Agem.sk
Re: Agem.sk
je jedno, za kym s tym prides... vzdy to prenechaju jej
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Agem.sk
robil som tam niekolko nakupov a mal som tiez niekolko reklamacii
RMA vzdy trvala 30dni a na konci som dostal kus za kus
smiesne bolo ale ked som raz reklamoval dosku kedy tam bolo pomenej ludi, kym som spipoval reklamaciu uz to daky kolega vzadu skusil nahodit povedal typkovi ze doska je mrtva priamo predo mnou, pytam sa teda ze ci mi to rovno vymenia ze nie treba pockat
o 30dni idem po dosku vymena kus za kus popis zavady na papiery DEAD
RMA vzdy trvala 30dni a na konci som dostal kus za kus
smiesne bolo ale ked som raz reklamoval dosku kedy tam bolo pomenej ludi, kym som spipoval reklamaciu uz to daky kolega vzadu skusil nahodit povedal typkovi ze doska je mrtva priamo predo mnou, pytam sa teda ze ci mi to rovno vymenia ze nie treba pockat
o 30dni idem po dosku vymena kus za kus popis zavady na papiery DEAD
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- citronik44
- Používateľ
- Príspevky: 1390
- Dátum registrácie: Ne 11. Máj, 2008, 14:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Agem.sk
memnom, mam na teba otazku, kedze chodis reklamovat do agemu, mam par veci odtial ale nie su kupovane mnou ale bazarove a zaruka je v ageme na povedzme neznamych ludi z roznych kutov SR. Keby tam teoreticky pridem a ukazem zarucny list, ktory je pisany na iny osobu ako som ja, zoberu mi tu reklamaciu? Co presne si tam vypisoval, dik moc vopred.
Re: Agem.sk
na reklamovanie si musi vytlacit reklamacny protokol (po prihlaseni cez web), resp. staci ked nahodis reklamaciu do systemu (raz som si zabudol reklamacny protokol, ale reklamacia bola v systeme, tak mi to zobrali). Inak nezalezi, na koho to je pisane, proste to tam donesies s reklamacnym protokolom, ani fakturu nepozeraju, podpisu a ides prec.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- citronik44
- Používateľ
- Príspevky: 1390
- Dátum registrácie: Ne 11. Máj, 2008, 14:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Agem.sk
A ked sa neviem dostat k tomu reklamacnemu protokolu? nie som v kontakte s dotycnou osobou co mi predavala produkt?
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: Po 08. Sep, 2008, 23:38
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: Agem.sk
no haluz je v tom ze oni su velkosklad, cize u nich neplatia klasicke pravidla ako inde, cize ked kupi firma za naslednym predajom (je tam registracia s takou podmienku), tak ta firma ti ma zapezpecit zaruku, cize to znamena ze ten clovek, co ti to predal je firma, a tym padom to mas reklamovat jemu a co uz on s tym urobi je jeho problem (cize pojde to reklamovat svojmu dodavatelovi t.j. Agem, s.r.o.). A reklamaciu ti nevezmu kym ju nemas v ich systeme, a prevzatie niektorych drahsich veci pytaju obciansky preukaz napriklad ked som reklamoval notebook...
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
Práve som zažil niečo nehorázne a drzé, čo som od solidnej firmy ako AGEM nečakal.
Dal som na RMA grafickú kartu 4870, nešli mi fany.
Po 30 dňoch zrazu nikto nevedel čo je z grafickou, potom to zistili a že si preňu môžem prísť v stedu.
Išiel som tam, že oni nič nemajú nech prídem až v piatok.
Dnes som tam bol, dali mi že vraj "nový kus od výrobcu", no už pri preberaní sa mi nejak nezdal ,ale zobral som to.
Prídem domov, zapojím a ventilátor chrčí, druhý sa ani neroztočí.
Dobre, dal som dole kryt z grafickej a čo vidím.
Na pasíve sú ohnuté rebrá, PCI-e záslepka je zvnútra celá zničená.
jednoznačne grafická bola používaná, žiadne také že od výrobcu (keďže palit nevyrába ATI už niečo cez 1,5roka)
Volal som do agemu, mám tam ísť v pondelok, tak som zvedavý čo s tým spravia
Dal som na RMA grafickú kartu 4870, nešli mi fany.
Po 30 dňoch zrazu nikto nevedel čo je z grafickou, potom to zistili a že si preňu môžem prísť v stedu.
Išiel som tam, že oni nič nemajú nech prídem až v piatok.
