych jednotiek
- Sea Wing je pomerne zaujimava jednotka - lieta vo vzduchu, ale moze sa premenit na ponorku (popravde ma to trocha pobavilo, ale koniec koncov - preco nie)
- Vzdusna jednotka Apollo (allies) ma pridavny spalovaci mechanizmus, a po utoku sa tak rychlejsie dostane spat na zakladnu
- Terror Dron je po novom obojzivelny
- Navrat z RA2 zazije napr. spojenecky Dolpin, ruska Giant Squid, Mirage Tank, Gap Generator, Iron Curtain, Chronosphere a tiez americky pes
- Rusi budu mat namiesto psa obrneneho medveda
- Nuclear Reactor v hre nebude, ale Rusi budu mat sekundarnu elektraren
- Borisa nahradi Natasha
- Yuri v RA3 nebude (pochopitelne)
- Jedna z novych superzbrani bude Particle Cannon (casticovy kanon), budu ju mat spojenci.
- Collector (alias spojenecky harvester) naberie na jeden krat 250 kreditov
- Sekundarna vymozenost Kirov-a bude vyssia rychlost, ale za cenu poskodzovania
- Mirage Tank sa bude maskovat ako nepriatelska jednotka a ma okolo seba male zahalovacie pole (nvm presne, ako je to myslene)
- EOTRS bude mat tiez komando zenskeho pohlavia
- Rocketeer a Chrnono Legionaire v hre NEBUDU
- V hre NEBUDU minoritne krajiny jednotlivych frakcii, teda ako bolo v RA2
- Spojenci budu mat snipera
- Flak Trooper bude nahradeny Machine Gunner-om, ktory bude moct strielat aj do vzduchu
- Flak Cannon pritomny BUDE
- Apocalypse Tank a Hammer Tank budu schopne "prechadzat" mensie vozidla
- Dreadnought, Stingray a Hydrofoil dokazu strielat aj pocas pohybu
- Soundtrack robia celkovo STYRIA interpreti
- Kazda frakcia ma vlastny soundtrack, USSR bude mat rockovo ladeny
- Sea Scorpion z RA2 nebude v RA3, USSR si musi vystacit s BullFrog-om
- infiltrovanim War Factory sa odhalia VSETKY nepriatelske vozidla
Zakladom hry ma byt CnC3 engine, ale zo 60% prepisany.
Este pikoska ohlaom stavania - rusky a americky sposob stavania bude ODLISNY, ruske budovy budu pocas stavby zranitelne (postupne "vyrastanie" budovy), ale americania budu vyuzivat klasicky sposob budovania, teda zrejme taky, ako v RA2. Rusi vsak budu moct stavat viac budov naraz, amici len v limitovanom pocte. Americania ale budu schopni zrychlit stavbu zvysenim mnozstva budov, ktore produkuju jednotky. System stavby EOTRS je stale neznamy, ale mal by byt odlisny od oboch pristupov.
Tolko vycuc z cca 56-stranoveho oficialneho Q&A vlakna na EA fore.
Ako som tak cital na EA forach, dost velka vlna ohlasov bola proti navrhu Apocalypse tanku, a tak EA zmenila povodny navrh a "apokalypsa" uz po novom budi vacsi respekt:
Po novom sa fandom nepaci ani navrch IFV-cka, ale pravdepodobne sa jeho vzhlad nezmeni. Vyzera TAKTO (vpravo hore). Celkom sa pripajam k nazoru, ze treba prerobit...
Davam este do pozornosti TUTO stranku, postupne sa na nej objavuju profily jednotlivych jednotiek, aj s kratkou ukazkou z boja. Novinkou je King Oni z EOTRS, ale v multiplayeri sa nebude dat stavat.
Dalsie veci:
- rusky harvester nebude ozbrojeny
- Rusi budu mat tzv. Combat Engineer-a, ktory bude moct napr. stavat pechotne bunkre a bude vyzbrojeny pistolou.
- Tesla tank bude podobne ako King Oni len v kampanich
- Apocalypse tank nebude vyzbrojeny raketami
- Oil Derrick-y v hre budu, ma sa objavit viacero podobnych budov, napr. Observation Tower
- rakety z V4 a Dreadnought-a sa NEBUDU dat zostrelit, ale budu menej presne a ucinne
- Prism technologia v RA3 nebude, ale namiesto nej sa objavi tzv Spectrum technologia
- Spiona budu mat opat len spojenci, a jeho sekundarna funkcia bude podplatenie troch nepriatelskych jednotiek
- Sea Wing je pomerne zaujimava jednotka - lieta vo vzduchu, ale moze sa premenit na ponorku (popravde ma to trocha pobavilo, ale koniec koncov - preco nie)
- Vzdusna jednotka Apollo (allies) ma pridavny spalovaci mechanizmus, a po utoku sa tak rychlejsie dostane spat na zakladnu
- Terror Dron je po novom obojzivelny
- Navrat z RA2 zazije napr. spojenecky Dolpin, ruska Giant Squid, Mirage Tank, Gap Generator, Iron Curtain, Chronosphere a tiez americky pes
- Rusi budu mat namiesto psa obrneneho medveda
- Nuclear Reactor v hre nebude, ale Rusi budu mat sekundarnu elektraren
- Borisa nahradi Natasha
- Yuri v RA3 nebude (pochopitelne)
- Jedna z novych superzbrani bude Particle Cannon (casticovy kanon), budu ju mat spojenci.
