Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa GABO »

No myslím, že tu bolo povedané všetko okolo len doplním, že Áno ľudia túto možnosť majú, ale NIE PRETO, aby bola zneužívaná. Ak su blbí a sedliaci tak zneužívajú a bohužiaľ sú to sedliaci ako inak nazvať neschopnosť ľudí rozoznať niečo čo je tu pre nich v prípadoch krajných a nie pre zneužitie.

U nás osobne som naozaj prístupný dokonca ak sa jedná o dlhodobého zákazníka som schopný ho vypočuť a podľa jeho problému to potom riešiť, každopádne začínam mať pocit, že je nutné aj voči klasickým problémovým zákazníkom (objedná, nepreberie, pritom kúpnu zmluvu nezruší) postupovať normálne súdnou cestou, pretože to hajzlovstvo a neuvedomovanie si niektorých koncových zákazníkov ako sú zo strany zákona vo výhode oproti zahraničiu napríklad je úplne nepochopiteľné.

2kakocool: mno typy ako ty ... také sa nedá ani komentovať. Len ten tvoj rozhľad a bujná fantázia, ktoré si v tých pár príspevkoch vyprodukoval sú typické. Sa naozaj bavím na tom, ako "veľkohubí Slováci tvojho typu (všade som bol, všetko viem..) začnú reptať o maržiach - len toľko, že sa prebuď -> pozri si ceny a marže nemeckých eshopov napríklad (a to je krajina, ktorá je kúpyschopnosťou ďaleko, ďaleko za našou dierou Slovenskou), ale predtým si sadni na stoličku.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Brblosko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 335
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Žilina

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa Brblosko »

To je uzasne, ako si niektori z nas myslia, ze na notebookoch, PC alebo len na nejakych veciach su XX marze, ze predame 4 do mesiaca a huraaaa, mame na vyplatu.
Parkrat sa stalo, ze si objednal a neprisiel, parkrat sa stalo, ze objednal, zaplatil a za par hodin bol spat, ze s nim nie je spokojny a podobne...

V prvom pripade sa to vylozi na predaj alebo vrati distributorovi. Ak sa to preda co len za nakupku, je to dobre, ak do minusu, bohuzial.

V druhom pripade, OK, zoberieme spat, ale za poplatok, lebo tomu nic nie je, nema to vadu, ktora by zapricinila normalne uzivanie veci a to, ze ma inu farbu alebo ma zle tlacitka, ktore klikaju hlasno alebo maly display, bohuzial, internet je plny recenzii a postrehov ku tomu a tomu. Ak je to ale dobry zakaznik, ktory nakupuje mesacne za XXX Eur, nie je problem mu to zobrat spat a vyberie si za to neico ine.

Je to vec pristupu...obchod nie je pozicovna, takze ak si niekto mysli opak, je to ubohe na tomto SVK...

;)
Fujitsu Siemens alive...
Ludska blbost je nekonecna...
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa icefire »

GABO napísal:za našou dierou Slovenskou
GABO neviem preco, ale v kazdom druhom prispevku citit nenavist voci Slovensku. Ked sa ti tato krajina tak velmi nepaci, preco tu zijes? Mame predsa EU zonu a uz tu nemusis byt natrvalo, ak to tu tak nemas rad. Sami negativizmus z toho srsi.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
ANONYM_a7

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

keby si bol predajca a v praci bol cely den, z ineho pohladu sa na to pozerat neda.Keby som bol ja predajca som vo vezeni za vrazdu minimalne ... :rolleyes:
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa icefire »

Ani ja sa nestazujem na svoju robotu... Pokial si na to clovek nezvykne a bude to stale brat takto, tak ho to dovedie akurat k sedivym vlasom. Zakony su tu a nezmeni ich, preto to treba akceptovat, ake to je alebo zmenit oblast posobenia ;)
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7701
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa newmi »

ice ty si typicky Slovak, podvolit sa vsetkemu co kadekto povymysla. Trochu rebelie nie je na skodu :laugh:
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa icefire »

newmi v tomto pravdu nemas, pozri si niektore z mojich topicov a urcite pochopis preco. GABO by tiez povedal svoje :D
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7701
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa newmi »

viem, viem, aj ty si dakedy zarebelujes, aspon na fore teda :D
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa GABO »

