Na ulici kde sa hrávajú deti, a je široká presne pre dve autá? Vy také v BA asi nemáte ale tu je to bežné, tak mi tu láskavo nehovor o krotení, keďže 99% majiteľov týchto áut sú nevyzreté hovadá ktoré majú reflexy spiacej královnej, kým zistia že im niekto vbehol do cesty, tak už je dávno pod autom...landrower napísal:nehovor mi ze ty by si sa na takom aute krotil a jazdil 50 v prvej polke spektra otacok
Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak to uz je ina vec...
mas pravdu, takych ulic u nas moc neni (napada ma len jedna kde ta znacka je ale tam som tiez vzivote nevidel nikoho sa hrat...)
mas pravdu, takych ulic u nas moc neni (napada ma len jedna kde ta znacka je ale tam som tiez vzivote nevidel nikoho sa hrat...)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Zdar, prisiel cas na kupu auta pre rodinu, a tak by som sa chcel opytat aj tu, aky mate nazor na moj doterajsi vyber. V konecnom dosledku si auto aj tak zrejme vyberiem sam podla dalsich kriterii a tiez po zapozicani a prevezeni sa, ale som pomerne zvedavy na nazory v style Pocul som..., Kamarat ma a..., Mali sme a... atd.
Ako zakladny parameter sluzi cenova hranica, ktoru som predbezne nastavil na priblizne 30 000,- €. Upozornujem, ze uz aj toto je trochu vela penazi, takze priblizne 30k € urcite neznamena, ze za 37k € sa nieco kupi. Ledva sa mozno naskrabka 33k € a je dost mozne, ze nakoniec sa jednoducho kupi horsie auto za 25 tisic.
Dalsie parametre, ktore auto musi splnat (akekolvek najsamlepsie auto, ktore nebude splnat co i len jeden z nasledovnych parametrov, je bez dalsej debaty diskvalifikovane):
- Automaticka prevodovka
- Kozeny interier
- Xenony
- Benzinovy motor
- Sedan alebo SUV
- Nove alebo takmer nove auto (predvadzacie vozidlo napriklad)
Zakladny filter
Na zaciatok som ukradol z nejakeho online autobazaru ukradol z HTML zoznam automobilovych znaciek, bolo ich asi okolo 70. Nasledne som z tade vyhodil na prvy pohlad nevyhovujuce znacky ako napriklad tazko zohnatelne auta (Buick, Lincoln, ...), drahe auta (Ferrari, ...), idiotske auta (Renóóólt, Citrón, ...), vtipny cesky sen (Skoda), korejske shity (Kia, Hyundai, ...), atd. Po tomto mi ostalo asi 16 znaciek, ktore som posunul do dalsieho kola.
Dalsie kolo
Tu som triedil tieto znacky, ak nevyhovovali niektorej z vyssie uvedenych podmienok, pripadne cene. Napisem ich vsak pre prehlad vsetky. Auta v cervenom teda v nejakeho dovodu neobstali:
• ALFA ROMEO - Vhodna iba AR 159, otazka spolahlivosti a navyse sa benzin nedodava s automatom
• AUDI - Prilis drahe, mala A4 s 1.8 motorom je za 29 360,- € a to tam nie je ziadna vybava este
• CHEVROLET - Ako tak vhodne jedine Orlando, ale aj to je hnusne a nema automat s benzinom
• CHRYSLER - Jedine normalne auto z ponuky je 300C, ale k nam sa dovaza iba v diesli a za 39 900,- €
• DODGE - Avenger ma zaujal, ale ma prilis zle hodnotenia zakaznikov a asi nema automat; Journey benzin nema automat
• HONDA - Accord je klasika, hoci Hondu nemam rad, toto auto je po kazdej stranke vhodne (vzdy sa mi pri Honde vybavi nejaka 3-dverova mala hnusna chujina s tuzerom vo vnutri, ktoremu to viac huci nez ide)
