Pokiaľ sa dá, tak aj s odôvodnením, príkladom v ktorej hre, prečo a pod.
MSAA - Multisampling anti-aliasing
CFAA - Custom Filter anti-aliasing: http://www.pc.sk/modules.php?name=artic ... 58538&p=12" onclick="window.open(this.href);return false;
CSAA - Coverage Sampling anti-aliasing: http://developer.nvidia.com/object/cove ... ed-aa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SSAA - Supersampling anti-aliasing
SSAA a kombinované módy (MSAA + SSAA) sa dajú na GeForce grafických kartách, napriek oficiálnej nepodpore v control panely, zapnúť pomocou veľmi užitočnej utilitky nHancer:


Osobne používam na Radeon HD 4870 X2 okrem MSAA aj Edge-Detect CFAA, pokiaľ je dostatok výkonu - najmä teda pri starších hrách (1-2 roky). S GTX 280 som používal pomerne často CSAA (8xAA), ale záležalo to od hry, či prinieslo oproti 4xMSAA aj nejaké zlepšenie kvality. Pri testoch GTX 295 som si s určitými hrami vyskúšal aj SLI AA (32xQ) - Crysis Warhead, 2560x1600, max detaily a 1-3 FPS
