To, ze ciarky tu nepise "skoro nikto" este neznamena, ze mas pisat ako ziak prveho rocnika zakladnej skoly.stefan.koval napísal:no ako ved to,ja som s nimi na polovicu,aj boli ferovi voci mne a zase aj nie,cize preto si ich kupujem lebo za tu cenu su ako tak stabilny.navod som konkretny nedal,a pisem divne preto lebo sa ucim na acer one a nenavidim stale stlacat delete ked sa pomylim,ale tha co sa tyka ciarok tak sa o tom nebavme lebo ciarky tu nepise skoro nikto.ale k teme,ja som len chcel povedat ze acer je za tu cenu dobra volba,za tu cenu nic lepsie sa nenajde,este mozno niekedy asus
Reklamacia NB
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Reklamacia NB
Re: Reklamacia NB
koval ja ta sledujem tu i na staznostiach a musim uznat ze som sa v tebe mylil. ty nie si spekulant ako som ta nazval - prepac. ty si uplne mimo, skoda ze nemozem nadavat tak si aspon neodpustim. ty si MAGOR. lutujem predajnu kde vkrocis, lutujem cloveka ktoremu predas co si pouzival - ked sa k veciam takto spravas. za to ako fungujes by si mal dostan BAN na zemeguli a nie len na tomto fore. velmi by ma zaujimalo ci aj ten NB co si v CLICKu reklamoval si dokoncil tymto sposobom. a este si mal tu drzost sa na niekoho stazovat potom. ty nemas moralne pravo na riesenie reklamacii. si ako z inej galaxie. tvoj hodnotovy rebricek je: tvoj zaujem (cez mrtvoly), potom zase ty, dlllllho nic a potom opat ty. nemam slov. si uboziak.stefan.koval napísal:ak sa ti vypina,moze to byt ramka,pripad bratranca,moze to byt odlomena vrtulka na chladici,moj pripad,moze to byt zle nastaveny bios,pokial sa ti nevypina nebudu ho reklamovat,skus ho poriande zahriat,hry video...a sleduj kolko vydrzi.presny anvod ako ho zahriat je vypnut standby po zavreti notesu,zapnut CS a zavriet notes,hra bezi a ventilatory menej.prehreje sa ako svina,moze aj zhoriet.ale to oni nezistia.proste sa popali maticna a daju ti novy....
Re: Reklamacia NB
tento topic sa mi paci
ale k veci.. teda topicu
ako vzdy - budem zastaat sa toho, ze reklamovat - cim skor ked objavis chybu.. pretoze vacsinou sa taketo lacne laptopy reklamuju tak 1 mesiac ..
a vzdy budem odporucat kupovat dell - respektive ibm, a podobne typy s poriadnou zarukou a ONSITE servisom .. priklad ze po par mesiacoch sa mi zacal prehriavat laptop - teploty tak do 90C - ak by som mal "lacny" laptop - musel by som na reklamaciu cakat mesiac - a mesiac byt bez laptopu .. takto stacilo len zavolat, vysvetlit problem (samozrejme - treba si SILNO za svojim stat, a vysvetlit to poriadne - lebo ako prve si chlapci za telefonom budu mysliet ze si nejaka lemra) - a na druhy den rano uz mam na byte technika, vymenil cooler - a rovno aj dosku (neviem preco, ale povedal si ze - rovno uz aj dosku vymeni ) a laptop slape zase v pohode, ako ma ..
reklamuj.. nikdy niesme natolko bohaty aby sme si kupovali lacne veci .. skor to beriem bohaty na cas ked mi vratili peniaze z 3x vyreklamovaneho MSI - dolozil som len malinko viac a mal som DELL m1530 .. oplati sa dolozit o troska viac a kupit si kvalitnejsiu vec..
alebo sme az taky bohaty na cas a potrebujeme sa znervoznovat a kazit si nervy ?
ale k veci.. teda topicu
ako vzdy - budem zastaat sa toho, ze reklamovat - cim skor ked objavis chybu.. pretoze vacsinou sa taketo lacne laptopy reklamuju tak 1 mesiac ..