• JEEP - K nam sa prezieravo dovaza iba jeden dieslovy motor pre Patriot, cakacia doba na ine je 5-6 mesiacov
• LAND ROVER - Jedine dostupne auto je Freelander 2, ale zakladna verzia v benzine stoji az 36 829,- €
• MAZDA - Mazda 6 vyzera byt prima auto, ale neda sa kupit kombinacia automat a koza
• MITSUBISHI - Vyhovoval by Outlander, ale neda sa kupit benzin, automat a koza v jednom
• NISSAN - Qashqai +2 vyhovuje, ale ma hnusny interier a cele je to take gay auto
• OPEL - Opel nemam rad, ale Insignia je velky (a drahy) kandidat na vitaza
• SAAB - Pomerne drahy, vyslo by na 9-3, ale nepaci sa mi interier
• SEAT - Povazujem za odpad VW, ale Exeo je vlastne pretransformovana stara A4, preto ostava
• SUBARU - Forester je tiez hodne preferovane auto
• VOLVO - S60 je prilis draha
Podrobnejsi pohlad
Zatial mi ostali v sitku 4 auta. Z nich podla mna najlepsie aj najdrahsie je Insignia, najhorsi je Seat. Skusim k nim popisat moje skusenosti a nazory:
• HONDA Accord - Nesmrtelne auto, co sa tyka znacky, nicim vynimocne, neohuri, neurazi. Interier sa mi velmi pacil, vpredu sa pomerne dobre sedi (vzhladom na dnesne bezne auta - nie stare velke normalne auta). Velkou nevyhodou je strasne malo miesta vzadu. Za seba si nesadnem ani omylom, pri nastupovani dozadu som si najprv vytocil neprirodzene nohu, potom odrel koleno a nakoniec tresol hlavu do ramu dveri. Je to aute pre dvoch ludi a psa dozadu. Inak Honda nemala nejake prepady kvality vo vyrobe, ziadne straslive costcuttingy, takze by to mohla byt pomerne zaruka spolahliveho bezneho auta.
• OPEL Insignia - Uplny favorit, nemecke auto, Deutschland über alles. Zaujimavy dizajn, vzadu sa dalo pomerne dobre nastupit. Stredova konzola s displejom je taka obycajna, viac sa mi pacila ta Hondacka. Menu auta a navigacia aj v slovencine. Velke plus je, ze pri crash teste sa nekrci ako papierova Honda, toto povazujem za velmi dolezite. Nevyhovovali mi packy pod volantom, ktore maju tvar dvoch valcekov, cize som si pripadal, ako keby som tam ohmataval dva penisy. Na dverach a na stredovej konzole pekna makka opierka na lakte. Ma najvacsiu dlzku a najvacsi razvor zo vsetkych styroch aut. Zatial moj favorit, ale neviem, ci vyjdu peniaze. Predava sa vsak teraz Edicia 20-rokov na Slovensku a su tam zaujimave zlavy. Navyse - ako je zvykom v nemeckom aute, mozem si navolit roznu priplatkovu vybavu.
• SEAT Exeo - Ani by nebol vo vybere, keby to nebolo Audi. Je to samozrejme lacna verzia, menej odhlucnene, ale je to hrozne male, dozadu som si nemohol normalne sadnut. Na dverach je tvrdy plast na opretie, o hovne. Inak ma nicim nezaujalo, je tu proste len preto, lebo Audi a cena.
• SUBARU Forester - Jedine SUV vo vybere, vo verzii s automatom ma brutalnu stvorkolku. Celkom pohodlne sa don nastupovalo aj vystupovalo. Inak k nemu nemam ziadne komentare, len ze Subaru mi je velmi sympaticke. Nevyhodou by mohol byt iba 4-stupnovy automat, ale to auto nie je pre zavodnika, bude sa jazdit decentne a zodpovedne. Ma najmensiu dlzku a najmensi razvor zo vsetkych styroch aut.
Takze... ak niekto ma nejake nazory na tuto stvorku, rad by som sa ich dozvedel. Snad to neodscrolluje tak rychlo niekam do zabudnutia.