- Collector (alias spojenecky harvester) naberie na jeden krat 250 kreditov
- Sekundarna vymozenost Kirov-a bude vyssia rychlost, ale za cenu poskodzovania
- Mirage Tank sa bude maskovat ako nepriatelska jednotka a ma okolo seba male zahalovacie pole (nvm presne, ako je to myslene)
- EOTRS bude mat tiez komando zenskeho pohlavia
- Rocketeer a Chrnono Legionaire v hre NEBUDU
- V hre NEBUDU minoritne krajiny jednotlivych frakcii, teda ako bolo v RA2
- Spojenci budu mat snipera
- Flak Trooper bude nahradeny Machine Gunner-om, ktory bude moct strielat aj do vzduchu
- Flak Cannon pritomny BUDE
- Apocalypse Tank a Hammer Tank budu schopne "prechadzat" mensie vozidla
- Dreadnought, Stingray a Hydrofoil dokazu strielat aj pocas pohybu
- Soundtrack robia celkovo STYRIA interpreti
- Kazda frakcia ma vlastny soundtrack, USSR bude mat rockovo ladeny
- Sea Scorpion z RA2 nebude v RA3, USSR si musi vystacit s BullFrog-om
- infiltrovanim War Factory sa odhalia VSETKY nepriatelske vozidla
Zakladom hry ma byt CnC3 engine, ale zo 60% prepisany.
Este pikoska ohlaom stavania - rusky a americky sposob stavania bude ODLISNY, ruske budovy budu pocas stavby zranitelne (postupne "vyrastanie" budovy), ale americania budu vyuzivat klasicky sposob budovania, teda zrejme taky, ako v RA2. Rusi vsak budu moct stavat viac budov naraz, amici len v limitovanom pocte. Americania ale budu schopni zrychlit stavbu zvysenim mnozstva budov, ktore produkuju jednotky. System stavby EOTRS je stale neznamy, ale mal by byt odlisny od oboch pristupov.
Tolko vycuc z cca 56-stranoveho oficialneho Q&A vlakna na EA fore.
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Tak to ma sklamalo ze apokalypsa nebude mat rakety to bolo na nom super ze bol schopny likvidovat pozemne aj vzdusne jednotky aj ten nuklear reaktor je skoda
CPU: AMD FX 8370 BE @4,5GHz + Thermalright Ultra-120 Extreme, MB: ASUS Crosshair V Formula-Z (AM3+), RAM: 2x Crucial 8GB KIT DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical, PSU: Corsair TX650W, VGA: ASRock Radeon RX580 8G + ARCTIC Accelero Xtreme IV, LCD: ACER ED 273, DISKY: ADATA Ultimate SU650 SSD 240 GB, WD Blue 3D SSD NAND 1TB, HDD 500GB WD5003AZEX 64MB, WD Gold 2 TB , NoteBook: Acer Nitro 5 Shale Black
WOT - YouTube - Twitch - NoteBook
WOT - YouTube - Twitch - NoteBook
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
V EA sa chcu vyvarovat "univerzalnym" jednotkam, a malo by to zlepsit hernu stranku. Kazdopadne to celkom vitam, podla mna tak bude MP zaujimavejsi
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Empire of The Rising Sun E3 Gameplay Video:
LINK
Popisany je system stavania EOTRS: budu sa stavat tzv. Nano-Cores, ktori sa potom rozlozia v budovu. Celkom zaujimave... mozu stavat prakticky kdekolvek od svojej zakladne.
LINK
Popisany je system stavania EOTRS: budu sa stavat tzv. Nano-Cores, ktori sa potom rozlozia v budovu. Celkom zaujimave... mozu stavat prakticky kdekolvek od svojej zakladne.
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Britska herecka Gemma Atkinson si zahra v RA3
http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=42" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalsia vec - systemove poziadavky:
OS – Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory – XP/Vista: 1 GB
Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse
Optional – VoIP Headset
http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=42" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalsia vec - systemove poziadavky:
OS – Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory – XP/Vista: 1 GB
Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse
Optional – VoIP Headset
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Tak na tuto hru sa tesim, sice som este nehral ziadnu c&c tak mi mozte odporucat podla vas tu najlepsiu.
