NFS Shift - návrat ku koreňom
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
skynet mu drzal pistol pri halve a on len cita text co mu napisal
borec co robil recenziu tu hru uz odsudil ked cital jej nazov. NFS nikdy neznamelo simulaciu, ale oba arkadu. Lenze shift sa tomu vymika, ked si odmyslim vsetky tie blbosti s bodmy, levelovanie, ale beriem do uvahy len cistu jazdu tak je na tom shift velmi dobre, kazde auto sa treba naucit jazdit, nie je to len o tom ze je jedno co chytim do ruky a odjazdim s tym najlepsie casy. Velkym pokrokom je aj to nastavenie auta, dost to dokaze zmenit jazdne vlastnosti a chovanie auta na trati, a dovolim si povedat ze pre kazdu trat treba auto nastavit aby bolo vyborne ovladatelne. Toto su u mna simulativne prvky.
Pre koho prevysuje vacsi pocit simulacie tak je to simulativna hra s arkadovymi prvakami a kto v tom vidi viac akradu tak je to arkada so simulativnymi prvkami.
Shift nie je klasickym nastupcom serie, ta seria sa ukoncila NFS porche. Ale vidali sa lepsim smerom ako sli doteraz. Preto shift ma u mna velke +
borec co robil recenziu tu hru uz odsudil ked cital jej nazov. NFS nikdy neznamelo simulaciu, ale oba arkadu. Lenze shift sa tomu vymika, ked si odmyslim vsetky tie blbosti s bodmy, levelovanie, ale beriem do uvahy len cistu jazdu tak je na tom shift velmi dobre, kazde auto sa treba naucit jazdit, nie je to len o tom ze je jedno co chytim do ruky a odjazdim s tym najlepsie casy. Velkym pokrokom je aj to nastavenie auta, dost to dokaze zmenit jazdne vlastnosti a chovanie auta na trati, a dovolim si povedat ze pre kazdu trat treba auto nastavit aby bolo vyborne ovladatelne. Toto su u mna simulativne prvky.
Pre koho prevysuje vacsi pocit simulacie tak je to simulativna hra s arkadovymi prvakami a kto v tom vidi viac akradu tak je to arkada so simulativnymi prvkami.
Shift nie je klasickym nastupcom serie, ta seria sa ukoncila NFS porche. Ale vidali sa lepsim smerom ako sli doteraz. Preto shift ma u mna velke +
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- skynet6542
- Nový používateľ
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: So 21. Feb, 2009, 20:52
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
Cely SHIFT ma spolocne so simulaciou velmy malo. Je to tak na 90% arkada a na 10% simulacia. Tie nadstavenia su dost zle, keby aspon jednotky napisali v akych to je, tak by to bolo zaujimavejsie... S nadstaveniami v neakej simulacii sa to ani porovnat neda, lebo tam si nadstavujem auto podla toho jak potrebujem, tuto to je naopak, musim zistit, ako ho nadstavit aby sa dalo ovladat...
A keby som ja pisal tu recenziu, tak by som to zacal porovnavat s mojim oblubenym GTR, co ej simulacia a myslim, ze zo SHIFTu by bola nie 90%na arkada ale 100%na
A keby som ja pisal tu recenziu, tak by som to zacal porovnavat s mojim oblubenym GTR, co ej simulacia a myslim, ze zo SHIFTu by bola nie 90%na arkada ale 100%na
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
tak ale nemozes porovnavat Shift s GTR alebo rfactorom, Shiftm je pre siroku verejnost, ktora si ktomu sadne raz za tyzden na hodinku, rFactor a podobne su hry, kde si musis urobyt setup, nacicit jazdu a tak, (hravam F1 po nete)
AMD Ryzen R7 1700X @3.85 , CRYORIG H5, R9 270, 16GB ram,
- skynet6542
- Nový používateľ
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: So 21. Feb, 2009, 20:52
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
Ved preto hovorim, ze to nikto nemoze nazvat simulaciou, proste je to cista arkada s neakymi malo prvkami simulacie...