Ako zakladny parameter sluzi cenova hranica, ktoru som predbezne nastavil na priblizne 30 000,- €. Upozornujem, ze uz aj toto je trochu vela penazi, takze priblizne 30k € urcite neznamena, ze za 37k € sa nieco kupi. Ledva sa mozno naskrabka 33k € a je dost mozne, ze nakoniec sa jednoducho kupi horsie auto za 25 tisic.
Dalsie parametre, ktore auto musi splnat (akekolvek najsamlepsie auto, ktore nebude splnat co i len jeden z nasledovnych parametrov, je bez dalsej debaty diskvalifikovane):
- Automaticka prevodovka
- Kozeny interier
- Xenony
- Benzinovy motor
- Sedan alebo SUV
- Nove alebo takmer nove auto (predvadzacie vozidlo napriklad)
Zakladny filter
Na zaciatok som ukradol z nejakeho online autobazaru ukradol z HTML zoznam automobilovych znaciek, bolo ich asi okolo 70. Nasledne som z tade vyhodil na prvy pohlad nevyhovujuce znacky ako napriklad tazko zohnatelne auta (Buick, Lincoln, ...), drahe auta (Ferrari, ...), idiotske auta (Renóóólt, Citrón, ...), vtipny cesky sen (Skoda), korejske shity (Kia, Hyundai, ...), atd. Po tomto mi ostalo asi 16 znaciek, ktore som posunul do dalsieho kola.
Dalsie kolo
Tu som triedil tieto znacky, ak nevyhovovali niektorej z vyssie uvedenych podmienok, pripadne cene. Napisem ich vsak pre prehlad vsetky. Auta v cervenom teda v nejakeho dovodu neobstali:
• ALFA ROMEO - Vhodna iba AR 159, otazka spolahlivosti a navyse sa benzin nedodava s automatom
• AUDI - Prilis drahe, mala A4 s 1.8 motorom je za 29 360,- € a to tam nie je ziadna vybava este
• CHEVROLET - Ako tak vhodne jedine Orlando, ale aj to je hnusne a nema automat s benzinom
• CHRYSLER - Jedine normalne auto z ponuky je 300C, ale k nam sa dovaza iba v diesli a za 39 900,- €
• DODGE - Avenger ma zaujal, ale ma prilis zle hodnotenia zakaznikov a asi nema automat; Journey benzin nema automat
• HONDA - Accord je klasika, hoci Hondu nemam rad, toto auto je po kazdej stranke vhodne (vzdy sa mi pri Honde vybavi nejaka 3-dverova mala hnusna chujina s tuzerom vo vnutri, ktoremu to viac huci nez ide)
• JEEP - K nam sa prezieravo dovaza iba jeden dieslovy motor pre Patriot, cakacia doba na ine je 5-6 mesiacov
• LAND ROVER - Jedine dostupne auto je Freelander 2, ale zakladna verzia v benzine stoji az 36 829,- €
• MAZDA - Mazda 6 vyzera byt prima auto, ale neda sa kupit kombinacia automat a koza
• MITSUBISHI - Vyhovoval by Outlander, ale neda sa kupit benzin, automat a koza v jednom
• NISSAN - Qashqai +2 vyhovuje, ale ma hnusny interier a cele je to take gay auto
• OPEL - Opel nemam rad, ale Insignia je velky (a drahy) kandidat na vitaza
• SAAB - Pomerne drahy, vyslo by na 9-3, ale nepaci sa mi interier
• SEAT - Povazujem za odpad VW, ale Exeo je vlastne pretransformovana stara A4, preto ostava
• SUBARU - Forester je tiez hodne preferovane auto
• VOLVO - S60 je prilis draha
Podrobnejsi pohlad
Zatial mi ostali v sitku 4 auta. Z nich podla mna najlepsie aj najdrahsie je Insignia, najhorsi je Seat. Skusim k nim popisat moje skusenosti a nazory:
• HONDA Accord - Nesmrtelne auto, co sa tyka znacky, nicim vynimocne, neohuri, neurazi. Interier sa mi velmi pacil, vpredu sa pomerne dobre sedi (vzhladom na dnesne bezne auta - nie stare velke normalne auta). Velkou nevyhodou je strasne malo miesta vzadu. Za seba si nesadnem ani omylom, pri nastupovani dozadu som si najprv vytocil neprirodzene nohu, potom odrel koleno a nakoniec tresol hlavu do ramu dveri. Je to aute pre dvoch ludi a psa dozadu. Inak Honda nemala nejake prepady kvality vo vyrobe, ziadne straslive costcuttingy, takze by to mohla byt pomerne zaruka spolahliveho bezneho auta.
