Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Kurnik, v robote to mame bloknute, co tam je? Nechce sa niekomu postnut screen?
Spoiler: ukázať
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Kopa ludom to tiez nejde, pozri si to tu.
http://www.dragonage-cz.cz/news.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dragonage-cz.cz/news.php" onclick="window.open(this.href);return false;
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Chuapi, jedna otazka ohladne Flemeth:
PS: jedna nespoilerovana otazka, uz ste si to rozdali s niektorou babou s party?
Spoiler: ukázať
Spoiler: ukázať
- GASPi
- Používateľ
- Príspevky: 2614
- Dátum registrácie: Pi 01. Jún, 2007, 08:00
- Bydlisko: Trnava/Hlohovec
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Flemeth:
...no Morigan ma zviedla
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
recenzia na Tiscali
http://games.tiscali.cz/reviews/dragon- ... a-recenze/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://games.tiscali.cz/reviews/dragon- ... a-recenze/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
presne ta druha strana mince z recnenzie vystihuje moje obavy
nemam cas sa na hru teraz kuknut ale to myslia vazne ze 3 druhy charov? ani nechcem vediet jakym klucov sa pridavaju atrtributy prekopkladam ze na 2hodinove rollovanie postavy mozem zabudnut
nemam cas sa na hru teraz kuknut ale to myslia vazne ze 3 druhy charov? ani nechcem vediet jakym klucov sa pridavaju atrtributy prekopkladam ze na 2hodinove rollovanie postavy mozem zabudnut
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- GASPi
- Používateľ
- Príspevky: 2614
- Dátum registrácie: Pi 01. Jún, 2007, 08:00
- Bydlisko: Trnava/Hlohovec
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
...kazdy vie, ze to nie je postavene na pravidlach D&D, takze sa necudujte, ze ziadne rollovanie a desiatky classov. Osobne som sa tiez obaval tohto pristupu, je to o nieco chudobnejsie ako taky BG ci NWN, ale nie je to az take kriticke. Ostatne plusy DA to z vacsej miery nahradzaju.
...ak by to vsak bolo na D&D, tak by to bol masaker ...a hra by si jednoznacne zasluzila 10/10
...ak by to vsak bolo na D&D, tak by to bol masaker ...a hra by si jednoznacne zasluzila 10/10
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Ta druha strana mince je jednoducho len nazor jedneho cloveka, ci sa s tym niekto stotozni alebo nie je na nom, kolko ludi tolko chuti, navyse cele to okienko tam vyznelo velmi kriticky, len rozpis zaporov, nic ine.
Ja som zapory ktore som si vsimol ja napisal niekde na predchadzajucich strankach, to ze to nie je zalozene na Dungeons and Dragons pravidlach mi nevadi, radsej si zahram zdravo vyvazene prepracovanu hru ako mat namiesto hry kalkulacku a polku herneho casu stravit v tabulkach. NWN 1 bolo sice Dungeons and Dragons ale obtiaznost bola urcite nizsia ako u Dragon Age a hrac ovladal len jednu postavu. NWN 2 je uz nieco ine to je pravda, ale zasa ma tak ako jednotka nechytil.
Ja som zapory ktore som si vsimol ja napisal niekde na predchadzajucich strankach, to ze to nie je zalozene na Dungeons and Dragons pravidlach mi nevadi, radsej si zahram zdravo vyvazene prepracovanu hru ako mat namiesto hry kalkulacku a polku herneho casu stravit v tabulkach. NWN 1 bolo sice Dungeons and Dragons ale obtiaznost bola urcite nizsia ako u Dragon Age a hrac ovladal len jednu postavu. NWN 2 je uz nieco ine to je pravda, ale zasa ma tak ako jednotka nechytil.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
druha strana mince je nazor jedneho cloveka rovnako tak jak je samotna recenzia nazor jedneho cloveka
samozrjeme ze musel rozvinut kritiku nakolko klady ktore v zavere letmo spomenul uz boli opisane v samotnej recenzii
NWN1 bol pekny brak NWN2 som od nudy ani nedohral
prirovnanie z "druhej strany mince" sa vztahovalo k BG a mozno IWD, hral si ich? ovladas tam 6charov
samozrjeme ze musel rozvinut kritiku nakolko klady ktore v zavere letmo spomenul uz boli opisane v samotnej recenzii
NWN1 bol pekny brak NWN2 som od nudy ani nedohral
prirovnanie z "druhej strany mince" sa vztahovalo k BG a mozno IWD, hral si ich? ovladas tam 6charov
toto sa vztahovalo k comu? k realnemu hraniu?MichiGen napísal:.........namiesto hry kalkulacku a polku herneho casu stravit v tabulkach..........