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6682
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
od simulacie ma shift daleko
ten handling model je divny, treba tam jazdit v smyku a ako sa hovori v tej videorecenzii, zakladom je naucit sa brakepointy a mas to vyhrate
AI je dost debilna - zavadzaju a nemaju najmensi problem fuknut to do mna zozadu. hram na normal ci medium ci co to a pri dlhsich zavodoch, ked ich davam o kolo v kazdej zakrute vylietavaju
hram so vsetkymi helpermi off, ziadne ABS ani nic ine a ked jemne kliknem na brzdovy pedal, auto gumuje - wtf??
nastavenie auta je celkom parodia, ide to po krokoch, nie plynule, takze ked si na corvette chcem dat trochu dlhsiu 6-ku, ale nie moc dlhu, aby to aj zrychlovalo, tak proste nemozem. setup je tam na to, aby sa tie auta dali ovladat, pridas pritlaky, znizis kusok podvozok a je to, viac robit vacsinou netreba
niektore auta su velmi divne, taky lotus elise ked dam na works conversion, tak ide max. 250 a motor ide vyskocit spod kapoty na najvyssich otackach, posuniem sestku o jedno viac na max. speed a zrazu sa tomu tazko zrychluje
dalej tie auta idu po trave/piesku/comkolvek prakticky rovnako ako po asfalte
je to typicka konzolova hra, arkadovka jako svina, jedine, co ju od vacsiny inych konzoloviek odlisuje, ze to nie je taka sracka. celkovo sa mi to celkom paci a da sa to slusne zajazdit. Zial vyvoj primarne pre konzoly nam dosiera hry a bude ich dosierat aj nadalej...
ten handling model je divny, treba tam jazdit v smyku a ako sa hovori v tej videorecenzii, zakladom je naucit sa brakepointy a mas to vyhrate
AI je dost debilna - zavadzaju a nemaju najmensi problem fuknut to do mna zozadu. hram na normal ci medium ci co to a pri dlhsich zavodoch, ked ich davam o kolo v kazdej zakrute vylietavaju
hram so vsetkymi helpermi off, ziadne ABS ani nic ine a ked jemne kliknem na brzdovy pedal, auto gumuje - wtf??
nastavenie auta je celkom parodia, ide to po krokoch, nie plynule, takze ked si na corvette chcem dat trochu dlhsiu 6-ku, ale nie moc dlhu, aby to aj zrychlovalo, tak proste nemozem. setup je tam na to, aby sa tie auta dali ovladat, pridas pritlaky, znizis kusok podvozok a je to, viac robit vacsinou netreba
niektore auta su velmi divne, taky lotus elise ked dam na works conversion, tak ide max. 250 a motor ide vyskocit spod kapoty na najvyssich otackach, posuniem sestku o jedno viac na max. speed a zrazu sa tomu tazko zrychluje
dalej tie auta idu po trave/piesku/comkolvek prakticky rovnako ako po asfalte
je to typicka konzolova hra, arkadovka jako svina, jedine, co ju od vacsiny inych konzoloviek odlisuje, ze to nie je taka sracka. celkovo sa mi to celkom paci a da sa to slusne zajazdit. Zial vyvoj primarne pre konzoly nam dosiera hry a bude ich dosierat aj nadalej...
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
Zdravím
Žiaľ, ja sa nepridám do žabo-myších vojen, či je to simulácia alebo arkáda a v akom percentuálnom podiele.
Trápi ma, že hra sa potrháva a neviem prečo. FPS je kopec a skúšal som iné nastavenia ale nič. Kedysi to robilo aj na FAR CRY 2, ale tam som sa prehodil do renderovania cez DX9 a bolo to v cajku, teraz však DX10 resp. DX9 si nevyberiem.
Môžte poradiť čo s tým?
PS. Catalyst 9.9, Win Vista 64 bit
Žiaľ, ja sa nepridám do žabo-myších vojen, či je to simulácia alebo arkáda a v akom percentuálnom podiele.