Dnes som tam bol, dali mi že vraj "nový kus od výrobcu", no už pri preberaní sa mi nejak nezdal ,ale zobral som to.
Prídem domov, zapojím a ventilátor chrčí, druhý sa ani neroztočí.
Dobre, dal som dole kryt z grafickej a čo vidím.
Na pasíve sú ohnuté rebrá, PCI-e záslepka je zvnútra celá zničená.
jednoznačne grafická bola používaná, žiadne také že od výrobcu (keďže palit nevyrába ATI už niečo cez 1,5roka)
Volal som do agemu, mám tam ísť v pondelok, tak som zvedavý čo s tým spravia
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
amd_sk: uplne bezna prax... ak si to kupoval ako zmluvny odberatel, neostava nic ine, iba sa hadat, hadat, hadat. cim viac, tym lepsie. ich sposob prace je pokus/omyl: na kazdeho to skusia a ked to inak nejde, tak vyhoveju. to plati pre vsetko okolo tejto firmy.
Re: Agem.sk
Dnes som to tam bol zaniesť a čo mi povedia "prepáčte ale mi to tu nemáme ako vyskúšať, musíme to znova poslať výrobcovi a to bude asi ďalši mesiac" no keď znova dajú nejakú poškodenú alebo chybnú alebo niečo jej bude tak okamžite volám právnikovi a tak sa to bude riešiť...
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
robia si z teba dobry den. drzost
Re: Agem.sk
ako s tym mozes suhlasit? daju ti pouzivanu kartu, pritom by si mal dostat uplne novy kus a ty mas pre ich neschopnost cakat dalsich 30 dni? toto nech si riesia oni, alebo nech ti daju v tej cene inu, novsiu kartu (uz som zazil vymenu X1900XT za HD3870 len preto, ze X1900XT uz jednoducho nevedeli zohnat)
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
že vraj to dal výrobca tak oni s tým nič nemajú
Teraz som čítal ako sa majú riešiť RMA v ageme a tam je jasne písané že technik musí kartu otestovať, prípadne s ním to mám vyriešiť, pritom oni mi povedali že oni nič take nerobia
Teraz ěste prežijem a keď zase niečo spravia už sa pôjdem hádať lebo vidím že inak sa s nimi nedá
Teraz som čítal ako sa majú riešiť RMA v ageme a tam je jasne písané že technik musí kartu otestovať, prípadne s ním to mám vyriešiť, pritom oni mi povedali že oni nič take nerobia
Teraz ěste prežijem a keď zase niečo spravia už sa pôjdem hádať lebo vidím že inak sa s nimi nedá
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
tym ze to odkladas im iba nahravas do kariet, lebo ta budu brat ako niekoho s kym mozu cvicit. podla mna bezodkladne tam ist spravit vietor. a hned to bude inak brane. ved to je ciste klamanie takto riesit reklamaciu
Re: Agem.sk
citujem "Riešenie: karta pretestovana, oba ventilatory funkcne, hluk v norme pre danu triedu GPU, chladenie funkcne, karta bez problemov presla zatazovymi testami"
idem tam, a nech to predomnou otestuju a idem sa hadat a hadat a hadat a budem im robit problemy, k*rvy jedny...
idem tam, a nech to predomnou otestuju a idem sa hadat a hadat a hadat a budem im robit problemy, k*rvy jedny...
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
skusenost z tohto tyzdna v ageme:
call to RMA
Agem RMA1: Ano? (znudene)
Ja: Dobry den ... moje meno..firma, reklamacie Agem?
Agem RMA1: Ano (znudene)
Ja: Zdravim, chcel by som sa opytat na pamate ktore sme pred dvomi tyzdnami posielali k vam na RMA, cislo xxxxxxx
Agem RMA1: vydrzte chvilu opytam sa kolegu
Agem RMA1: (zakryl si rukou sluchadlo ale asi zle) Feroooo (meno si uz nepamatam) Datalan tu ma vraj nejake A-data ramky pokazene, nevies nieco o nich?
Agem RMA2: sak to su tie cervene 1066tky, si ich mal poslat vyrobcovi, co si ich neposlal?
Agem RMA1: Asi ne.
Agem RMA2: Ty si taky k°k°t.