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
tak ty mudrlant precitaj si mega recenziu na tiscali games.cz a precitaj si konkretne cast druha strana mince Dragons age a zadav sa.MichiGen napísal:-Pisat tu o linearnost alebo nelinearnosti je velmi diskutabilne, Diablo 2 je premna nelinearna hra, mozem robit co chcem, behat po svete prehladavat krypty a pod, ale s Diablom Dragon Age samozrejme nema vobec nic spolocne.
Lepsia sa to neda napisat a plne suhlasim.
Dragons Age je BG a Diablom medzi.
arkadove rpg
neviem sa dockat ako dohram konecne DA a zacnem hrat BG odznovu :, )
EDIT: tak vy to tu riesite tak si prelistujte temu par stran dozadu, presne o tomto som pisal.
DRAGONS AGE sa len hra na staru skolu ale je to dobra hra !
Vsak v tejto hre su 90 % lokacii uplne linerane a dokonca vsetko je nalinkovane. To ze si vyberes cestu A alebo B je jedno,pretoze ciel je vzdy AB.
sak ty si uplne nemlehetny, tvoje komentare nemaju logiku, bavime sa o pc hre v pc teme na pc fore.MichiGen napísal:radsej si zahram zdravo vyvazene prepracovanu hru ako mat namiesto hry kalkulacku a polku herneho casu stravit v tabulkach.
Pocitace rataju za teba ty inteligent...
nehovorim, sak ti nevies ani ratat, TVOJ nazor treba brat s rezervov pretoze nevies posudit pro a proti, kolko mas rokov ? 12 tipujemMichiGen napísal:Ta druha strana mince je jednoducho len nazor jedneho cloveka
nie je to davno ako ma vsetci zraly za to ze som kidal na tuto hru kvoli mojmu nazoru ze porovnavat hru a teda jasne hovorit o inspiracii k BG2 a este k navrh to marketingovo prezentovat ako duchovneho nastupcu BG je dost odvazne a teda aj pritiahne silnu kritiku.
Hru som videl okom na ISTROCONE a vedel som hned ze toto nie je BG a vobec sa nepodoba, bola tam ukazka s hradu za slachtica na zaciatku.
Nasledne som videl za par tyzdnov par obrazkov z izometrickeho pohladu a s interierom nejake magickej studovny a pripomenulo mi to BG a ze pojdem do toho. hru som kupil
Este raz pisem hra je to dobra, bavi ma ale je to arkadovka. Aspon tie suboje maju nieco do seba.
proste na BG to nema ani s jednej tretiny.
hry nerobia hraci ale marketing... bohuzial
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Memmon samozrejme, ze aj cela recenzia je len nazor jedneho cloveka, tak isto ako tu na fore moze kazdy vyjadrit ten svoj, tak isto ako EDGE dalo Dragon Age napriklad 5/10.
Samozrejme viem ze BG malo 6 ovladatelnych postav, Icewind Dale som nehral, momentalne hravam na striedacku Planescape Torment a Dragon Age. NWN 1 nebolo aspon premna brak ale skvele pribehove RPG, navyse s uzastnym multiplayerom, no hoci to malo Dungeons and Dragons pravidla ako celok to bolo ovela viac mainstream nez Dragon Age, to len k tomu ako ten "recenzent" popisuje tu "katastrofu", ze ta hra nema jeho milovane Dungeons and Dragons pravidlá...
Dartman si úbožiak, stačí? Ubohe narazky na niekoho vek to moze napisat naozaj iba nekompetentne decko, nebudem klesat na tvoju uroven a pisat tu nezmysli ako ty, ak sa ti nepaci niekoho nazor nevyjadruj sa laskavo a nepis tu taketo áno?
Ta kalkulacka a tabulky bola narazka k Dungeons and Dragons pravidlam. Mne vyhovuju pravidla ake v Bioware vytvorili pre Dragon Age, niesu zbytocne prekombinovane, je to proste tak akurat. Od toho aby som dlho rozmyslal nad tym aku zbran dam mojej postave, aky jej dam dalsi skill su tu dnes MMORPG, kde zalezi hlavne na vyvoji postavy, v Dragon Age ide hlavne o pribeh, o zabavnost a taktiku bojov, ale chapem, ze zarytejsim hracom BG sa to nemusi pacit.
