AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Sem patri všetko o ovládačoch a nastaveniach ovládačov pre základné dosky, grafické karty a príslušenstvo plus všetko o nových BIOSoch, flashovaní zakladných dosiek, grafických kariet a iného HW...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa crux2005 »

Download linky:
http://techpowerup.com/101660/AMD_Sneak ... Suite.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.computerbase.de/downloads/tr ... lettpaket/" onclick="window.open(this.href);return false;

D3D ovládač je 8.640

Obrázok
* Battleforge DirectX 10/DirectX 10.1 performance improves of up to 50% with the largest gains in configurations using ATI CrossFireX technology.
* Company of Heroes DirectX 10 performance improves of up to 77%.
* Crysis DirectX 10 performance of ATI CrossFireX technology in dual mode improves of up to 10% and quad mode performance improves of up to 34%.
* Crysis Warhead DirectX 10 performance of ATI CrossFireX technology in dual mode improves of up to 7% and quad mode performance improves of up to 69%.
* Far Cry 2 DirectX 10 performance of ATI CrossFireX technology in dual mode improves of up to 50% and quad mode performance improves of up to 88%.
* Tom Clancy´s H.A.W.X. DirectX 10/DirectX 10.1 performance of ATI CrossFireX technology in dual mode improves of up to 40% and with quad mode performance improving of up to 60%.
* UnigineTropics OpenGL performance improvements of up to 20%.
* UnigineTropics DirectX 10 performance of ATI CrossFireX technology in quad mode improvements of up to 20%.
* World in Conflict DirectX 10 performance improvements of up to by 10%.

This release of the ATI Catalyst driver provides OpenGL 3.1 extension support. The following is a list of OpenGL 3.1 features and extensions added in ATI Catalyst 9.8:

* Support for OpenGL Shading Language 1.30 and 1.40.
* Instanced rendering with a per-instance counter accessible to vertex shaders (GL ARB draw instanced).
* Data copying between buffer objects (GL EXT copy buffer).
* Primitive restart (NV primitive restart). Because client enable/disable no longer exists in OpenGL 3.1, the PRIMITIVE RESTART state has become server state, unlike the Nvidia extension where it is client state. As a result, the numeric values assigned to PRIMITIVE RESTART and PRIMITIVE RESTART INDEX differ from the NV versions of those tokens. o At least 16 texture image units must be accessible to vertex shaders, in addition to the 16 already guaranteed to be accessible to fragment shaders.
* Texture buffer objects (GL ARB texture buffer object).
* Rectangular textures (GL ARB texture rectangle). o Uniform buffer objects (GL ARB uniform buffer object).
* SNORM texture component formats.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
valistar
VIP
VIP
Príspevky: 6853
Dátum registrácie: So 14. Mar, 2009, 19:27
Bydlisko: Ostrava/Košice

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa valistar »

radsej by mali pridat spat tie moznosti nastaveni ktore boli v starsich catalystoch, zlepsit podporu pod win7 - napr. taky downsampling. ale velmi do toho nevidim ... mozno sa to planuje s 9.9 al. v.10? :rolleyes:
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa crux2005 »

výkon, výkon, výkon! :whistle:
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa crux2005 »

s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa crux2005 »

okrem toho, že sa už dlhšie dá stiahnuť z game.amd.com a je dostupná celá Release Notes, zverejnila AMD/ATi aj hotfix 9.8:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa ... Games.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
NETcafeLV
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 343
Dátum registrácie: Št 18. Okt, 2007, 08:00
Bydlisko: Levice

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa NETcafeLV »

neviem preco, ale po nahodeni CCC 9.8 mam v hrach kockaty obraz ako keby bez AA, aj ked ho mam v hre zapnuty
vynutil si aj na CCC AAx16 ale ziadny ucinok to nebol
mal CCC 9.2 a nerobilo mi to
neviete v com moze byt chyba?
MB: ASUS Z170 Pro Gaming CPU: Intel Core i7-6700K + NZXT Kraken X61 RAM: Kingston 2x16GB DDR4 2133MHz VGA: nVIDIA GeForce GTX980 SDD: Kingston SSDNow V300 240GB HDD: 3x2TB WD Green + 1x3TB WD Green PSU: Corsair HX1000W CASE: FRACTAL Define XL R2 Black Pearl
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa crux2005 »

zapni AA v hre
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
valistar
VIP
VIP
Príspevky: 6853
Dátum registrácie: So 14. Mar, 2009, 19:27
Bydlisko: Ostrava/Košice

Re: AMD/ATi Catalyst 9.8 WHQL

Príspevok od používateľa valistar »

pisal ze ho MA v hre zapnuty ..

Návrat na "Ovládače a BIOSy"