
Aky mate nazor hraci/nehraci na akcelerovanie grafiky s podporou physX , a bez nej a na nazory ratania fyziky pomocou Havoku, a co je perspektivnejsie do buducna




hej havok je cez cpu, nieje zly ale physx ho uz davno pretlacil a stale pretlacaXenon napísal:Havok nie je zly, ale stale sa pocita vylucne cez CPU, pokial viem. To je jeho chyba. A je viac rozsireny ako PhysX.
Havok môže byť samozrejme urýchlovaný aj GPUčkom, ako ukázala AMD/ATi...Xenon napísal:Havok nie je zly, ale stale sa pocita vylucne cez CPU, pokial viem. To je jeho chyba. A je viac rozsireny ako PhysX.
Co sa tyka neakcelerovanej fyziky - nuz, tam uzivatelovi moze byt uplne jedno ktory engine bol pouzity. 15 hier (+1 mod) nie je prave vyznamna konkurencna vyhoda (aj ked NVIDIA stavia PhysX do takejto pozicie)...Batman: Arkham Asylum
Crazy Machines II
Cryostasis
Dark Void
Darkest of Days
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (GRAW2)
Metal Knight Zero Online (MKZ)
Mirror's Edge
Nurien
PT Boats: Knights of the Sea
Sacred 2
Star Tales
Unreal Tournament 3
Unreal Tournament 3: Extreme Physics Mod
U-WARS
Warmonger: Operation Downtown Destruction