No a teraz k tym 3 triedam(bojovnik, mag, lotor)ak sa tomu cloveku co pisal tu druhu stranu mince viac paci, ze v NWN 2 moze vyberat povolania ako knight, barbar, berserk, templar, warrior ... za ktorymi sa skryva jeden a ten isty gameplay zazitok s inym nazvom tak prosim. DA to ma podla mna riesene velmi dobre, na zaciatku si zvoli hrac jednu zo zakladnych 3 tried a az neskor moze ziskat urcitu specializaciu (templar, vrah, bard, duelista,....)
Samozrejme viem ze BG malo 6 ovladatelnych postav, Icewind Dale som nehral, momentalne hravam na striedacku Planescape Torment a Dragon Age. NWN 1 nebolo aspon premna brak ale skvele pribehove RPG, navyse s uzastnym multiplayerom, no hoci to malo Dungeons and Dragons pravidla ako celok to bolo ovela viac mainstream nez Dragon Age, to len k tomu ako ten "recenzent" popisuje tu "katastrofu", ze ta hra nema jeho milovane Dungeons and Dragons pravidlá...
Dartman si úbožiak, stačí? Ubohe narazky na niekoho vek to moze napisat naozaj iba nekompetentne decko, nebudem klesat na tvoju uroven a pisat tu nezmysli ako ty, ak sa ti nepaci niekoho nazor nevyjadruj sa laskavo a nepis tu taketo áno?
Ta kalkulacka a tabulky bola narazka k Dungeons and Dragons pravidlam. Mne vyhovuju pravidla ake v Bioware vytvorili pre Dragon Age, niesu zbytocne prekombinovane, je to proste tak akurat. Od toho aby som dlho rozmyslal nad tym aku zbran dam mojej postave, aky jej dam dalsi skill su tu dnes MMORPG, kde zalezi hlavne na vyvoji postavy, v Dragon Age ide hlavne o pribeh, o zabavnost a taktiku bojov, ale chapem, ze zarytejsim hracom BG sa to nemusi pacit.
No a teraz k tym 3 triedam(bojovnik, mag, lotor)ak sa tomu cloveku co pisal tu druhu stranu mince viac paci, ze v NWN 2 moze vyberat povolania ako knight, barbar, berserk, templar, warrior ... za ktorymi sa skryva jeden a ten isty gameplay zazitok s inym nazvom tak prosim. DA to ma podla mna riesene velmi dobre, na zaciatku si zvoli hrac jednu zo zakladnych 3 tried a az neskor moze ziskat urcitu specializaciu (templar, vrah, bard, duelista,....)
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
nereaguj na komenty skor ako si to nerozmyslis, rada pre teba.
celej tejto teme si stale protirecis.
ako som pisal treba ta brat s rezervou.
celej tejto teme si stale protirecis.
ako som pisal treba ta brat s rezervou.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
porovnavanie niecoho noveho so starym je vzdy subjektivne naklonene k starem..taka je psychika..cize to nema cenu porovnavat
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Ak som si v niecom protirecil napis v com?
A nauc sa pisat prispevky, medzera medzi kazdym riadkom, to sa neda po tebe citat, nauc sa pisat veci na odstavce aspon.
Este sa vyjadrim k tej linearnosti a nelinearnosti aj ked to je urcite na dlhu samostatne vyclenenu debatu.
Nelinearne hry takmer neexistuju, to je jednoducho pochopitelny fakt, keby bola hra celkom nelinearna uz by to nebola hra.
Hry sa podla linearnosti daju oddelit do kategorii:
1. Presne nalinkovana cesta, kde sa k cielu neda dostat inak cize A-B
2. Taktiez nalinkovana cesta no uz tu mame male vetvenie, (k roznym zakonceniam hry napriklad), ale gameplay ostava stale linearny.
3. Hry ktore k jednemu cielu mozu hracovi ponuknut viacero moznych ciest ako sa k nemu dostat, no aj tak je to stale obmedzene.