• OPEL Insignia - Uplny favorit, nemecke auto, Deutschland über alles. Zaujimavy dizajn, vzadu sa dalo pomerne dobre nastupit. Stredova konzola s displejom je taka obycajna, viac sa mi pacila ta Hondacka. Menu auta a navigacia aj v slovencine. Velke plus je, ze pri crash teste sa nekrci ako papierova Honda, toto povazujem za velmi dolezite. Nevyhovovali mi packy pod volantom, ktore maju tvar dvoch valcekov, cize som si pripadal, ako keby som tam ohmataval dva penisy. Na dverach a na stredovej konzole pekna makka opierka na lakte. Ma najvacsiu dlzku a najvacsi razvor zo vsetkych styroch aut. Zatial moj favorit, ale neviem, ci vyjdu peniaze. Predava sa vsak teraz Edicia 20-rokov na Slovensku a su tam zaujimave zlavy. Navyse - ako je zvykom v nemeckom aute, mozem si navolit roznu priplatkovu vybavu.
• SEAT Exeo - Ani by nebol vo vybere, keby to nebolo Audi. Je to samozrejme lacna verzia, menej odhlucnene, ale je to hrozne male, dozadu som si nemohol normalne sadnut. Na dverach je tvrdy plast na opretie, o hovne. Inak ma nicim nezaujalo, je tu proste len preto, lebo Audi a cena.
• SUBARU Forester - Jedine SUV vo vybere, vo verzii s automatom ma brutalnu stvorkolku. Celkom pohodlne sa don nastupovalo aj vystupovalo. Inak k nemu nemam ziadne komentare, len ze Subaru mi je velmi sympaticke. Nevyhodou by mohol byt iba 4-stupnovy automat, ale to auto nie je pre zavodnika, bude sa jazdit decentne a zodpovedne. Ma najmensiu dlzku a najmensi razvor zo vsetkych styroch aut.
Takze... ak niekto ma nejake nazory na tuto stvorku, rad by som sa ich dozvedel. Snad to neodscrolluje tak rychlo niekam do zabudnutia.
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ASX nema automat
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
@zoom
Mitsubishi Outlander so syntetickou kozou?
Toyota Rav4
Toyota Avensis
Suzuki Kizashi
Mitsubishi Outlander so syntetickou kozou?
Toyota Rav4
Toyota Avensis
Suzuki Kizashi
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nejaka predstava o vykone?
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
hawkeye: Mitsubishi ASX je male, v benzine nema automat ani kozu.
1adad1: Outlander ma nejaku polo latku/polo synt. kozu, to je o nicom. Toyotu nechcem. Suzuki Kizashi je male a od Suzuki kupovat jedine offroady, nic ine.
beardie: Predstava o vykone je aspon tych 110-120 kW by potesilo.
Celkovo nemusite riesit znacky, ktore tam nie su zahrnute. Su vyradene z dobreho dovodu a urcite sa od nich auto kupovat nebude.
1adad1: Outlander ma nejaku polo latku/polo synt. kozu, to je o nicom. Toyotu nechcem. Suzuki Kizashi je male a od Suzuki kupovat jedine offroady, nic ine.
beardie: Predstava o vykone je aspon tych 110-120 kW by potesilo.
Celkovo nemusite riesit znacky, ktore tam nie su zahrnute. Su vyradene z dobreho dovodu a urcite sa od nich auto kupovat nebude.