a vzdy budem odporucat kupovat dell - respektive ibm, a podobne typy s poriadnou zarukou a ONSITE servisom .. priklad ze po par mesiacoch sa mi zacal prehriavat laptop - teploty tak do 90C - ak by som mal "lacny" laptop - musel by som na reklamaciu cakat mesiac - a mesiac byt bez laptopu .. takto stacilo len zavolat, vysvetlit problem (samozrejme - treba si SILNO za svojim stat, a vysvetlit to poriadne - lebo ako prve si chlapci za telefonom budu mysliet ze si nejaka lemra) - a na druhy den rano uz mam na byte technika, vymenil cooler - a rovno aj dosku (neviem preco, ale povedal si ze - rovno uz aj dosku vymeni ) a laptop slape zase v pohode, ako ma ..
reklamuj.. nikdy niesme natolko bohaty aby sme si kupovali lacne veci .. skor to beriem bohaty na cas ked mi vratili peniaze z 3x vyreklamovaneho MSI - dolozil som len malinko viac a mal som DELL m1530 .. oplati sa dolozit o troska viac a kupit si kvalitnejsiu vec..
alebo sme az taky bohaty na cas a potrebujeme sa znervoznovat a kazit si nervy ?
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Reklamacia NB
metamorf napísal:
koval ja ta sledujem tu i na staznostiach a musim uznat ze som sa v tebe mylil. ty nie si spekulant ako som ta nazval - prepac. ty si uplne mimo, skoda ze nemozem nadavat tak si aspon neodpustim. ty si MAGOR. lutujem predajnu kde vkrocis, lutujem cloveka ktoremu predas co si pouzival - ked sa k veciam takto spravas. za to ako fungujes by si mal dostan BAN na zemeguli a nie len na tomto fore. velmi by ma zaujimalo ci aj ten NB co si v CLICKu reklamoval si dokoncil tymto sposobom. a este si mal tu drzost sa na niekoho stazovat potom. ty nemas moralne pravo na riesenie reklamacii. si ako z inej galaxie. tvoj hodnotovy rebricek je: tvoj zaujem (cez mrtvoly), potom zase ty, dlllllho nic a potom opat ty. nemam slov. si uboziak.
pocuj decko,ked budes mat v zivote raz za zivot moznost drzat v ruke notes a mozno ho aj pouzit a nahodou co ti neprajem ho aj reklamovat aked ti ho vratia po 2neuspesnych pokusoc,a nebudes ho amt na hry,ako kazdy,a le budes tam mat dolezite info,tak ma nikedy o 100rokov pochopis.LOL.a k veci,co sa tyka mojej staznosti je na SME.sk a tam sa mi vyjadrila predajna,ak vies citat,co asi tazko, tak si precitas ze sme.sk potvrdili moju staznost lebo videli komunikaciu predajne,cakam na vyjadrenie SOI,to ti kludne poslem,reklamoval som uz nejeden notes a viem ako sa spravat s predavacom,a to som este kludny co ti potvrdi fear a admin,a k veci,musis sa domahat prava co som ja robil.LOL
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Reklamacia NB
ahoj "stary ujo (stefan.koval)". obdivujem ludi z ktorych vyzaruje pokoj a sebaistota (aj tych co sa im nerozklepu prsty a dokazu aspon jeden prispevok napisat po slovensky - si pripadam ako dyslektik ked citam nieco od teba - ale aspon zachovavas rovnovahu medzi formou a obsahom).
aj ja trosku k veci. par NB som v ruke drzal, prvy mozno vtedy ked si ty tahal za sebou dreveneho kacera a ani jeden som nezabalil do deky. ja som ani raz nespochybnil ze reklamaciu mali vyriesit. ja len tvrdim, ze ked niekto nieco umyselne poskodi zo zistnych dovodov mal by mu niekto klepnut po prstoch a nie este ho oslavovat pomaly aky je on sikovny a ako sa vyzna vo svojich pravach.