4. No a potom su tu hry ako Fallout 3 alebo Oblivion , autori hodia hraca do otvoreneho sveta "a teraz sa tu pokochaj 2 hodiny krajinou a potom sa unud na smrt alebo si chod pohladat nejaky quest". S velkou slobodou v tom kadial hrac pojde, no aj tak je to prakticky len velka siet bodov, no hrac si medzi nimi vytvara trasu spojeni sam, no i tak s obmedzeniami level designu.
V Dragon Age mozem po mape sveta ist aj na miesta ktore som preskumal, mozem ist kam chcem, takze sa urcite neda hovorit o absolutnej linearnosti, nelinearnejsie ale urcite otravnejsie by to bolo ak by pribehovy quest na seba plynule v jednotlivych lokaciach nenadvazoval, ale hrac by musel cestovat krizom krazom po mape sveta a rozpravat sa s kazdou NPC aby zistil co ma vlastne urobit.
Alebo do hry implementovat nejaky generator aky malo Diablo alebo Hellgate, no aj tak by linearita nezmizla, len pri opakovanom hrani by to bolo proste ine.
Mimochodom sipku v hre ktora vedie za rucicku k dalsiemu questu mam samozrejme vypnutu.
A nauc sa pisat prispevky, medzera medzi kazdym riadkom, to sa neda po tebe citat, nauc sa pisat veci na odstavce aspon.
Este sa vyjadrim k tej linearnosti a nelinearnosti aj ked to je urcite na dlhu samostatne vyclenenu debatu.
Nelinearne hry takmer neexistuju, to je jednoducho pochopitelny fakt, keby bola hra celkom nelinearna uz by to nebola hra.
Hry sa podla linearnosti daju oddelit do kategorii:
1. Presne nalinkovana cesta, kde sa k cielu neda dostat inak cize A-B
2. Taktiez nalinkovana cesta no uz tu mame male vetvenie, (k roznym zakonceniam hry napriklad), ale gameplay ostava stale linearny.
3. Hry ktore k jednemu cielu mozu hracovi ponuknut viacero moznych ciest ako sa k nemu dostat, no aj tak je to stale obmedzene.
4. No a potom su tu hry ako Fallout 3 alebo Oblivion , autori hodia hraca do otvoreneho sveta "a teraz sa tu pokochaj 2 hodiny krajinou a potom sa unud na smrt alebo si chod pohladat nejaky quest". S velkou slobodou v tom kadial hrac pojde, no aj tak je to prakticky len velka siet bodov, no hrac si medzi nimi vytvara trasu spojeni sam, no i tak s obmedzeniami level designu.
V Dragon Age mozem po mape sveta ist aj na miesta ktore som preskumal, mozem ist kam chcem, takze sa urcite neda hovorit o absolutnej linearnosti, nelinearnejsie ale urcite otravnejsie by to bolo ak by pribehovy quest na seba plynule v jednotlivych lokaciach nenadvazoval, ale hrac by musel cestovat krizom krazom po mape sveta a rozpravat sa s kazdou NPC aby zistil co ma vlastne urobit.
Alebo do hry implementovat nejaky generator aky malo Diablo alebo Hellgate, no aj tak by linearita nezmizla, len pri opakovanom hrani by to bolo proste ine.
Mimochodom sipku v hre ktora vedie za rucicku k dalsiemu questu mam samozrejme vypnutu.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Re: Dragon Age: Origins (duchovny nastupca Baldur's Gate)
Dartman, co si mal na ranajky surove krvave maso? Preco hned utocis? Ved Michigen hovoril len svoj nazor a nikoho neurazal. Tak isto ako aj ty mas svoj nazor a nikto ti ho neberie, urazky a podobne veci sa na teketo fora nehodia.
Tiez som trolinku sklamany, ze to nie je ako BG, ale no a co, DAO je ina hra a neviem preco by sa mala na nejaku hru podobat. A inak tiez mam plan po dohrati sa vrhnut asi zasa na BG.
Takze chalani, podajte si ruky a uz tu ziadne nadavky a osocovanie nechcem vidiet inak bude BAN ( ako keby som mal tu moznost)
Tiez som trolinku sklamany, ze to nie je ako BG, ale no a co, DAO je ina hra a neviem preco by sa mala na nejaku hru podobat. A inak tiez mam plan po dohrati sa vrhnut asi zasa na BG.
Takze chalani, podajte si ruky a uz tu ziadne nadavky a osocovanie nechcem vidiet inak bude BAN ( ako keby som mal tu moznost)
Spoiler: ukázať