- Julius
- Používateľ
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: Št 08. Jan, 2009, 19:28
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
zoom@ finálový výber:
Exeo *rázvor 2642 mm (shitná A4 B6 r.2000 , ktorá ako novinka nemohla konkurovať Mondeu MK III, dnes MEGA fail, SEAT RIP) ,
Insignia (*2737 mm) nieje TOP vo svojej triede, asi aj pre svoju hmotnosť (2.0T vs.SCTi +100kg Mondeo) a "slabšie" horšie sprevodované motory.
Forester do tej skupiny nejako nepasuje...Accord (*2705 mm) je asi NAJ.
BTW: a automobilku FORD poznáš, MONDEO MK IV (*2850 mm) je premiant triedy a aj NOVÝ P(r)assat závidí
MONDEO:
benzín, sedan...(nieje nič praktickejšie 5D HB+Combi),
Executive: koža (Kožený poťah komfortných sedadiel Windsor), AT (6.st), Bixenóny (HID AFS)
2.0 EcoBoost SCTi (149 kW / 203 k) A6 PowerShift, Executive=33 480 €
do 30tisíc €: Mondeo SDN 2.0 EcoBoost SCTi (149 kW / 203 k) A6 PowerShift, Titanium=30 190 €
Extra: +Bixenóny 1099€, + Alcantara 1600€
Cenníkové ceny, možná zľava
TESTY
Exeo *rázvor 2642 mm (shitná A4 B6 r.2000 , ktorá ako novinka nemohla konkurovať Mondeu MK III, dnes MEGA fail, SEAT RIP) ,
Insignia (*2737 mm) nieje TOP vo svojej triede, asi aj pre svoju hmotnosť (2.0T vs.SCTi +100kg Mondeo) a "slabšie" horšie sprevodované motory.
Forester do tej skupiny nejako nepasuje...Accord (*2705 mm) je asi NAJ.
BTW: a automobilku FORD poznáš, MONDEO MK IV (*2850 mm) je premiant triedy a aj NOVÝ P(r)assat závidí
MONDEO:
benzín, sedan...(nieje nič praktickejšie 5D HB+Combi),
Executive: koža (Kožený poťah komfortných sedadiel Windsor), AT (6.st), Bixenóny (HID AFS)
2.0 EcoBoost SCTi (149 kW / 203 k) A6 PowerShift, Executive=33 480 €
do 30tisíc €: Mondeo SDN 2.0 EcoBoost SCTi (149 kW / 203 k) A6 PowerShift, Titanium=30 190 €
Extra: +Bixenóny 1099€, + Alcantara 1600€
Cenníkové ceny, možná zľava
TESTY
CASE: CoolerMaster Centurion 534 Lite S Window, MB: MSi 770-C45 + EVERCOOL Serpent NCA-610EA, CPU: AMD Phenom II X4 B45@3,1GHz + CM Hyper TX3, RAM: 2x2GB Kingston DDR3 1333 Cl9, VGA: Sapphire HD5770 512MB@900/1250MHz, HDD: WD 3200 AAKS, Samsung SP F3 1TB, PSU: Seasonic SS400ET 80+, LCD: LG Flatron W2242PM, KEY: Steelseries MERC Stealth, MOUSE: Gigabyte m6980 mPAD: CM Storm HS-M Battle SSK
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
bmw 3er 320i, skladove s vybavou byvaju v cennikovej cene bez vybavy
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Insignia - neviem prečo top výber, to auto som jazdil a jazdievám keď brávam kamaráta nadrbaného domov, auto popíšem asi tak, že je zrelé pre pacientov, nakladal som tomu kocky a nechýbalo málo a brzdy by šli do preč, origo servis dáva na to doštičky z blata (inak si neviem vysvetliť menenie doštičiek každý 30kkm), to auto je jednoducho príliš heavy na také brzdy. O servisných nákladoch ti môžem pozisťovať, alebo si zisti sám, ale malé nie sú, ja by som to auto odsunul až na posledné miesto.