icefire napísal:
GABO napísal:za našou dierou Slovenskou
GABO neviem preco, ale v kazdom druhom prispevku citit nenavist voci Slovensku. Ked sa ti tato krajina tak velmi nepaci, preco tu zijes? Mame predsa EU zonu a uz tu nemusis byt natrvalo, ak to tu tak nemas rad. Sami negativizmus z toho srsi.
Lebo som videl čo sa deje inde a ako ľudia pristupujú v iných krajinách k veciam bežným (neviem teda kde si Icefire pocestoval, ale ja teda som pár krajín EU navštívil aj krajiny severské). Hnusí sa mi v tomto smere Slovensko...vieš len dám malé prirovnanie, ak prídeš do blbých potravín v Maďarsku, Česku alebo napr. vo Švajčiarsku tak predavač sa na teba aj usmeje dokonca sa bežne stáva, že sa prihovorí a popraje pekný deň, nevidíš z neho to,že sa mu nechce, že gúľa očami nesrší z neho negativizmus k práci a k tomu čo robí. U nás na Slovensku je to naopak až na pár výnimiek, bežný Slovák kradne / podvádza / z minima chce maximum ideálne bez práce a čím skôr, bežný Slovák ma blbé reči k všetkému, bežný Slovák závidí, bežný Slovák pozerá na všetkých okolo a hodnotí až potom pozerá na seba....potom to tak vyzerá, že prídeš do potravín 15 min. pred záverečnou kde majú blbé poznámky, že prečo si neprišiel skôr, všade negatívne ksichty a viditeľná nechuť pracovať. To sa vonku proste bežne tak ako u nás nedeje a stretávam sa s tým jednoducho denno denne všade...

Slovák vidí to čo potrebuje pre seba, vôbec nerozmýšľa komplexne ...príklad obchod - riešiš človeku veci za 2500E, pričom sa jedná o veľmi známu firmu na Slovensku. Spravíš pre človeka maximum čo sa dá zoženieš mu špeciálne veci, dáš mu cenu pomaly takú že sa to neoplatí ani predávať a mu povieš, že veci prídu do cca piatku pričom to naozaj nie je záväzné pretože záleží od prepravky. Žiaľ zmešká prepravka o 1 deň tj. človek Ti volá vo štvrtok a pýta sa či zajtra môže skočiť pre tovar - vravím mu nie pretože prepravka zmešká a tu nastupuje tzv. syndróm Slováka (neviem ako by som to nazval) ... zrazu sa človek zmení, vyťahuje dodávku do 7dni (pritom žiadna predajno-kúpna zmluva neprebehla pretože objednával emailom bez záväzného dodania na urč. dátum), že on to ruší ak to nepríde do XX dátumu, že jeho nezaujíma. Jednoducho toto je ten syndróm kde si dotyčný neuvedomuje a hladí len svoje, proste on potrebuje on je on a ostatok môže s prepáčením okakať, nerozmýšľa, že to môže pre budúcnosť skomplikovať ďalší obchod. Slováci sú proste takí (väčšina) myslieť iba na seba, ja potrebujem toto ostatné ma nezaujíma...dúfam, že som týmto mierne vysvetlil čo myslím. Nie som negatívny, len asi som sa nemal narodiť tu na SK...ale niekde inde...

Skús si zájsť na 2-3 týždne do Švajčiarska, Fínska, Nórska, prípadne aj do Maďarska, alebo aj Čiech...

A sťahovanie ? no predtým než čosi také napíšeš porozmýšlaj čo znamená sťahovanie rodiny zo Slovenska...pouvažuj čo to prináša a potom napíš ;)

EDIT: neviem či si prácou reagoval na mňa, ale ja s prácou problém nemám...ale možno si reagoval na príspevok od Brosla
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa icefire »

Gabo, rodinu mam vo Svajciarsku, ako aj v Cesku. A hlavne Svajciarsko vyuzivam kazdy rok na maximalnu moznu dobu legalneho pobytu, takze mi o tom nemusis moc rozpravat. Slovensko je specificke, ale cudujem sa, ze si sa uz voci tomu neobrnil, kedze ludia su rozni. A nevrav, ze nie si niekedy prepracovany :laugh: Urcite aj vtedy vznika par negativne naladenych prispevkov.

