NFS Shift - návrat ku koreňom
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
No po tom co som videl ponuku aut a kratke videjka, tak zacinam slintat po nejakom upgrade PC. Zrejme uz nebudem len pri LFS
CPU: Ryzen 5 5600X, MB: MSI MPG B550 Gaming plus, RAM: 2x16GB Patriot Viper Steel DDR4 3600 Mhz, GPU: XFX Speedster QICK 319 RX6750XT CORE, Monitor: HP OMEN 27q, HDD: Seagate Ironwolf Pro 4TB, M2: Samsung 970 Evo plus 1TB, Crucial P5 plus 2TB SSD: Apacer Panther AS350 512GB PSU: Corsair RM850X Gold, Case:Fractal Define S, NET:Orange FiberNet 500Mb, OS: Win 10 pro 64
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
tak nakoniec to bude arkáda ako bič. to som nečakal, ale asi som mal keď sa chlapci zo Slighty Mad Studios spriahli s diablovým spolkom, rozumej EA
škoda, výber áut super, grafika tiež fajn, potenciál bol určite...
škoda, výber áut super, grafika tiež fajn, potenciál bol určite...
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
podľa čoho súdiš, že to bude arkáda ???
CPU:AMD Phenom II X3 720 Black Edition 2.8 GHz @ 3.5 GHz 1.300 V,Cooler:EKL Alpenföhn Brocken,MB:ASUS M3A79-T Deluxe,RAM:4x2GB 800MHz A-DATA Vitesta Extreme Edition,VGA:MSI R9 279 2GB, HDD:WD3200AAKS + WD800AAJS, Kingston HyperX FURY SSD 120GB PSU:Enermax PRO82+ 525W,Monitor:SAMSUNG T220
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
podľa tých videí z kokpitu. jazdný model je úplne mimo, hlavne tá priľnavosť v zákrutách až bije do očí (koľajnice).
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
no nehnevaj sa.. ale ty si pekný trapko. a hlavne nejaký odborník jak r-ť. ty vieš ako ktorý hráč hrá, ako brzdí, ako točí volantom podľa toho čo vidíš na obrazovke vo videu, hej? ty vieš prenášať jeho pocity do tvojej múdrej hlavy??? si cooool.. mne to podľa tohoto gameplay videa nepripadá ako arkáda..dexman napísal:podľa tých videí z kokpitu. jazdný model je úplne mimo, hlavne tá priľnavosť v zákrutách až bije do očí (koľajnice).
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-need-for/50473" onclick="window.open(this.href);return false;
a ani tohoto z kokpitu ako vravíš ty..
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-need-for/50459" onclick="window.open(this.href);return false;
:::Acer Aspire 5520G::: AMD Turion 64 x2 TL-60(2,0 Ghz, 2 x 512 KB L2 cache):::Up to 1280MB NVIDIA GeForce 8600M GS TurboCache :::2GB DDR2:::15,4 WXGA Acer CrystalBrite LCD:::250GB HDD:::Windows Vista Home Premium SP1:::
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
áno, presne podľa tých videí som to súdil. čo má spoločné štýl jazdy nejakého človeka s jazdným modelom? šoféroval si ty už niekedy auto? asi nie keď podľa teba sa to podobá realite za volantom. tie autá brzdia ako keby mali za sebou padáky, o vplyve zrážok na správanie sa auta radšej ani nejdem hovoriť, to je kapitola sama o sebe. prejazd zátačkami ala TGV. je to arkáda. to nezmamená, že je to niečo zlé, len bolo to prezentované v inom svetle.
kľudne si pozri na YouTube nejaké video z kokpitu, napríklad Porsche SuperCup alebo GT série. pozeraj kedy začínajú brzdiť a akým spôsobom prechádzajú zákrutami. a nabudúce sa zdrž trápností, keď nevieš normálne diskutovať tak nediskutuj.
kľudne si pozri na YouTube nejaké video z kokpitu, napríklad Porsche SuperCup alebo GT série. pozeraj kedy začínajú brzdiť a akým spôsobom prechádzajú zákrutami. a nabudúce sa zdrž trápností, keď nevieš normálne diskutovať tak nediskutuj.
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
K tomu videu z kokpitu akurat toto je video pri ktorom sedel nejaky amater a vobece nebrzdil vsak sa draza od mantinelov kukni si ine vide o tomto pisali aj na fanstrankach.
Dalej v sifte sa bude dat nastavit obtiaznost ako vies ze toto nebola ta najlajsia teda najarkadovejsia
hm?????
Dalej v sifte sa bude dat nastavit obtiaznost ako vies ze toto nebola ta najlajsia teda najarkadovejsia
hm?????