Forester - neviem, nejazdil som, o subjektívne názory nemáš záujem asi.
Exeo - odpad VW, dobré je že ti to opraví každý franta za lacný peniaz, ale inak je to klasika VAG štýl, neprehliadnuteľný fakt je, že Škodovka má lepšie vypracovaný interiér a kvalitu materiálu než Seáty.
Šiel by som do Accordu v tomto prípade, neviem či potrebuješ nosiť 10 člennú rodinu vzadu (tak mi to príde), ale ak nie tak nač sa zaoberať miestom vzadu?
+ pár skúseností s mondeom >> http://www.pretaktovanie.sk/phpBB3/view ... 21#p740521
Forester - neviem, nejazdil som, o subjektívne názory nemáš záujem asi.
Exeo - odpad VW, dobré je že ti to opraví každý franta za lacný peniaz, ale inak je to klasika VAG štýl, neprehliadnuteľný fakt je, že Škodovka má lepšie vypracovaný interiér a kvalitu materiálu než Seáty.
Šiel by som do Accordu v tomto prípade, neviem či potrebuješ nosiť 10 člennú rodinu vzadu (tak mi to príde), ale ak nie tak nač sa zaoberať miestom vzadu?
+ pár skúseností s mondeom >> http://www.pretaktovanie.sk/phpBB3/view ... 21#p740521
.
- jammal
- Používateľ
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: Ne 21. Jún, 2009, 11:03
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tiez by som sa priklonil k mondeu ale stacil by ten 2.0l, 200konovy automat. A cenovo je v rozpeti 30-35k €.
Nejaka ta recenzia link.
cena-výbava
Nejaka ta recenzia link.
cena-výbava
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ople niesu moc kazive auta ;-)
ale ked zacnu hrdzaviet treba sa toho rychlo zbavit... ale to je min. 10 rokov...
akoze budes pindat na servisne naklady a poradis hondu, ta ma servis teda po<> drahy, a ani nehovorim o tom ze doma si na honde moc neurobis lebo vsade je nejaka posahana elektronika (ale to uz skoro v kazdom aute dnes, japonci ale stale vedu)
podla mna opel aj honda su rovnako dobra volba, a zalezi co je cloveku pohodlnejsie ..
ale ked zacnu hrdzaviet treba sa toho rychlo zbavit... ale to je min. 10 rokov...
akoze budes pindat na servisne naklady a poradis hondu, ta ma servis teda po<> drahy, a ani nehovorim o tom ze doma si na honde moc neurobis lebo vsade je nejaka posahana elektronika (ale to uz skoro v kazdom aute dnes, japonci ale stale vedu)
podla mna opel aj honda su rovnako dobra volba, a zalezi co je cloveku pohodlnejsie ..
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
JA JAZDIM OBCAS HONDU ACCORD , 2010 2.0 V TEC, plna palba. Mozem ti povedat ze ine auto by som uz asi ani nekupil, teda okrem mitsubishi lancer. Velmi pohodlne, nabite elektronikou, tempomat, no neviem ci mu proste nieco chyba. Vykon tohto auta nemusim ahdam predstavovat, staci pozret par videii co je v-tec a myslim ze pochopis. Co sa tyka kvality auta je tu tiez niekolko stranok a hodnoteni japonskych znaciek.
potom ti to poviem takto, zober sa a skus si svojich favoritov aj soferovat, lebo auto ti aj musi sadnut. ale ratam ze accord ta nezklame.
spotreba je taka ako jazdis, dokazes ist na 5-6 litroch, ale aj na 15 bez problemov.
potom ti to poviem takto, zober sa a skus si svojich favoritov aj soferovat, lebo auto ti aj musi sadnut. ale ratam ze accord ta nezklame.
spotreba je taka ako jazdis, dokazes ist na 5-6 litroch, ale aj na 15 bez problemov.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja osobne by som vzal Mitsubishi Lancer Ralliart(SportSedan) ale mas latkove sedadla no