Pozastavoval som sa nad Tvojím veľmi silným vyhlásením, že GoldSrc aj Source engine sú "o hovne". To z úst môže vypustiť naozaj iba laik alebo takzvaný teoretik, čo iba píše, ale praktické skúsenosti nemá. ;-)
a určite mi zrovna ty budeš prikazovať, aby som si niečo naštudoval ...
Niesom CSkár, ale mám praktické skúsenosti a viem ako sa v tejto situácií veci majú. Ty si tu zjavne hlásal niečo iné, bohužial však iba zo znalosťami, čo si niekde vyčítal, nič priame, konkrétne. Obzvlášť moderátor by nemal reagovať, pokiaľ si nieje istý tým, čo píše. Nič iné ...
Pôvodný dotaz sa týkal Counter Striku ? Áno, na ten si odpovedal chybne s očividnou neznalosťou problému, typický omyl "60 FPS stači, lebo LCD viac nedokáže zobraziť". Vyvrátil som Ti to a namiesto toho, aby si si z toho zobral ponaučenie, si tu začal spletať bludy o tom, ako je HL 1 / 2 engine "na hovno". Na takéto, ehm, "výroky" som už musel reagovať a nakoniec to skončilo tak, že si tu vediem veselé OT s útočiacim moderátorom, naozaj pekná vizitka.
chlapci, ja vidím rozdiel medzi 60fps a 100fps, ja tu nespochybňujem nikoho reči (popravde o tom že ide dobre len na 100fps som nevedel, ale stále si stojím za tým že je to hovno engine presne kvôli tomuto.), len proste hovorím, že 100fps bežný monitor nestíha (závisí na elektronike), a vzniká tearing (porovnajte si napríklad Samsung 2233BW vs 2233RZ, ten stíha 120fps bez problémov keďže je 120Hz).
o tearingu som nevedel, ani som ho nejako brutal nepostrehol, ale to kvoli tomu, lebo som o nom nevedel, nie som expert na monitory a ani nemam moc cas pri hrani to riesit
source engine je vzdialena odvodenina quake3 enginu (id tech 3), rovnako aj COD engine (jednotka bezi na lahko upravenom Q3 engine, 2 a 4 su uz dost velke modifikacie, ale stale je to len nabalene na id tech 3 jadro)
a zakladnym bugom Q3 engine su prave tie FPS, ale aj bunnyhop (v COD odstraneny), potom jump zavisly na FPS (to sa zasa myslim neprejavuje v CSku, v COD je to zaklad, bez tych FPS si niekedy vo velkej prdeli)
zial, je to tak, ze co nie je zakazane, je povolene
zakazat nieco, co je "basic game mechanics" ale nejde
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
rozdiel medzi 60 a 100 fps je znacke velky ... ak mas ty 100 fps a druhy clovek s 60 fps tak ta v CSku nepredbehne aj keby mal stihacku .. je to osbna skusenost ...
05jarule napísal:rozdiel medzi 60 a 100 fps je znacke velky ... ak mas ty 100 fps a druhy clovek s 60 fps tak ta v CSku nepredbehne aj keby mal stihacku .. je to osbna skusenost ...
to ten so 100 fps beží akože rýchlejšie podľa teba hej?
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω