cube napísal:Problem je ze neexistuje ISP ktoreho ciel by bola spokojnost zakaznikov (a teraz nemyslim 1ms 1gbit 1sk, ale proste stabilita (tj 99% uptime napriklad a samozrejme schopne pingy - HSPA dokaze 70ms, no mozno tam lietaju ti vtaci alebo co, ale nemusi byt 70, ale 100-120, ale fakt ze nad 150 je to tazke, nie CS, ale remote machine).
Cieľom každého ISP je samozrejme zisk, či to dosiahne spokojnými zákazníkmi, alebo veľkým počtom nespokojných zákazníkov, je už jeho vec....
pretože 100 spokojných zákazníkov je omnoho menší biz ako 1000 nespokojných, ktorý sa ti zaviažu na 2 roky... proste z nich dostaneš tie peniaze a časť z nich vrazíš do toho, aby si tých 500, čo odíde o tie 2 roky nahradil novou tisíckou a mal si ich 1500 na ďalšie 2 roky...
Ty čakáš, že sa za tvojich 10€ mesačne postaví celý support v Orange, ktorý aj tak nič nemôže, na hlavu s prstami v nose? Každý lokálny provider by sa ti za každý stratený paket odmenil prsatou slečnou až domov, ak by si si to riadne zaplatil, ale za 10€ by to bola silno mínusová záležitosť...
99% dostupnosť vzduchom je nezmysel, nikto nedokáže garantovať, že mesiac nebude snežiť...