Agem RMA1: Takze pamate su na ceste k vyrobcovi, skuste zavolat koncom buduceho tyzdna (volal som cca v pondelok alebo utorok tento tyzden)
Ja: Aha dakujem (strasne som sa drzal aby som sa nerehotal do telefonu)
a pre toto ja z agemu nikdy nic kupovat nebudem NIKDY
EDIT:
no a dalsia vec co som zistil za posledny mesiac je ze zeny jednoznacne nesmu riesit RMA
poslal som dosku a pamate na RMA a zhodou okolnosti v oboch obchodoch (VO) riesili reklamacie baby
ja: zdravim, mohli by sme sa dohodnut na dobropise hned ako sa potvrdi zavada kedze takato doska(pamate) sa uz neda zohnat?
je to velmi dolezity zakaznik, my sme mu uz dali novu dosku(pamate) a novy kus by nam len ostal skaldom.
obchod 1 zena: no to vam ja neviem povedat, to musi urcit servis, oni sa to najskor pokusia opravit, potom navrhnu vymenu a potom ked uz tak posledna vec je dobropis
obchod 2 zena: no to ja nemozem takto hned, skuste to o dva tyzdne potom sa uvidi
cas plynul:
obchode 1 chlap: zdravim vy ste u nas mali dosku na RMA, chcete nejaku nahradu alebo dobropis?
ja: dobropis
obchode 1 chlap: ok posielam
ja do obchodu 2: Zdravim mame u vas nejake ramky na RMA: kolegyna vravela ze by som zavolal neskor koli dobropisu
obchod 2 chlap (lebo zena mala dovolenku): jasne vidim to, nemuseli ste tolko cakat
ja: moze byt teda dobropis?
obchod 2 chlap: jasne, nie je problem
som vtedy pochopil ze zeny su fakt z inej planety. proste ked chces nieco vybavit vzdy treba riesit s chlapom VZDY VZDY VZDY
call to RMA
Agem RMA1: Ano? (znudene)
Ja: Dobry den ... moje meno..firma, reklamacie Agem?
Agem RMA1: Ano (znudene)
Ja: Zdravim, chcel by som sa opytat na pamate ktore sme pred dvomi tyzdnami posielali k vam na RMA, cislo xxxxxxx
Agem RMA1: vydrzte chvilu opytam sa kolegu
Agem RMA1: (zakryl si rukou sluchadlo ale asi zle) Feroooo (meno si uz nepamatam) Datalan tu ma vraj nejake A-data ramky pokazene, nevies nieco o nich?
Agem RMA2: sak to su tie cervene 1066tky, si ich mal poslat vyrobcovi, co si ich neposlal?
Agem RMA1: Asi ne.
Agem RMA2: Ty si taky k°k°t.
Agem RMA1: Takze pamate su na ceste k vyrobcovi, skuste zavolat koncom buduceho tyzdna (volal som cca v pondelok alebo utorok tento tyzden)
Ja: Aha dakujem (strasne som sa drzal aby som sa nerehotal do telefonu)
a pre toto ja z agemu nikdy nic kupovat nebudem NIKDY
EDIT:
no a dalsia vec co som zistil za posledny mesiac je ze zeny jednoznacne nesmu riesit RMA
poslal som dosku a pamate na RMA a zhodou okolnosti v oboch obchodoch (VO) riesili reklamacie baby
ja: zdravim, mohli by sme sa dohodnut na dobropise hned ako sa potvrdi zavada kedze takato doska(pamate) sa uz neda zohnat?
je to velmi dolezity zakaznik, my sme mu uz dali novu dosku(pamate) a novy kus by nam len ostal skaldom.
obchod 1 zena: no to vam ja neviem povedat, to musi urcit servis, oni sa to najskor pokusia opravit, potom navrhnu vymenu a potom ked uz tak posledna vec je dobropis
obchod 2 zena: no to ja nemozem takto hned, skuste to o dva tyzdne potom sa uvidi
cas plynul:
obchode 1 chlap: zdravim vy ste u nas mali dosku na RMA, chcete nejaku nahradu alebo dobropis?
ja: dobropis
obchode 1 chlap: ok posielam
ja do obchodu 2: Zdravim mame u vas nejake ramky na RMA: kolegyna vravela ze by som zavolal neskor koli dobropisu
obchod 2 chlap (lebo zena mala dovolenku): jasne vidim to, nemuseli ste tolko cakat
ja: moze byt teda dobropis?
obchod 2 chlap: jasne, nie je problem
som vtedy pochopil ze zeny su fakt z inej planety. proste ked chces nieco vybavit vzdy treba riesit s chlapom VZDY VZDY VZDY
Spoiler: ukázať