a ked sme uz pri pravach tak:
Zaruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté:
pôsobením nevhodných pracovných podmienok (prašnosť, vlhkosť, chemické pôsobenie, mechanické preťaženie, nesprávne skladovanie a pod.), používaním v rozpore s technickou dokumentáciou, napr. nadmerným zaťažením zariadenia ... takuto alebo velmi podobnu formulaciu najdes v podmienkach asi vsetkych predajcov. tak o sebe porozmyslaj, trochu.
aj ja trosku k veci. par NB som v ruke drzal, prvy mozno vtedy ked si ty tahal za sebou dreveneho kacera a ani jeden som nezabalil do deky. ja som ani raz nespochybnil ze reklamaciu mali vyriesit. ja len tvrdim, ze ked niekto nieco umyselne poskodi zo zistnych dovodov mal by mu niekto klepnut po prstoch a nie este ho oslavovat pomaly aky je on sikovny a ako sa vyzna vo svojich pravach.
a ked sme uz pri pravach tak:
Zaruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté:
pôsobením nevhodných pracovných podmienok (prašnosť, vlhkosť, chemické pôsobenie, mechanické preťaženie, nesprávne skladovanie a pod.), používaním v rozpore s technickou dokumentáciou, napr. nadmerným zaťažením zariadenia ... takuto alebo velmi podobnu formulaciu najdes v podmienkach asi vsetkych predajcov. tak o sebe porozmyslaj, trochu.
- Jeremi
- Používateľ
- Príspevky: 1558
- Dátum registrácie: Pi 02. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Reklamacia NB
metamorf mas pravdu ale servis a ani predajca to bohuzial nema ako zistit inac pan stefan.koval nehnevas ja sa ale podla mna si nemal ten notebook moralne pravo reklamovat a je to s tvojej strany riadne svinstvo
Lenovo ThinkPad T420s
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro
Re: Reklamacia NB
Nemal ako? mal a veru, že ak by mi niekto doniesol par týždňov pred koncom RMA notebook ktorý by bol viditeľne poškodený a usúdil by som, že to bolo takým používaním, ktoré sa vzopiera bežnému odmietol by som to (ak by som si veľmi veril čo ja zistím naozaj z bežného pohľadu) a sám ako predajca by som ho poslal do skúšobne...to mi umožňuje aj zákon a zaplatil by som aj poplatky (dokonca by som sadol do auta a odniesol to tam...). Zákon hovorí jasne (vrátane posledných noviel viz. rma podmienky na tichepc.sk)
Podľa zákona 397/2008 Z. z. je predávajúci povinný v 1. roku záručnej doby tovaru, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (§18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa).V druhom 12-mesačnom období, ak sa preukáže, že po roku znehodnotil výrobok užívateľ, bude náklady na odborný posudok znášať on. Ak bola reklamovaná chyba zavinená výrobcom alebo dodávateľom, náklady budú znášať oni.
Takže asi tak. Rozhodne je to stále na užívateľovi...sú užívatelia a sú užívatelia. Niektorí NTB používajú tak ako keby mali NTB do prírody a drsných podmienok, lenže akosi si takýto zabudnú prečítať manuál a veci okolo.
Podľa zákona 397/2008 Z. z. je predávajúci povinný v 1. roku záručnej doby tovaru, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (§18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa).V druhom 12-mesačnom období, ak sa preukáže, že po roku znehodnotil výrobok užívateľ, bude náklady na odborný posudok znášať on. Ak bola reklamovaná chyba zavinená výrobcom alebo dodávateľom, náklady budú znášať oni.