AMD Ryzen R7 1700X @3.85 , CRYORIG H5, R9 270, 16GB ram,
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
ja nevravím, že si povedal, že to bude zlá hra. ja som videl, že si hovoril iba o tom, že to nebude simulácia, ale arkáda.. vodičák mám a samozrejme som už za volantom sedel.. a robil som aj "rally" takže viem ako sa správa auto.. aj tak si myslím, trapošíš skôr ty ako ja, ale to zistíme až keď vyjde shift a zahráme si ho.. potom sa ti ospravedlním ak to bude arkáda aj na najťažšej obtiažnosti. sám som zvedavý. ja tam v tom videu vidím normálne brzdné dráhy, ktoré sú priamo úmerné rýchlosti auta. pretekárske autá majú trochu iné brzdné vlastnosti ako bežné autá. používajú špeciálne zmesi v pneumatikách, špeciálny dezén, podvozok, pružiny,tlmiče.. veď predsa všetko je iné. nemôžeš porovnávať či má niekto vodičák s tým ako sa jazdí na okruhoch. to si zas zatrpošil, lebo porovnávať jazdu po normálnych cestách s jazdením s niekľko stokokoňovými strojmi po okruhoch, je ako porovnávať skúter s kawasaki ninja. tak rozmýšľaj čo hovoríš.. ja neviem čo ty pozeráš, ale možno niečo iné.. hrávam okrem iného aj rbr, kde sú tie podmienky síce trochu iné, ale s rozumom sa podľa toho dá porovanať čo je realita.. ozvem sa po vydaní hry..dexman napísal: áno, presne podľa tých videí som to súdil. čo má spoločné štýl jazdy nejakého človeka s jazdným modelom? šoféroval si ty už niekedy auto? asi nie keď podľa teba sa to podobá realite za volantom. tie autá brzdia ako keby mali za sebou padáky, o vplyve zrážok na správanie sa auta radšej ani nejdem hovoriť, to je kapitola sama o sebe. prejazd zátačkami ala TGV. je to arkáda. to nezmamená, že je to niečo zlé, len bolo to prezentované v inom svetle.
kľudne si pozri na YouTube nejaké video z kokpitu, napríklad Porsche SuperCup alebo GT série. pozeraj kedy začínajú brzdiť a akým spôsobom prechádzajú zákrutami. a nabudúce sa zdrž trápností, keď nevieš normálne diskutovať tak nediskutuj.
:::Acer Aspire 5520G::: AMD Turion 64 x2 TL-60(2,0 Ghz, 2 x 512 KB L2 cache):::Up to 1280MB NVIDIA GeForce 8600M GS TurboCache :::2GB DDR2:::15,4 WXGA Acer CrystalBrite LCD:::250GB HDD:::Windows Vista Home Premium SP1:::
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
skús si aj prečítať čo píšeš a potom hovor kto tu trapoší. takže podľa teba autá z GT serií majú podstatne dlhšiu brzdnú dráhu ako BMW M3 alebo Porsche 911 GT3 asi to rovno postnem do Hall of Shame, lebo to je fakt perla. ešte raz, pozri si záznam z kokpitu vozidla GT sérií a následne tú párodiu na priľnavosť. porovnaj a potom sa zasmej, že aké kraviny si tu potil. so žiadnymi cestovnými vozmi typu Punto som to neporvnával tak tu nerozprávaj somariny. tie brzné dráhy nie sú normálne ani náhodou a keď toto nevidíš tak no comment. porovnávať s RBR veľmi zmysel nemá, keď už tak len na spevnenom povrchu, a rozdiel tam je zrejmý. mám silný pocit, že sa tu bavím s človekom čo hráva s pohľadom spoza auta a potom hodnotí, či sa to podobá realite. way to go. zahraj si GTR2, čo je jedna z najvernejších simulácií ak nie najvernejšia a potom si opať pozri tie videá. o opäť sa zasmej. ale možno ozaj majú tie autá padáky za sebou
počkám si, možno pri inej obtiažnosti sa aj rapídne zmení fyzika, aj keď dosť pochybujem. a k tomu odrážaniu, ďaľší príklad 'vernosti'. to je skôr tivoli než realita, aj pri silnom narazení do auta vpredu sa nekoná žiadne rozhodenie, veselo sa ide ďalej. 'realita' za všetky drobné.
počkám si, možno pri inej obtiažnosti sa aj rapídne zmení fyzika, aj keď dosť pochybujem. a k tomu odrážaniu, ďaľší príklad 'vernosti'. to je skôr tivoli než realita, aj pri silnom narazení do auta vpredu sa nekoná žiadne rozhodenie, veselo sa ide ďalej. 'realita' za všetky drobné.