A co sa tyka vratenia tovaru do 7 dni - doteraz som to ani raz nevyuzil a viem, ze je s tym dost problemov. Preto beriem vacsie veci hlavne osobne a jedine veci co sa nedaju kupit inde/inde su moc drahe, kupujem na dialku.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
ANONYM_a7

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Gabo pekne napisane . No k tomu prikladu s tym obchodom v zahranici, ver mi , momentalne brigadujem , mam dost namahavu pracu a robim 8ky . Napisem ti ze robim za tak smiesne prachy ze mi nezostane cas na usmev pri konci pracovnej doby, fakt sa za to hambim ale ked uz clovek nevladze a navyse zakaznik si mysi ze je pan sveta a ma uplne u zadku ze som vstaval o stvrtej rano a ma blbe poznamky a enormne prehnane poziadavky, fakt mi nejde usmiat sa.Keby mi platili tolko co v zahranici smial by som sa aj po 12tich hodinach, ver mi :-) a zakaznik by mohol byt aj totalny dement :hysterical:
Na druhu stranu, slusnym ludom vzdy vyhoviem kolko krat aj mimo moju pravomoc.Je mi uplne jedno ze mozem mat za to problem :-)

Je to vseliake, najma starsia generacia vie niekedy extremne prekvapit.(brutalne stara babka mi zacne nadavat za to ze jej zavadzam, pri tom nesiem 900kilovu paletu a som rad ze hu taham, ona ma tam zacne vycerpavat a neuhne z principu s kosikom .. :x )
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa MichiGen »

Necital som uplne vsetky prispevky co tu boli, ale mozem povedat len tolko ze som pracoval jeden a pol roka v mensej predajni s vypoctovou technikou, a majitelia nasadzovali na vsetok tovar 50-100% marže..., veľmi dobre som sledoval aj ceny v obchodoch na okoli, nieco mali lacnejsie, nieco dokonca drahsie, 20 km odtialto v inom meste som bol v dvoch e shopoch a tam to uz bolo o nieco lepsie, no stale som mal v hlave aky nakup niektore tie tonery, monitory, tlaciarne, USBcka, DVDcka maju a na vacsine tovaru bola marza minimalne 15%, pri veciach ako lacnejsie mysky a pod aj 50% (taka vcelku normalne vyzerajuca mys sa da kupit za 3-4 eura v nakupe a predajca ju veselo predava za 7-10.

Co sa tyka e-shopov, neviem ake su marže. V niektorych sa mi pri niektorych produktoch zdaju ceny naozaj velmi nizko, ked to zrovnam s nakupnou cenou v dvoch znamejsich slovenskym velkoobchodoch. Ale zeby vacsina mala mensiu ako 5% ako napisal faugusztin tomu moc neverim. Vela veci ktorych ceny porovnavam na weboch ako zoznamtovaru.sk alebo zbozi.cz sa u viacerych e-shopov lisi, niekedy aj o 20%.

http://www.zoznamtovaru.sk/usb-flash-disky/26772/

Aby som nepisal cely cas iba mimo temy, len jedenkrat sa mi stalo ze zakaznik nieco vratil ze mu to nevyhovuje a to bola nejaka prkotina ako nejaka lacna klavesnica, ale najde sa zial kopa hlupych a drzych ludi (nielen slovakov , ludska hlupost je nekonecna a bez ohladu na rasu, vierovyznanie ci narodnost) ktori tento zakon zneuzivaju. Pravdaze s tym nesuhlasim. :furious:
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa faugusztin »

Nemozes porovnavat marzu na lacnych veciach v malych kamennych obchodoch bez lokalnej konkurencie voci eshopom atd. Ked nemas konkurenciu, tak si mozes nahodit marzu aku chces - to ale na internete neplati, tam mas konkurenciu vo vzdialenosti par pismeniek v browseri. Iste, su obchody ktore si zoberu eshop od atcomp/abcdata/asbis/edsystem/sws, a nasadia si extremne vysoku, alebo extremne nizku marzu. Vacsina ma ale urcite tu marzu na urovni 5-10%, viac si na internete u vysoko konkurencneho tovaru nemozes dovolit. Napriklad GABO viac ako na marze zaraba na sluzbach typu navrh a poskladanie kompletneho PC, casto aj s instalaciou OS a kompletnym pretestovanim stability, hlucnosti atd.

Mimochodom, marza nie je % nad nakupnou cenou, ale nad obstaravacou, na to pozor ! Nakupna cena je mozno tych 4€, plus este zaplatis dopravu a casto aby si neplatil pokutu za objednavku pod minimalny limit (edsystem, Agem), tak musis zobrat veci na sklad casto na urovni ~160-200e, a to musis niekde premietnut.