Takže asi tak. Rozhodne je to stále na užívateľovi...sú užívatelia a sú užívatelia. Niektorí NTB používajú tak ako keby mali NTB do prírody a drsných podmienok, lenže akosi si takýto zabudnú prečítať manuál a veci okolo.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Reklamacia NB
no asi takto,netvrdim ze kazdy ma robit to a ato,a ani ja som nerobil nic neumyselne,len som si vsimol ako sa veci prehreju v pc.notes som mal prvy v 1996 IMB,kamo,sice kacera som vtedy tahal za sebou:D a ako si dlho hladl to slovicko dislektitk v synonimickom slovniku?lol. ja osm narazal na to ze ked predajca nreklamuje notes a 2x ti vrati pokazeny,nepotesi ta to,apson cloveka co s tym pracuje. ja sa domaham prava,a netvrdim ze sa domaham prava poskodenim,viem ze to nie je spravne,mne sa to s notesom stalo neumyselne,nemal som ho v deke lol,za pravopis sa ospravedlnujem.sory ak vznikli nezrovnalosti
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Reklamacia NB
1., slovo dYslektik patri ako mnohe ine do mojej slovnej zasoby - mam pocit ze si hladal skor ty v slovnikoch ked si ho zle este i opisal
2., citujem "som nerobil nic neumyselne" - ked si prelozime do zrozumitelnejsej verzie tuto tvoju dvojnasobnu negaciu dostaneme sa konecne k zaveru i s tvojim priznanim - teda: "SOM ROBIL VSETKO UMYSELNE"
3., IMB = IBM ?
4., odporucam http://www.10-prstami.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; - Desiatimi prstami - 1 PC - časovo neobmedzené IBA 14 EUR - odporucam chod do toho. pomozes sebe i nam. moze to byt tvoja zivotna investicia. a ked sa naucis tak mozes skusit reklamovat, mozno ti vratia peniaze.
2., citujem "som nerobil nic neumyselne" - ked si prelozime do zrozumitelnejsej verzie tuto tvoju dvojnasobnu negaciu dostaneme sa konecne k zaveru i s tvojim priznanim - teda: "SOM ROBIL VSETKO UMYSELNE"
3., IMB = IBM ?
4., odporucam http://www.10-prstami.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; - Desiatimi prstami - 1 PC - časovo neobmedzené IBA 14 EUR - odporucam chod do toho. pomozes sebe i nam. moze to byt tvoja zivotna investicia. a ked sa naucis tak mozes skusit reklamovat, mozno ti vratia peniaze.
Re: Reklamacia NB
- ked prides reklamovat treti krat tu istu vadu, mas pravo na vratenie penazi, alebo vymenu tovaru ak je to mozneshiro napísal:o peniaze mozes ziadat po 3 rovnakych vadach alebo 4 roznych, a nieje to tvoje pravo, zalezi, ako sa dohodnes s predajcom. Moze ti to kludne vymenit za ekvivalentny model. Ak sa ti tak velmi hreje, tak sa neni comu cudovat ak tam mas nejake pentium 4 (naco napisat typ CPU, ze), alebo ak je zdnuka zababrany.
- ked prides reklamova stvrty krat vadu, takisto mas pravo na vratenie penazi, alebo vymenu tovaru ak je to mozne
samozrejme v oboch pripadoch ak ti vadu uznaju alebo ju preukazes znaleckym posudkom
musi sa jednat o tu istu vadu 3 krat alebo o roznu vadu 4 kratstefan.koval napísal:no nemusi sa jednat o tu istu vadu 3x,staci ak ho davas 3x reklamovat,je to jedno kde je vada.ak davas do servisu presne opis kde je vada.ja som mal x problemov za 4 notesy a stale co som opisal servis opravil.
ej veru Gabo neviem, ak si dobre spominam je to tak ze do 12 meisacov od kupy ak ju predajca neuzna ihned (pricom ak uzna musi ju vybavit do 3 pracovnych dni), musi ho odoslat na vlastne naklady na odborne posudenie... po uplynuti 12 mesiacov od kupy ak neuzna ihned, ho musi odoslat na odborne posudenie uz len na ziadost zakaznika, pricom bez ohladu na to ako posudenie dopadne, naklady hradi predavajuciGABO napísal: Podľa zákona 397/2008 Z. z. je predávajúci povinný v 1. roku záručnej doby tovaru, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (§18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa).V druhom 12-mesačnom období, ak sa preukáže, že po roku znehodnotil výrobok užívateľ, bude náklady na odborný posudok znášať on. Ak bola reklamovaná chyba zavinená výrobcom alebo dodávateľom, náklady budú znášať oni.
ak si dobre spominam
a priamo k veci:jojak napísal:Chcem sa spytat?:
Chcem reklamovat 2 krat notebook, 1 krat mi odisiel HDD, trz mi nefunguje HDMI ked ho napojim na TV(NB signal TV najde ale TV NB nie)
som to zistil ked mi ho doniesli z reklamacie. Kedze som NB potreboval tak som to nechal tak.