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
hmm.. a toto som kde písal? "..takže podľa teba autá z GT serií majú podstatne dlhšiu brzdnú dráhu ako BMW M3 alebo Porsche 911 GT3.." To by ma celkom zaujímalo.. Nemáš náhodou dyslexiu? Prečítaj si to prosím ešte raz a zamysli sa nad sebou..
"..so žiadnymi cestovnými vozmi typu Punto som to neporvnával tak tu nerozprávaj somariny.." To fakt nie, ale to som ani netvrdil. Opäť asi problém s čítaním alebo možno s chápaním ? Reagoval som na tvoju otázku, či mám vodičák..
"..porovnávať s RBR veľmi zmysel nemá, keď už tak len na spevnenom povrchu.." Ooooo.. aký odborník.. Že na spevnenom povrchu.. Áno, na porovnanie som myslel povrch - asfalt. Tam sa to porovnať dá..
"..mám silný pocit, že sa tu bavím s človekom čo hráva s pohľadom spoza auta a potom hodnotí, či sa to podobá realite.." Tvoj pocit ťa opäť klame.. Ty by si nemal dávať na svoje pocity.. Nie, nejazdím s pohľadom spoza auta. Všetky hry týkajúce sa akýchkoľvek áut či už NFS, Race, LFS, RBR, Grid atď hrávam zásadne iba z pohľadu nárazníka alebo kokpitu.. Odvždy.
Ja sa ti ospravedľňujem, za to, že som na teba "zaútočil". Mohol som byť miernejší, každopádne.. Ale čo som písal o hre, tak to zatiaľ platí. Nejak ma tvoje video nepresvedčilo.. Ako som písal, uvidíme.. Ale tvoj názor ti neberiem. Každý má samozrejme právo na svoj..
"..so žiadnymi cestovnými vozmi typu Punto som to neporvnával tak tu nerozprávaj somariny.." To fakt nie, ale to som ani netvrdil. Opäť asi problém s čítaním alebo možno s chápaním ? Reagoval som na tvoju otázku, či mám vodičák..
"..porovnávať s RBR veľmi zmysel nemá, keď už tak len na spevnenom povrchu.." Ooooo.. aký odborník.. Že na spevnenom povrchu.. Áno, na porovnanie som myslel povrch - asfalt. Tam sa to porovnať dá..
"..mám silný pocit, že sa tu bavím s človekom čo hráva s pohľadom spoza auta a potom hodnotí, či sa to podobá realite.." Tvoj pocit ťa opäť klame.. Ty by si nemal dávať na svoje pocity.. Nie, nejazdím s pohľadom spoza auta. Všetky hry týkajúce sa akýchkoľvek áut či už NFS, Race, LFS, RBR, Grid atď hrávam zásadne iba z pohľadu nárazníka alebo kokpitu.. Odvždy.
Ja sa ti ospravedľňujem, za to, že som na teba "zaútočil". Mohol som byť miernejší, každopádne.. Ale čo som písal o hre, tak to zatiaľ platí. Nejak ma tvoje video nepresvedčilo.. Ako som písal, uvidíme.. Ale tvoj názor ti neberiem. Každý má samozrejme právo na svoj..
:::Acer Aspire 5520G::: AMD Turion 64 x2 TL-60(2,0 Ghz, 2 x 512 KB L2 cache):::Up to 1280MB NVIDIA GeForce 8600M GS TurboCache :::2GB DDR2:::15,4 WXGA Acer CrystalBrite LCD:::250GB HDD:::Windows Vista Home Premium SP1:::
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
reagoval som na tvoj výrok, že na brzdných dráhach sa ti nezdá nič neobvyklé a že podľa teba to nevypadá ako arkáda. to je to isté ako keby si tvrdil, že M3 bude brzdiť lepšie než závodné auto z GT2 sérií. tak neviem, mne príde neobvyklé, že BMW M3 zabrzdí z 250 km/h na 80 na smiešne krátkom úseku. tiež je zaujímavé, že M3 pri prudkom zabrzdení v ostrej zátačke vôbec nejaví známky nedotáčavosti, stabilita ako u formuly. ale brzdy sú najmenší problém, priľnavosť je ešte horšia, asi tie autá majú kolesá z nejakých tajných materiálov a pri prejazde zákrutami sa prepnú na super-grip mód. takisto vyváženie auta na limite, na výjazde dostane auto pretáčivý šmyk a veselo zrýchluje ďaľej, zároveň s kontrovaním. tiež tých pár prejazdov zákrutami driftom bolo úplne smiešnych v porovnaní s autami čo išli čistú stopu a bez šmyku. ale v realite to asi tak chodí, že na spevnenom povrchu budú autá čo jazdia šmykom rýchlejšie než autá čo idú čisto
z tých videí nič nenasvedčuje tomu, že by malo ísť o simuláciu. každý súdny človek čo niekedy riadil trošku lepšie auto na limite a hral nejaké simulátory to musí vidieť. je to tak zrejmé až to bije očí, hneď po pár sekundách.
z tých videí nič nenasvedčuje tomu, že by malo ísť o simuláciu. každý súdny človek čo niekedy riadil trošku lepšie auto na limite a hral nejaké simulátory to musí vidieť. je to tak zrejmé až to bije očí, hneď po pár sekundách.