Minimalne poziadavky splnam, ale asi velmi dobre mi to nepojde Myslite, ze to pojde na nVidia 8400 G
Minimalne poziadavky splnam, ale asi velmi dobre mi to nepojde Myslite, ze to pojde na nVidia 8400 G
BenQ Joybook R56 | Intel Core 2 Duo T5250 1,50GHz | 2x 1024MB DDRII 667MHz | nVidia GeForce 8400M G |
Widnows Vista 32bit user
- Ulakursall
- Používateľ
- Príspevky: 679
- Dátum registrácie: Pi 22. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Jak skoncila westwood tie cnc su uz o nicom od EA games. Cakame na starcraft2 to bude pecka blizzard sa cini cim dalej tym viac. Ale tak uvidime jak bude cnc red alert nedasa posudit dopredu hru...
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
tak tak, westwood bol v tom najlepsi, EA sa snazi ako zo vsetkeho len vycucnut peniaze, niekedy to bol dobry vydavatel....
.
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Netreba zabudat, ze v EA LA stale pracuje vela ludi, ktori sa podielali na prvych CaC.
2 elbi: zozen si The First Decade, mas tam uplne vsetky CaC-cka od Tiberian Dawn po Generals. Vyborna kompilacia, vela hier za malo penazi Prihodis k tomu CaC3 a Kanes Wrath, a mas setky doterajsie CaC na troch mediach.
2 elbi: zozen si The First Decade, mas tam uplne vsetky CaC-cka od Tiberian Dawn po Generals. Vyborna kompilacia, vela hier za malo penazi Prihodis k tomu CaC3 a Kanes Wrath, a mas setky doterajsie CaC na troch mediach.
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
- bucala
- Nový používateľ
- Príspevky: 151
- Dátum registrácie: Ne 08. Júl, 2007, 08:00
- Bydlisko: Brestovec 449, Myjava 90701
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
No teraz som mal tu cest zahrat si tu Betu a mozem povedat je to nieco medzi Generals a klasika Red Alert... ale je to tazko povedat lebo je to iba Beta No ak by mal niekto zaujem ako som ju spojazdnil tak poradim...
CPU: DualCore AMD Athlon 64 X2 4600+ EE, Arctic Cooling Freezer 64 Pro, MB: ASUS M2N-SLI Deluxe,
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit
- bucala
- Nový používateľ
- Príspevky: 151
- Dátum registrácie: Ne 08. Júl, 2007, 08:00
- Bydlisko: Brestovec 449, Myjava 90701
Command & Conquer: Red Alert 3
Navod, ako si zahrat Red Alert 3 Beta Online:
1. Zaregistrujte sa na FilePlanet, staci obycajny Free Account (ucet). Odkaz na stranku:
a kliknite na Sign up for the Beta.
2. Vyplnte udaje a vyziadajte si instalacny kluc. Riadte sa pokynmi. Ked vsetko vyplnite, kluc sa vam objavi v prehliadaci, zaroven vam bude doruceny na mail.
3. Stiahnite si instalacku RA3beta bud odtialto z prveho prispevku, alebo priamo zo stranky. Na stiahnutie Patch-u 1.3 stiahnut si ho z tohoto odkazu:
alebo Control Centre.
4. Nainstalujte hru s klucom, ktory ste ziskali na FilePlanet.
5. Spustite hru.
6. V hlavnom menu, kliknite na hviezdicku v pravo hore a prihlaste sa na svoj GameSpy Account (ucet). Ak ho nemate, jednoducho kliknite na tlacitko Register a vytvorte si ho.
*prijemnu hru prajem
1. Zaregistrujte sa na FilePlanet, staci obycajny Free Account (ucet). Odkaz na stranku:
Kód: Vybrať všetko
http://www.fileplanet.com/promotions/redalert3/
2. Vyplnte udaje a vyziadajte si instalacny kluc. Riadte sa pokynmi. Ked vsetko vyplnite, kluc sa vam objavi v prehliadaci, zaroven vam bude doruceny na mail.
3. Stiahnite si instalacku RA3beta bud odtialto z prveho prispevku, alebo priamo zo stranky. Na stiahnutie Patch-u 1.3 stiahnut si ho z tohoto odkazu:
Kód: Vybrať všetko
http://eu.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert3BetaPatch103.exe
4. Nainstalujte hru s klucom, ktory ste ziskali na FilePlanet.
5. Spustite hru.
6. V hlavnom menu, kliknite na hviezdicku v pravo hore a prihlaste sa na svoj GameSpy Account (ucet). Ak ho nemate, jednoducho kliknite na tlacitko Register a vytvorte si ho.
*prijemnu hru prajem
CPU: DualCore AMD Athlon 64 X2 4600+ EE, Arctic Cooling Freezer 64 Pro, MB: ASUS M2N-SLI Deluxe,
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit
RAM: A-DATA Vitesta DDR2 2x 1GB 800+MHz dual Extreme Edition,
VGA: GAINWARD 8965 Bliss 8800GT 512MB, HDD: Hitachi 82GB, WD 320GB, PSU: Eurocase 450W,
Monitor: 22" Samsung 2232BW, OS: Windows VISTA 32bit