- este mi celkom dost vadi ze v kludnom stave(prezeranie www) je teplota CPU 52-56 stupnom(to si myslim ze je cellkom dost, a vetrak dost huci) a ked na tom spustim HD film alebo niejaku hru tak teplota sa vystvera az na 90 ! stupnom(to nehovorim o vetraku)
-takze kedy mozem poziadat o vratenie penazi pripadne vymenu NB za niejaky iny model, alebo musim ho reklamovat az 3 krat?
diky
za 1: "NB signal TV najde ale TV NB nie" z tohoto neviem usudit kto co najde ale v kazdom pripade by som to vyskusal aj na inej telke a s inym kablom
za 2: neuviedol si ci ide o nb s integrovanou alebo nezavislou grafikou, ak je nezavisla tak by som tie teploty povazoval za normalne (u aceru) predpokladam ze mas cpu nejaky c2d T5750 a grafiku ati 2400
// avixe, davaj odpovede do jedneho prispevku alebo sa nauc pouzivat tlacitko edit. faugusztin
Re: Reklamacia NB
Mozno pisat vies ale gramatiku asi nie, aj male dieta vie ze slovencina ma dvojity zapor a ked to "prehodis (podla tvojho negacia)" dostanes ze nerobil to umyselne alebo robil to neumyselne alebo robil nic umyselne. Negovat mozes vyraz no ten nie je zhodny s povodnym vyrazom takze pises blbosti ked jeho vyraz znegujes a tvrdis ze to chcel povedat.metamorf napísal: 2., citujem "som nerobil nic neumyselne" - ked si prelozime do zrozumitelnejsej verzie tuto tvoju dvojnasobnu negaciu dostaneme sa konecne k zaveru i s tvojim priznanim - teda: "SOM ROBIL VSETKO UMYSELNE"
A preco ti vlastne odpisujem? Asi som tiez blby lebo sa zbytocne a opakovane navazam do druhych a moje posty maju tiez nulovy prinos k teme a teda je to obycajny spam.
PC1: CPU: Intel Q6600 + Noctua NH-U12P VGA: BFG GF 8800GTS 640MB OC [G80] + Thermalright HR-03 Plus + Noctua NF-P12 MB: Asus P5K Premium WiFi RAM: Apacer 4x1GB 800MHz CL5 + ARCTIC RC-RAM Cooling HDD: Seagate 400GB + SilentmaxX HD-silencer Case: Thermaltake Soprano DX + 2xNoctua NF-P12 PSU: FSP Epsilon 700W + Noctua NF-P12 Sound: Creative Sound Blaster Audigy SE + Zalman ZM-RS6F 5.1 + Genius HT 5.1 Peripherals: Razer Copperhead + Razer ExactMat + Razer Lycosa + LG W2242T + Asus WL-500GP
NTB: Toshiba Satellite U400 10L + Logitech VX Nano
NTB: Toshiba Satellite U400 10L + Logitech VX Nano
Re: Reklamacia NB
Mno toto čo som napísal je podľa poslednej novely zákona o ktorej asi nemá pojem fakt nikto , skus počekovať zákon lebo je to robené podľa neho .ej veru Gabo neviem, ak si dobre spominam je to tak ze do 12 meisacov od kupy ak ju predajca neuzna ihned (pricom ak uzna musi ju vybavit do 3 pracovnych dni), musi ho odoslat na vlastne naklady na odborne posudenie... po uplynuti 12 mesiacov od kupy ak neuzna ihned, ho musi odoslat na odborne posudenie uz len na ziadost zakaznika, pricom bez ohladu na to ako posudenie dopadne, naklady hradi predavajuci
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Reklamacia NB
§ 18 spominaneho zakona
(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
no cize ak po 12 mesiacoch ti odmietnu reklamaciu uz ju nemusia povinne zaslat na odborne posudenie, ale ak si to zasles ty na posudenie musia ti uhradit ucelne vynalozene naklady bez ohladu na vysledok odborneho posudenia...