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
ok, ok.. vidím, že si zbehlejší. ja som sa až tak o "tieto" detaily nikdy nezaujímal. Pravdou je, že mne to pripadalo ok.. Možno práve to, že jazdím vždy s kamerou na nárazníku je problém. Nevidím, čo robí auto "za mnou".. Rýchlosť tiež nikdy nesledujem, jazdím iba na pocit.., ktorý dostanem pri dlhšom hraní, takže ani si nejak neuvedomujem pri akej vzdialenosti pred zatáčkou brzdím. Možno ma vtedy pobúrilo to tvoje "arkáda ako bič". Arkáda ako bič boli napr Most wanted, Carbon atď. Ak toto nebude simulácia tak hádam sa to aspoň trochu priblíži k nej. Nie arkáda ako bič ale "skorosimulácia" Tak to bude potom taký Grid2..
//edit
inak to s tým brzdením. ja som to myslel práve tak, že BMW M3 tam nie je ako klasické cestné auto, ale práve o tom som písal, že tam je ako závodné auto. Veď to už musí mať nejakú úpravu pred tým ako to vypustia na okruh. Aj keď je to len hra. Samozrejme autá s GT sérií sú na tom lepšie, ale toto BMW zato, že je bez farby nemusí byť aj bez "vnútorného" tuningu. Pri týchto autách stačí "pooberať" pár (resp. dosť!) zbytočných kíl a auto sa hneď správa úplne inak. Nehovoriac o nastavení gometrie, podvozku, pneumatiky so špec. dezénom atď..
//edit
inak to s tým brzdením. ja som to myslel práve tak, že BMW M3 tam nie je ako klasické cestné auto, ale práve o tom som písal, že tam je ako závodné auto. Veď to už musí mať nejakú úpravu pred tým ako to vypustia na okruh. Aj keď je to len hra. Samozrejme autá s GT sérií sú na tom lepšie, ale toto BMW zato, že je bez farby nemusí byť aj bez "vnútorného" tuningu. Pri týchto autách stačí "pooberať" pár (resp. dosť!) zbytočných kíl a auto sa hneď správa úplne inak. Nehovoriac o nastavení gometrie, podvozku, pneumatiky so špec. dezénom atď..
:::Acer Aspire 5520G::: AMD Turion 64 x2 TL-60(2,0 Ghz, 2 x 512 KB L2 cache):::Up to 1280MB NVIDIA GeForce 8600M GS TurboCache :::2GB DDR2:::15,4 WXGA Acer CrystalBrite LCD:::250GB HDD:::Windows Vista Home Premium SP1:::
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
bol by si prekvapený, ale tie závodné špeciály sa často až tak nelíšia od áut, z ktorých vychádzajú. aj keď to neplatí všeobecne. napríklad v Porsche Supercup jazdia 911 GT3 997, ktoré sa aj normálne predávajú. závodné autá budú samozrejme ľahšie o nejakých 150-200 kg, čo sa určite prejaví, ale nebude to rozdiel ako deň a noc. jediná zmena je tam v pneumatikách a v hmotnosti, keramické brzdy sa dajú objednať aj k cestovným vozom, podvozok a motor ostáva rovnaký. treba si uvedomiť, že cestovné autá ako GT3 alebo Ferrari 430 Scuderia sú už samy o sebe športové stroje, aj nastavením aj pneumatikami a celkovým správaním. časmi na kolo by sa cestovné GT3 mali držať tých závodných s odstupom okolo 5%.
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
tak ale to BMW M3.. To po úprave musí byť skoro deň a noc..
:::Acer Aspire 5520G::: AMD Turion 64 x2 TL-60(2,0 Ghz, 2 x 512 KB L2 cache):::Up to 1280MB NVIDIA GeForce 8600M GS TurboCache :::2GB DDR2:::15,4 WXGA Acer CrystalBrite LCD:::250GB HDD:::Windows Vista Home Premium SP1:::
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
to je dosť možné, nejak ich neregistrujem tie nové M3. v akých seriách jazdia? bez ohľadu na to, stále to vypadá na arkádu. ale počkám si na demo, aby som si urobil konečný názor.