Direct3D 11
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6731
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Direct3D 11
da sa povedat, ze prva oficialne oznamena DX11 hra bude DIRT 2, kvoli comu sa odklada - male prekvapenie od codemasters, ti sa nezvykli nejako nahanat za grafikou
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=64000" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=64000" onclick="window.open(this.href);return false;
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Direct3D 11
Codemasters goes DirectX 11: DiRT 2, GRID 2, and F1 2010
Prve vyhody skorsieho uvedenia dx11 kariet sa prave zacinaju ukazovat
Prve vyhody skorsieho uvedenia dx11 kariet sa prave zacinaju ukazovat

Re: Direct3D 11
Nepochopil som otazke, na trhu samozrejme nie su. To vies aj sam a tiez sam dobre vies, ze s najvacsou pravdepodobnostou budu na trhu prve karty s D3D 11 prave od ATI, co sa ti evidentne ale velmi nepaci. To je cele, skorsie uvedenie ma svoje vyhody. Optimalizacia hier, atd.
Re: Direct3D 11
mne to vôbec nevadí, len ty si to napísal tak, ako keby už boli na trhu
obe spoločnosti však už majú hotové D3D 11 compilant GPUs a čakajú už len na TSMC
samozrejmeyesper napísal:To je cele, skorsie uvedenie ma svoje vyhody. Optimalizacia hier, atd.
obe spoločnosti však už majú hotové D3D 11 compilant GPUs a čakajú už len na TSMC
s pozdravom, crux.
Re: Direct3D 11
Presne to som myslel
Len neviem ci maju teraz obe spolocnosti aj revizie, s ktorymi je mozne dosiahnut aspon aku taku Yieldcrux2005 napísal: obe spoločnosti však už majú hotové D3D 11 compilant GPUs a čakajú už len na TSMC
Re: Direct3D 11
yesper napísal:Presne to som myslel

primárne môže za zlé yields TSMC.
a revízia GPU môže do presne akej miery ovplyvniť yield rate? alebo si myslíš, že s produkčným siliconom (A2, resp. A11) jednotlivých GPUs (nezáleží ako sa volajú) sa nedajú dosiahnuť dostatočné yields?
s pozdravom, crux.
Re: Direct3D 11
neviem z coho ti je tak na smiech, ze nechapes jednej vete co som napisal? Staci si precitat clanok, na ktory je odkaz a vela ludi to pochopi ihned, vidim ale ze rad podrypujes.crux2005 napísal:![]()
Ano primarny problem TSMC. Takze uprava jadra nemoze ani trocha vylepsit yields?crux2005 napísal: primárne môže za zlé yields TSMC.
a revízia GPU môže do presne akej miery ovplyvniť yield rate? alebo si myslíš, že s produkčným siliconom (A2, resp. A11) jednotlivých GPUs (nezáleží ako sa volajú) sa nedajú dosiahnuť dostatočné yields?
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Direct3D 11
Nemoze. Problem je s technologiou vyroby, nie s vyrobkom. To ako keby si povedal, ze vo fabrike na noze nefunguje bruska, tak budeme predavat tupe noze, lebo potom mozme predavat...
Re: Direct3D 11
Takze yields, podla tohoto co tvrdis, je rovnake u RV8xx a GT3xx?
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Direct3D 11
To zas jasne nie, kedze pocet funkcnych kusov voci vyrobenym (=yields) je samozrejme u mensich suciastok vyssi, to ale nemeni nic na situacii ze je to menej ako od TMSC obaja vyrobcovia pozaduju. Ak si AMD ci NVIDIA objedna vyrobu napr. 10000 ks cipov za tyzden a TMSC je schopne vyrobit iba 3000, tak jednoducho je nutne na TMSC cakat kym odladi svoju vyrobu na pozadovanu uroven. O tom je cely problem, nedostupnost HD4770, meskanie 40nm NV kariet... A upravou navrhu pri takom komplexnom navrhu akym je vykonny graficky cip nic nedosiahnes, ked je samotny vyrobny proces na
.

Re: Direct3D 11
to samozrejme je ale silné zovšeobecnenie, lebo vždy to tak nemusí byťfaugusztin napísal:To zas jasne nie, kedze pocet funkcnych kusov voci vyrobenym (=yields) je samozrejme u mensich suciastok vyssi
"samozrejme"yesper napísal:vidim ale ze rad podrypujes.

s pozdravom, crux.
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Direct3D 11
Vzdy to tak nemusi byt, ale v drvivej vacsine pripadov to tak je. Samozrejme ak sa dany cip trafi do slabosti daneho vyrobneho procesu, tak moze byt aj mensi cip problemovejsi. Ale sanca ze sa take nieco dostane do hromadnej vyroby je relativne mala, s pripadnymi obmedzeniami predsa pocitaju uz pri samotnom navrhu.