Trápi ma, že hra sa potrháva a neviem prečo. FPS je kopec a skúšal som iné nastavenia ale nič. Kedysi to robilo aj na FAR CRY 2, ale tam som sa prehodil do renderovania cez DX9 a bolo to v cajku, teraz však DX10 resp. DX9 si nevyberiem.
Môžte poradiť čo s tým?
PS. Catalyst 9.9, Win Vista 64 bit
Spoiler: ukázať
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
robi to casto na atinach, neviem tiez vsak preco.
snad to opravia v nejakych nadchadzajucich catalystoch. alebo este lepsie rovno EA v novom patchi. pretoze rovnake prepady fps sa vyskytuju aj na Ps3
snad to opravia v nejakych nadchadzajucich catalystoch. alebo este lepsie rovno EA v novom patchi. pretoze rovnake prepady fps sa vyskytuju aj na Ps3
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
prepad FPS a seknutie je vseobecny, nie len u teba. Mal by vijst nejaky patch na to
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
stiahol som patch na našu európsku verziu hry ale nič to nerobí veruHellAngel napísal:prepad FPS a seknutie je vseobecny, nie len u teba. Mal by vijst nejaky patch na to
skôr to pridalo nejaký ten graphic bug (steblá trávy na trati)
teda neviem, či je to ten správny patch má asi 13 MB
Spoiler: ukázať
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
no to je zatial jediny patch, riesi vsak len to ze sa da hrat cez lan a v menu ide myska
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
tak tak, na grafiku nebolo zatial nic vydane, iba som niekde cital ze pride naprava, neviem ci len priamo od vyrobcov kariet alebo opravny patch. Chyba bude asi v hre, pretoze to robi aj na konzolovych verziach, no uvide, ja som to hral a zatial som to az tak brutalne nepocitil
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
Tak prispejem aj ja svojou troskou do mlyna:
Vlastnim NFS Shift uz skoro 2 tyzdne a napriek mnohym iritujucim bugom a hernym prvkom ktore uz boli spominane vyssie je to jednoznacne u mna GOTY 2009.
Gratulujem tvorcom k tomu ako sa im podarilo sklbit zabavnu arkadu so serioznou simulaciou, s priklonom k tomu druhemu. Simulatory typu GTR2 som sice vzdy obdivoval ale nikdy som ich nehraval pretoze ma nebavili... Pri Shifte mam prvy krat pocit ze sa bavim pri prachsprostom jazdeni koleciek.
Najskor som to hral na X360 gamepade ale naskytla sa prilezitost a za 30EUR som cez inzerat kupil volant Logitech Driving Force Pro, s ktorym je to uplne o niecom inom. Chcelo to trochu zvyku ale uz by som to za gamepad nemenil, a uz vobec nie za klavesnicu. Hram na "bumper view", nepotrebujem vidiet pred sebou v cockpite druhy volant a naopak potrebujem mat co najlepsi vyhlad na trat. Radenie manualne, assisty vypnute, ABS+traction+ESP zapnute, AI=high kde sa len da. Damage off kedze AI je stupidne agresivna.
Ak by mal niekto zaujem tak tu su moje nastavenia, velmi odporucam. Logitech Profiler:
a xml settings (courtesy of TechAde, s mojimi malymi modifikaciami):
http://www.itworks.sk/storage/vehiclese ... _wheel.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by som privital v dalsom patchi:
- od dvojkliku na ikonu hry po hlavne menu NEVYZADOVAT ANI JEDEN KLIK NAVIAC!! OMG!!! PRECO MUSIM KLIKNUT ESTE 10x a cakat 2 minuty kym som v menu??
- este viac skratit loading times, hlavne v online zavodoch
- uplne prekopat "aggressive" filozofiu hry, pripadne uplne odstranit tuto zlozku. Ani najvacsi debil v tejto hre nema sancu po leveli 20 mat prevazne agresivny profil, tak naco to v tej hre vobec je?