Napriklad tych mysiek, kolko ich podla teba za mesiac taky obchod preda ? 10-20 ? Takze sa bavime o 40-60€, z coho ide cast dole kedze musis statu odviest DPH, potom ak si nahodou ziskovy tak musis zaplatit dan statu, okrem toho este mas aj plat zamestanancov...

Nic v zlom, ale predstavujete si to ako hurvinek valku, dnes ak chces zarabat tak si otvoris obchod s oblecenim ci topankami, nie PC obchod.

PS: Tvoj priklad :
1) cena v BGS je 36.39 € s DPH, teda ak odignorujeme prvu cenu (po kliknuti mas inu) tak sa bavime o marzi 3-18%.
2) cena v Ageme je ~34.2€ s DPH, v tomto pripade by sme sa bavili o marzi 9-26%.

Teda az tie drahsie obchody maju cenu nad nakupnu nad tych 15%, lenze toto sa bavime o drobnych veciach. Skusme si porovnat nieco drahsie, napr. Core i5 750 - cena v BGS 177.13 € s DPH, v obchodoch 182,24 € - 204,42 €. Teda este aj ten, co ma cenu 204,42€ a teda zarobil na tom CPU takmer 30€ je stale drahsi oproti nakupnej cene iba o 15% a najmensia marza je 2%.
Samozrejme je pravdepodobne, ze nejaky vacsi hrac (rozumej objednavky vo vacsom mnozstve ako moj zamestnavatel) bude mat ceny o nejake to percento lepsie, lenze stale plati ze v drvivej vacsine poloziek sa bavime o marziach na urovni 5-10%.

Iste, na DVD mediach sa da v nejakom lokalnom obchodiku dobre zarobit, ved kazdemu je jedno ci za balicek 10 DVD zaplati 3 alebo 4 eura - pritom ale marza bude percentualne obrovska. Zisk z nich sice budes mat percentualne obrovsky, no co s tym, ze za mesiac predas kludne aj 500ks balickov 10ks DVD-R - na kazdom si zarobil 25%, no v realnej hodnote je to stale len 500€ - a z toho musis zaplatit najom priestorov, uctovnicku, svoj plat, dopravne naklady atd atd atd.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa Snake »

čo dodať, krásne napísané príspevky (aj Fero aj Gabo), hneď sa mi bude lepšie spať :-)

PS: keby sa niekto pýtal ja sa mám fajn, 400e za 2 hodiny "práce" neni zlé :D





.
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Re: Vrátenie tovaru do siedmich dní a slušnosť zákazníka!

Príspevok od používateľa MichiGen »

faugusztin napísal:Mimochodom, marza nie je % nad nakupnou cenou, ale nad obstaravacou, na to pozor !

Vsak pravdaze, dopravu som vzdy na tovar rozratal, ale ta nebyvala vysoka. Objednaval som tovar az toho bolo za viac dajme tomu 200€ a viac (najlepsie ak e-shop od urcitej objednanej ceny ponukal lacnejsiu dopravu, alebo dopravu zadarmo, pripadne sa aj s typkom v sklade ktory tu objednavku vybavoval dalo telefonicky dohovorit aby pre nas spravil nejaku lepsiu cenu takze ten tovar potom vysiel napriklad o 10€ lacnejsie a doprava sa teda neplatila vobec, preto som sa nezmienil o cene za dopravu lebo sa mi zdala nepodstatne nizka, samozrejme zalezi odkial clovek objednava ze.)
faugusztin napísal: Napriklad tych mysiek, kolko ich podla teba za mesiac taky obchod preda ? 10-20 ? Takze sa bavime o 40-60€, z coho ide cast dole kedze musis statu odviest DPH, potom ak si nahodou ziskovy tak musis zaplatit dan statu, okrem toho este mas aj plat zamestanancov... musis zaplatit najom priestorov, uctovnicku, svoj plat, dopravne naklady atd atd atd.
To je mi jasne, kamenny obchod ma vyssie naklady, to si este nespomenul vsetko. Treba platit este pripojenie na web, firemny mobil atd. A najlepsie je ked pride niekto s nejakou malickostou za par € na ktorej je zisk mozno 2€ ze mu to prestalo fungovat a chce to reklamovat, v tom pripade som vzdy radsej s dalsou dodavkou tovaru objednal novu nahradu a tu som osobne zakaznikovi dal, ako posielat za 8eur na reklamaciu v malom balicku nejaku mys. E-shopy to maju v tomto dobre, zakaznik si to odosle sam.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||

Návrat na "Debata o všetkom"