toto by mala byt posledna novela zakona 250/2007 ktory tvori gro ochrany spotrebitela v SR
bez ohladu na vysledok odborneho posudenia, toto sa mi zdalo trochu kontraproduktivne ked som si to nacitaval, hlavne preto
ze tiez som bol urcitu dobu predajca (koli tomu si to asi pamatam), ale ochrana spotrebitela sa silno skvalitnuje po vstupe do EU, v podstate to tvori najvacsiu cast "preberania" (aproximacie) europskeho obcianskeho prava
(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
no cize ak po 12 mesiacoch ti odmietnu reklamaciu uz ju nemusia povinne zaslat na odborne posudenie, ale ak si to zasles ty na posudenie musia ti uhradit ucelne vynalozene naklady bez ohladu na vysledok odborneho posudenia...
toto by mala byt posledna novela zakona 250/2007 ktory tvori gro ochrany spotrebitela v SR
bez ohladu na vysledok odborneho posudenia, toto sa mi zdalo trochu kontraproduktivne ked som si to nacitaval, hlavne preto
ze tiez som bol urcitu dobu predajca (koli tomu si to asi pamatam), ale ochrana spotrebitela sa silno skvalitnuje po vstupe do EU, v podstate to tvori najvacsiu cast "preberania" (aproximacie) europskeho obcianskeho prava
Re: Reklamacia NB
Ja som skôr myslel doplnenie podľa toho:
Spoločnosť XXXXX (ďalej len „predávajúci“) týmto reklamačným poriadkom v súlade s §18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákonom č. 397/2008 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Zákon č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení zákona č. 266/2005 Z z., zákona č. 118/2006 Z z. a zákona č. 343/2007 Z.z., riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „zákazník“ alebo „kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za chyby (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.
Mne to tu vysí priamo, ale no time pozerať v tom kompletnom reklamačnom len práve viem, že sa to tam takto menilo ako som písal vyššie. Ale pozriem si to aj keď neverím, že sme dvaja naraz prepozreli ktorí sme na tom pracovali...ale môže sa stať.
Inak ak sme už pri EU mohli by sme konečne prebrať aj 1 ročnú záruku EU, keď sa preberajú ochrany pre spotrebiteľa nech je niečo pozitívne aj pre predajcov.
Spoločnosť XXXXX (ďalej len „predávajúci“) týmto reklamačným poriadkom v súlade s §18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákonom č. 397/2008 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Zákon č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení zákona č. 266/2005 Z z., zákona č. 118/2006 Z z. a zákona č. 343/2007 Z.z., riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „zákazník“ alebo „kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za chyby (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.
Mne to tu vysí priamo, ale no time pozerať v tom kompletnom reklamačnom len práve viem, že sa to tam takto menilo ako som písal vyššie. Ale pozriem si to aj keď neverím, že sme dvaja naraz prepozreli ktorí sme na tom pracovali...ale môže sa stať.
Inak ak sme už pri EU mohli by sme konečne prebrať aj 1 ročnú záruku EU, keď sa preberajú ochrany pre spotrebiteľa nech je niečo pozitívne aj pre predajcov.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Reklamacia NB
ja sa cudujem ze vobec vies co je to 397/2008 (nic proti tebe ale vacsinou si to predajcovia necitaju)no time
vsetko preberieme, dockaj casu, a o chvilu budeme mat novy Obciansky zakonnik, a obchodny zakonnik sa uplne zrusi
cele to bude jednoduchsie, kupne zmluvy bude upravovat iba OZ
mozno uz nebude treba ani pravnikov heh