- odstranit drift
- lepsie frameraty pre ATI karty pri velkom pocte aut
- online game browser
Vlastnim NFS Shift uz skoro 2 tyzdne a napriek mnohym iritujucim bugom a hernym prvkom ktore uz boli spominane vyssie je to jednoznacne u mna GOTY 2009.
Gratulujem tvorcom k tomu ako sa im podarilo sklbit zabavnu arkadu so serioznou simulaciou, s priklonom k tomu druhemu. Simulatory typu GTR2 som sice vzdy obdivoval ale nikdy som ich nehraval pretoze ma nebavili... Pri Shifte mam prvy krat pocit ze sa bavim pri prachsprostom jazdeni koleciek.
Najskor som to hral na X360 gamepade ale naskytla sa prilezitost a za 30EUR som cez inzerat kupil volant Logitech Driving Force Pro, s ktorym je to uplne o niecom inom. Chcelo to trochu zvyku ale uz by som to za gamepad nemenil, a uz vobec nie za klavesnicu. Hram na "bumper view", nepotrebujem vidiet pred sebou v cockpite druhy volant a naopak potrebujem mat co najlepsi vyhlad na trat. Radenie manualne, assisty vypnute, ABS+traction+ESP zapnute, AI=high kde sa len da. Damage off kedze AI je stupidne agresivna.
Ak by mal niekto zaujem tak tu su moje nastavenia, velmi odporucam. Logitech Profiler:
a xml settings (courtesy of TechAde, s mojimi malymi modifikaciami):
http://www.itworks.sk/storage/vehiclese ... _wheel.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by som privital v dalsom patchi:
- od dvojkliku na ikonu hry po hlavne menu NEVYZADOVAT ANI JEDEN KLIK NAVIAC!! OMG!!! PRECO MUSIM KLIKNUT ESTE 10x a cakat 2 minuty kym som v menu??
- este viac skratit loading times, hlavne v online zavodoch
- uplne prekopat "aggressive" filozofiu hry, pripadne uplne odstranit tuto zlozku. Ani najvacsi debil v tejto hre nema sancu po leveli 20 mat prevazne agresivny profil, tak naco to v tej hre vobec je?
- odstranit drift
- lepsie frameraty pre ATI karty pri velkom pocte aut
- online game browser
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
ahojte,
borci mali ste moznost vidiet Shift na PC aj PS3 aby sa to dalo porovnat? Pripadne co si myslite, bude to lepsie na PC (ATI 4890) alebo na PS3?
borci mali ste moznost vidiet Shift na PC aj PS3 aby sa to dalo porovnat? Pripadne co si myslite, bude to lepsie na PC (ATI 4890) alebo na PS3?
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
je to lepsie na PC, vychadzajuaj patche, takze pripadne problemy so sekanim a podobne sa isto odstrania, a co sa tkyto tych zasekov v rhe tak tym trpi aj konzolova verzia
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- jardacarda
- Nový používateľ
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: Po 13. Dec, 2004, 14:00
- Bydlisko: Bratislava-Dubravka
Re: NFS Shift - návrat ku koreňom
ahojte mam taky problemik v hre, Ked nastavim tiene na minimum tak mi hra vzdy spadne, avsak ked ich vypnem alebo nastavim na med a high tak ide, viete mi poradit ako docielit aby hra nepadala pri nastaveni na low? Hram to na zostave v popise
PC1>DOSKA>Asus P5K PRO, CPU>Intel E2160@3.2Ghz, 1,35V Vcore, RAM>A-Data 2x1GB PC6400 a 1x2gb adata pc6400, VGA>Palit radeon HD3870, DISK>WD 160GB SATA2 8MB cahce, Samsung 640GB F1 DVD-RW>LG GSA L62N, PSU> Fortron bluestorm II 400W, Monitor>Asus 223T, KEYBOARD>Genius, MYŠ>Logitech RX250, Repro>Hercules XPS 2.100SilverWIFI>Tompcom Skycer 4001g
TLACIAREN>HP laserjet 1022n
TLACIAREN>HP laserjet 1022n